Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

At løse knappen

Hvad er At løse knappen

At løse knappen er en særlig LiveAgent-funktion, der giver medarbejdere besked om højt prioriterede billetter, der skal løses. De billetter, der vises i At løse knappen, har været ubesvarede i lang tid eller er knyttet til SLA’er (serviceniveauaftaler). I bund og grund, er det At løse knappen der sikrer, at der ikke er nogen SLA’er der glemmes.

Hvorfor er At løse knappen en fordel?

At løse knappen indtager rollen som en task manager, der henleder opmærksomhed på billetter, der har været ubesvarede i lang tid eller er knyttet til SLAs. Virksomheder, der bruger denne funktionalitet, kan drage fordel af:

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer enestående live-chat, support og automation der tillader os, at yde den bedste support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Hvordan kan du bruge At løse knappen?

Hvis du er en LiveAgent-bruger (og har de rigtige tilladelser), kan du konfigurere At løse knappen efter din smag. Du kan f.eks. angive, hvad du vil have besked om, herunder:

  • Højprioriterede billetter med en “Åben” status
  • Højprioriterede billetter med en “Ny” status
  • Højprioriterede billetter fra bestemte afdelinger
  • Enhver billet, der er specifikt tildelt dig

Hvis funktionen At løse knap er slået til, giver knappen (placeret ved siden af ​​dit profilbillede) dig automatisk besked om antallet af ubesvarede billetter, der kræver din opmærksomhed.

Ud over det kan du med en administratorrolle konfigurere din At løse knap til at vise billetter, der ikke er besvaret, i rækkefølge efter betydning (billetprioritet, modtaget tid, SLA’er).

To-solve-button-LiveAgent

Brug af knappen

Når du klikker på At løse knap, åbner systemet den billet, der har højeste prioritet. Hvis du lukker billetten uden at løse den og klikker på knappen igen, åbner systemet den samme billet igen.

Denne mekanisme er på plads for at sikre, at løsningen af billetter med høj prioritet ikke forsinkes af medarbejdere springer over/håndplukker billetter. Men hvis du ikke ved, hvordan du besvarer en At løse knap, kan du ganske enkelt omfordele dentil en anden afdeling eller medarbejder.

Transfer-ticket-LiveAgent

Hvordan fungerer At løse-algoritmen?

At løse-algoritmen definerer rækkefølgen af ​​billetter i At løse køen. Algoritmen:

  • Prioriterer billetter efter tid i kø (da billetten blev modtaget)
  • Prioriterer billetter i henhold til SLA-aftaler
  • Prioriterer den sidste medarbejder (At løse knappen vil prioritere routing af højprioriterede billetter til de medarbejdere, der håndterede dem sidst)

Manage SLAs with ease

Stay on top of all messages from your VIP clients with our “To-Solve Button” feature. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Opsætning af At løse knappen

Valg af billetfordelingsmetode

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Konfiguration.
  3. Klik på System.
  4. Klik på Generelt.
  5. Rul ned til At løse algoritme afsnittet.
  6. Vælg Tidsprioritet eller .
At løse knappen

Hvis du vælger “Tidsprioritet”, vil billetter blive fordelt tilfældigt blandt agenter. Den ældste ubesvarede billet vil have højeste prioritet. Hvis du har nogle SLA regler konfigureret, vil disse også blive taget i betragtning.

Hvis du vælger “Prioriter sidste agent”, vil systemet dirigere billetter til de agenter, der håndterede dem sidst. Hvis du aktiverer denne indstilling, ændres rækkefølgen i billetkøeen ikke.

Tilføjelse af billetter, der er tildelt dig i At løse knappen

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Konfiguration.
  3. Klik på System.
  4. Klik på Generelt.
  5. Rul ned til Rute “tildelt mig” billetafsnittet.
  6. Marker afkrydsningsfeltet.
  1. Klik på Gem .
  2. Genindlæs applikationen.
At løse knappen

Begrænser, så medarbejdere kun kan besvare billetter fra knappen “At løse”

Bemærk, denne indstilling fungerer kun for medarbejdere ikke for administratorer.

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Konfiguration.
  3. Klik på Medarbejdere
  4. Vælg en bestemt medarbejder, og klik påRediger
  5. Klik påAfdelinger
  6. Marker det andet afkrydsningsfelt, Kun besvare billetter åbnet fra knappen ‘At løse’.
  7. Klik på Gem.
At løse knappen

Valg af hvilke afdelinger du vil modtage billetter fra

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på knappen At løse knappen
  3. Vælg de afdelinger du vil besvare billetter fra.
  4. Klik på Gem.
At løse knappen

Hvordan kan At løse knappen hjælpe din virksomhed?

Opfyldte SLA’er fører til øget kundetilfredshed og higher customer lifetime value

Hvis du har SLA’er på plads, er der en vis forventning. Dine kunder betaler ekstra for en bedre serviceoplevelse, og forventer derfor ikke at blive svigtet. Hvis du konsekvent overholder din del af aftalen og overholder dine SLA -deadlines, vil dine kunder være tilfredse.

Til gengæld vil dette gøre dine kunder mere loyale over for dit brand, hvilket vil give dig mange års gode relationer og en higher customer lifetime value. Som sådan bør du altid stræbe efter at overholde dine SLA-deadlines og endda overgå din kunders forventninger. Tilbyd service så hurtigt som muligt, være videnorienteret og giv en personlig, uforglemmelig oplevelse. 

Den bedste måde at gøre dette på er at have en task manager som At løse knappen på plads. Det vil sikre, at alle deadlines overholdes og fjerne stress fra dine medarbejdere.

Glade kunde er de bedste kunder

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

Emblemer

Bedre tidsstyring og forbedret effektivitet

Fordi At løse knappen prioriterer billetter, der skal løses, behøver dine medarbejdere ikke selv analysere hver billets prioritet. De kan simpelthen klikke på en knap og komme i gang, hvilket sparer dem masser af tid og øger deres produktivitet.

Ud over det kan funktionen spare dig penge. Jo mindre tid dine medarbejdere bruger på administrativt arbejde, jo mere tid har de til at løse ventende billetter.

Vidensbaserede ressourcer

LiveAgent Product Tour

Er du parat til at tackle højt prioriterede billetter?

Hold styr på alle meddelelser fra dine VIP -klienter med vores funktion At løse knappen. Prøv det i dag. Der kræves ikke noget kreditkort. Start din gratis 14-dages prøveperiode.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er At løse knappen?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “At løse knappen er en særlig LiveAgent-funktion, der giver agenter besked om højt prioriterede billetter, der skal løses.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvordan fungerer At løse knappen?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “At løse algoritmen definerer rækkefølgen af billetter i At løse køen i henhold til tidspunktet i køen og eksisterende serviceniveauaftaler (SLA’er).” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvorfor er At løse knappen gavnlig? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “At løse knappen indtager rollen som en task manager, der henleder opmærksomhed på billetter, der har været ubesvarede i lang tid eller er knyttet til SLA’er. I bund og grund sikrer At løse knappen, at ingen billetter glemmes og ingen SLA’er. bliver overset” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo