Utallige måder at forbedre med
ét værktøj

Drage gavn af en delt postkasse med hjælp fra LiveAgent.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Byens bedste delte postkasse

At holde øje med flere e-mailkonti for kundeforespørgsler er udmattende og ofte kontraproduktivt. Forespørgsler forsvinder, glemmes eller forbliver ubesvarede, da de er spredt ud over flere e-mail-konti hos forskellige serviceagenter.

For at få et komplet overblik over dine e-mail-forespørgsler fra kundeservice skal flere personer have adgang til én e-mail og det er her, en delt postkasse er praktisk.

Forbind alle dine e-mails fra tjenester som Microsoft Outlook, Office 365, Gmail eller en tilpasset e-mail-server og drag fordel af en delt postkasse.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Create Ticket in LiveAgent

Hvad er en delt postkasse?

En delt postkasse er en del af vores helpdesk og billetløsning. Tænk på det som en smartere version af din Gmail.

Hver af dine supportmedarbejdere har deres eget unikke login, men når de først logger ind på postkassen, har alle adgang til det samme dashboard. Alle kan se alle indgående billetter, hvem der svarer hvad og hvad der skal løses med det samme.

Indbakken organiserer automatisk alle forespørgsler ind i afdelinger, prioriterer billetter og tildeler ansvar til individuelle agenter.

Få flere oplysninger om universel postkasse

Hvordan kan en delt postkasse forbedre konverteringen?

Kundetilfredshed hænger tæt sammen med kundeengagement, konverteringsrater og omsætning. Jo mere tilfredse dine kunder er, desto bedre for din virksomhed. Ved at give dine kunder hurtig, personlig og kyndig service, forbedrer du kundernes engagement, indtjening og konverteringsrater.

Shared inbox improving the conversion rates

Fordele ved en delt indbakke

Fremmer samarbejde

Gør det muligt for dine supportmedarbejdere at samarbejde på komplicerede forespørgsler. En agent kan fortsætte, hvor en anden slap, da alle fremskridt gemmes og agenter kan lægge interne beskeder til hinanden, chats eller endda foretage interne opkald.

Forbedrer produktiviteten

Fordi dine agenter ikke behøver at spilde deres dyrebare tid på at overvåge forskellige konti og skifte mellem enheder, kan de bruge mere tid på at levere personlig og kyndig service til dine kunder.

Web icon

Beskytter dataene

Fordi hver agent har deres eget unikke login, og behovet for at overvåge flere konti er fjernet er en delt indbakke den mest sikre løsning for din virksomhed og dine kunder.

Problematic sharing of information

Problemet: Deling af oplysninger

Efterhånden som din virksomhed vokser, skaber den mere overskud, men også flere supportanmodninger, produktspørgsmål og generelle forespørgsler. Det plejede at være sådan, at én person var ansvarlig for at besvare e-mails for din organisation og når de tog på ferie, blev loginoplysningerne simpelthen delt med den agent, der dækkede dem. Det førte dog til forvirring og misforståelser på grund af mangel på kontekst og gennemsigtighed.

Lyder det bekendt? Vi har løsningen!

Løsningen: Én delt indbakke

LiveAgent tilbyder avancerede indbyggede funktioner, der hjælper dig med at administrere kundeanmodninger fra ét dashboard på en hurtig og effektiv måde.

LiveAgent giver dig adgang til en ubegrænset historie med strømlinet kommunikation og vores indbyggede CRM gør det meget nemt, at dele supportbilletter og deres statusopdateringer med dine kolleger.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Leder du efter en bedre, delt postkasse?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2024. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Hvad er det, der gør vores helpdesk-software til det rigtige valg?

Most reviewed and number 1

Mest anmeldt og #1 bedømt

LiveAgent har været den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til små virksomheder i 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Foretrukket af 21.000 virksomheder

Over 21.000 virksomheder på tværs af forskellige brancher har valgt LiveAgent til deres kundesupportbehov.

Packed with features

Fyldt med 180+ funktioner

Med 180+ funktioner, 40+ integrationer og uendelige muligheder for tilpasning, tilpasser værktøjet sig nemt til dine forretningskrav.

Cloud based and secure help desk

Cloudbaseret og sikkert

Helt ud cloudbaseret, sikker, nem at konfigurere og bruge. Kom godt i gang med LiveAgent på få minutter.

Gennemsigtige og overkommelige priser

Få vores professionelle helpdesk-løsning til en fast månedlig pris uden skjulte gebyrer eller langsigtede forpligtelser. Tilmeld dig en 30-dages gratis prøveperiode for at få fuld adgang til alle de tilgængelige funktioner.

Hvad venter du på? Prøv vores delte postkasse i dag!

30 dages prøveperiode
Intet kreditkort påkrævet
og mange flere
$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form
Related Articles to Delt postkasse

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x