DirectCall integration
Partner website
Hvad er DirectCall?
DirectCall blev grundlagt i 1994 og leverer lokale numre, 0800 eller 30xx i alle områdenumre i Brasilien, med mulighed for portabilitet.
Numre, der giver dig mulighed for at besvare lokale opkald i byer, hvor din virksomhed ikke engang har fysisk infrastruktur, direkte fra operatøren. Autoriseret af Anatel til fastnet- og IP-telefoni, skiller Directcall sig ud for sin egen udvikling og robuste infrastruktur.
DirectCall tilbyder også:
- Optagelse hos opkalderen, hvilket kan lette søgningen og gengivelsen af opkald optaget i op til 5 år for ledere direkte på Directcalls webekstrakter.
- IVR hos udbyderen, som kan automatisere service protokollen, hjælpe opkaldere med at finde den rigtige afdeling på egen hånd eller onlineoplysninger.
- Intelligent recognition, der øger besvarelsen af opkald med op til 25%, der altid identificerer et lokalt nummer i områdenummeret.
- Telefoni-API’er og APP’er til din CRM, Help Desk eller Virtual Store administrerer nummeret, der overføres til Directcall direkte hos udbyderen.
LiveAgents brugere kan anmode om en gratis prøveversion af en DirectCalls linje her.
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgent og DirectCall er nu partnere, hvilket gjorde DirectCall VoIP-integration nemmere end nogensinde. LiveAgent opkræver ikke yderligere gebyrer for at forbinde et DirectCall VoIP-nummer med dit call center.
Hvis du er interesseret i at forbinde DirectCall med LiveAgent call centeret, skal du blot logge ind på din LiveAgent-konto og følge instruktionerne.
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Gå til Numre
3. Søg efter DirectCall
4. Klik på tilføj
5. Indsæt nødvendige legitimationsoplysninger
Pris for at integrere DirectCall:
DirectCall og LiveAgent er partnere. Hvis du har et abonnement hos LiveAgent, er integrationen således gratis. DirectCall opkræver dog betaling for sine tjenester, da virksomhederne drives hver for sig.
Fordele ved DirectCall
- Omkostningsbesparende
- Forbedret CX
- avancerede funktioner
- adgang overalt i Brasilien
- høj tilgængelighed/strong>
Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan callcentersoftware fungerer, kan du se videoen nedenfor
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Directcall integration!
Frequently Asked Questions
Hvad er DirectCall?
DirectCall er en brasiliansk operatør, der er specialiseret i VoiP og fastnettelefoni i alle områdenumre i Brasilien, autoriseret af Anatel.
Hvor meget koster det at integrere DirectCall med LiveAgent?
LiveAgent har allerede integreret DirectCall indeni. Derfor er integrationen gratis. Husk dog, at DirectCall opkræver betaling for sine tjenester.
Hvordan kan du implementere et DirectCall VoIP-nummer indeni LiveAgent?
Som tidligere nævnt, er DirectCall allerede en del af LiveAgent. Du skal blot logge ind og følge denne vejledning: Gå til Konfigurationer > Ring til > Numre > DirectCall. Tilføj VoIP-nummeret og brug det med det samme
LiveAgent tilbyder omfattende funktioner og integrationer til virksomhedsløsninger. Med pausefunktionen kan agenter holde pauser ansvarligt og sikre effektivitet i arbejdet. Det er vigtigt at holde pauser for at undgå udbrændthed og sikre god kundeservice. Planlæg en demo i dag for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.
LiveAgent tilbyder en intern videnbase og helpdesk til virksomheder. Det gør det muligt for medarbejdere at finde information hurtigt og effektivt, hvilket forbedrer kundeservice og effektivitet. Med en pris på $9 pr. agent er det en overkommelig løsning, der også tilbyder en 30-dages gratis prøveperiode.