Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Er du dødtræt af dit help desk software?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Hiver-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice døgnet rundt    
  • ✓ Intet krav for kreditkort    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
[klienters indlæg="3"]
Help desk software comparison
Alternatives background

Leder du efter et Hiver-alternativ?

Overfør din delte indbakke til en flerkanals help desk billetteringssystemer. LiveAgent håndterer flere klientkommunikation med et billetsystem, der forener flere kanaler. Forbedre din helpdesk med flere e-mailkonti, live chat, social media, call center, eller kundeportal.

Tilbyd kundeservice i verdensklasse og håndter mere forretningskommunikation effektivt. Start på vores gratis 14-dages prøveperiode i dag, og oplev LiveAgent

[kunder]
[tilmeldingsformular]

Hiver i forhold til LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent Hiver
Billettering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Hiver tilbyder ikke billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
Hiver har ikke Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder Call Center.
Hiver har ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan XXX for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjenings portal.
Hiver har ikke selvbetjenings portal.
Facebook
En Facebook -integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder Facebook integrering.
Hiver har ikke Facebook integrering.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder Twitter integrering.
Hiver har ikke Twitter integrering.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder Instagram integrering.
Hiver har ikke Instagram integrering.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder Viber integrering.
Hiver har ikke Viber integrering.
Knowledge Base
En videnbase, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledninger.
LiveAgent tilbyder videnbase.
Hiver har ikke videnbase.
Customer Forum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der findes lige i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundefora.
Hiver har ikke kundefora.
Automation and Rules
Arbejdsprocesser, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billeteringen for XXX/agent/måned.
Hiver tilbyder automatisering og regler i billeteringen for XXX/agent/måned.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
LiveAgent tilbyder API funktioner.
Hiver har ikke API funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indkommende opkald at bruge et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR funktioner.
Hiver har ikke IVR funktioner.
Video Calls
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Hiver har ikke videoopkald.
Unlimited History
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie for billetplanen for XXX/agent/måned.
Hiver tilbyder ubegrænset historie for billetplanen for XXX/agent/month.
Unlimited Websites
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænset antal websteder.
Hiver tilbyder ikke ubegrænset antal websteder.
Unlimited Chat Buttons
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Hiver har ikke ubegrænsede chatknapper.
Unlimited Tickets/Mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e -mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mail.
Hiver har ikke ubegrænsede billetter/mail.
Unlimited Call Recording
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
Hiver har ikke ubegrænset opkaldsoptagelse
Unlimited 24/7 Support
Kundesupport tilbydes døgnet rundt uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt i billetplan til XXX/agent/måned.
Hiver tilbyder ubegrænset support døgnet rundt i plan til XXX/month.
Forward emails to your LiveAgent

Nemt klare indgående emails

Træt af at håndtere flere login-e-mails og skifte mellem vinduer? Begynd at bruge en løsning, der forener alle kunde e-mails ind i én samlet indbakke. LiveAgents billetsystem kan håndtere mere end Gmail eller Outlook, du kan også forbinde e-mail-konti fra mange forskellige udbydere.

Det bakkes op af avanceret filtrering og andre fantastiske funktioner, så du kan fokusere på at give den bedste kundeoplevelse. Prøv at se på den fulde liste over billetfunktioner, som LiveAgent tilbyder.

En enkelt platform skabt til teamproduktivitet

Forbedre din servicekvalitet med yderligere kanaler

Giv kunderne upåklagelig service med et varieret værktøjssæt, der håndterer hver vigtig kunde kommunikations-kanal. Klare jobbet med en kundeserviceplatform, der følger med e-mail ticketing, live chat, call center, customer portal, Viber og social mediaFacebook, Instagram og Twitter. Opret en effektiv arbejdsgang mellem alle kanaler, og giv dine kunder en personlig serviceoplevelse.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Besvar kunder fra populære kanaler med LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Få den hurtigste tilgængelige chat-widget

Live chat er et fantastisk værktøj til hurtigt at yde kundesupport takket være en widget placeret på dit websted. LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet hvilket gør kundemeddelelser gnidningsfrie og hurtige. Det understøttes også med funktioner som f.eks real-time typing view, proactive chat invitations og flere, der giver forbedret funktionalitet. Tilpas din branding, så den passer til din virksomhed og lever personlig, menneskecentrerede service til alle. 

Føj live chat-widget med moderne funktioner til din helpdesk

Bliv en tilfreds kunde for at gøre dine kunder tilfredse

Vi hjælper alle vores kunder, og vi gør vores bedste for at give dem fremragende kundeservice. Vores kundesupportteam er klar til at hjælpe dig med eventuelle problemer eller give dig oplysninger, når du har brug for det. Du kan kontakte os døgnet rundt via email, live chat eller bare ringe til os. Du kan også kigge på vores customer portal der er fyldt med nyttige artikler om LiveAgent. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Er du parat til gå over til en anden delt indbakke-software?

Forbedre agentproduktivitet ved at bruge vores flerkanalsadgangs- billetsystem i dag. Bare begynd på din gratis 14-dages prøveperiode, og prøv at bruge LiveAgent-værktøjssæt. Hvis du vil se alt, hvad den kan, så tag et kig på tour video hvor vi dækker mest features og hvordan du kan bruge dem. Skift over til LiveAgent i dag, og giv support til kunderne på tværs af alle vigtige kanaler.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har til fælles? Du gættede det… LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

FAQ

What are alternatives to Hiver?

Hiver has many alternatives but only a few can provide you with a multi-channel ticketing system, tons of features, and integrations for a fair price. LiveAgent has it all and you can use it to handle email conversations, live chat, call center, social media, and customer portal.

What makes LiveAgent a good Hiver alternative?

LiveAgent can be used to unify multiple email accounts from many different providers. It doesn't matter if you use Gmail, Outlook, or any other service, you can connect them all into a single solution.

What are the benefits of Hiver alternative LiveAgent?

Friendly pricing plans and multiple choices of customer communication. Pick the channels you need to utilize to reach more customers. Provide more than just email ticketing support and gain more control and variety over your help desk.

How shared inbox is different from sharing email accounts?

Managing multiple email accounts requires constant switching and paying attention to new emails. A shared inbox means you can unify all of your email accounts into one place, gaining better control of incoming emails, providing faster replies to customers, and saving more time while doing so.

How will a shared inbox help increase my team's productivity?

Having a shared inbox means less time spent of switching between inboxes and providing faster answers to your customers or teammates. LiveAgent's shared inbox includes intelligent options for assigning tickets, equally spreading the responsibility between agents.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo