Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Flet billetter

Hvad er flettede billetter?

At flette billetter betyder du kombinerer to eller flere billetter til en. At flette billetter bruges mest, når du modtager to help desk support anmodninger fra den samme slutbruger om det samme problem. I mange tilfælde flettes duplikerede billetter for at forhindre forvirring og sikre medarbejderens effektivitet.

Flet billetter

Hvad sker der, når du slår to billetter sammen til en?

Ved at flette to billetter kombinerer du hele deres indhold, inklusive de private beskeder og tags tilknyttet hver billet. Derudover bevarer en flettet billet ID’et for den billet, den blev flettet sammen med, hvorimod den originale billet slettes.

Hvordan kan jeg flette billetter i LiveAgent?

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Billetter.
  3. Vælg en billet.
  4. Klik på Mere (ikonet med tre prikker) i nederste højre hjørne.
  5. Klik på Slået sammen med.
billetfletningsfunktion

6. Klik på søg, og vælg den billet, du vil flette den samen med, eller indtast alternativt billet ID’et for den billet, du vil flette.
7. Klik på Vælg.

Flet billetter

Valgfrit: Marker afkrydsningsfeltet flet tags og modtagere.

  1. Klik på Slået sammen med.
sammenfletning af to billetter

Kan jeg omgøre en fusion?

Billetsammenfletning er uigenkaldelig, så sørg for, at du kun fletter billetter, når det er nødvendigt. Teknisk set kunne du bruge funktionen til delt billethvis du skulle dele en fusioneret billet i to. Dette opnår imidlertid ikke det ønskede resultat, da det ikke returnerer billetterne til deres oprindelige tilstand. Som følge heraf ville billet-ID’erne ændre sig, og billetterne ville ikke blive delt på samme måde, som de var før sammenfletningen.

Delte billetter findes i billetsoftware - LiveAgent


Kan jeg flette hvilken som helst billet, jeg vil?

LiveAgent help desk-software giver dig mulighed for at flette billetter fra følgende kilder:

Du kan dog ikke flette billetter fra vidensbasen or sociale medier. Der er ingen andre begrænsninger for billetsammenslutning. Det er også muligt at fusionere billetter fra forskellige slutbrugere.

Kan jeg flette en åben billet med en lukket billet?

Ja, du kan flette billetter, der er markeret som åbnet, besvaret, udskudt og lukket. De eneste billetter, der ikke kan flettes, er dem, der er blevet slettet.

Hvilke billetegenskaber og billetværdier slås sammen?

Når du fletter to eller flere billetter til en, sættes hele billetindholdet sammen. Dette indebærer hele billettråden og billetnotater. Du kan også kombinere alle billetmodtagere og tags, der er knyttet til de to billetter.

Save time with the merge feature

Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Hvordan ser billetfletning ud i praksis?

Når du klikker på knappen ‘Merge into’, fletter LiveAgent billetsystem de valgte billetter. Det åbner derefter den fusionerede billettråd. Du vil bemærke, at systemet opretter en besked, der fortæller dig, at billetterne er blevet slået sammen. Systemet giver dig også et klikbart billet ID for den originale (nu slettede) billet.

Flettet billetsystembesked

Du kan gennemgå den originale billet når som helst ved at klikke på dens ID, selvom den er slettet. Dog er billetten blokeret for enhver handling og kan ikke ‘nulstilles’ eller slettes fra systemet (ikke engang med funktionen “slet billetter efter x dage”). Den originale billet slettes kun, hvis du sletter den nyligt fusionerede billet.

Hvordan kan jeg drage fordel af fletning af billetter?

Sammenfletning af to eller flere billetter med lignende indhold, kan være yderst fordelagtig for både kunder og agenter.

Undgår dobbeltarbejde

Lad os sige, at en kunde indsender to identiske billetter, men gennem forskellige kilder. For eksempel sender de en e-mail, men modtager ikke et hurtigt svar, så de starter en live chat. Kombinationen af ​​de to billetter sikrer, at ingen medarbejder spilder deres tid på at løse e-mail -billetten, når billetten på live chat er løst.

I dette tilfælde eliminerer billetsammenslutning dobbeltarbejde, reducerer medarbejderens arbejdsbyrde og sparer dyrebar tid.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Mindre forvirring og mere gennemsigtighed

Sammenfletning af billetter, der handler om det samme problem, kan reducere forvirring for både medarbejdere og kunder. Forestil dig for eksempel, at du igen modtager to billetter om det samme problem. Lad os sige, at ingen lægger mærke til den dobbelte billet, og de så de ikke flettes sammen. Du svarer på en billet, og kunden er tilfreds. Et par dage senere reagerer en af ​​dine kollegaer på den anden billet og forvirrer kunden. For at gøre sagen værre, ændrer de dit arbejde ubevidst.

Som du kan se, kan dette forårsage nogle misforståelser og kundens frustration.

Glade kunde er de bedste kunder

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

Emblemer

Hurtigere opløsningstider

Vores sidste eksempel på billetsammenfletning viser, hvordan funktionen kan reducere kundernes ventetid og forbedre opløsningstiderne. Lad os antage, at en enkelt bruger indsender tre billetter, der alle er relateret til ét problem. Ved at slå de tre billetter sammen til en, bliver det lettere for alle medarbejdere at løse problemet. I stedet for at tabbe ind og ud af de forskellige billetter, vil alle relevante oplysninger og indhold være tilgængelige i en enkelt billettråd. Derfor vil en billetsammenfletningen gøre det lettere at løse billetterne meget hurtigere.

Vidensbaserede ressourcer

Hvis du vil vide mere om billetsammenfletning og andre lignende funktioner, kan du tjekke vores vidensbase-artikler, relevante blogindlæg, akademiindlæg, ordlister og mere.

LiveAgent Product Tour

Er du parat til at spare tid med flettefunktionen?

Strømlin din arbejdsgang med fletbilletfunktionen i dag. Oplev, hvor let det er at organisere din helpdesk og dine kundeanmodninger. Prøv LiveAgent i dag med en gratis altomfattende 14-dages prøveversion . Der kræves intet kreditkort.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er billetfletning?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Sammenfletning af billetter betyder at man kombinerer to eller flere billetter sammen i en. Billetfletning bruges mest, når du modtager to supportanmodninger fra den samme slutbruger om det samme problem. For at forhindre dobbeltarbejde og forvirring flettes billetterne ind i en.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad sker der, når du fletter to billetter sammen?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Ved at flette to billetter sammen, kombinerer du hele deres indhold, herunder de beskeder og tags, der er tildelt hver billet. Desuden bevarer en fusioneret billet ID for den billet, den blev fusioneret ind i, mens den originale billet slettes .” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Kan jeg omgøre en fusion?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Billetsammenfletning er uigenkaldelig, så sørg for, at du kun fletter billetter, når det er nødvendigt.. ” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo