Partnere
Hvad er Avoxi?
Avoxi er en cloud-kommunikations- og VoIP-udbyder. De leverer tjenester til call centers, hoteller, rejsearrangører eller globale virksomheder. Deres vision er at hjælpe teams verden over med at kommunikere mere effektivt og give dem kontrol og fleksibilitet over deres kommunikationsbehov.
Avoxi tilbyder gratis numre fra mange lande, såvel som lokale numre. De har erfaring i mange brancher, herunder hotel- og restaurationsvirksomhed, compliance, gaming, IT support, finansiering, forsikring eller outsourcing.
Avoxi og LiveAgent er VoIP-partnere. Du kan bruge Avoxi som din VoIP-udbyder i LiveAgent helpdesk-software.
Hvordan kan du bruge Avoxi?
Avoxi kan give dig en VoIP-tjeneste til at foretage opkald over internettet. LiveAgent kan håndtere alle call center-opgaver og hjælpe dig med at administrere kunderelationer.
LiveAgents værktøjssæt kan hjælpe dig med at tage sig af opkaldskommunikation og routing, så du kan styre dit cloud callcenter, forbedre kvaliteten af kommunikationen med dine kunder og være med til at øge kundernes engagement.
Alt dette er muligt med avancerede funktioner såsom IVR trees, opkaldsknapper på dine websteder, opkaldsrouting, videoopkald, and ubegrænsede optagelse af telefonsamtaler.
Koster det noget at integrere Avoxi?
Avoxi er en uafhængig virksomhed, der opkræver betaling for sine tjenester LiveAgent-integration med Avoxi er dog gratis og er tilgængelig til enhver tid uden at betale ekstra.
Hvad er fordelene ved at bruge Avoxi?
- Gratis integration med LiveAgent
- Opkald fra forskellige enheder
- Forbedrede kundeserviceprocesser
- Pålidelig cloud-telefonløsning
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial today and start improving your customer service!
Hvordan integrerer man Avoxi med LiveAgent?
LiveAgent har Avoxi som en indbygget funktion, så der er ikke behov for plugins eller tredjepartsløsninger. Funktionen er inkluderet i dit LiveAgent-abonnement, og du skal bare forbinde dit Avoxi-telefonnummer til din LiveAgent-konto. Se venligst guiden nedenfor for at lære, hvordan du gør det.
- Hvis du ikke har din Avoxi-konto, skal du, oprette en her. Avoxis repræsentant vil kontakte dig for at diskutere, hvilken slags løsning du har brug for. Når du har adgang til din konto, skal du bruge dit brugernavn, din adgangskode og dit brugerdefinerede telefonnummer til de næste trin.

- Gå til din LiveAgent-konto, og gå derefter til Konfiguration > Ring til > Numre. Klik på den orange knap for at oprette et nyt nummer. Vælg Avoxi fra udvalget af udbydere.

- Nu skal du lave en hurtig konfiguration. Oplys dit brugernavn, adgangskode, og dit Avoxi-telefonnummer i de relevante felter. Du kan også vælge den afdeling, som opkaldene skal routes til, nummerpræfiks, et brugerdefineret navn til Avoxi-telefonnummeret og muligheden for at optage dine opkald. Når du er færdig, skal du klikke på Tilføj.

Dit Avoxi-telefonnummer er forbundet til LiveAgent og er klar til at blive brugt.
Kunne du tænke dig at integrere flere apps, du bruger dagligt? Tag et kig på vores integrationsside og se mere om fælles arbejdsgange. Du kan også se på alle funktioner og værktøjer LiveAgent-tilbud eller tjekke vores produkts-video nedenfor.
Frequently asked questions
Hvad er Avoxi?
Avoxi er en cloud-kommunikations- og VoIP-tjenesteudbyder med avancerede callcenterfunktioner og fleksible prisplaner, der passer til virksomheder af enhver størrelse.
Hvor meget koster Avoxi-integration i LiveAgent?
Avoxi-integrationen i LiveAgent er allerede inkluderet i planen, og der er ingen ekstra gebyrer for at bruge den. Du kan tilføje dine Avoxi-telefonnumre til LiveAgent og konfigurere dit kundesupport callcenter uden yderligere betalinger.
Hvordan kan jeg integrere Avoxi med LiveAgent?
Der er ingen grund til at integrere Avoxi med LiveAgent, da det allerede er indbygget. Du skal blot tilføje dit Avoxi-nummer og kontooplysninger.
- Gå til Konfiguration > Ring til > Numre i LiveAgent
- Opret et nyt nummer, og vælg Avoxi som din VoIP-udbyder
- Indtast dit brugernavn, adgangskode, nummer og andre detaljer
- Klik på Tilføj, og så er du færdig
Hvad er VoIP?
VoIP er en forkortelse af Voice over Internet Protocol. Kort sagt giver VoIP dig mulighed for at foretage og besvare telefonopkald, konferenceopkald, videoopkald og andre former for kommunikation via internettet.
Telefonløsning er afgørende for kundetilfredshed, og det kan måles ved at dividere antallet af løste sager med modtagne sager og multiplicere med 100. Der er udfordringer med komplekse problemer, mangel på information, høj agentudskiftning og manglende agentautoritet, men der kan opnås forbedringer ved at definere klare mål, udarbejde en forbedringsplan, oprette en vidensbase, tilbyde træning, bemyndige medarbejdere og bruge taleanalyse. Det fører til bedre kundefastholdelsesrater og differentiering fra konkurrenter. Integrationen mellem TelcaVoIP og LiveAgent er enkel og gebyrfri. IP-telefoni kan optages manuelt eller automatisk og er en værdifuld ressource til virksomheder. Call centresoftware hjælper med at organisere og administrere interaktioner med kunder og overvåge kundeemner, rapportere opkald og administrere telefonopkald.
Voip do Brasil er førende inden for internettelefoni og tilbyder et sæt løsninger til erhvervs- og hjemmekommunikation i Brasilien. De har en nem integration med LiveAgent uden ekstra omkostninger. Integreringen er gratis, men Voip do Brasil opkræver betaling for deres tjenester. Det er nemt at implementere et Voip do Brasil VoIP-nummer inde i LiveAgent og komme i gang med det samme.
LiveAgent er en virksomhed, der tilbyder support og samarbejde med partnere i telefoni og software. Der er en supportportal og dataoverførsler, og de præsenterer deres produkter og certifikater på deres hjemmeside. Der er også en blog, en ordliste, et akademi og webinars, og man kan abonnere på deres nyhedsbrev for at få de seneste opdateringer og rabatter. Der er salgskontakter og mulighed for at planlægge en demo. Der er en installationsstatus for LiveAgent dashboard, og de bruger cookies til at forbedre brugeroplevelsen. Man kan kontakte dem gennem en kontaktformular, messenger, Whatsapp eller live-chat.
LiveAgent er en virksomhed, der tilbyder kundesupport-løsninger til virksomheder. De har mange funktioner inklusiv integrationer og skabeloner, og tilbyder også demoer og gratis prøver. Deres website bruger cookies, men man kan afvise dem. Derudover tilbyder de én-til-én samtaler for at demonstrere deres løsninger.