By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste selvbetjeningssupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
Konkurrent
|
---|---|---|
Samlet bedømmelse
Samlede softwarevurderinger af verificerede brugere på Capterra.
|
4.7
Modtog en samlet vurdering på 4,7 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra.
|
4.5
Modtog en samlet vurdering på 4,5 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra.
|
Brugervenlighed
Brugervenlighedsvurderinger af verificerede brugere på Capterra.
|
4.6
Bedømt 4,6 ud af 5 for brugervenlighed af verificerede brugere på Capterra.
|
4.5
Bedømt 4,5 ud af 5 for brugervenlighed for verificerede brugere på Capterra.
|
Kunde service
Kundesupportvurderinger fra verificerede brugere på Capterra.
|
4.7
Bedømt 4,7 ud af 5 for kundesupport af verificerede brugere på Capterra.
|
4.6
Bedømt 4,6 ud af 5 for kundesupport af verificerede brugere på Capterra.
|
Valuta for pengene
Pris til værdi vurderinger fra verificerede brugere på Capterra.
|
4.7
Bedømt 4,7 ud af 5 for produktværdi i forhold til pris fra verificerede brugere på Capterra.
|
4.4
Bedømt 4,4 ud af 5 for produktværdi i forhold til pris af verificerede brugere på Capterra.
|
Pris
Softwarepris i USD pr. agent pr. måned.
|
$9/måned/agent
Pris i USD pr. agent pr. måned.
|
$19/month/agent
Pris i USD pr. agent pr. måned.
|
Alerts / escalations
Advarsler og eskaleringer for billetter og SLA'er baseret på prioritet og foruddefinerede betingelser.
|
Tilbyder advarsler og eskaleringer.
|
Tilbyder advarsler og eskaleringer.
|
Automatiseret routing
Automatiseret billet routing til specifikke afdelinger og agenter baseret på foruddefinerede betingelser.
|
Tilbyder automatisk routing.
|
Tilbyder automatisk routing.
|
Call center Management
Et centraliseret dashboard til at foretage, modtage og administrere opkald.
|
Tilbyder call center management.
|
Tilbyder call center management..
|
Køstyring
Et system, der bruges til at styre opkaldskøer.
|
Tilbyder køstyring.
|
Tilbyder køstyring.
|
E-mailhåndtering
Muligheden for at forbinde billetsoftwaren med flere e-mailadresser for at modtage, besvare og skrive e-mails direkte fra softwaren.
|
Tilbyder e-mailhåndtering.
|
Tilbyder e-mailhåndtering.
|
Måling af ydelse
Spor din hjemmesides besøgendes adfærd. Se, hvor længe de browser på dit websted, eller hvilket websted de er på.
|
Tilbyder måling af ydelse.
|
Tilbyder måling af ydelse.
|
Videnbasestyringssystem
En funktion, der giver brugerne mulighed for at oprette og administrere omfattende videnlagre.
|
Tilbyder videnbasestyring.
|
Tilbyder videnbasestyring.
|
Multi-kanal kommunikation
Opretter forbindelse til flere kommunikationslinjer (såsom e-mail, live chat, et callcenter eller sociale medier) for at strømline alle beskeder og give brugerne mulighed for at svare på dem fra billetsoftwaren.
|
Tilbyder multikanalbaseret kommunikation.
|
Tilbyder multikanalbaseret kommunikation.
|
Chat i realtid
En indbygget live chat-widget, der kan implementeres på dit websted og bruges til realtidskommunikation med dine besøgende på webstedet.
|
Tilbyder chat i realtid.
|
Tilbyder chat i realtid.
|
Rapportering/Analyse
Et analyse-dashboard, der gør det muligt for brugere at generere præstationsrapporter.
|
Tilbyder rapportering/analyse.
|
Tilbyder ikke rapportering/analyse.
|
Selvbetjeningsportal
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
|
Tilbyder en selvbetjeningsportal.
|
Tilbyder en selvbetjeningsportal.
|
Service Level Agreement (SLA) management
En funktion, der giver dig mulighed for at administrere og overvåge SLA-logfiler, SLA-overholdelse og mere.
|
Tilbyder service level agreement (SLA) management.
|
Tilbyder service level agreement (SLA) management.
|
Integration af sociale medier
Integrationer med populære sociale netværk såsom Facebook.
|
Tilbyder integration af sociale medier.
|
Tilbyder integration af sociale medier.
|
Billetadministration
Administrer billetter med billetoverførsler, billetfletning, opdeling, markering som spam, snoozing og mere.
|
Tilbyder billetadministration.
|
Tilbyder billetadministration.
|
Styring af arbejdsgange
Automatiseringsregler, der kan implementeres for at fremskynde kundesupportprocesser.
|
Tilbyder styring af arbejdsgange.
|
Tilbyder styring af arbejdsgange.
|
Freshcaller er et fantastisk callcentersoftware. Men kundesupport handler ikke kun om at ringe længere. Giv dine kunder muligheder, når det kommer til kommunikation. Inkluder e-mail, den hurtigste livechat, sociale medier og en vidensbase for at give dem praktiske måder at kontakte dig på. Du kan finde alt dette og mere i LiveAgents gratis helpdesk-software.
Opsætning af en live chat på dit websted er en fantastisk måde, hvordan du kan øge webstedsbesøgendes engagement. De kan kontakte dig direkte fra din hjemmeside. På den måde øger du chancen for at forvandle dem til betalende kunder.
Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at installere!
Over 175 funktioner, der gør dit arbejde lettere og mere behageligt.
LiveAgent har slagkraft til en rimelig pris. Vælg en af vores tre betalte planer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk.
Hvis du skifter over til LiveAgent, behøver du ikke give op på dit callcenter. Faktisk giver LiveAgent dig mulighed for at installere det hurtigt og nemt uden hjælp udefra. Du kan oprette forbindelse via browser, telefon eller andet udstyr efter eget valg.
Der er heller ikke behov for tredjemandsudbydere, LiveAgent klarer det hele for dig. Du kan fokusere på vigtige ting uden yderligere besvær.
Skift over til en software, der kan det hele, og tilfør mere værdi til dit supportteam. LiveAgent tilbyder dig tre betalte planer, der er spækket med funktioner. Du skal bare vælge den, der passer bedst til dine behov.
Til en rimelig pris får samling af funktioner til at hjælpe din virksomhed. Og hvis det ikke er nok, kan du altid købe separate funktioner uden at betale for meget for en dyrere plan.
“Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert
Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik
“Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron
“Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam
“Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad
“Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga
“Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal
“Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi står mål med andre populære callcenterløsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer