Partnere
Hvad er TimeCamp?
TimeCamp er en tidsregistreringsapp, der kan spore dine teams projekter, opgaver, fortjenester og produktivitet. TimeCamp begynder automatisk at spore tid, når du starter en specifik opgave, så du ikke behøver at bekymre dig om at tænde for en tidsregistrering. TimeCamp tilbyder også rapportering, faktureringssporingsmuligheder og nem fakturering.
Hvordan kan du bruge TimeCamp?
Benyt dig af TimeCamp, hvis du vil spore teamets præstation eller hvor meget tid dine medarbejdere bruger på at hjælpe dine kunder. Du kan begynde at bruge TimeCamp gratis eller betale et mindre gebyr for yderligere funktioner. TimeCamp har flere muligheder for prisplaner, så du ikke behøver at bekymre dig om at betale for meget for de funktioner, du ikke vil bruge.
Benyt dig af automatisk sporing af tid
Hvis du bare har for travlt med at besvare billetter, opkald eller skrive vidensbaseartikler, kan du bruge automatisk tidssporing for at spore din arbejdsaktivitet på tværs af alle platforme på nettet. Hvordan? TimeCamps automatiske tidssporing genkender aktivitet i henhold til nøgleord.
Hvordan kan du drage fordel af TimeCamp-integrationen?
- Spor dit holds præstationer
- Gain an overview of how much time you spend on various tasks
- Forbedre din kundesupport-desk-arbejdsgang og omfordel ressourcer baseret på de indsamlede data
Hvordan integrerer man TimeCamp?
For at begynde at bruge TimeCamp med LiveAgent skal du blot oprette din TimeCamp-konto og begynde at spore din arbejdstid. Du kan vælge at spore din arbejdstid fra webstedsappen via en browserudvidelse (såsom denne til Google Chrome), eller ved blot at downloade appen til din computer.


- Gå til TimeCamp-webstedet, og opret din gratis konto eller log ind på din eksisterende. Kontooprettelse tager kun et minut, og du behøver ikke indtaste nogen kreditkortoplysninger for at komme i gang.
Den nye konto starter automatisk med en gratis 14-dages prøveversion af Pro-versionen, som vil vende tilbage til den gratis version efter de 14 dage, så du ikke mister din arbejdstid.

- Opret en ny tids indtastning for dine kundesupportaktiviteter eller for en bestemt aktivitet. For eksempel kan du spore teamets produktivitet separat for sociale medieplatforme og en anden tids indtastning for opkald eller e-mails. Det er dit valg.

- Når du er færdig, skal du blot klikke på knappen og begynde at spore dit aktivitetsniveau på specifikke opgaver. Når du afslutter en aktivitet, skal du klikke på stop-knappen for at stoppe med at spore arbejdstiden.

Du kan også se dine statistikker, såsom fraværende tid og tid brugt i visse apps på din computer. TimeCamp kan forbedre dine kundeserviceteams ydelse med alt-i-én medarbejderovervågningsfunktioner. Prøv TimeCamp med LiveAgent for at få de bedste resultater fra dine kundeserviceteams.
Nysgerrig efter at finde ud af, hvad du ellers kan gøre med LiveAgent? Tag et kig på vores produkts video eller tjek vores funktionsside for at se alt det, vi har at byde på.
Frequently asked questions
Hvad er TimeCamp?
TimeCamp er en gratis tidsregistreringsapp. Du kan bruge den til at spore din tid enten manuelt eller automatisk. Spor enkelte opgaver, tid væk fra computeren, og download statistik om din arbejdsdag.
Er TimeCamp gratis at bruge med LiveAgent?
Ja, du kan bruge TimeCamp med LiveAgent uden yderligere gebyrer.
Kan jeg integrere TimeCamp med LiveAgent?
Du kan bruge TimeCamp med LiveAgent som du vil uden brug af et plugin eller tredjepartssoftware. Bare begynd at spore dine kundesupportaktiviteter, når du arbejder.
Gennemsnitlig taletid (ATT) og gennemsnitlig håndteringstid (AHT) er begge målinger af den tid call center agenter bruger på at interagere med kunder på opkald til kundeservice. Den gennemsnitlige håndteringstid inkluderer også opkaldsoverførsler, tilbageholdelsestid og efterbehandling af opkald, mens den gennemsnitlige taletid kun måler varigheden af selve samtalen.
Der er 6 grundlæggende typer af kundesupport software, herunder delt indbakke og supportsoftware, servicedesk-software, besked- og chatsystemer, telefonisk supportværktøj, CRM-software til styring af kunderelationer og videnbasesoftware til udveksling af nøgleoplysninger. Kundekontakt software kan forbedre kundeservice og effektiviteten af kontaktcenteret ved at håndtere flere kanaler og administrere kontakter og data sikkert. LiveAgent tilbyder kundetilfredsheds- og callcentersoftware uden opsætningsgebyr og 24/7 support. Kundesucces-software hjælper virksomheder med at håndtere kundeinteraktioner og øge fastholdelse, loyalitet og rentabilitet. Cloudbaserede løsninger er velegnede til både små og store organisationer og giver skalerbarhed, fleksibilitet og forbedret sikkerhed.
Løsningstid er det tidspunkt, hvor en billet bliver løst af kundesupportteamet. For at forbedre løsningstiden bør agenter være ordentligt forberedt og have de rigtige værktøjer. LiveAgent-software kan hjælpe med at automatisere arbejdet og administrere alle kommunikationskanaler fra ét sted. LiveAgent er en platform, der tilbyder løsninger til kundeservice, og der er forskellige priser til forskellige funktioner.
LiveAgent er en supportløsning, der kan håndtere anmodninger via e-mail, sociale medier og telefonintegration. Der er også priser angivet, integrationer, demo-rundvisning, kunde anmeldelser, supportportal og mere til. Der er også oplysninger om virksomheden, herunder deres blog, skabeloner, webinarer og ordliste. Der er også kontaktoplysninger til salgsmedarbejdere og abonnement på nyhedsbrev til rådighed. LiveAgent opsætter din dashboard og sender loginoplysninger til din mailboks.