Peoplefone

Hvad er Peoplefone ?

VoIP-udbyderen Peoplefone blev grundlagt i Schweiz i 2005 og er nu aktiv i seks andre lande: Tyskland, Østrig, Frankrig, Polen, Slovakiet og Litauen. Vores tjenester bruges af mere end 200.000 erhvervskunder. For at tilbyde den bedst mulige support, samarbejder vi med et netværk af 2.000 installationspartnere på tværs af Europa.

Vores systemplatform er bygget internt og udvikles og optimeres løbende. Dette gør os i stand til at tilbyde vores kunder kvalitet, stabilitet og nye kommunikationsløsninger til et godt forhold mellem pris og ydelse. Uanset om det er vores SIP-TRUNK tilbud, som er certificeret af de fleste telefonsystemproducenter, MICROSOFT TEAMS Direct Routing eller vores virtuelle PBX Peoplefone HOSTED – vil enhver kunde finde en skræddersyet løsning hos os.

Hos Bilanz Telekom Rating, har ppeoplefone opnået toppositioner som fastnet VoIP-udbyder for schweiziske virksomheder siden 2013 – herunder vundet 1. pladsen fem gange.

Læs mere på: https://www.peoplefone.com

Hvordan kan du bruge det?

Hvis du leder efter en VoIP-udbyder til at oprette forbindelse til dit LiveAgent callcenter, er Peoplefone et godt valg. LiveAgents callcenter vil håndtere dine opkald og billetter, mens Peoplefone klarer resten. Laptop eller smartphone mikrofoner og højttalere er det eneste du har brug for, for at etablere et starter callcenter. Du har muligvis brug for anden hardware, hvis du vil forbedre din opkaldskvalitet senere.

Hvordan kan du drage fordel af et LiveAgent callcenter?

Selvom nogle mennesker foretrækker digitale kundeoplevelser, søger andre efter en dybere personlig forbindelse med de brands, de interagerer med. Callcentre er en fantastisk måde at forbedre dine kunderelationer, sælge produkter, få nye kunder og servicebrugere eller levere generel kundeservice.

Da traditionelle callcentre callcentre er mindre populære og der i stedet er en udbredelse af callcentersoftware som LiveAgent, er det nemt at give disse typer oplevelser til dine kunder uden at sprænge banken. Callcentre er nu tilgængelige for alle typer virksomheder, store som små.

Hvordan fungerer LiveAgent callcenteret?

LiveAgent gør administration og drift af et callcenter nemmere for virksomheder ved hjælp af dets avancerede funktioner. For eksempel kan du oprette brugerdefinerede IVR (Interactive Voice Response) trees, som automatisk dirigerer dine kunder til de rigtige afdelinger og agenter.

Den bedste del? LiveAgents IVR-funktion klarer det hele for dig og skaber en problemfri oplevelse for dine kunder. Du skal bare lytte til IVR-menuen og trykke på den relevante opkaldstast (som tryk 1 for salg) for at blive forbundet med den rigtige person.

Hvordan fungerer LiveAgent callcenteret?

Blev din kunde ved et uheld forbundet til den forkerte afdeling? Løsningen er nem, brug opkaldsoverførsler til at dirigere kunden til en af dine kollegaer og spar dem tid.

Har du svært ved at huske, hvad dine kunder sagde? Ikke noget problem, LiveAgent registrerer alle indgående og udgående opkald og gemmer dem inde i systemet. Hvis du har brug for at genopfriske din hukommelse, skal du blot finde billetten og lytte til hele opkaldsoptagelsen. Opkaldsoptagelse kan også bruges til at træne nye agenter og vise dem de korrekte svar på kundeopkald.

Vil du have mere information om vores callcenters funktioner? Tjek vores Call Call Center-funktionsside der har alle oplysninger om LiveAgents callcenter-funktioner.

Hvordan integrerer man Peoplefone VoIP med LiveAgent?

Hvis du vil oprette dit LiveAgent-opkaldscenter med Peoplefone som din VoIP-udbyder, skal du følge denne enkle vejledning.

  • Åbn LiveAgent, og gå til Konfiguration > Ring til > Numre. Klik på den orange Opret -knap øverst.
  • Vælg Peoplefone fra listen over VoIP-udbydere.
Hvordan integrerer man Peoplefone VoIP med LiveAgent?
Vælg Peoplefone
  • Navngiv nummeret, vælg en afdeling, indtast dine loginoplysninger og vælg dit opkaldspræfiksnummer. Du kan også markere eller fjerne markeringen af ​​muligheden for at optage alle telefonopkald, der modtages og foretages fra dette nummer. Når du er færdig, skal du klikke på knappen Tilføj nederst.
Hvordan integrerer man Peoplefone VoIP med LiveAgent?
Konfigurer Peoplefone-telefonnummer

Telefonnummeret er i LiveAgent og klar til brug. Hvis du foretrækker det, kan du tilføje flere Peoplefone-telefonnumre eller tilføje numre fra andre VoIP-udbydere.

Hvordan integrerer man Peoplefone VoIP med LiveAgent?
Peoplefone telefonnummer tilføjet

Få flere oplysninger om LiveAgent Call Center-software

Leder du efter mere information om etablering og drift af et callcenter? Hvis du er interesseret, så tag et kig på LiveAgent-akademiet for mere oplysninger om callcentre og andre emner fra kundesupportverdenen.

Er du nysgerrig efter at se, hvad LiveAgent ellers kan? Se videoen nedenfor for at se mere information om vores kundesupportsoftware.

Tilbage til intergrationer Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo