Partnere
Hvad er CYN Solutions Inc?
CYN solutions Inc blev grundlagt i 2016 og er en licenseret Value-Added Service (VAS) udbyder. Baseret i Filippinerne, ledes det af seniorledere fra telekommunikations- og finansindustrien med mere end 25 års erfaring. Bemandet af unge og konkurrencedygtige fagfolk leverer de hurtige, praktiske og omkostningseffektive VOIP-service- og forretningsløsninger. Virksomheden bryster sig af 24/7 support med streng eskalering og Service Level Agreement (serviceaftale) (SLA) standarder. De er et datterselskab af ACESTAR Telecoms Hong Kong, en global engrosoperatør siden 2004. Fokuseret på at levere tjenester i Filippinerne med support i landet.
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgent og CYN Solutions Inc er nu partnere, hvilket gjorde CYN Solutions Inc integrationen nemmere end nogensinde. LiveAgent opkræver ikke yderligere gebyrer for at forbinde et CYN Solutions Inc VoIP-nummer med dit call center.
Hvis du er interesseret i at forbinde CYN Solutions Inc med LiveAgent call center, skal du blot logge ind på din LiveAgent -konto og følge instruktionerne.
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Gå til Numre

3. Søg efter CYN Solutions Inc.

4. Klik på Tilføj
5. Indsæt nødvendige legitimationsoplysninger

Omkostninger ved at integrere CYN Solutions Inc:
Hvis du har et abonnement hos LiveAgent, er integrationen gratis. CYN Solutions Inc opkræver dog gebyrer for tjenesteydelser, da virksomhederne drives hver for sig.
Fordele ved CYN Solutions Inc
- Omkostningseffektiv
- Forbedret CX
- adgang i Filippinerne
- høj pålidelighed
Vil du vide mere om, hvordan call center software fungerer? Se videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free CYN Solutions Inc integration!
Frequently asked questions
Hvad er CYN Solutions Inc?
En licenseret Value-Added Service-udbyder (VAS) fokuseret på at levere service i Filippinerne med support i landet.
Hvor meget koster det at integrere CYN Solutions Inc med LiveAgent?
LiveAgent har indgået partnerskab med CYN Solutions Inc. Derfor er integrationen gratis. Husk dog, at CYN Solutions Inc. opkræver betaling for sine tjenester.
Hvordan kan du implementere et CYN Solutions Inc VoIP-nummer i LiveAgent?
Du skal blot gå til Konfigurationer > Ring > Numre > CYN Solutions Inc. Tilføj VoIP-nummeret og brug det med det samme.
LiveAgent tilbyder billetløsninger til kundesupport med fokus på tidsopløsning og SLA-overholdelse. De tilbyder også funktionsopkaldstagging, eskaleringsstyring og opkaldsenheds-planlægning for at forbedre kundeoplevelsen og automatisere opgaver. LiveAgent giver en gratis prøveperiode og mulighed for demoer og integreringer. Derudover har de også ressourcer som blog, akademi, skabeloner og webinarer.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
En liste over kundeservice terminologi, som kan være nyttig for dem, der arbejder med helpdesk-software eller generelt i kundeservice. Listen indeholder ordforklaringer fra A til V, herunder helpdesk, billetteringssystem, ventetid, warm calling, ACD, agentgrupper, chat software, CRM, kundeservice manager, og meget mere.
En helpdesk billetterings-system er software, der hjælper kundeservicemedarbejdere med at kommunikere med kunder gennem én grænseflade. Det automatiserer processerne og opsummerer kundedata i billetter, som kan administreres og løses af agenten. Et effektivt system inkluderer en vidensbase, automatiseringer, tags, agentrapporter, interne billetter/noter og en universel indbakke. Disse nøglefunktioner organiserer kundedata, forbedrer tilgængeligheden af kundeservice og øger kundefastholdelsen. LiveAgent tilbyder et helpdesk billetterings-system, der håndterer e-mails, chats, omtaler i sociale medier og andre kanaler ét sted.
Yootel tilbyder enkel og tilpasset VoIP til virksomheder, herunder IP-telefoni og administrationsløsninger for at forbedre kunderelationerne. LiveAgent callcenter er en effektiv måde at forbedre kunderelationer og kundeservice på, og det fungerer nemt med Yootel. LiveAgent har avancerede funktioner, inklusive brugerdefinerede IVR-træer og opkaldsoverførsler, samt muligheden for at gemme opkaldsoptagelser for eksempelvis træning af nye agenter. Yootel kan let integreres med LiveAgent, og der er mere information tilgængelig på LiveAgent akademiet.