DirectCall

Hvad er DirectCall?

DirectCall blev grundlagt i 1994 og leverer lokale numre, 0800 eller 30xx i alle områdenumre i Brasilien, med mulighed for portabilitet.
Numre, der giver dig mulighed for at besvare lokale opkald i byer, hvor din virksomhed ikke engang har fysisk infrastruktur, direkte fra operatøren. Autoriseret af Anatel til fastnet- og IP-telefoni, skiller Directcall sig ud for sin egen udvikling og robuste infrastruktur.

DirectCall tilbyder også:

  • Optagelse hos operatøren, som kan lette søgningen og gengivelsen af ​​opkald optaget i op til 5 år for ledere direkte på Directcalls webuddrag.
  • IVR hos operatøren, som kan automatisere tjenesteprotokollen, hjælpe opkaldere med at finde den rigtige afdeling på egen hånd eller onlineoplysninger.
  • Intelligent genkendelse, der øger besvarelsen af ​​opkald med op til 25%, der altid identificerer et lokalt nummer i områdenummeret.
  • Telefoni-API’er og APP’er til din CRM, Help Desk eller Virtual Store administrerer nummeret, der overføres til Directcall direkte hos operatøren.

LiveAgents brugere kan anmode om en gratis prøveversion af en DirectCalls linje her.

Hvordan kan du bruge det?

LiveAgent og DirectCall er nu partnere, hvilket gør DirectCall VoIP-integration nemmere end nogensinde. LiveAgent opkræver ikke yderligere gebyrer for at forbinde et DirectCall VoIP-nummer med dit call center.

Hvis du er interesseret i at forbinde DirectCall med LiveAgent callcenteret, skal du blot logge ind på din LiveAgent-konto og følge instruktionerne .

1. Log ind på din LiveAgent-konto

2. Gå til Numre

Hvordan kan du bruge det? - App - Uploads - 2021 - 10 - Directcall Liveagent Navigation.png

3. Søg efter DirectCall

Hvordan kan du bruge det? - App - Uploads - 2021 - 08 - Directcall Liveagent Integration.png

4. Klik på tilføj

5. Indsæt nødvendige legitimationsoplysninger

Hvordan kan du bruge det? - App - Uploads - 2021 - 08 - Directcall Liveagent Integration Setup.png

Pris på at integrere DirectCall:

DirectCall og LiveAgent er partnere. Hvis du har et abonnement hos LiveAgent, er integrationen således gratis. DirectCall opkræver dog betaling for sine tjenester, da virksomhederne drives hver for sig.

Fordele ved DirectCall

  • Omkostningseffektiv
  • Forbedret CX 
  • avancerede funktioner
  • adgang overalt i Brasilien
  • høj grad af tilgængelighed

Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan callcentersoftware fungerer, kan du se videoen nedenfor

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!

Frequently asked questions

Hvad er DirectCall?

DirectCall er en brasiliansk operatør, der er specialiseret i VoiP og fastnettelefoni i alle områdenumre i Brasilien, autoriseret af Anatel.

Hvor meget koster det at integrere DirectCall med LiveAgent?

LiveAgent har allerede integreret DirectCall indeni. Derfor er integrationen gratis. Husk dog, at DirectCall opkræver betaling for sine tjenester.

Hvordan kan du implementere et DirectCall VoIP-nummer indeni LiveAgent?

Som tidligere nævnt, er DirectCall allerede en del af LiveAgent. Du skal blot logge ind og følge vejledningen nedenfor:

 

1. Naviger til Konfigurationer > Ring til > Nummer > DirectCall

2. Tilføj VoIP-nummeret og brug det med det samme

Tilbage til intergrationer Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo