Partnere
Hvad er MCN Telecom?
MCN Telecom Group er en kommunikationsoperatør og en software produktudvikler, som har implementeret store projekter siden 2000. Virksomheden udvikler i øjeblikket sin forretning i Europa. Som operatør er virksomheden repræsenteret i fire europæiske lande, Ungarn, Tyskland, Slovakiet og Østrig. Det har sin egen infrastruktur, såsom kommunikationsknudepunkter, og nødvendige licenser i alle operationslande. Der praktiseres en individuel tilgang for bedre kundeservice.
MCN Telecom leverer cloud-baserede løsninger på en pålidelig, bekvem og omkostningseffektiv måde.
Det giver lige muligheder for kundeservice uanset virksomhedens størrelse: en personlig leder for hver kunde, flersproget fakturering og teknisk support på fem sprog.
Individuel kundetilgang
- mere end 30% af løsningerne tilbydes for 0€
- tilslutning af en virtuel PBX til tre abonnenter uden et abonnementsgebyr
- geografiske og nationale numre forbindes gratis
- en gratis prøveperiode på 10 dage er altid tilgængelig for nye kunder
- personlig leder i åbningstiden for hver klient, uanset mængden af købte ydelser
- mulighed for øjeblikkelig forbindelse i én SIP-trunk med et ubegrænset antal geografiske og nationale numre i 5 lande: 50 større byer i Østrig, Ungarn, Tyskland, Slovakiet. Aktivering af tjenesten – 0€
- abonnenter kan altid regne med den personlige tilgang og tekniske support fra en personlig leder 24 timer i døgnet, syv dage om ugen
- løsningerne hjælper med at reducere kommunikationsomkostningerne uden at miste kvalitet og funktionalitet
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgent og MCN Telecom er nu partnere, hvilket gør ClickPhone-integrationen nemmere end nogensinde. LiveAgent opkræver ikke yderligere gebyrer for at forbinde et MCN Telecom VoIP-nummer med dit call center.
Hvis du er interesseret i at forbinde MCN Telecom med LiveAgent callcenteret, skal du blot logge ind på din LiveAgent-konto og følge anvisningerne.
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Gå til Numre

3. Søg efter MCN Telecom

4. Klik på Tilføj
5. Indsæt nødvendige legitimationsoplysninger

Omkostninger ved at integrere MCN Telecom:
MCN Telecom og LiveAgent er partnere. Derfor er integrationen gratis, hvis du har et abonnement hos LiveAgent. MCN Telecom opkræver dog betaling for sine tjenester, da virksomhederne drives hver for sig.
Fordele ved MCN Telecom
- omkostningseffektiv
- forbedret CX
- adgang i Østrig, Tyskland, Ungarn og Slovakiet
- høj pålidelighed
Hvis du vil lære mere om, hvordan callcentersoftware fungerer, kan du se videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free MCN Telecom integration!
Frequently asked questions
Hvad er MCN Telecom?
MCN Telecom Group er en kommunikationsoperatør og en softwareproduktudvikler repræsenteret i Ungarn, Tyskland, Slovakiet og Østrig.
Hvordan kan du implementere et MCN Telecom VoIP-nummer i LiveAgent?
Som tidligere nævnt, er MCN Telecom allerede en del af LiveAgent. Du skal blot logge ind og gå til konfigurationer, klikke på Call > Numbers > MCN Telecom. Tilføj VoIP-nummeret, og så er du klar til at bruge det med det samme.
Hvor meget koster det at integrere MCN Telecom med LiveAgent?
Integration er gratis, hvis du har en LiveAgent-konto. MCN Telecom opkræver betaling for sine tjenester.
Der er forskellige teknologier og systemer, der er nyttige i callcentre, inklusive prædiktive og forhåndsvisningsdialere samt telefon- og callcentersoftware. Høflighed og respekt for kundernes tid er vigtigt for udgående opkald, mens inddækkende callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning. Prædiktive dialere kan øge agentudnyttelsen, men kan være begrænset for nogle virksomheder. Sporing af metrics og politikker er også vigtige. En knap til at ringe fra webstedet kan forbedre kundeoplevelsen og øge salget.
Monema tilbyder telefonitjenester til virksomheder, med fokus på virtuelle PBX og callcentre. De tilbyder innovative tjenester tilpasset de enkelte kunders behov og er kendt for deres høje kundetilfredshed. Monema kan nemt integreres med LiveAgent call center, og integrationen er gratis for kunder med abonnement hos LiveAgent. Monema opkræver dog betaling for deres tjenester. Brugerne kan drage fordel af Fonemas virtuelle PBX og har adgang til telefonnumre i Spanien. Der findes også en gratis 14-dages prøveperiode til LiveAgent.
3CX call center software anmeldelse
3CX er en telefonisk kommunikation software. Den er nem at bruge, men brugergrænsefladen er forældet og udgående opkald fungerer ikke godt nok. Opkaldskvaliteten er også dårlig. Der er forskellige prispakker tilgængelige afhængigt af antallet af agenter, der bruger softwaren, og om du vil have en hostet eller selvadministreret løsning. 3CX kan være nyttigt for små virksomheder, men UI og opkaldsfunktioner bør forbedres.
LiveAgent er en VoIP-tjenesteudbyder, som tilbyder forskellige priser, features, integrationer og brancheløsninger. Der gives også information om support og virksomheden bag tjenesten. Derudover informeres læseren om opsætningen af en LiveAgent-konto. Der gives også en kort forklaring på forskellige termer relateret til VoIP-tjenester. Endvidere kan man planlægge en én-til-én samtale og opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe ens virksomhed.