Partnere
Hvad er DirectCall?
DirectCall blev grundlagt i 1994 og leverer lokale numre, 0800 eller 30xx i alle områdenumre i Brasilien, med mulighed for portabilitet.
Numre, der giver dig mulighed for at besvare lokale opkald i byer, hvor din virksomhed ikke engang har fysisk infrastruktur, direkte fra operatøren. Autoriseret af Anatel til fastnet- og IP-telefoni, skiller Directcall sig ud for sin egen udvikling og robuste infrastruktur.
DirectCall tilbyder også:
- Optagelse hos operatøren, som kan lette søgningen og gengivelsen af opkald optaget i op til 5 år for ledere direkte på Directcalls webuddrag.
- IVR hos operatøren, som kan automatisere tjenesteprotokollen, hjælpe opkaldere med at finde den rigtige afdeling på egen hånd eller onlineoplysninger.
- Intelligent genkendelse, der øger besvarelsen af opkald med op til 25%, der altid identificerer et lokalt nummer i områdenummeret.
- Telefoni-API’er og APP’er til din CRM, Help Desk eller Virtual Store administrerer nummeret, der overføres til Directcall direkte hos operatøren.
LiveAgents brugere kan anmode om en gratis prøveversion af en DirectCalls linje her.
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgent og DirectCall er nu partnere, hvilket gør DirectCall VoIP-integration nemmere end nogensinde. LiveAgent opkræver ikke yderligere gebyrer for at forbinde et DirectCall VoIP-nummer med dit call center.
Hvis du er interesseret i at forbinde DirectCall med LiveAgent callcenteret, skal du blot logge ind på din LiveAgent-konto og følge instruktionerne .
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Gå til Numre
3. Søg efter DirectCall
4. Klik på tilføj
5. Indsæt nødvendige legitimationsoplysninger
Pris på at integrere DirectCall:
DirectCall og LiveAgent er partnere. Hvis du har et abonnement hos LiveAgent, er integrationen således gratis. DirectCall opkræver dog betaling for sine tjenester, da virksomhederne drives hver for sig.
Fordele ved DirectCall
- Omkostningseffektiv
- Forbedret CX
- avancerede funktioner
- adgang overalt i Brasilien
- høj grad af tilgængelighed
Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan callcentersoftware fungerer, kan du se videoen nedenfor
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!
Frequently asked questions
Hvad er DirectCall?
DirectCall er en brasiliansk operatør, der er specialiseret i VoiP og fastnettelefoni i alle områdenumre i Brasilien, autoriseret af Anatel.
Hvor meget koster det at integrere DirectCall med LiveAgent?
LiveAgent har allerede integreret DirectCall indeni. Derfor er integrationen gratis. Husk dog, at DirectCall opkræver betaling for sine tjenester.
Hvordan kan du implementere et DirectCall VoIP-nummer indeni LiveAgent?
Som tidligere nævnt, er DirectCall allerede en del af LiveAgent. Du skal blot logge ind og følge vejledningen nedenfor:
1. Naviger til Konfigurationer > Ring til > Nummer > DirectCall
2. Tilføj VoIP-nummeret og brug det med det samme
Der er forskellige teknologier og systemer, der er nyttige i callcentre, inklusive prædiktive og forhåndsvisningsdialere samt telefon- og callcentersoftware. Høflighed og respekt for kundernes tid er vigtigt for udgående opkald, mens inddækkende callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning. Prædiktive dialere kan øge agentudnyttelsen, men kan være begrænset for nogle virksomheder. Sporing af metrics og politikker er også vigtige. En knap til at ringe fra webstedet kan forbedre kundeoplevelsen og øge salget.
Multikanalsupport er vigtigt for virksomheder, da det giver kunderne mulighed for at vælge den mest bekvemme måde at kontakte dem på. Det er nødvendigt at forstå målgruppen og planlægge tjenester for at opnå succesfuld multikanalsupport. Software som LiveAgent kan administrere multikanalsupport og sikre en høj kundeserviceoplevelse. LiveAgent tilbyder også forskellige priser, funktioner og integrationer til virksomheder.
Voip do Brasil er førende inden for internettelefoni og tilbyder et sæt løsninger til erhvervs- og hjemmekommunikation i Brasilien. De har en nem integration med LiveAgent uden ekstra omkostninger. Integreringen er gratis, men Voip do Brasil opkræver betaling for deres tjenester. Det er nemt at implementere et Voip do Brasil VoIP-nummer inde i LiveAgent og komme i gang med det samme.
Call centre er en centraliseret kontor, der bruges til at modtage eller foretage et stort antal opkald, ofte brugt til salg, kundesupport og andre formål. For at måle kvaliteten af opkald skal man have de rigtige indikatorer, som kan være tid til at besvare, afbrydelsesrate, opkaldshåndteringstid osv. Opkaldswidgets er en nem måde at forbedre kundeinteraktionen og øge salget på. Det er vigtigt at kende din målgruppe og have dygtige medarbejdere, der kan håndtere de mest vanskelige kunder. SLA’er fungerer som et arrangement til at nå mål i et callcenter eller helpdesk, og de kan hjælpe med at definere svartider efter prioritet og holde dem opdateret med åbningstider. LiveAgent er en moderne call center-software til at drage fordel af alle disse funktioner.