Partnere
For at integrere din LiveAgent-konto med Clockify, skal du følge den følgende integrationsvejledning.
Integrationsvejledning til konti hostet på LiveAgent-domænet
- Opret en Clockify konto
- Download Google Chrome Extension
- Når du har downloadet din Chrome extension, skal du sørge for, at du er logget ind på din Clockify-konto
- Log ind på din LiveAgent-konto, eller opdater, hvis du allerede har haft den åben
- Åbn en billet, og så vil du være i stand til at se Clockify-timeren i billetinfo-feltet, som vist nedenfor

- Clockify-timeren vises også i videnbasen, når du redigerer artikler

Clockify-integrationsvejledning til selvhostede konti
- Opret en Clockify konto
- Download Google Chrome Extension
- Når du har downloadet din Chrome extension, skal du sørge for, at du er logget ind på din Clockify-konto
- Klik på Clockify extension i din browser


- Klik på Integrationer

- Vælg LiveAgent fra udvalget nederst. Bemærk venligst, at de ikke vises i alfabetisk rækkefølge, så du bliver nødt til at finde LiveAgent på listen manuelt.


- Tilføj dit domænenavn, og klik på Tilføj

- Opdater dit agentpanel i LiveAgent, og så er du parat!
Hvad er Clockify?
Clockify er en gratis tidsregistrering og medarbejders timeseddel-app til teams i alle størrelser og er gratis tilgængelig for et ubegrænset antal brugere.
Hvordan kan du bruge det?
Brug Clockify til at spore den tid, du bruger på at løse billetter og redigere vidensbaseartikler. Forbedre din produktivitet, rentabilitet og spor teamaktivitetslogfiler.
Frequently asked questions
Hvad er Clockify?
Clockify er en gratis tidsregistrering såvel som en medarbejders timeseddelsoftware, der har leveret tjenester siden 2017.
Hvordan kan du bruge Clockify-integration inde i LiveAgent?
Hvis du leder efter måder at forbedre dit teams effektivitet på, giver Clockify-integration dig mulighed for at se, hvor meget tid dit team bruger på forskellige LiveaAgent-opgaver, for eksempel specifikke billetter eller videnbaseartikler. Som et resultat kan du afsløre dårlige præstationer og give yderligere vejledning eller træning, hvis det er nødvendigt.
LiveAgent is a cloud-based customer support software that offers ticketing, live chat, social helpdesk and voice helpdesk. It includes a variety of popular articles and guides, such as how to make REST calls in PHP and how to create a shared inbox in Gmail. The software also features Facebook application setup and integration, microphone permissions for browser calls and more. LiveAgent is created by Quality Unit, LLC.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
LiveAgent tilbyder en evig gratis konto, hvor du kan oprette dig på under 60 sekunder. Du kan vælge et navn til din LiveAgents underdomæne og modtage produktopdateringer og andre tilbud. Ved at tilmelde dig accepterer du T&C og Privatlivspolitik. LiveAgent tilbyder også priser, funktioner, integrationer og support. Quality Unit, LLC ejer alle rettigheder forbeholdes.
Twitter integrationsmeddelelse
LiveAgent har en omkostningseffektiv løsning til Twitter-integration. Indsæt din egen Twitter API for at bevare din forbindelse og undgå høje omkostninger.