SpamAssassin integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Før du aktiverer dette plugin, skal du sørge for, at SpamAssassin er installeret på din server.
- Log ind på dit dashboard og klik på konfiguration
- Klik på System og Plugins
- Find SpamAssassin på plugins-listen. Klik på skyderen for at aktivere den.
- Klik på knappen Konfigurer, og indtast IP-en eller værtsnavnet på din SpamAssassin-server og portnummeret på SpamAssassin-tjenesten.
- Derudover kan du markere “Teach” for at forbedre kvaliteten af spam-genkendelse. Advarsel: Skal være aktiveret på SpamAssassin-serveren.
- Gå til Konfiguration>Email>Mail-konti, vælg din e-mailadresse, der allerede er forbundet til LiveAgent, og klik på Edit
- Tjek “Process with SpamAssassin”
Hvad er SpamAssassin?
Apache SpamAssassin er et computerprogram, der bruges til filtrering af e-mail-spam. Den bruger en række spam-detektionsteknikker, herunder DNS og fuzzy checksum-teknikker, Bayesiske filtre., eksterne programmer, sortelister og onlinedatabaser.
Hvordan kan du bruge det?
Filtrer indgående e-mails gennem SpamAssassins spamfilter. E-mails markeret som spam kan stadig findes i billetterne, der er markeret som spam.
Frequently Asked Questions
Hvad er SpamAssassin?
SpamAssassin er et computerprogram, der hjælper dig med automatisk at detektere spam-e-mails.
Hvordan kan du bruge SpamAssassin-integration inde i LiveAgent?
SpamAssassin-integration skaber en endnu mere effektiv arbejdsgang for dine kundeservicerepræsentanter ved at filtrere enhver SPAM fra din e-mail. Som et resultat kan dine agenter fokusere på vigtigere opgaver i stedet for at gennemgå endeløse SPAM-e-mails.
Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent
LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.
Sådan opretter og tilføjer du tags i LiveAgent
LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.
Automatiseringsstøtte er afgørende for at forbedre kundeservice. Det øger produktiviteten, sparer omkostninger og øger kundetilfredsheden. LiveAgent tilbyder effektive automatiseringsfunktioner, herunder tidsregler, regler, IVR, automatisk tilbagekald og automatiseret billetdistribution. Disse funktioner kan konfigureres på få minutter og forbedrer kundeserviceoplevelsen markant.