Partnere
Hvad er IP Voice?
IP VOICE er et argentinsk firma fra Mar del Plata, skabt med visionen om at levere tilgængelige tjenester af høj kvalitet, der skiller sig ud ved at have en konkurrencedygtig pris.
Siden 2009 har IP Voice leveret VOIP-telefoniløsninger til SMV’er og virksomheder med den nyeste teknologi.
Efterfølgende tilføjer IP Voice private internettjenester, og udvider dermed deres portefølje af produkter og tjenester, og opretholder altid det bedste pris-kvalitetsforhold på markedet.
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgent og IP Voice er nu partnere, hvilket gjorde IP Voice-integrationen nemmere end nogensinde. LiveAgent opkræver ikke yderligere gebyrer for at forbinde et IP Voice VoIP-nummer med dit callcenter.
Hvis du er interesseret i at forbinde IP Voice med LiveAgent callcenteret, skal du blot logge ind på din LiveAgent konto og følge instruktionerne.
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Gå til Numbers
3. Søg efter IP Voice
4. Klik på tilføj
5. Indsæt nødvendige legitimationsoplysninger
Omkostninger ved at integrere IP Voice:
IP Voice og LiveAgent er partnere. Hvis du har et abonnement hos LiveAgent, er integrationen således gratis. Dog opkræver IP Voice for sine tjenester, da virksomheden styres selvstændigt.
Fordele ved IP Voice
- Omkostningseffektiv
- Forbedret CX
- adgang overalt i Argentina
- høj pålidelighed
Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan callcentersoftware fungerer, kan du se videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free IP Voice integration!
Frequently asked questions
Hvad er IP Voice?
IP VOICE er en argentinsk virksomhed fra Mar del Plata skabt med visionen om at levere tilgængelige tjenester af høj kvalitet, der skiller sig ud for at have en konkurrencedygtig pris.
Hvor meget koster det at integrere IP Voice med LiveAgent?
LiveAgent har allerede integreret IP Voice indeni. Derfor er integrationen gratis. Husk dog, at IP Voice opkræver betaling for sine tjenester.
Hvordan kan du implementere et IP Voice VoIP-nummer i LiveAgent?
Som vi nævnte før, er IP Voice allerede en del af LiveAgent. Du skal blot logge ind og følge vejledningen nedenfor:
1. Naviger til Konfigurationer > Ring til > Tal > IP-stemme
2. Tilføj VoIP-nummeret, og brug det med det samme
Et PBX-nummer hjælper virksomheder med at organisere deres indgående opkald. Et VoIP PBX-system anvender VoIP-teknologi og er mere fleksibelt end traditionelle PBX-systemer. Forskellen mellem PBX og VoIP er, at PBX er forbundet til et lokalt PSTN via fastnet, mens VoIP transmitterer opkald via IP-netværk. PBX-hardware kan være traditionel eller hostet.
LiveAgent er en online supportplatform, der tilbyder priser, funktioner, og integrationer til VoIP-tjenesteudbydere. Teksten forklarer også forskellige termer relateret til VoIP, som VoIP-opkalder og VoIP-tjenesteudbyder samt hvordan man optimerer bredbåndsforbindelsen. LiveAgent tilbyder en kundeanmeldelsesportal og installerer din konto, mens deres blog holder dig opdateret på opdateringer og rabatter.
Teksten introducerer LiveAgent som en online kundeserviceløsning, der tilbyder omkostningseffektiv VoIP-software til at strømline kommunikationen. LiveAgent præsenterer priser, certificeringer, alternativer og kundeanmeldelser på deres hjemmeside, og tjenesten tilbyder også support og dataoverførsler til rådighed. Der er også information om opsætning af kontoen og muligheder for at tilmelde sig webinarer og abonnere på nyhedsbrevet. LiveAgent giver en én-til-én samtale for at opdage, hvordan de kan hjælpe din virksomhed med at få mere ud af deres platform.