Videresendelse af mail er en enkel måde at forbinde e-mail-konti fra forskellige udbydere med dit helpdesk-system på. Du behøver ikke lade dine kundesupport-e-mail-konti gå til spilde, når du skifter over til e-mail-billettering. Videresendelse af dine e-mails er en øjeblikkelig måde at overføre e-mail-kommunikation på, når det sammenlignes med IMAP. Du skal blot tilføje alle de e-mail-adresser, du har brug for, og fortsætte med at modtage e-mails i LiveAgent. Den universelle indbakke henter e-mail-kommunikation og omdanner dem til billetter.

Hvordan fungerer videresendelse af mail?
Når du opretter en LiveAgent-konto som yourdomainname.ladesk.com, vil en support-e-mail, der ser sådan her ud support@mail.yourdomainname.ladesk.com, blive tildelt dig. Enhver e-mail sendt til denne e-mailadresse vil automatisk blive omdannet til en Billet.
Enkelt udtrykt vil LiveAgents e-mail-videresendelsesfunktion gøre det muligt for dig at begynde at svare på e-mails med det samme (via en e-mail-server, der har dit domænenavn) i stedet for, at du skal vente, indtil hver e-mail er hentet og downloadet fra din e-mail-indbakke. Dette er alt muligt takket være DNS-indstillinger, TXT SPF-indlæsning eller ved at bruge din egen SMTP-server.

Hurtig opsætning af videresendelse

Se, hvordan du kan konfigurere videresendelse af e-mail i LiveAgents service billetteringssoftware med nogle få enkle trin. Du har kun brug for en LiveAgent-konto og din e-mailadresse.
- Log ind på LiveAgent, gå til Konfiguration, og åbn E-mail. Vælg Konto til indgående e-mail fra indstillingerne i panelet.
- Klik på Tilføj e-mail-konto, vælg Videresendelse og klik på Integrer.
- Indtast de e-mail-adresser du vil videresende e-mails fra til LiveAgent-billetsystemet. Du kan bulk add flere e-mailadresser, hvis du har brug for det. Tilføj et e-mail-kontonavn for nemt at skelne mellem flere e-mail-konti. Klik på Næste for at fortsætte.
- Vælg så den afdeling, der vil være ansvarlig for al indgående e-mail-kommunikation, der videresendes fra denne eller disse e-mail-konti. Vælg standardafsenderens e-mailadresse, og klik på Afslut integration.

Vidensbaseressourcer
For mere information, fejlfinding eller instruktioner til opsætning af SPF DNS, se vores vidensbaseartikel om e-mailvideresendelse.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse
Servicedesk-software som LiveAgent integrerer helpdesk, live chat, call center og sociale medier, hvilket gør det nemmere at administrere og betjene kunder.