Prøveperiode

Flet billetter

Hvad er flettede billetter?

At flette billetter betyder du kombinerer to eller flere billetter til en. At flette billetter bruges mest, når du modtager to help desk support anmodninger fra den samme slutbruger om det samme problem. I mange tilfælde flettes duplikerede billetter for at forhindre forvirring og sikre medarbejderens effektivitet.

Flet billetter

Hvad sker der, når du slår to billetter sammen til en?

Ved at flette to billetter kombinerer du hele deres indhold, inklusive de private beskeder og tags tilknyttet hver billet. Derudover bevarer en flettet billet ID’et for den billet, den blev flettet sammen med, hvorimod den originale billet slettes.

Hvordan kan jeg flette billetter i LiveAgent?

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Billetter.
  3. Vælg en billet.
  4. Klik på Mere (ikonet med tre prikker) i nederste højre hjørne.
  5. Klik på Slået sammen med.
billetfletningsfunktion

6. Klik på søg, og vælg den billet, du vil flette den samen med, eller indtast alternativt billet ID’et for den billet, du vil flette.
7. Klik på Vælg.

Flet billetter

Valgfrit: Marker afkrydsningsfeltet flet tags og modtagere.

  1. Klik på Slået sammen med.
sammenfletning af to billetter

Kan jeg omgøre en fusion?

Billetsammenfletning er uigenkaldelig, så sørg for, at du kun fletter billetter, når det er nødvendigt. Teknisk set kunne du bruge funktionen til delt billethvis du skulle dele en fusioneret billet i to. Dette opnår imidlertid ikke det ønskede resultat, da det ikke returnerer billetterne til deres oprindelige tilstand. Som følge heraf ville billet-ID’erne ændre sig, og billetterne ville ikke blive delt på samme måde, som de var før sammenfletningen.

Delte billetter findes i billetsoftware - LiveAgent


Kan jeg flette hvilken som helst billet, jeg vil?

LiveAgent help desk-software giver dig mulighed for at flette billetter fra følgende kilder:

Du kan dog ikke flette billetter fra vidensbasen or sociale medier. Der er ingen andre begrænsninger for billetsammenslutning. Det er også muligt at fusionere billetter fra forskellige slutbrugere.

Kan jeg flette en åben billet med en lukket billet?

Ja, du kan flette billetter, der er markeret som åbnet, besvaret, udskudt og lukket. De eneste billetter, der ikke kan flettes, er dem, der er blevet slettet.

Hvilke billetegenskaber og billetværdier slås sammen?

Når du fletter to eller flere billetter til en, sættes hele billetindholdet sammen. Dette indebærer hele billettråden og billetnotater. Du kan også kombinere alle billetmodtagere og tags, der er knyttet til de to billetter.

Save time with the merge feature

Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Hvordan ser billetfletning ud i praksis?

Når du klikker på knappen ‘Merge into’, fletter LiveAgent billetsystem de valgte billetter. Det åbner derefter den fusionerede billettråd. Du vil bemærke, at systemet opretter en besked, der fortæller dig, at billetterne er blevet slået sammen. Systemet giver dig også et klikbart billet ID for den originale (nu slettede) billet.

Flettet billetsystembesked

Du kan gennemgå den originale billet når som helst ved at klikke på dens ID, selvom den er slettet. Dog er billetten blokeret for enhver handling og kan ikke ‘nulstilles’ eller slettes fra systemet (ikke engang med funktionen “slet billetter efter x dage”). Den originale billet slettes kun, hvis du sletter den nyligt fusionerede billet.

Hvordan kan jeg drage fordel af fletning af billetter?

Sammenfletning af to eller flere billetter med lignende indhold, kan være yderst fordelagtig for både kunder og agenter.

Undgår dobbeltarbejde

Lad os sige, at en kunde indsender to identiske billetter, men gennem forskellige kilder. For eksempel sender de en e-mail, men modtager ikke et hurtigt svar, så de starter en live chat. Kombinationen af ​​de to billetter sikrer, at ingen medarbejder spilder deres tid på at løse e-mail -billetten, når billetten på live chat er løst.

I dette tilfælde eliminerer billetsammenslutning dobbeltarbejde, reducerer medarbejderens arbejdsbyrde og sparer dyrebar tid.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    It’s a pleasure to have a great portal that improves our customer service.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent empowers our agents to provide better, faster, and more accurate support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent helped us to achieve 2 important goals: increase customer satisfaction and sales.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We have been using LiveAgent since August and we are really satisfied with it.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Since we are using LiveAgent our response time increased by 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Our paid customer conversion rate went up 325% the first month we've set up and actively started using LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    I have to say, I have never experienced such a professional customer approach.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We find LiveAgent to be the best live chat solution by far.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We use LiveAgent on all of our ecommerce websites. The tool is easy to use and improves our productivity.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    With LiveAgent we’re able to give our customers support wherever they are.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    I can recommend LiveAgent to anyone interested in making their customer service better and more effective.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    I'm sure we would spend 90% of our day sorting through emails if we didn't have LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    With LiveAgent we are able to keep our players happy by offering more efficient support resulting in higher return rates.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is reliable, reasonably priced, and simply a great choice for any fast-paced online business!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We like it because it is easy to use and offers great functionality, such as useful reporting features.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We love LiveAgent - it makes supporting our customers easy.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We like to offer our customers the best support experience. That’s why we chose LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    From setup to ongoing support and everything else in between, the team at LiveAgent continues to impress.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent saves us hundreds of precious minutes every day by making customer service clear and in order.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Unlimited agents, email, social media, and phone integration. All that for less than we were paying with our previous provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We’ve been using LiveAgent since 2013. We can't imagine working without it.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    It's a cost-effective solution that can help you with a large amount of support requests via different channels.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Answering emails from Outlook was so hard to manage. With LiveAgent we're sure every email is answered in time.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is so awesome. With very little time and effort I had it up and running smoothly in a few...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    I highly recommend the LiveAgent product, not only as a Kayako alternative but a much better solution with added value.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    The support team always responded promptly with quick to implement solutions.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    It helps us categorize the nature of the tickets and statistically track what our clients need most.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We see LiveAgent as a great tool for communicating with customers.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent sped up our communication with our customers and gave us an option to chat with them as well.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simply put - LiveAgent beats everything out there at this, or even higher, price-points.

Mindre forvirring og mere gennemsigtighed

Sammenfletning af billetter, der handler om det samme problem, kan reducere forvirring for både medarbejdere og kunder. Forestil dig for eksempel, at du igen modtager to billetter om det samme problem. Lad os sige, at ingen lægger mærke til den dobbelte billet, og de så de ikke flettes sammen. Du svarer på en billet, og kunden er tilfreds. Et par dage senere reagerer en af ​​dine kollegaer på den anden billet og forvirrer kunden. For at gøre sagen værre, ændrer de dit arbejde ubevidst.

Som du kan se, kan dette forårsage nogle misforståelser og kundens frustration.

Happy customers are the best customers

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

Badges

Hurtigere opløsningstider

Vores sidste eksempel på billetsammenfletning viser, hvordan funktionen kan reducere kundernes ventetid og forbedre opløsningstiderne. Lad os antage, at en enkelt bruger indsender tre billetter, der alle er relateret til ét problem. Ved at slå de tre billetter sammen til en, bliver det lettere for alle medarbejdere at løse problemet. I stedet for at tabbe ind og ud af de forskellige billetter, vil alle relevante oplysninger og indhold være tilgængelige i en enkelt billettråd. Derfor vil en billetsammenfletningen gøre det lettere at løse billetterne meget hurtigere.

Vidensbaserede ressourcer

Hvis du vil vide mere om billetsammenfletning og andre lignende funktioner, kan du tjekke vores vidensbase-artikler, relevante blogindlæg, akademiindlæg, ordlister og mere.

LiveAgent Product Tour

Er du parat til at spare tid med flettefunktionen?

Strømlin din arbejdsgang med fletbilletfunktionen i dag. Oplev, hvor let det er at organisere din helpdesk og dine kundeanmodninger. Prøv LiveAgent i dag med en gratis altomfattende 14-dages prøveversion . Der kræves intet kreditkort.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er billetfletning?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Sammenfletning af billetter betyder at man kombinerer to eller flere billetter sammen i en. Billetfletning bruges mest, når du modtager to supportanmodninger fra den samme slutbruger om det samme problem. For at forhindre dobbeltarbejde og forvirring flettes billetterne ind i en.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad sker der, når du fletter to billetter sammen?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Ved at flette to billetter sammen, kombinerer du hele deres indhold, herunder de beskeder og tags, der er tildelt hver billet. Desuden bevarer en fusioneret billet ID for den billet, den blev fusioneret ind i, mens den originale billet slettes .” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Kan jeg omgøre en fusion?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Billetsammenfletning er uigenkaldelig, så sørg for, at du kun fletter billetter, når det er nødvendigt.. ” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo