Partnere
Følg nedenstående trin for at aktivere din GoDaddy-integration.
- Log ind på din GoDaddy-konto
- Vælg det websted, du vil tilføje live chatknappen til, og klik på administrer
- Klik på rediger websted i webside builderen
- I sidesektionen skal du vælge den side, du vil tilføje din knap til
- Klik på tilføj sektion
- Vælg HTML og klik på tilføj
- Indsæt din LiveAgent-knapkode i det tilpassede kodefelt, og klik på udgiv
Hvor er min LiveAgent-chatknapkode?
- Log ind på LiveAgent
- Klik på chats
- Klik på chatknapper
- Klik på rediger på en eksisterende chatknap
- Klik på integration og kopier og indsæt koden.

Hvad er GoDaddy?
GoDaddy er både en domæneregistratorer og et webstedshostingfirma, der har alle værktøjerne til at hjælpe dig med at bygge dit websted. Det betyder, at du kan registrere dit domænenavn, bygge en hjemmeside til det og få det på nettet – alt sammen ét sted.
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgents integration med GoDaddy giver dig mulighed for at placere en live chat-knap på dit GoDaddy-websted.
Frequently Asked Questions
Hvad er fordelene ved at bruge GoDaddy?
- overkommelig - begynder venlig - god præstation
Hvordan kan du integrere en live chat-knap på dit GoDaddy-websted?
1. Log ind på din LiveAgent-konto 2. Opret en livechatknap, og kopier HTML-koden 3. Indsæt din HTML-kode på dit GoDaddy-websted 4. Kan bruges med det samme
LiveAgent | Oversigt over Quick Help Desk-software
LiveAgent tilbyder helpdesk-software til virksomheder, der ønsker at strømline kundesupport og forbedre kommunikationen på forskellige kanaler.
LiveAgent Helpdesk Software & Live chat
Forbedr kundesupport med LiveAgent, den ultimative helpdesk-software. Optimer kommunikationen og løs problemer på tværs af kanaler for at øge tilfredsheden og produktiviteten.
Sådan opsætter du livechat i Adobe Business Catalyst
Opsæt livechat i Adobe Business Catalyst for mere kundeinvolvering og forbedret kundeservice på din virksomhedswebside.
LiveAgent Webinar 1: Introduktion & Generel oversigt
Oplev LiveAgent webinar, der hjælper virksomheder med at forbedre deres kundeservice og produktivitet gennem forskellige kommunikationskanaler og softwarefunktioner.