Virtual-Call integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Virtual-Call er beliggende i Luzern, Schweiz, og står som en førende udbyder af kommunikationstjenester. Siden Virtual-Call blev etableret i 2013, har det konsekvent ledet på dette område ved at tilbyde top-tier voice termination, cloud-based private branch exchange (PBX), SIP trunking (Session Initiation Protocol), og Microsoft Teams Direct Routing.
Dens indflydelse strækker sig langt ud over nationale grænser og betjener små til store virksomheder i Østrig, Brasilien, Tyskland, Schweiz, Storbritannien og Irland og henvender sig til en international kundekreds. Dens omfattende serviceportefølje lever fuld PSTN-service, der omfatter nummerportabilitet, nødopkald og national opsigelse, i samarbejde med kendte produkter såsom Cloud PBX, SIP Trunk, Microsoft Teams Direct Routing og internationale telefonnumre i lande som Tyskland, Østrig, Spanien , Brasilien, Storbritannien og Irland.
Med en dyb forståelse for forskellige forretningsbehov, skræddersyer Virtual-Call telekommunikationsløsninger på en unik måde, hvilket forstærker deres dedikation til at imødekomme både lokale og globale virksomheder.
Virtual-Calls førsteklasses cloud-telefonitjenester dækker et stort område med:
– Cloud PBX
– SIP Trunk
– MS Teams Direct Routing
– SMS termination
– Nationale telefonnumre og nødopkaldstelefonnumre i 30 lande
– Telefonnumre for at modtage opkald fra over 80 lande
I Brasilien opretholder vi også et lokalt kontaktpunkt og leverer geografiske telefonnumre, 0800 og 030xx, på tværs af alle regioner. Alt er udviklet, så det passer til din virksomheds specifikke behov.
Virtual-Call lover den perfekte blanding af fleksibilitet og skalerbarhed, der hjælper virksomheder med at udnytte deres maksimale potentielle. Dets primære mål er at levere omkostningseffektive, avancerede telefoniløsninger til virksomheder med sigte på en væsentlig positiv effekt på deres driftslandskab, enten gennem konkrete besparelser eller øget produktivitet.
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgent annoncerer et spændende samarbejde; de har slået sig sammen med Virtual-Call for at sikre nem integration af Virtual-Call-numre i dine call center-processer. Det, der gør dette partnerskab endnu mere specielt, er LiveAgents forpligtelse til at udføre denne integration uden ekstra omkostninger for dig.
Når du er parat til at forbinde dit Virtual-Call med LiveAgents call center, skal du blot logge ind på din LiveAgent-konto og følge instruktionerne. Denne enkle proces gør det nemt at forbinde disse to systemer.
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Gå til Numre
3. Søg efter Virtual-Call
4. Klik på tilføj
5. Indsæt nødvendige legitimationsoplysninger
Omkostninger ved at integrere Virtual-Call:
Et LiveAgent-abonnement inkorporerer integration uden yderligere gebyrer, men Virtual-Call leverer sine tjenester mod et gebyr, da det fungerer som en selvstændig virksomhed.
Fordele ved Virtual-Call:
- Forbedrede tilslutningsmuligheder
- Omkostningseffektive løsninger
- Top-Tier kundeservice
- Adgang i Schweiz, Østrig, Tyskland, Spanien, Brasilien, Storbritannien og Irland.
- Skalerbarhed
- Stor pålidelighed
- Forbedret sikkerhed
Vil du gerne høre mere om, hvordan call center software fungerer? Se videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Virtual-Call integration!
Politikker for sikkerhed og privatlivets fred
LiveAgent sikrer datasikkerhed og overholder GDPR-direktivet. Der er omfattende sikkerhedsfunktioner, herunder tofaktorgodkendelse og HTTPS-kryptering. Serverne er hostet på Tier IV eller III+ anlæg. Der er også fysisk sikkerhed og netværkssikkerhed. GDPR-direktivet blev overholdt med opdateret sikkerhedspolitik og medarbejderbevidsthed. Oplysninger indsamlet fra Google API overholder brugerdatapolitikken. Bug bounty programmet hjælper med at beskytte applikationen. Datacentersikkerhed sikrer fortrolighed og integritet af data. Der er også en backup- og katastrofegenopretningsstrategi på plads. Netværkssikkerhed inkluderer DDoS-risikobegrænsning, kryptering og katastrofegenopretning. GDPR-direktivet overholdes, og der er omfattende sikkerhedsforanstaltninger på plads.