Sonetel integration
Partner website
Sonetel er et fremragende valg for virksomheder, der søger effektive og prisoverkommelige kommunikationsløsninger. Sonetel er en stærk spiller i den internationale telekommunikationsindustri og er dedikeret til at bygge broer mellem virksomheder og kunder gennem sømløse kommunikationskanaler af høj kvalitet. Tilbyder et varieret udvalg af tjenester, herunder internationale telefonnumre, gratis kundechattjenester og AI-drevet kundeservice og hjælper virksomheder med at operere professionelt og effektivt på globalt plan.
Sonetels innovative tilgang har gjort det til en pålidelig løsning for mange virksomheder – store som små – på tværs af hundredvis af nationer. Ved at udnytte teknologiens kraft fremmer platformen vækst og udvikling af virksomheder ved at imødekomme deres specifikke kommunikationsbehov.
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgent og Sonetel har slået sig sammen for at garantere en nem inkorporering af Sonetel-numre i driften af dit call center. Prikken over i’et? LiveAgent sikrer, at der ikke er ekstra udgifter til denne integration.
For at begynde processen med at forbinde Sonetel med dit LiveAgent call center, skal du bare logge ind på din LiveAgent-konto og følge de angivne retningslinjer.
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Gå til Numre
3. Søg efter Sonetel
4. Klik på tilføj
5. Indtast nødvendige legitimationsoplysninger
Omkostninger ved at integrere Sonetel:
Et LiveAgent-abonnement inkorporerer integration uden yderligere gebyrer, men Sonetel leverer sine tjenester mod et gebyr, da det fungerer som en uafhængig virksomhed.
Fordele ved Sonetel:
- Øget salg
- En øjeblikkelig professionel frontend til din virksomhed
- Bedre samtaler
- Omkostningsbesparende
- Tilgængelige i hele verden
- Skalerbarhed
Er du interesseret i at få en dybere forståelse af call center-softwarefunktionalitet? Vi opfordrer dig til at se den informative video nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Sonetel integration!
LiveAgent tilbyder en intern videnbase og helpdesk til virksomheder. Det gør det muligt for medarbejdere at finde information hurtigt og effektivt, hvilket forbedrer kundeservice og effektivitet. Med en pris på $9 pr. agent er det en overkommelig løsning, der også tilbyder en 30-dages gratis prøveperiode.
LiveAgent tilbyder omfattende kundesupport-løsninger, herunder chat, opkald, videoopkald, kontaktformularer og forum. Deres CTI-teknologi integrerer computere og telefoner for at forbedre callcenterets produktivitet og kundeoplevelse. Integreret med CRM og andre virksomhedsløsninger, giver det hurtig adgang til kundedata og personalisering. Reducerer omkostninger og giver øget kontrol over call flow og rapportering. LiveAgent tilbyder også gratis prøveperiode og en række nyttige ressourcer som blog, akademi og skabeloner.