Partnere
Hvad er Haraka?
Haraka er en effektiv og højtydende SMTP-server. Open-source SMTP-serveren Haraka er skrevet i Node.js, hvilket gør den yderst effektiv og fleksibel takket være dens plugin integrationsystem, som giver Javascript-programmører mulighed for fuldstændigt at ændre serverens adfærd. En række websteder med høj trafik benytter det.
Hvordan kan du bruge Haraka?
Hvis du har brug for en meget skalerbar node.js e-mailserver, er Haraka go-to-løsningen. Løsningen er skrevet i asynkron jS, den er meget hurtig, og den kan betjene tusindvis af samtidige forbindelser med hastigheder på tusindvis af meddelelser pr. sekund. Det giver god beskyttelse mod spam . Haraka kan integreres med LiveAgent helpdesk for at forbedre dets funktionalitet og give et bedre fokus på at hjælpe kunderne.
Haraka er en fantastisk løsning for alle, der har brug for højtydende e-mail-beskeder, men kundesupport kan måske kræve en anden løsning. LiveAgent help desk system kan gøre dette for dig og hjælpe dig blive på sporet og organisere din kommunikation på en effektiv måde.
Det fuldt udstyrede LiveAgent billetsystem blev bygget til effektiv kommunikation og problemløsning. Det er lettere at organisere kommunikation takket være filters, spamfilter,tags og afdelinger, mens besvarelse kan være mere effektiv med foruddefinerede svar og standardsvar. Agenter kolliderer ikke takket være registreringsfunktionen, og billetter kan deles, hvis de er mere detaljerede. Der er masser af andre funktioner, der kan hjælpe dig på mange måder.
Hvad er fordelene ved Haraka?
- Høj ydeevne
- Fleksibel
- Virusfiltrering
- Detektering af svindel AI
- Implementering af sammenknytningen af tjenester
Provide better email support with LiveAgent
Switch to email ticketing and stay on top of your customer support with the right software
Hvordan integreres Haraka med LiveAgent?
Så snart du har installeret Haraka, kan du nemt forbinde det med dit LiveAgent -billetsystem. Et par minutter er alt, hvad der kræves for at færdiggøre processen. Se guiden herunder for detaljer om, hvordan Haraka kan integreres med LiveAgent.

- Hvis du først skal konfigurere Haraka, skal du gå over til deres websted og følge installationsvejledningen, der er tilgængelig der. Hjemmesiden giver omfattende information om løsningen. Sørg for at kigge på afsnittet vejledning. Når du er færdig, skal du fortsætte med integrationstrinnene herunder.

- Når Haraka er konfigureret og fungerer, skal du logge ind på LiveAgent (start en gratis prøveperiode, hvis du ikke har en) og klik på Configuration > Email > Mail Accounts. Klik på den orange Opret knap og vælgOther. Klik på den orange Opret knap og vælg Andet. Vælg derefter IMAP/POP3 og fortsæt med det næste trin.

- Alt der mangler, er at angive dine Haraka-oplysninger i dette afsnit. Indtast dit brugernavn og din adgangskode samt din e-mail-adresse og andre oplysninger. Du skal vælge en hentetype og angive en server og port. Tjek venligst andre muligheder, f.eks. afdelingen, der har ansvaret for at svare på kundebilletter, der vil blive sendt til denne e-mailadresse. Så snart du har konfigureret alt efter din smag, skal du blot klikke på “Gem” for at fuldføre processen.

Fra nu af kan du levere hurtig og pålidelig kundesupport til alle, der kontakter dig. Sørg for at vende tilbage til denne vejledning, når du har brug for at forbinde flere e-mail -adresser. Leder du efter flere integrationer? Tag et kig på afsnittet, og se, hvad du ellers kan integrere med LiveAgent.
Frequently asked questions
Hvad er Haraka?
Som en SMTP-server tilbyder Haraka høj ydeevne og effektivitet. Takket være sin Node.js-kode og dets pluginsystem er Harakas open-source SMTP-server både meget kraftfuld og yderst fleksibel. Javascript kan tilpasse, hvordan serveren opfører sig.
Hvordan kan du bruge Haraka?
For dem, der ønsker højtydende e-mail-beskeder, er Haraka en god mulighed. Kundesupport kan derimod kræve en anden løsning. Med LiveAgent kan du fortsætte på rette spor, holde din kommunikation organiseret og fortsætte på rette spor.
Hvad er fordelene ved Haraka-integration?
- Høj ydeevne
- Fleksibel
- Virusfiltrering
- Detektering af svindel
- Pakke af tjenesteydelser implementeret
Teksten præsenterer forskellige softwareprogrammer, der er designet til at tilbyde kundeserviceløsninger og vidensbasestyring. LiveAgent og Apptivo er begge billigere alternativer, mens Stonly er mere innovativ og har flere funktioner, men også dyrere. Der er også oplysninger om oprettelse af en konto og webstedets brug af cookies.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
En liste over kundeservice terminologi, som kan være nyttig for dem, der arbejder med helpdesk-software eller generelt i kundeservice. Listen indeholder ordforklaringer fra A til V, herunder helpdesk, billetteringssystem, ventetid, warm calling, ACD, agentgrupper, chat software, CRM, kundeservice manager, og meget mere.
LiveAgent tilbyder automatiseret kundeservice og løsninger til onlinebutikker og virksomhedswebsteder. Funktioner inkluderer en chatknap og et billetsystem, kundeportal, vidensbase og fil- og kontaktdeling. De tilbyder en 14-dages gratis prøveperiode og tre forskellige abonnementer. LiveAgent fokuserer på at opretholde høje kundeoplevelser og brand image for virksomheder.
Teksten beskriver LiveAgent, en kundeserviceløsning til virksomheder. Justin Farrugia er den administrerende direktør for virksomheden Areto Systems, som fremstiller LiveAgent. Teksten indeholder information om priser, funktioner, integrationer og kunder. Derudover beskriver den supportmuligheder, virksomhedsløsninger og samarbejdsmuligheder. Quality Unit, LLC ejer LiveAgent. Teksten slutter med en besked om, at en meddelelse med loginoplysninger vil blive sendt til brugerens mailboks.