Hvad er helpdesk-virksomheder?
LiveAgent-virksomhedsfunktionen lader dig indsamle og gemme oplysninger om virksomheder og organisationer i din help desk software. Om du så vælger at registrere grundlæggende kontaktoplysninger eller dykker dybt ned i de brugerdefinerede felter er det helt op til dig.
For eksempel kan du oprette brugerdefinerede kontaktfelter , der indeholder virksomhedens kunde-ID, firmajubilæum eller andre oplysninger. Mulighederne er uendelige, så overvej hvilke virksomhedsoplysninger der er vigtige for dig, og vær ikke bange for at være kreativ.

Ud over at indsamle oplysninger er virksomhedsprofiler gode til at organisere dine kontakter. Hvis du for eksempel arbejder med flere personer fra et enkelt firma, kan du tilføje deres kontaktkort til deres firmaprofil, så det er nemmere for dig at få øje på deres billetter.
Hvilken slags information kan du gemme på virksomhedens side?
- Firmanavn
- Firmaets logo
- E-mailadresse
- Telefonnumre
- Kontaktgrupper
- Tidszone
- Sprog
- Bemærkninger
- Brugerdefinerede felter

Hvor kan jeg finde helpdesk-virksomhedsfunktionen?
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Klik på Virksomheder.

Hvordan opretter jeg en virksomhedsprofil?
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Klik på Virksomheder.
- Klik på den orange knap Opret.
- Udfyld alle de nødvendige felter, og klik på Opret.
Valgfrit: Klik på Note for at tilføje en privat note om virksomheden. Dette notat kan indeholde en kort beskrivelse af virksomheden, hvad de laver, hvem C-niveau ledere er, og så videre.
Hvordan opretter jeg et tilpasset firmakontaktfelt?
Afhængigt af din situation skal du følge instruktionerne A eller B.
A.) Oprettelse af en virksomhedsprofil og tilføjelse af et brugerdefineret felt
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Klik på Virksomheder.
- Klik på den orange knap Opret.
- Udfyld alle de nødvendige felter.
- Klik på Tilføj felt.

- Klik på Opret felt.
- Indstil et kodenavn til dit tilpassede kontaktfelt. For eksempel kan det være noget som “kunde_id” eller “arbejds-jubilæum”. Bemærk venligst, at kun små bogstaver, tal, bindestreger eller understregninger er tilladt i koden. Du må ikke bruge mellemrum.
- Navngiv dit tilpassede kontaktfelt. Denne gang kan du navngive det “Kunde-id” eller “Arbejdsjubilæum” uden nogen formateringsbegrænsninger.
- Klik på Type, og vælg den inputindstilling, der passer dig bedst. For eksempel kan du vælge fra en tekstboksinput, listeboks, afkrydsningsboks, afkrydsningsfeltgruppe eller postadresse.
Valgfrit: Klik på beskrivelsen og skriv en beskrivelse til det tilpassede kontaktfelt. Forklaringen kan give yderligere oplysninger om de brugerdefinerede felter for dig og dine medarbejdere.
- Vælg indstillingen Synlighed, og vælg, om du vil have at det brugerdefinerede felt vises, når du opretter en virksomhedsprofil.
- Klik på Opret.
- Udfyld det brugerdefinerede felt.
- Klik på Gem.
B.) Tilføjelse af et brugerdefineret felt til en eksisterende virksomhedsprofil
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Klik på Virksomheder.
- Klik på den virksomhed, du vil tilføje et brugerdefineret felt til.
- Følg trin 6-14 i instruktioner A.
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Hvordan tilføjer jeg kontakter til en virksomhed?
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Klik på Virksomheder. Afhængigt af din situation skal du følge instruktionerne A eller B.
A.) Oprettelse af en virksomhed og tilføjelse af kontakter til den.
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Klik på Virksomheder.
- Klik på den orange knap Opret.
- Udfyld alle de nødvendige felter, og klik på Opret.
Valgfrit: Klik på Notat for at tilføje en privat note om virksomheden. Noten kan indeholde et par detaljer om virksomheden, hvad den laver, hvem dens topledere er og så videre.
- Klik på Kontaktpersoner.
- Klik på den orange Tilføj knap.
- Klik i afkrydsningsfeltet i venstre side ud for hvert kontaktnavn for at vælge en kontakt. Du kan vælge så mange kontakter, som du vil.
- Klik på den hvide Tilføj til virksomhed-knap, der er ved siden af søgelinjen.
B.) Tilføjelse af kontakter til en eksisterende virksomhed
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Klik på Virksomheder.
- Klik på den virksomhed, du vil føje kontakter til.
- Klik på Kontaktpersoner.
- Klik på afkrydsningsfeltet i venstre side ud for hvert kontaktnavn for at vælge en kontakt. Du kan vælge så mange kontakter, som du vil.
- Klik på den hvide Tilføj til virksomhed-knap, der er ved siden af søgelinjen.

Skal jeg tilføje kontakter til virksomheder?
Tilføjelse af kontakter til virksomheder er valgfrit. Funktionen er dog utrolig gavnlig. Det kan hjælpe dig med at holde styr på alle beskeder fra en enkelt virksomhed, hvilket er særligt nyttigt, hvis du kommunikerer med flere personer inden for samme virksomhed.
Kan en kontakt være tilknyttet mere end én virksomhed ad gangen?
Desværre er der ingen måde at tilføje mere end ét firma til en kontakt. Men hvis du vil ændre det firma, der er knyttet til kontakten, kan du slette kontakten fra den oprindelige virksomheds kontaktliste og tilføje den til en ny.
Hvordan kan jeg drage fordel af at organisere og inddele kontakter i virksomheder?
Organisere kontakter og inddele i virksomheder kan forbedre din arbejdsgang. Når du gør det, kan du se alle billetter fra virksomhedens kontakter med et enkelt klik, hvilket gør det nemmere at filtrere og finde specifikke billetter. Følg disse trin for at se alle billetter fra et bestemt firma.
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Klik på Virksomheder.
- Klik på Billetter.
Valgfrit: For at indsnævre søgningen endnu mere skal du klikke på brugerdefinerede filtre og vælge billettens status, kilde, tags, eller andre brugerdefinerede filtre.

Videnbaseressourcer
Klar til nemt at administrere virksomhedskontakter?
Arbejder du med en stor organisation? Føj hver kontakt til et firma for at få deres billetter til at skille sig ud i din indbakke. Prøv det i dag. Intet kreditkort er påkrævet. Start en gratis 14-dages prøveperiode.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er virksomheder?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “LiveAgent-virksomhedsfunktionen lader dig indsamle og gemme oplysninger om virksomheder og organisationer i din help desk software.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvilken slags information kan du gemme på virksomhedens side?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Ud over grundlæggende oplysninger giver helpdesk-software som LiveAgent dig mulighed for at oprette brugerdefinerede kontaktfelter til at gemme unikke oplysninger om virksomheder, såsom deres virksomheds-ID eller abonnementsniveau”. } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Skal jeg tilføje kontakter til virksomheder?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Tilføjelse af kontakter til virksomheder er valgfrit. Funktionen er dog utrolig gavnlig. Det kan hjælpe dig med at holde styr på alle beskeder fra en enkelt virksomhed, hvilket er særligt nyttigt, hvis du kommunikerer med flere personer inden for samme virksomhed. ” } }] }LiveAgent tilbyder prisvindende kundeservice software med integrationer og en support portal. De har også en blog, Akademi og mulighed for at tilmelde sig nyhedsbrevet. Kundeservice undersøgelser kan distribueres via e-mail, nyhedsbreve, chat eller sociale medier. Der er fire hovedtyper af undersøgelser, og det er vigtigt at analysere, hvilken rute der er den mest optimale. Der er også fokus på kundeservice anmeldelser og virksomheder samt kundeservice værktøjer og oplevelse.
Dåsebeskeder er foruddefinerede svar på almindelige spørgsmål, som kan give effektiv hjælp til kundeforespørgsler og spare tid for supportmedarbejdere og kunder. I LiveAgent kan man definere ubegrænset antal dåsebeskeder og tilpasse dem til specifikke søgeord, samt gøre dem tilgængelige for hele supportpersonalet eller kun for udvalgte afdelinger. Agenter kan også definere deres egne meddelelser.
Leder du efter et LeadDesk alternativ?
Brugere skifter fra Zendesk til LiveAgent på grund af overkommelige priser, god funktionalitet, fantastisk kundesupport og avancerede automatiseringsniveauer. LiveAgent fungerer også stabilt på mobile platforme og har en god mængde integrationer. Brugere kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue og vedhæfte filer til e-mails. LiveAgent er let at bruge, har god support og hjælp til installationen.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
En liste over kundeservice terminologi, som kan være nyttig for dem, der arbejder med helpdesk-software eller generelt i kundeservice. Listen indeholder ordforklaringer fra A til V, herunder helpdesk, billetteringssystem, ventetid, warm calling, ACD, agentgrupper, chat software, CRM, kundeservice manager, og meget mere.