Prøveperiode

Virksomheder

Hvad er helpdesk-virksomheder?

LiveAgent-virksomhedsfunktionen lader dig indsamle og gemme oplysninger om virksomheder og organisationer i din help desk software. Om du så vælger at registrere grundlæggende kontaktoplysninger eller dykker dybt ned i de brugerdefinerede felter er det helt op til dig.

For eksempel kan du oprette brugerdefinerede kontaktfelter , der indeholder virksomhedens kunde-ID, firmajubilæum eller andre oplysninger. Mulighederne er uendelige, så overvej hvilke virksomhedsoplysninger der er vigtige for dig, og vær ikke bange for at være kreativ.

Virksomheder

Ud over at indsamle oplysninger er virksomhedsprofiler gode til at organisere dine kontakter. Hvis du for eksempel arbejder med flere personer fra et enkelt firma, kan du tilføje deres kontaktkort til deres firmaprofil, så det er nemmere for dig at få øje på deres billetter.

Hvilken slags information kan du gemme på virksomhedens side?

  • Firmanavn
  • Firmaets logo
  • E-mailadresse
  • Telefonnumre
  • Kontaktgrupper
  • Tidszone
  • Sprog
  • Bemærkninger
  • Brugerdefinerede felter
Virksomheder

Hvor kan jeg finde helpdesk-virksomhedsfunktionen?

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Kunder.
  3. Klik på Virksomheder.
hvordan man finder virksomheder i LiveAgent

Hvordan opretter jeg en virksomhedsprofil?

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Kunder.
  3. Klik på Virksomheder.
  4. Klik på den orange knap Opret.
  5. Udfyld alle de nødvendige felter, og klik på Opret.

Valgfrit: Klik på Note for at tilføje en privat note om virksomheden. Dette notat kan indeholde en kort beskrivelse af virksomheden, hvad de laver, hvem C-niveau ledere er, og så videre.

Hvordan opretter jeg et tilpasset firmakontaktfelt?

Afhængigt af din situation skal du følge instruktionerne A eller B.

A.) Oprettelse af en virksomhedsprofil og tilføjelse af et brugerdefineret felt

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Kunder.
  3. Klik på Virksomheder.
  4. Klik på den orange knap Opret.
  5. Udfyld alle de nødvendige felter.
  6. Klik på Tilføj felt.
tilføjelse af brugerdefinerede felter til virksomheder
  1. Klik på Opret felt.
  2. Indstil et kodenavn til dit tilpassede kontaktfelt. For eksempel kan det være noget som “kunde_id” eller “arbejds-jubilæum”. Bemærk venligst, at kun små bogstaver, tal, bindestreger eller understregninger er tilladt i koden. Du må ikke bruge mellemrum.
  3. Navngiv dit tilpassede kontaktfelt. Denne gang kan du navngive det “Kunde-id” eller “Arbejdsjubilæum” uden nogen formateringsbegrænsninger.
  4. Klik på Type, og vælg den inputindstilling, der passer dig bedst. For eksempel kan du vælge fra en tekstboksinput, listeboks, afkrydsningsboks, afkrydsningsfeltgruppe eller postadresse.

Valgfrit: Klik på beskrivelsen og skriv en beskrivelse til det tilpassede kontaktfelt. Forklaringen kan give yderligere oplysninger om de brugerdefinerede felter for dig og dine medarbejdere.

  1. Vælg indstillingen Synlighed, og vælg, om du vil have at det brugerdefinerede felt vises, når du opretter en virksomhedsprofil.
  2. Klik på Opret.
  3. Udfyld det brugerdefinerede felt.
  4. Klik på Gem.

B.) Tilføjelse af et brugerdefineret felt til en eksisterende virksomhedsprofil

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Kunder.
  3. Klik på Virksomheder.
  4. Klik på den virksomhed, du vil tilføje et brugerdefineret felt til.
  5. Følg trin 6-14 i instruktioner A.

Manage company contacts with ease

Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.

Hvordan tilføjer jeg kontakter til en virksomhed?

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Kunder.
  3. Klik på Virksomheder. Afhængigt af din situation skal du følge instruktionerne A eller B.

A.) Oprettelse af en virksomhed og tilføjelse af kontakter til den.

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Kunder.
  3. Klik på Virksomheder.
  4. Klik på den orange knap Opret.
  5. Udfyld alle de nødvendige felter, og klik på Opret.

Valgfrit: Klik på Notat for at tilføje en privat note om virksomheden. Noten kan indeholde et par detaljer om virksomheden, hvad den laver, hvem dens topledere er og så videre.

  1. Klik på Kontaktpersoner.
  2. Klik på den orange Tilføj knap.
  3. Klik i afkrydsningsfeltet i venstre side ud for hvert kontaktnavn for at vælge en kontakt. Du kan vælge så mange kontakter, som du vil.
  4. Klik på den hvide Tilføj til virksomhed-knap, der er ved siden af ​​søgelinjen.

B.) Tilføjelse af kontakter til en eksisterende virksomhed

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Kunder.
  3. Klik på Virksomheder.
  4. Klik på den virksomhed, du vil føje kontakter til.
  5. Klik på Kontaktpersoner.
  6. Klik på afkrydsningsfeltet i venstre side ud for hvert kontaktnavn for at vælge en kontakt. Du kan vælge så mange kontakter, som du vil.
  7. Klik på den hvide Tilføj til virksomhed-knap, der er ved siden af ​​søgelinjen.
Virksomheder

Skal jeg tilføje kontakter til virksomheder?

Tilføjelse af kontakter til virksomheder er valgfrit. Funktionen er dog utrolig gavnlig. Det kan hjælpe dig med at holde styr på alle beskeder fra en enkelt virksomhed, hvilket er særligt nyttigt, hvis du kommunikerer med flere personer inden for samme virksomhed.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine_preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • user testimonials logo

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • user testimonials logo

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • user testimonials logo

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Timothy_G._Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • user testimonials logo

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • user testimonials logo

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • user testimonials logo

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Kan en kontakt være tilknyttet mere end én virksomhed ad gangen?

Desværre er der ingen måde at tilføje mere end ét firma til en kontakt. Men hvis du vil ændre det firma, der er knyttet til kontakten, kan du slette kontakten fra den oprindelige virksomheds kontaktliste og tilføje den til en ny.

Hvordan kan jeg drage fordel af at organisere og inddele kontakter i virksomheder?

Organisere kontakter og inddele i virksomheder kan forbedre din arbejdsgang. Når du gør det, kan du se alle billetter fra virksomhedens kontakter med et enkelt klik, hvilket gør det nemmere at filtrere og finde specifikke billetter. Følg disse trin for at se alle billetter fra et bestemt firma.

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Kunder.
  3. Klik på Virksomheder.
  4. Klik på Billetter.

Valgfrit: For at indsnævre søgningen endnu mere skal du klikke på brugerdefinerede filtre og vælge billettens status, kilde, tags, eller andre brugerdefinerede filtre.

Virksomheder

Videnbaseressourcer          

Klar til nemt at administrere virksomhedskontakter?

Arbejder du med en stor organisation? Føj hver kontakt til et firma for at få deres billetter til at skille sig ud i din indbakke. Prøv det i dag. Intet kreditkort er påkrævet. Start en gratis 14-dages prøveperiode.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er virksomheder?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “LiveAgent-virksomhedsfunktionen lader dig indsamle og gemme oplysninger om virksomheder og organisationer i din help desk software.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvilken slags information kan du gemme på virksomhedens side?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Ud over grundlæggende oplysninger giver helpdesk-software som LiveAgent dig mulighed for at oprette brugerdefinerede kontaktfelter til at gemme unikke oplysninger om virksomheder, såsom deres virksomheds-ID eller abonnementsniveau”. } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Skal jeg tilføje kontakter til virksomheder?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Tilføjelse af kontakter til virksomheder er valgfrit. Funktionen er dog utrolig gavnlig. Det kan hjælpe dig med at holde styr på alle beskeder fra en enkelt virksomhed, hvilket er særligt nyttigt, hvis du kommunikerer med flere personer inden for samme virksomhed. ” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo