Partnere
Hvad er Zapier?
Zapier er en integrationsplatform, der giver dig mulighed for at forbinde alle dine webtjenester sammen ved hjælp af en simpel grænseflade. Zapier gør integrationsprocessen til et spørgsmål om minutter, og den er brugervenlig. Det guider dig også gennem hele processen og forklarer, hvad der skal gøres. Med Zapier kan du integrere LiveAgent med hundredvis af andre apps, der kan hjælpe dig eller forbedre din arbejdsgang med alt fra regning og fakturering til sociale medier.
Det betyder, at uden at vide, hvordan man koder, kan du integrere LiveAgent med hundredvis af apps, herunder dem, som du sandsynligvis allerede bruger. Tag et kig på denne side og tjek listen over tilgængelige integrationer til LiveAgent. Vælg en af dem, og gør din arbejdsgang til en leg.
Hvordan kan du bruge det?
Udover LiveAgents native integrationer har vi Zapier -integrationer. Zapier -integrationer bruger udløsere og handling til at forbinde to apps. En triggerhændelse, der sker i et program, aktiverer en handling i den anden. Du kan vælge dine egne udløsere og handlinger, og du kan også oprette mere end en. Zapier er fantastisk, fordi den giver dig mulighed for at angive, hvad du præcist vil have, at din software skal gøre.
Lad os sige, at du vil bruge Trello til at spore nye kundeemner. Du kan forbinde Zapier med din LiveAgent -konto og konfigurere en brugerdefineret trigger, der udfører en ønsket handling. For eksempel, hvis en potentiel kunde sender dig en e-mail, der er forbundet til dit LiveAgent dashboard, deres oplysninger vil automatisk blive trukket ind i dit Trello -bord. Når du er i Trello, kan du organisere dine kundeemner, som du ønsker det.
Fordele
- Integrerer mange slags software
- Problemfri integration med LiveAgent
- Let og intuitiv proces
- Det tager kun et par minutter at afslutte
Integrationer
LiveAgent har over 200 tilgængelige Zapier -integrationer til forskellige formål. Der er mange apps at forbinde med. Du kan drage fordel af integrationer som Slack eller Trello for at holde styr på dine professionelle meddelelsestavler. Få mere inkluderet i sociale medier support eller salg med integrationer til Facebook, Messenger, Instagram eller Twitter. Håndter din fakturering med ChargeDesk eller Stripe.
Hvordan opretter man en integration?
Som et eksempel viser vi dig, hvordan du forbinder LiveAgent med Slack.
Processen med at integrere forskellige software via Zapier er generelt den samme, så du kan bruge denne vejledning som et eksempel eller tjekke vores andre Zapier integration sider for at få en specificeret vejledning til den integration, du har brug for.
Gå til Zapiers LiveAgent -side, og vælg en app, du vil oprette forbindelse til. Du skal bruge en Zapier -konto. Hvis du ikke har en,kan du oprette en på dette link. Fortsæt derefter til LiveAgent -integrationsside og vælg den du ønsker.

På den valgte appside kan du se sektionen Tilslut LiveAgent + Slack på få minutter med en trigger og handlingsvalg. Vælg en trigger og handling, du vil have din integration til at have. Vi har valgt en Slack trigger Ny omtale og LiveAgent handling Ny samtale.

Når du beslutter dig, skal du klikke på den blå knap og udfylde alle de nødvendige detaljer om din Slack trigger. Test aftrækkeren for at sikre, at den virker.

Konfigurer nu din LiveAgent handling. Angiv din handling yderligere ved at udfylde de ikke-påkrævede felter. Test derefter integrationen i Zapier.

Du er færdig, din integration er klar.

Sørg for at tjekke vores integrationsside og se alle vores Native og også Zapier -integrationer.
Frequently asked questions
Hvad er Zapier?
Zapier er et værktøj, der giver dig mulighed for at automatisere gentagne daglige opgaver ved at forbinde apps og dermed dele data.
Hvordan kan du integrere Zapier med LiveAgent?
Trin-for-trin vejledning:
1. Log ind på din Zapier konto
2. Søg efter LiveAgent -integration
3. Vælg en app og opgave, du gerne vil automatisere
4. Opret forbindelse til LiveAgent i (Konfigurationer - System -API)
Hvorfor skal du integrere Zapier med LiveAgent?
Zapier hjælper dig med at automatisere mange opgaver ved at oprette forbindelse til andre apps. Ingen grund til at kode en integration. Zapier gør det hurtigt og nemt for dig. For eksempel kan du forbinde LiveAgent med Mailchimp. Når du får en ny kunde, kan Zapier abonnere kunden på din Mailchimp -abonnentliste.
Teksten handler om oprettelse af helpdesk-afdelinger til kundeforespørgsler og problemløsning. Afdelingerne kan fokusere på områder som HR, IT, regnskab, salg, marketing eller juridisk. Oprettelse af afdelinger kan forbedre billethåndteringen og reducere billetsvar og opløsningstid. LiveAgent tilbyder rapporterings- og analysefunktioner til afdelingsrapporter. Teksten indeholder også en ordliste og præsenterer LiveAgent og dets funktioner.
En helpdesk billetterings-system er software, der hjælper kundeservicemedarbejdere med at kommunikere med kunder gennem én grænseflade. Det automatiserer processerne og opsummerer kundedata i billetter, som kan administreres og løses af agenten. Et effektivt system inkluderer en vidensbase, automatiseringer, tags, agentrapporter, interne billetter/noter og en universel indbakke. Disse nøglefunktioner organiserer kundedata, forbedrer tilgængeligheden af kundeservice og øger kundefastholdelsen. LiveAgent tilbyder et helpdesk billetterings-system, der håndterer e-mails, chats, omtaler i sociale medier og andre kanaler ét sted.
LiveAgent er en software til kundeservice, der tilbyder en række funktioner, integrationer og brugerdefinerede agentroller. Prisstrukturen er tilgængelig på deres websted, hvor deres kunders anmeldelser og brancheløsninger også er tilgængelige. De tilbyder også support til dataoverførsel og en ændringslog på deres portal. Firmaet har også uddannelsesressourcer og en blog. Kunder kan abonnere på nyhedsbrevet og planlægge en demo med LiveAgent-teamet.