Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nicereply

For at integrere Nicereply med LiveAgent skal du følge integrationsguiden herunder.

Mål kundetilfredshed

Mål kundetilfredshed med Nicereply – CSAT undersøgelsesværktøj bygget til LiveAgent. Undersøg dine kunder direkte fra LiveAgent. Se kundetilfredshedsdata skubbet til LiveAgent -billetter uden nogensinde at skulle forlade appen.

Prøv det gratis i 14 dage.

Hvis du har spørgsmål vedrørende Nicereply for LiveAgent, spørg os på contact@nicereply.com.

Are you a LiveAgent customer looking to use Nicereply? Get a special discount now.
  • ✓ No setup fee
  • ✓ Customer service 24/7
  • ✓ No credit card required
  • ✓ Cancel any time

Hvordan virker det?

Mål kundetilfredshed via en undersøgelse i bunden af ​​hver e-mail eller udløs den efter at have løst en billet eller en chat. Vælg mellem måling Kundetilfredshed, Net Promoter Score, eller Kundeindsats score. Svar skubbes tilbage til LiveAgent som kommentarer og tilpassede feltværdier.

Nøglefunktioner:

  • Mål metrics, der betyder noget. Vælg mellem CSAT, NPS og CES. Bland og match efter behov.
Nicereply
  • Tilpas udseendet og følelsen af ​​dine undersøgelser. Skift farveskema, tilføj et logo, stil yderligere spørgsmål.
  • Vælg en vurderingsskala, der passer dig – stjerner, smiley ansigter, tommelfingre – du bestemmer.
Nicereply
  • Beslut, hvornår du skal undersøge dine kunder. Efter hver interaktion? Når billetten er løst? Hvornår? Umiddelbart efter en time eller dagen efter? Det er helt op til dig.
  • Se præstationerne for forskellige agenter, teams og afdelinger.
  • Bor ned efter mere indsigt med analyser med leaderboards, histogrammer, trenddiagrammer og mere.
  • Se al feedback relateret til en billet lige i LiveAgent.
  • Betal ikke for ubesvarede undersøgelser. Du betaler kun for rigtige resultater – undersøgelsessvar. Hundreder af virksomheder har tillid til Nicereply:
Nicereply

Lær mere om at integrere LiveAgent med Nicereply. Start en gratis 14-dages prøveperiode.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er NiceReply?

NiceReply er en kundehåndteringsplatform, der hjælper dig med at måle din virksomheds kundetilfredshed, Net Promoter Score samt kundeindsats score ved at indsamle feedback. 

Hvordan kan du integrere NiceReply med LiveAgent?

Det første trin er at have en konto hos både NiceReply og LiveAgent. Det andet trin er den faktiske integration. Her er en dybdegående guide til NiceReply integration. 

Tilbage til intergrationer Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo