Peoplefone integration
Partner website
Hvad er Peoplefone ?
VoIP-udbyderen Peoplefone blev grundlagt i Schweiz i 2005 og er nu aktiv i seks andre lande: Tyskland, Østrig, Frankrig, Polen, Slovakiet og Litauen. Vores tjenester bruges af mere end 200.000 erhvervskunder. For at tilbyde den bedst mulige support, samarbejder vi med et netværk af 2.000 installationspartnere på tværs af Europa.
Vores systemplatform er bygget internt og udvikles og optimeres løbende. Dette gør os i stand til at tilbyde vores kunder kvalitet, stabilitet og nye kommunikationsløsninger til et godt forhold mellem pris og ydelse. Uanset om det er vores SIP-TRUNK tilbud, som er certificeret af de fleste telefonsystemproducenter, MICROSOFT TEAMS Direct Routing eller vores virtuelle PBX Peoplefone HOSTED – vil enhver kunde finde en skræddersyet løsning hos os.
Hos Bilanz Telekom Rating, har ppeoplefone opnået toppositioner som fastnet VoIP-udbyder for schweiziske virksomheder siden 2013 – herunder vundet 1. pladsen fem gange.
Læs mere på: https://www.peoplefone.com
Hvordan kan du bruge det?
Hvis du leder efter en VoIP-udbyder til at oprette forbindelse til dit LiveAgent callcenter, er Peoplefone et godt valg. LiveAgents callcenter vil håndtere dine opkald og billetter, mens Peoplefone klarer resten. Laptop eller smartphone mikrofoner og højttalere er det eneste du har brug for, for at etablere et starter callcenter. Du har muligvis brug for anden hardware, hvis du vil forbedre din opkaldskvalitet senere hen.
Hvordan kan du drage fordel af et LiveAgent callcenter?
Selvom nogle mennesker foretrækker digitale kundeoplevelser, søger andre efter en dybere personlig forbindelse med de brands, de interagerer med. Callcentre er en fantastisk måde at forbedre dine kunderelationer, sælge produkter, få nye kunder og servicebrugere eller levere generel kundeservice.
Da traditionelle call centre ikke er så populære mere i forhold til call center software som LiveAgent, er det nemt at give dine kunder denne type oplevelser uden at det koster en formue. Call centre er nu tilgængelige for alle typer virksomheder, uanset størrelsen.
Hvordan fungerer LiveAgent callcenteret?
LiveAgent gør administration og drift af et callcenter nemmere for virksomheder ved hjælp af dets avancerede funktioner. For eksempel kan du oprette brugerdefinerede IVR (Interactive Voice Response) trees, som automatisk dirigerer dine kunder til de rigtige afdelinger og agenter.
Den bedste del? LiveAgents IVR-funktion klarer det hele for dig og skaber en problemfri oplevelse for dine kunder. Du skal bare lytte til IVR-menuen og trykke på den relevante opkaldstast (som tryk 1 for salg) for at blive forbundet med den rigtige person.
Blev din kunde ved et uheld forbundet til den forkerte afdeling? Løsningen er nem, brug opkaldsoverførsler til at dirigere kunden til en af dine kollegaer og spar dem tid.
Har du svært ved at huske, hvad dine kunder sagde? Ikke noget problem, LiveAgent registrerer alle indgående og udgående opkald og gemmer dem inde i systemet. Hvis du har brug for at genopfriske din hukommelse, skal du blot finde billetten og lytte til hele opkaldsoptagelsen. Opkaldsoptagelse kan også bruges til at træne nye agenter og vise dem de korrekte svar på kundeopkald.
Vil du have mere information om vores callcenters funktioner? Tjek vores Call Call Center-funktionsside der har alle oplysninger om LiveAgents callcenter-funktioner.
Hvordan integrerer man Peoplefone VoIP med LiveAgent?
Hvis du vil oprette dit LiveAgent-opkaldscenter med Peoplefone som din VoIP-udbyder, skal du følge denne enkle vejledning.
- Åbn LiveAgent, og gå til Konfiguration > Rong til >Numre. Klik på den orange Opret-knap øverst.
- Vælgt Peoplefone fra listen over VoIP-udbydere.
- Navngiv nummeret, vælg en afdeling, indtast dine loginoplysninger og vælg dit opkaldspræfiksnummer. Du kan også markere eller fravælge muligheden for at optage alle telefonopkald, der modtages og foretages fra dette nummer. Når du vil afslutte, skal du klikke på knappen Add nederst.
Telefonnummeret er i LiveAgent og klar til brug. Hvis du foretrækker det, kan du tilføje flere Peoplefone-telefonnumre eller tilføje numre fra andre VoIP-udbydere.
Få flere oplysninger om LiveAgent Call Center-software
Leder du efter mere information om oprettelsen og driften af et callcenter? Hvis du er interesseret, så tag et kig på LiveAgent academy for at få flere oplysninger om callcentre og andre emner fra kundesupportens verden.
Er du nysgerrig efter at se, hvad LiveAgent ellers kan? Se videoen nedenfor for at se mere information om vores kundesupportsoftware.
Frequently Asked Questions
Hvad er Peoplefone?
Peoplefone er en VoIP-udbyder, der er aktiv i Schweiz, Tyskland, Østrig, Frankrig, Polen, Slovakiet og Litauen. Det bruges af over 200.000 erhvervskunder. Virksomheden samarbejder med et netværk af 2000 installationspartnere i Europa for at sikre den bedst mulige service til deres kunder.
Hvordan kan du bruge Peoplefone?
Du kan bruge Peoplefone som din primære VoIP-udbyder i en LiveAgent call center-software. Peoplefone kan hjælpe dig med at oprette forbindelse via indgående og udgående opkald. Du behøver ikke at bruge dyrt udstyr, du har kun brug for dine bærbare højttalere og mikrofon.
Hvordan integrerer man Peoplefone med LiveAgent?
I LiveAgent skal du bare gå til Konfiguration > Ring til > Tal og klik på knappen Opret. Vælg derefter Peoplefone fra listen over VoIP-udbydere, og tilslut dit nummer.
LiveAgent optagelse af telefonsamtalesoftware anmeldelse
Overvejer du at bruge LiveAgent som din software til optagelse af telefonsamtaler? Tag et kig på vores anmeldelse og se, hvordan den klarede sig under vores generelle test.
Opkaldsomstilling er en telekommunikationsfunktion, der sætter en opkaldende person på hold, mens en agent håndterer opkaldet. Dette reducerer ventetiden og øger produktiviteten og kundetilfredsheden. LiveAgent tilbyder omfattende call center-software med prædiktive dialere og andre funktioner. Besøg deres hjemmeside for mere information.
LiveAgent optagelse af telefonsamtalesoftware anmeldelse
LiveAgent tilbyder optagelse af telefonsamtale-funktionen, der er nem at bruge og har rimelige priser. Det har en stor mængde funktioner, men en lille indlæringskurve. Du kan integrere VoIP-numre og SIP-trunking, og softwaren yder god support. Priserne starter fra $29/agent pr. måned, og konklusionen er, at det er en intuitiv og brugervenlig helpdesk-løsning.