Sipcall

Hvad er Sipcall ?

VoIP-telefoni fra Sipcall: Innovative løsninger til din virksomhed!

Sipcall tilbyder den optimale telefoniløsning til alle dine behov: Virtuelle telefonsystemer (PBX) med en lang række funktioner (sipcall vPBX), en pålidelig forbindelse til dit telefonsystem via en SIP-trunk eller til dit Microsoft Teams-miljø – Sipcall er din professionelle og kompetente partner.

Vores virksomhed med base i Schindellegi, Schweiz, har 35 ansatte og har været aktiv inden for VOIP-telefoni siden 2005. Vi tilbyder certificerede SIP-konti med schweiziske telefonnumre til LiveAgent.

Hvordan kan du bruge det?

Hvis du leder efter en VoIP-udbyder til at oprette forbindelse til dit LiveAgent callcenter, er Sipcall et godt valg. LiveAgents callcenter håndterer dine opkald og billetter, mens Sipcall klarer resten. Laptop eller smartphone mikrofoner og højttalere er alt hvad du har brug for, for at etablere et starter callcenter. Du har muligvis brug for anden hardware, hvis du vil forbedre din opkaldskvalitet senere hen.

Hvordan kan du drage fordel af et LiveAgent callcenter?

Selvom nogle mennesker foretrækker digitale kundeoplevelser, vil andre hellere have en dybere personlig forbindelse med de brands, de interagerer med. Callcentre er en fantastisk måde at forbedre dine kunderelationer, sælge produkter, få nye kunder og servicebrugere eller levere generel kundeservice.

Da traditionelle callcentre ikke er så populære mere og der i stedet er en udbredelse af ​​callcentersoftware som LiveAgent, er det nemt at give disse typer oplevelser til dine kunder uden at sprænge banken. Callcentre er nu tilgængelige for alle typer virksomheder, store som små.

Hvordan fungerer LiveAgent callcenteret?

LiveAgent gør administration og drift af et callcenter nemmere for virksomheder ved hjælp af dets avancerede funktioner. For eksempel kan du oprette brugerdefinerede IVR (Interactive Voice Response) trees, der automatisk vil omdirigere dine kunder til de rigtige afdelinger og agenter.

Den bedste del? LiveAgents IVR-funktion klarer det hele for dig og skaber en problemfri oplevelse for dine kunder. De skal bare lytte til IVR-menuen og trykke på den relevante opkaldstast (som tryk 1 for salg) for at blive forbundet med den rette person til arbejdet.

Call center med IVR

Blev din kunde ved et uheld forbundet til den forkerte afdeling? Løsningen er enkel, brug opkaldsoverførsler til at omdirigere kunden til en af ​​dine kollegaer og spar deres tid.

Har du svært ved at huske, hvad dine kunder sagde? Ikke noget problem, LiveAgent registrerer alle indgående og udgående opkald og gemmer dem inde i systemet. Hvis du har brug for at genopfriske din hukommelse, skal du blot finde billetten og lytte til hele opkaldsoptagelsen. Opkaldsoptagelse kan også bruges til at træne nye agenter og vise dem de korrekte svar på kundeopkald.

Vil du gerne have mere information om vores callcenters funktioner? Tjek vores Call Center-funktionsside der har alle oplysninger om LiveAgents callcenter-funktioner.

Hvordan integrerer man Sipcall VoIP med LiveAgent?

Hvis du vil oprette dit LiveAgent callcenter med Sipcall som din VoIP-udbyder, skal du følge denne enkle vejledning.

  • Åbn LiveAgent, og gå til Konfiguration > Ring til > Numre. Klik på den orange Opret -knap øverst.
  • Vælg Sipcall fra listen over VoIP-udbydere.
Hvordan integrerer man Sipcall VoIP med LiveAgent?
Vælg Sipcall
  • Navngiv nummeret, vælg en afdeling, indtast dine loginoplysninger og vælg dit opkaldspræfiksnummer. Du kan også markere eller fjerne markeringen af ​​muligheden for at optage alle telefonopkald, der modtages og foretages fra dette nummer. Når du er færdig, skal du klikke på knappen Tilføj nederst.
Hvordan integrerer man Sipcall VoIP med LiveAgent?
Konfigurer Sipcall-telefonnummer

Telefonnummeret er i LiveAgent og er klar til brug. Hvis du hellere vil det, kan du tilføje flere Sipcall-telefonnumre eller tilføje numre fra andre VoIP-udbydere.

Hvordan integrerer man Sipcall VoIP med LiveAgent?
Sipcall-telefonnummer tilføjet

Få flere oplysninger om LiveAgent Call Center-software

Leder du efter mere information om etablering og drift af et callcenter? Hvis du er interesseret, så tag et kig på LiveAgent-akademiet for flere oplysninger om callcentre og andre emner fra kundesupportverdenen.

Er du nysgerrig efter at se, hvad LiveAgent ellers kan? Se videoen nedenfor for at få oplysninger om ​​vores kundesupportsoftware.

Tilbage til intergrationer Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo