Leder du efter brugerlignende alternativ?

Find ud af, hvorfor LiveAgent er det bedste brugerlignende alternativ på markedet.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice24/7    
  • ✓ Intet kreditkort kræves    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du dødtræt af dit help desk software?

LiveAgent tilbyder den hurtigste live chat-widget på markedet, et flerkanals billetsystem og en række funktioner og integrationer, der hjælper dig med at gøre din kundesupport topklasse. Gå ud over det sædvanlige med en fantastisk chatplatform, og giv dit supportteam et billetsystem, der kan håndtere e-mail, live chatbeskeder, sociale medier, callcenter og kundeportal. Fortsæt med at læse og find ud af, hvorfor LiveAgent er det perfekte brugerlignende alternativ. Vores gratis 14-dages prøveperiode kan vise dig, hvad der gør LiveAgent til en fantastisk kundesupportsoftware til din virksomhed.
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Save more with LiveAgent

Oversigt over UserLike vs LiveAgent

Funktioner Liveagent UserLike
Billetering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billetter.
UserLike tilbyder ikke billetter.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
UserLike tilbyder Live Chat efter planen for $30/agent/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder callcenter.
UserLike tilbyder ikke callcenter.
Self-Service
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
UserLike tilbyder ikke selvbetjening.
Facebook
En Facebook -integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplan mod ekstra gebyr $39/måned/pr. Acc eller i All-inclusive-plan uden ekstra gebyrer.
UserLike tilbyder en Facebook -integration i plan for $30/agent/måned.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen giver også brugerne mulighed for at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
UserLike tilbyder ikke en Twitter -integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
UserLike tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber integration.
UserLike tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnslager, der indeholder væsentlige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledninger.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
UserLike tilbyder ikke vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
UserLike tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplan for $15/agent/måned.
UserLike tilbyder automatisering og regler i planen for $49/agent/måned.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API -funktioner i billetplan for $ 15/agent/måned.
UserLike tilbyder API -funktioner i plan for $49/agent/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR -funktioner.
UserLike tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
UserLike tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplan for $15/agent/måned.
UserLike tilbyder ubegrænset historik i plan for $30/agent/måned.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder i billetplan for $15/agent/måned.
UserLike tilbyder ubegrænsede websteder i plan for $30/agent/måned.
Ubegrænset chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
UserLike tilbyder ubegrænsede chatknapper i planen for $30/agent/måned.
Unlimited Tickets/Mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplan for $15/agent/måned.
UserLike tilbyder ubegrænsede billetter/mails i plan for $30/agent/måned.
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
UserLike tilbyder ikke ubegrænset opkaldsoptagelse.
Ubegrænset support døgnet rundt
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
UserLike tilbyder ikke ubegrænset support døgnet rundt.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Håndter indgående chats effektivt

Opbyg kundeloyalitet og besvar kundesamtaler hurtigere med den rigtige live chat. LiveAgent har den hurtigste blandt dem alle, med chatvisningshastigheder på 2.5 sekunder. Forbedre agentens effektivitet takket være live chat-funktioner som f.eks. tastaturvisning i realtid, proaktive chatinvitationer og brugerdefinerede chatknapper. Find ud af mere om live chat funktioner, eller prøv det i dag, og se, hvad der gør det godt.

Giv dine kunder den bedste chatoplevelse

Kundekommunikation via flere kanaler

Opbygning af kundeforhold med et billetsystem, der håndterer hver kanal, dine kunder bruger. Besvar e -mails, løs problemer via live chat, modtag kundeopkald, skriv kundeportalartikler og bliv socialFacebook, Twitter og Instagram. LiveAgent kan også håndtere Viber. Giv kundetilfredshed overalt, mens du kun bruger en helpdesk -software.
Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Lever kundeservice fra alle kanaler

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Brugervenligt og kraftfuldt værktøjssæt

Hver kommunikationskanal, du kan dække med LiveAgent, bakkes op af forretningsværktøjer og funktioner, der kan hjælpe dig med at få dit job udført. Filter customer inquiries, hold styr på kundefeedback feedback, brug tags til at holde tingene sorteret, eller brug gamification-funktioner til at forbedre agentens ydeevne og engagement. Kig på hele listen af funktioner, og find ud af, hvordan du kan forbedre din arbejdsgang.
Banebrydende software

Vidste du?

LiveAgent blev etableret i 2006 og var den første løsning på markedet, der kunne tilbyde live chat og help desk-funktioner. Fra 2021 er LiveAgent den bedst vurderede og mest gennemførte helpdesk-løsning på markedet, der betjener over 150 millioner brugere og 40.000 virksomheder verden over.
30%

Generer flere indtægter

Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredshed

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Boost kundeværdi

Lav mere salg ved at holde dine kunder loyale over for dit brand.

Kundetilfredshed går begge veje

At levere stor kundetilfredshed er en af vores hovedprioriteter, og derfor gør vi vores bedste for at skabe en fantastisk kundeoplevelse for alle. Dette er muligt takket være vores 24/7 support tilgængelig via e-mail, live chat eller telefon. Kontakt os når som helst du vil løse et problem eller lære noget nyt om LiveAgent.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • WebMaster Tilbud

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • CSI-produkter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der tillader os at yde enestående support til vores kunder

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klar til at forbedre dine kundeinteraktioner?

Begynd at forbedre din kundesupport, og tilføj flere kommunikationskanaler til dit helpdesk. Se vores turvideo, og tjek vores overkommelige prisplaner. Hvis du vil have LiveAgent-oplevelsen, skal du starte vores gratis 14-dages prøveperiode. Helt uforpligtende.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan sammenligner LiveAgent sig med Userlike

LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner i forhold til Userlike: billetfunktioner, callcenter, selvbetjening, 24/7 support, Twitter, Instagram og Viber-integrationer.

Hvad er de ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for Userlike

De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for Userlike inkluderer øget kundetilfredshed, fastholdelse af kunder, reducerede omkostninger til kundeservice, reduceret churn-hastighed og bedre agent-arbejdsgang.

Related Articles to Userlike alternativ
Drift Alternative 2

Drift Alternative 2

LiveAgent er en populær helpdesk-løsning på grund af dets avancerede automatiseringsniveau, overkommelige priser og hjælpsomme supportteam. Brugere rapporterer, at systemet fungerer stabilt på mobile enheder og har nem organisering, integration og vedhæftning af filer. Folk har været tilfredse med LiveAgent i flere år og er ikke vendt tilbage til konkurrenterne, som Zendesk og Freshdesk.

Flyt fra LeadDesk til LiveAgent og opdag fordelene, såsom fantastisk omnikanals support, den hurtigste live chat og meget mere.

Leder du efter et LeadDesk alternativ?

LiveAgent er en kraftfuld alternativ til LeadDesk, der giver kunderne fordele med mere end kun telefonsupport. Med LiveAgent kan man tilbyde support via e-mail, live chat, vidensbase, callcenter og sociale medier som Instagram og Twitter og give kunderne bekvemmelighed og muligheder. Live chat er også en vigtig del af kundesupport, og LiveAgent tilbyder den hurtigste widget på markedet med en visningshastighed på 2,5 sekunder. Det er vigtigt at svare hurtigt og ikke lade kunden vente.

Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

Leder du efter et Olark alternativ?

Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.

Tag din helpdesk til det næste niveau med e-mail, live chat, sociale medier, callcenter og vidensbase alt sammen i én software.

Leder du efter et Lucep alternativ?

LiveAgent er en populær platform, der erstatter Zapier med dens avancerede automatiseringsniveau og integrationer. Brugeranmeldelser og pris har også gjort dette til et populært alternativ til ZenDesk, som tidligere kunder havde mange problemer med. LiveAgent har mange funktioner, herunder mulighed for at sende e-mails, vedhæfte filer og chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. Kundesupporten er også fantastisk, og systemet fungerer stabilt endda på mobile platforme. Mange kunder har fundet LiveAgent til at være en fantastisk og prisvenlig løsning i forhold til andre helpdesk-systemer som Zendesk og Freshdesk.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo