IP Voice integration
Partner website
Hvad er IP Voice?
IP VOICE er et argentinsk firma fra Mar del Plata, skabt med visionen om at levere tilgængelige tjenester af høj kvalitet, der skiller sig ud ved at have en konkurrencedygtig pris.
Siden 2009 har IP Voice leveret VOIP-telefoniløsninger til SMV’er og virksomheder med den nyeste teknologi.
Efterfølgende tilføjer IP Voice private internettjenester, og udvider dermed deres portefølje af produkter og tjenester, og opretholder altid det bedste pris-kvalitetsforhold på markedet.
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgent og IP Voice er nu partnere, hvilket gjorde IP Voice-integrationen nemmere end nogensinde. LiveAgent opkræver ikke yderligere gebyrer for at forbinde et IP Voice VoIP-nummer med dit call center.
Hvis du er interesseret i at forbinde IP Voice med LiveAgent call centeret, skal du blot logge ind på din LiveAgent konto og følge instruktionerne.
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Gå til Numbers
3. Søg efter IP Voice
4. Klik på tilføj
5. Indsæt nødvendige legitimationsoplysninger
Omkostninger ved at integrere IP Voice
IP Voice og LiveAgent er partnere. Hvis du har et abonnement hos LiveAgent, er integrationen således gratis. Dog opkræver IP Voice for sine tjenester, da virksomheden styres selvstændigt.
Fordele ved IP Voice
- Omkostningseffektiv
- Forbedret CX
- adgang over hele Argentina
- høj pålidelighed
Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan callcentersoftware fungerer, kan du se videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free IP Voice integration!
Frequently Asked Questions
Hvad er IP Voice?
IP VOICE er en argentinsk virksomhed fra Mar del Plata skabt med visionen om at levere tilgængelige tjenester af høj kvalitet, der skiller sig ud for at have en konkurrencedygtig pris.
Hvor meget koster det at integrere IP Voice med LiveAgent?
LiveAgent har allerede integreret IP Voice indeni. Derfor er integrationen gratis. Husk dog, at IP Voice opkræver betaling for sine tjenester.
Hvordan kan du implementere et IP Voice VoIP-nummer i LiveAgent?
Som vi nævnte før, er IP Voice allerede en del af LiveAgent. Du skal blot logge ind og følge vejledningen nedenfor: 1. Naviger til Konfigurationer > Ring til > Tal > IP-stemme 2. Tilføj VoIP-nummeret, og brug det med det samme
Hvorfor kan vi ikke bruge GOOGLE BARD i EU?
Google Bard er ikke tilgængelig i EU og EØS-området, hvilket kan skyldes EU's nuværende love og forordninger om privatliv og sikkerhed. EU-reguleringer omkring AI kan påvirke innovation og forretningsvækst, og det er vigtigt at skabe en afbalanceret regulering. EU-ledere bør anerkende fordelene ved AI-innovation og skabe passende reguleringer, der beskytter forbrugere og virksomheder samtidig med at fremme fortsat innovation og vækst.
Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent
LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.
Nextiva X-835 IP Telefon Anmeldelse
LiveAgent, Podium og Zendesk er populære kundesupportsoftwareløsninger med forskellige funktioner og priser. Der er også anmeldelser af IP-telefoner som Avaya, Poly Edge og Nextiva X-835, der tilbyder let kommunikation og avancerede funktioner til virksomheder.