Zoiper integration
Partner website
Lær mere
Partner Privacy Policy
Zoiper Privatlivs politik
Hvad er Zoiper?
Zoiper er en softphone-app, der kan være en fantastisk alsidig applikation til opkald. Funktionssættet er forskelligt i hver tilgængelig plan. Den gratis version tilbyder essentiel, men fantastisk funktionalitet. Den betalte plan tilbyder ekstra muligheder såsom HD-opkald og kryptering. Den tredje mulighed er en brugerdefineret løsning, hvor brugeren selv kan vælge designet og det tilgængelige funktionssæt.
Hvordan kan du bruge Zoiper?
Zoiper er en pålidelig softphone-applikation, der kan bruges til at håndtere kundeopkald. Endnu bedre, takket være den nemme implementering og integration med LiveAgent, kan du bruge den som din primære softphone-app til at samarbejde med LiveAgents callcenterfunktioner. Det fungerer perfekt med LiveAgents callcenter, og du kan bruge det med funktioner såsom IVR, ubegrænsede optagelser af telefonopkald, interne opkald og mere.
Hvad er fordelene ved Zoiper?
- Hurtig implementering
- Let at integrere
- Perfekt funktionalitet
- Nem at bruge og navigere
Hvordan integrerer man Zoiper med LiveAgent?
Det er nemt. Du skal bare downloade Zoiper for at komme i gang, og have dit VoIP-servicenummer allerede forbundet til LiveAgent. Når du kommer i gang med opsætningen af Zoiper, skal du oprette en ny enhed i LiveAgent med dit VoIP-nummer.
- Gå til Configuration > Call > Devices og opret en ny SIP-telefon. Inkluder det nummer, du har fra din VoIP-tjeneste, og navngiv telefonen, som du vil. Når du har gemt denne enhed, vil du se en skærm med dine loginoplysninger.
- Her under opsætningen af Zoiper, har du mulighed for at forbinde din VoIP-konto. Brug legitimationsoplysningerne i forrige trin. Angiv loginoplysningerne i dette format user@host, og indtast derefter din adgangskode.
- Det var det, du har nu tilsluttet din Zoiper-softphone med LiveAgent. Du kan nu begynde at modtage og håndtere kundeopkald i dit LiveAgent callcenter.
Handle customer queries over phone with LiveAgent
LiveAgent offers a variety of useful call center features that can help you handle any incoming calls and keep them stored in the system. Give it a try with our free trial today!
Frequently Asked Questions
Hvad er Zoiper?
Zoiper er en softphone-app, der kommer i en gratis version med det vigtigste og en betalingsversion med yderligere funktioner. Uanset den valgte plan er Zoiper nem at installere, implementere og kan anvendes af alle. Det tilbyder en fantastisk og brugervenlig grænseflade og pålidelig opkaldsfunktionalitet.
Hvordan kan du bruge Zoiper?
Zoiper kan bruges som den dedikerede softphone-app til at drive dit LiveAgent callcenter. Det fungerer godt sammen med LiveAgent-opkaldscentrets funktionssæt og giver god kvalitet, der gør det muligt for agenter nemt at håndtere indgående opkald fra kunder.
Hvad er fordelene ved at bruge Zoiper?
Zoiper er meget nem at installere og implementere, hvilket gør den til den af få softphones med den hurtigste implementeringstid. Det er også nemt at bruge takket være den smukke grænseflade og fantastiske konfigurationsindstillinger, der giver dig mulighed for at justere opkaldskvaliteten.
Hvordan kan du integrere Zoiper med LiveAgent?
Når du har dit VoIP-nummer, kan du blot oprette en ny enhed i LiveAgent, der vil bruge nummeret. Så med de angivne oplysninger, skal du kun angive detaljerne som en ny konto i Zoiper for at afslutte integrationen.
LiveAgent integreres med flere kommunikationskanaler, herunder e-mail, telefonopkald, chat og videoopkald. Kopano tilbyder en omkostningseffektiv e-mailserver med groupware-funktioner og integrationsstøtte. Netelip og Telsome tilbyder også integration med avancerede funktioner. LiveAgent tilbyder en dedikeret helpdesk-løsning med support for flere e-mail-konti og forskellige udbydere af e-mail-tjenester. Integrationen kan konfigureres ved at følge trinene beskrevet.