Angiv den besøgendes IP-adresser i LiveAgent, som du ønsker at forbyde, så irriterende besøgende ikke længere kan genere dine agenter.
Forbud gælder for:
- Chats
- Kontaktformularer
- Opkald (opkaldsknap)
- Forslag
- Forum indlæg
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Chats: En besøgende kan se en chatknap, men kan ikke starte en chatsession med en tilgængelig agent. En forbudt besøgende kan bare efterlade en offline besked, som automatisk markeres som spam.
Kontaktformularer: En besked tilføjet af en forbudt besøgende via en kontaktformular vil automatisk blive markeret som spam.
Opkald: Opkald via opkaldskontakt-widgetten (opkaldsknap) vil blive omdirigeret til en telefonsvarer (og markeret som spam), eller det vil bare afslutte opkaldet – i henhold til din IVR-opsætning.
Forslag/Forumindlæg: Bandlyste brugere kan ikke registrere sig og bidrage til forum/tilføje forslag fra forbudte IP-adresser.
Forbudshistorik – Gemte oplysninger
- Dato for forbuddet (Oprettet)
- Gyldighed (gyldig indtil)
- Forbudt IP
- Bemærk med begrundelse
- Forbudt af (agentnavn)
- Billet ID
Sådan tilføjes Forbud
- Når du chatter med en irriterende besøgende
- Tilføj forbud i Indstillinger/Beskyttelse i LiveAgent
Vidensbaseressourcer
Politikker for sikkerhed og privatlivets fred
LiveAgent sikrer datasikkerhed og overholder GDPR-direktivet. Der er omfattende sikkerhedsfunktioner, herunder tofaktorgodkendelse og HTTPS-kryptering. Serverne er hostet på Tier IV eller III+ anlæg. Der er også fysisk sikkerhed og netværkssikkerhed. GDPR-direktivet blev overholdt med opdateret sikkerhedspolitik og medarbejderbevidsthed. Oplysninger indsamlet fra Google API overholder brugerdatapolitikken. Bug bounty programmet hjælper med at beskytte applikationen. Datacentersikkerhed sikrer fortrolighed og integritet af data. Der er også en backup- og katastrofegenopretningsstrategi på plads. Netværkssikkerhed inkluderer DDoS-risikobegrænsning, kryptering og katastrofegenopretning. GDPR-direktivet overholdes, og der er omfattende sikkerhedsforanstaltninger på plads.
LiveAgent tilbyder omfattende funktioner og integrationer til virksomhedsløsninger. Med pausefunktionen kan agenter holde pauser ansvarligt og sikre effektivitet i arbejdet. Det er vigtigt at holde pauser for at undgå udbrændthed og sikre god kundeservice. Planlæg en demo i dag for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.