CommuniGate Pro integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hvad er CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro er en unified communications-server i carrier-grade, der også inkluderer en udviklingsplatform. Der er API’er til godkendelse og forskellige hjælpeapplikationer. Systemet er internetprotokolbaseret og det er skrevet i C++. CommuniGate Pro inkluderer også en mailoverførselsagent med en webmail-grænseflade, der understøtter POP3/IMAP og SMTP. Det giver sine brugere avanceret mail filtrering, muligheden for at abonnere på flere mailbokse og understøtter SPAM og antivirusbeskyttelse via moduler.
Hvordan kan du bruge CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro er en ideel løsning for udviklere og virksomheder, der fokuserer på gør det selv-metoden. Det er også nyttig med sine SPAM- og antivirusmuligheder, der beskytter dig og din virksomheds kommunikation mod uopfordrede eller farlige e-mails. CommuniGate Pro-e-mail tilbyder fleksibilitet for alle, der har brug for det, og den kan integreres med the LiveAgent helpdesk-systemet.
Håndtering af e-mail med CommuniGate Pro er en fantastisk løsning for de fleste virksomheder, der skal håndtere e-mail-kommunikation med fleksible muligheder. Virksomheder, der skal håndtere et stort antal kundeanmodninger og løse dem effektivt, kan dog bruge LiveAgent til at gøre sine kunder glade.
Et helpdesk-billetteringssystem kan hjælpe dig meget med at yde enhver slags kundesupport. LiveAgent helpdesk kan samle al din e-mail-kommunikation og omdanne den til billetter, der nemt kan organiseres og fordeles mellem kundesupportagenter. Løsningen er fuldt udstyret, så din arbejdsgang kan forbedres, og du kan få tilfredse kunder.
Forbedre dine daglige aktiviteter med funktioner, der fokuserer på produktivitet. Begynd at organisere dine billetter med filtre, tags og afdelinger. Du kan også opdele uddybende billetter, der kræver ekstra opmærksomhed og svare hurtigere med dåsesvar. Færdig for i dag? Sørg for at konfigurere åbningstider eller tag en pause, når du har brug for det.
E-mail er ikke det eneste, der kan integreres. Konfigurer dit callcenter og vidensbase, opret en tilpasset live chat widget til din hjemmeside eller forbind Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp and Viber. Hvert eneste stykke kommunikation vil blive organiseret i billetteringssystemet, så du kan holde hovedet koldt og ikke miste overblikket.
Hvad er fordelene ved CommuniGate Pro?
- Udviklingsplatform
- Fleksibel e-mail-overførselsagent
- SPAM beskyttelse
- Antivirusbeskyttelse via moduler
Switch to ticketing with LiveAgent
Turn your emails into help desk tickets and solve customer issues faster with LiveAgent
Hvordan integreres CommuniGate Pro med LiveAgent?
Når du har din CommuniGate Pro-e-mail parat, kan du nemt forbinde den med dit LiveAgent-billetteringssystem. Processen er enkel og tager kun et par minutter. Tag et kig på integrationsvejledningen nedenfor for at se, hvordan du gør det.
- Skal du konfigurere CommuniGate Pro først? Gå over til deres hjemmeside og download det, du har brug for. Tag et kig på hjemmesiden og få al den hjælp du har brug for til installationen. Når du er færdig med opsætningen, skal du fortsætte til de næste trin.
- Når alt er parat, skal du gå over til din LiveAgent-konto og gå til Konfiguration > E-mail > Mailkonti. Klik på den orange knap Opret, og vælg derefter Andet. Vælg IMAP/POP3 fra de to muligheder.
- Nu mangler du bare at udfylde dine oplysninger i det næste afsnit. Din e-mailadresse, login-oplysninger, adgangskode samt port og server er obligatoriske felter. Du kan også vælge den afdeling, der skal håndtere e-mail-kommunikation fra denne konto, og angive andre indstillinger. Når du er færdig, skal du klikke på Tilføj nederst, og så er du færdig.
Integrationen er færdig, og du kan teste den. Tjek dit LiveAgent-billetteringssystem og besvar kunde-e-mails med lethed. Hvis du vil lære mere om kundesupport og helpdesk, så tjek LiveAgent Academy-artikler. Du kan også lære mere om LiveAgent ved at se videogennemgangen nedenfor eller gennemse vores funktionsside.
Transform your communication infrastructure with LiveAgent's CommuniGate Pro integration
Manage incoming and outgoing communications, optimize email queues, and ensure efficient responses to customer inquiries.
Frequently Asked Questions
Hvad er CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro er en samlet kommunikationsserver i carrier kvalitet, der også indeholder en udviklingsplatform. En ægthedsbekræftelse-API samt forskellige hjælperapplikationer er tilgængelige. Systemet er internetprotokolbaseret, og det er skrevet i C ++. Ud over en webmail-grænseflade indeholder CommuniGate Pro en POP3/IMAP-kompatibel mailoverførselsagent.
Hvordan kan du bruge CommuniGate Pro?
Udviklere og virksomheder, der er afhængige af gør-det-selv-tilgange, vil finde CommuniGate Pro som en ideel løsning. Udover dette er det også udstyret med funktioner, der beskytter din virksomhed mod spam og viruser. Det kan også integreres med LiveAgent helpdesk. CommuniGate Pro tilbyder fleksibilitet til alle, der har brug for det.
Hvad er fordelene ved CommuniGate Pro-integration?
Udviklingsplatform En fleksibel mailoverførselsagent SPAM beskyttelse Antivirus beskyttelse via moduler
Din software til håndtering af kundekommunikation vedførste øjekast.
Oplev den bedste software til håndtering af kundekommunikation i 2024 med LiveAgent. Hold styr på alle kundeinteraktioner fra ét dashboard, uden installationsgebyr og med 24/7 kundeservice. Start din gratis prøveperiode uden kreditkort, og oplev, hvordan innovative kommunikationsløsninger kan styrke din virksomhed. Besøg vores side og se, hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger os.
Integrer Viber med LiveAgent for at forenkle din kundesupport! Med Viber-integrationen kan du omdanne beskeder til billetter og håndtere al kommunikation fra ét dashboard. Giv dine kunder en problemfri oplevelse og forbedr din supporteffektivitet. Start din gratis konto nu og oplev kraften ved Viber-support.
Integrer VoIPcloud med LiveAgent for at optimere din kundeservice! VoIPcloud tilbyder globale VoIP- og cloud-tjenester, herunder multi-tenant cloud PBX og Microsoft Teams-integration. Med LiveAgent kan virksomheder hurtigt håndtere kundeopkald og oprette et effektivt call center. Start din gratis prøvetid i dag og oplev ubegrænsede opkaldsoptagelser, avancerede callcenterfunktioner og nem integration uden ekstra gebyrer. Besøg siden og forbedr dit kundeservice-center nu!