Partnere
Følg nedenstående trin for at aktivere din GoDaddy-integration.
- Log ind på din GoDaddy-konto
- Vælg det websted, du vil tilføje live-chatknappen til, og klik på administrer
- Klik på rediger websted i webside builderen
- I sidesektionen skal du vælge den side, du vil tilføje din knap til
- Klik på tilføj sektion
- Vælg HTML og klik på tilføj
- Indsæt din LiveAgent-knapkode i det tilpassede kodefelt, og klik på udgiv
Hvor er min LiveAgent-chatknapkode?
- Log ind på LiveAgent
- Klik på chats
- Klik på chatknapper
- Klik på rediger på en eksisterende chatknap
- Klik på integration og kopier og indsæt koden.

Hvad er GoDaddy?
GoDaddy er både en domæneregistratorer og et webstedshostingfirma, der har alle værktøjerne til at hjælpe dig med at bygge dit websted. Det betyder, at du kan registrere dit domænenavn, bygge en hjemmeside til det og få det på nettet – alt sammen ét sted.
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgents integration med GoDaddy giver dig mulighed for at placere en live chat-knap på dit GoDaddy-websted.
Frequently asked questions
Hvad er fordelene ved at bruge GoDaddy?
- overkommelig
- begynder venlig
- god præstation
Hvordan kan du integrere en live chat-knap på dit GoDaddy-websted?
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Opret en livechatknap, og kopier HTML-koden
3. Indsæt din HTML-kode på dit GoDaddy-websted
4. Kan bruges med det samme
LiveAgent is a versatile helpdesk software that provides integrated customer support through various channels, including ticketing, live chat, social media, and voice helpdesk. Their software is accessible from anywhere, with SSL security. They offer various tutorials and technical support, including tips and tricks, customizations, and billing and payments support. They have received awards and certificates and have a frequently asked questions section that addresses common inquiries. LiveAgent also provides guides on how to make REST calls in PHP, create chat buttons, and setup Facebook Applications.
Live chat er en populær kundeservicetjeneste, der forventes at nå en værdi på 997 millioner dollars i 2023 og har en tilfredshed på 73% blandt kunderne. LiveAgent tilbyder en alt-i-en helpdesk-løsning med over 180 funktioner og kan tilpasses efter kundens behov. Virksomheder inden for forskellige sektorer kan alle drage fordel af denne service, og det kan hjælpe med at forbedre forbindelser og kommunikation med kundeemner. LiveAgent er nemt at bruge, og der kan planlægges en demo for at opdage dens fordele.
Har du brug for et Collab Alternativ?
LiveAgent tilbyder kundeservicerapportering, som giver bedre forståelse af kontaktcenterdrift og muligheder for forbedring. Du kan spore KPI'er og andre kontaktcenter målinger samt udnytte avancerede analyse- og rapporteringsfunktioner for at øge produktivitet og effektivitet. Desuden automatiseres dagligdags småopgaver, såsom at besvare gentagne spørgsmål og minimere fejl. Alt dette kan hjælpe med at forbedre supportomkostningerne.
Twitter integrationsmeddelelse
LiveAgent har en omkostningseffektiv løsning til Twitter-integration. Indsæt din egen Twitter API for at bevare din forbindelse og undgå høje omkostninger.