Overfør din delte indbakke til en multi-channel helpdesk billetløsning. LiveAgent håndterer mere klientkommunikation med et billetsystem, der forener flere kanaler. Forbedre din helpdesk med flere e-mailkonti, live chat, sociale medier a>, call center eller kundeportal.
Lever kundeservice i verdensklasse og håndterer mere virksomhedskommunikation effektivt. Start vores gratis 14-dages prøveperiode i dag, og oplev LiveAgent.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupport alternativ gratis! Intet krav for kreditkort.
|
Hiver
|
---|---|---|
Billettering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
Hiver tilbyder ikke billettering.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
Hiver har ikke Live Chat.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
Hiver har ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan XXX for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjenings portal.
|
Hiver har ikke selvbetjenings portal.
|
Facebook
En Facebook -integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder Facebook integrering.
|
Hiver har ikke Facebook integrering.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder Twitter integrering.
|
Hiver har ikke Twitter integrering.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder Instagram integrering.
|
Hiver har ikke Instagram integrering.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder Viber integrering.
|
Hiver har ikke Viber integrering.
|
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
|
LiveAgent tilbyder en WhatsApp-integration.
|
Hiver tilbyder en WhatsApp-integration.
|
Knowledge Base
En videnbase, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledninger.
|
LiveAgent tilbyder videnbase.
|
Hiver har ikke videnbase.
|
Customer Forum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der findes lige i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder kundefora.
|
Hiver har ikke kundefora.
|
Automation and Rules
Arbejdsprocesser, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billeteringen for XXX/agent/måned.
|
Hiver tilbyder ubegrænset historik.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
|
LiveAgent tilbyder API funktioner.
|
Hiver har ikke API funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indkommende opkald at bruge et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR funktioner.
|
Hiver har ikke IVR funktioner.
|
Video Calls
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
Hiver har ikke videoopkald.
|
Unlimited History
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie for billetplanen for XXX/agent/måned.
|
Hiver tilbyder ubegrænset historie for billetplanen for XXX/agent/month.
|
Unlimited Websites
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset antal websteder.
|
Hiver tilbyder ikke ubegrænset antal websteder.
|
Unlimited Chat Buttons
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Hiver har ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Unlimited Tickets/Mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e -mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mail.
|
Hiver har ikke ubegrænsede billetter/mail.
|
Unlimited Call Recording
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
|
Hiver har ikke ubegrænset opkaldsoptagelse
|
Unlimited 24/7 Support
Kundesupport tilbydes døgnet rundt uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Hiver tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Er du træt af at håndtere flere e-mail-login og skifte mellem vinduer? Begynd at bruge en løsning, der forener alle kunde-e-mails i én indbakke. LiveAgents billetsystem kan håndtere mere end Gmail eller Outlook, du kan også forbinde e-mail-konti fra mange forskellige udbydere.
Den er sikkerhedskopieret med avanceret filtrering og andre fantastiske funktioner, så du kan fokusere og levere den bedste kundeoplevelse. Se den fulde liste over billetfunktioner LiveAgent-tilbud.
Lever upåklagelig service til kunderne med et varieret værktøjssæt, der håndterer hver vigtig kundekommunikationskanal. Få arbejdet udført med en kundeserviceplatform, der leveres med e-mail billetter, live chat, call center, kundeportal, Viber, WhatsApp og sociale medier – Facebook, Instagram og Twitter. Skab en kraftfuld arbejdsgang mellem alle kanaler og vis dine kunder en personlig serviceoplevelse.
Livechat er et fantastisk værktøj til hurtigt at yde kundesupport takket være en widget placeret på dit websted. LiveAgent harden hurtigste live chat-widget på markedet, som gør kundebeskeder gnidningsløse og hurtige. Det understøttes også med funktioner såsom indtastningsvisning i realtid, proaktive chatinvitationer og mere, der giver forbedret funktionalitet. Tilpas din branding, så den passer til din virksomhed, og giv personlig, menneskecentreret service til alle.
Vi hjælper alle vores kunder, og vi gør vores bedste for at give dem fremragende kundeservice. Vores kundesupportteam er klar til at hjælpe dig med eventuelle problemer eller give dig informationer, når du har brug for det. Du kan kontakte os 24/7 via e-mail, live chat eller blot ring til os. Du er også velkommen til at kigge vores kundeportal igennem, der er fuld af nyttige artikler om LiveAgent.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
Razvan Sava
WebMaster Tilbud
Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
Viviane Carter
CSI-produkter
Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
Aranzazu F
Factorchic
Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
Ivan Golubović
AVMarket
Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
David Chandler
Volterman
Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Forbedre agentproduktivitet med vores flerkanalsadgangs- billetsystem i dag. Bare begynd på din gratis 14-dages prøveperiode, og prøv at bruge LiveAgent-værktøjssæt. Hvis du vil se alt, hvad den kan, så tag et kig på tour video hvor vi dækker mest features og hvordan du kan bruge dem. Skift over til LiveAgent i dag, og giv support til kunderne på tværs af alle vigtige kanaler.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Hiver has many alternatives but only a few can provide you with a multi-channel ticketing system, tons of features, and integrations for a fair price. LiveAgent has it all and you can use it to handle email conversations, live chat, call center, social media, and customer portal.
LiveAgent can be used to unify multiple email accounts from many different providers. It doesn't matter if you use Gmail, Outlook, or any other service, you can connect them all into a single solution.
Friendly pricing plans and multiple choices of customer communication. Pick the channels you need to utilize to reach more customers. Provide more than just email ticketing support and gain more control and variety over your help desk.
Managing multiple email accounts requires constant switching and paying attention to new emails. A shared inbox means you can unify all of your email accounts into one place, gaining better control of incoming emails, providing faster replies to customers, and saving more time while doing so.
Having a shared inbox means less time spent of switching between inboxes and providing faster answers to your customers or teammates. LiveAgent's shared inbox includes intelligent options for assigning tickets, equally spreading the responsibility between agents.
Leder du efter et Groove alternativ?
LiveAgent er den bedste helpdesk-software til SMB i 2020 og et godt alternativ til Groove. Det sparer dig tid og penge, så du kan fokusere på at opbygge meningsfulde relationer med dine kunder. Kundeanmeldelser på Capterra viser, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent i stedet for ZenDesk. LiveAgent har fantastisk funktionalitet og støtte til mobilplatforme, og er fyldt med funktioner til en god pris.
Leder du efter et ConnectWise-alternativ?
LiveAgent er et effektivt værktøj til at kommunikere med kunder, ifølge flere kunder og CEOs. Det hjælper medarbejderne med at yde præcis support, og forbedrer kundetilfredsheden og salget. LiveAgent er også overkommeligt i pris og tilbyder en gratis 14-dages prøveperiode.
Leder du efter et Olark alternativ?
Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.
Leder du efter et Lucep alternativ?
LiveAgent er en populær platform, der erstatter Zapier med dens avancerede automatiseringsniveau og integrationer. Brugeranmeldelser og pris har også gjort dette til et populært alternativ til ZenDesk, som tidligere kunder havde mange problemer med. LiveAgent har mange funktioner, herunder mulighed for at sende e-mails, vedhæfte filer og chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. Kundesupporten er også fantastisk, og systemet fungerer stabilt endda på mobile platforme. Mange kunder har fundet LiveAgent til at være en fantastisk og prisvenlig løsning i forhold til andre helpdesk-systemer som Zendesk og Freshdesk.
LiveAgent er en omfattende løsning til kundesupport, der hjælper med at behandle kundeanmodninger hurtigere og mere effektivt ved hjælp af produktivitetsværktøjer. Med funktioner som billetsystemer, live chat, sociale medier og kundeportaler kan virksomheder forbedre deres kundesupportoplevelse og styrke deres relationer med kunderne. LiveAgent tilbyder også automatiseret billetrouting, administration af callcenter og køstyring. Produktet er blevet godt modtaget af brugere og tilbydes til en konkurrencedygtig pris.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer