2004
Grundlæggerne Andrej Harsani og Viktor Zeman har problemer med at støtte deres Post Affiliate Pro-kunder i realtid. Dette giver anledning til en idé, og de begynder at udvikle LiveAgent live chat software.
2006
LiveAgent live chat-software kommer på markedet.
2009
LiveAgent passerer 5.000 betalte kunder milepælen.
2011
LiveAgent får en revision og udvider dens funktionalitet. LiveAgent multi-channel help desk software opstår.
2014
Self-hostede planer flytter til cloud.
2017
LiveAgent åbner Kiev -kontoret.
2019
LiveAgent åbner New York-kontoret.
2020
LiveAgent bliver anerkendt som den bedste live chat, vidensbase, helpdesk, billettering og callcenter -software af G2 og Capterra.
2021
LiveAgent har over 30.000 glade kunder.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer