Avoxi integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hvad er Avoxi?
Avoxi er en cloud-kommunikations- og VoIP-udbyder. De leverer tjenester til callcentre, hoteller, rejsearrangører eller globale virksomheder. Deres vision er at hjælpe teams verden over med at kommunikere mere effektivt og give dem kontrol og fleksibilitet over deres kommunikationsbehov.
Avoxi tilbyder gratis numre fra mange lande, såvel som lokale numre. De har erfaring i mange brancher, herunder restaurationsbranchen, bestemmelser, gaming, IT support, finans, forsikring, eller outsourcing.
Avoxi og LiveAgent er VoIP-partnere. Du kan bruge Avoxi som din VoIP-udbyder i LiveAgent help desk software.
Hvordan kan du bruge Avoxi?
Avoxi kan give dig en VoIP-tjeneste til at foretage opkald over internettet. LiveAgent kan håndtere alle call center-opgaver og hjælpe dig med at administrere kundeforhold.
LiveAgents værktøjssæt kan hjælpe dig med at tage sig af opkaldskommunikation og routing, så du kan styre dit cloud callcenter, forbedre kvaliteten af kommunikationen med dine kunder og være med til at øge kundernes engagement.
Alt dette er muligt med avancerede funktioner såsom IVR trees, opkaldsknapper på dine websteder, call routing, video-opkald, and Ubegrænset opkaldsoptagelse.
Koster det noget at integrere Avoxi?
Avoxi er en uafhængig virksomhed, der opkræver betaling for sine tjenester LiveAgent integration med Avoxi er dog gratis og kan tilgås til enhver tid uden at betale ekstra.
Hvad er fordelene ved at bruge Avoxi?
- Gratis integration med LiveAgent
- Opkald fra forskellige enheder
- Forbedrede kundeserviceprocesser
- Pålidelig cloud-telefonløsning
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 30-day trial today and start improving your customer service!
Hvordan integrerer man Avoxi med LiveAgent?
LiveAgent har Avoxi som en indbygget funktion, så der er ikke behov for plugins eller tredjepartsløsninger. Funktionen er inkluderet i dit LiveAgent-abonnement, og du skal bare forbinde dit Avoxi-telefonnummer til din LiveAgent-konto. Se venligst guiden nedenfor for at lære, hvordan du gør det.
- Hvis du ikke har din Avoxi-konto, skal du oprette en her. Avoxis repræsentant vil kontakte dig for at diskutere, hvilken slags løsning du har brug for. Når du har adgang til din konto, skal du bruge dit brugernavn, din adgangskode og dit brugerdefinerede telefonnummer til de næste trin.
- På din konto skal du konfigurere nogle få indstillinger på følgende måde:
- Add new SIP URI where:
- Protocol: UDP
- Hostname er taget fra skabelonbeskrivelse. URI skal se sådan ud
sip:{+E.164}@1-sip-la-us-tx.ladesk.com:5060
- Tilføj SIP URI’er til to Routing Rule Targets (Numre)
- Tilføj en SIP-trunk hvor:
- AUTHENTICATION TYPE: Basic
- PROTOCOL: UDP\TCP
- Gå til din LiveAgent-konto, og gå derefter til Konfiguration > Ring til > Numre. Klik på den orange knap for at oprette et nyt nummer. Vælg Avoxi fra udvalget af udbydere.
- Nu skal du lave en hurtig konfiguration. Angiv dit brugernavn, adgangskode og dit Avoxi-telefonnummer i de pågældende felter. Du kan også vælge den afdeling, opkaldene skal dirigeres til, nummerpræfiks, et brugerdefineret navn til Avoxi-telefonnummeret og muligheden for at optage dine opkald. Når du er færdig, skal du klikke på Tilføj.
Dit Avoxi-telefonnummer er forbundet til LiveAgent og er klar til at blive brugt.
Kunne du tænke dig at integrere flere af de apps, du bruger dagligt? Tag et kig på vores integrationsside og se mere om fælles arbejdsgange. Du kan også se på alle de funktioner og værktøjer LiveAgent har eller se vores produktrundvisningsvideo nedenfor.
Elevate your call center capabilities with LiveAgent's AVOXI integration
Handle incoming and outgoing calls, manage call queues, and provide exceptional phone support right from your LiveAgent dashboard.
Frequently Asked Questions
Hvad er Avoxi?
Avoxi er en cloud-kommunikations- og VoIP-tjenesteudbyder med avancerede callcenterfunktioner og fleksible prisplaner, der passer til virksomheder af enhver størrelse.
Hvor meget koster Avoxi-integration i LiveAgent?
Avoxi-integrationen i LiveAgent er allerede inkluderet i planen, og der er ingen ekstra gebyrer for at bruge den. Du kan tilføje dine Avoxi-telefonnumre til LiveAgent og konfigurere dit kundesupport callcenter uden yderligere betalinger.
Hvordan kan jeg integrere Avoxi med LiveAgent?
Der er ingen grund til at integrere Avoxi med LiveAgent, da det allerede er indbygget. Du skal blot tilføje dit Avoxi-nummer og kontooplysninger. Gå til Konfiguration > Ring til > Numre i LiveAgent. Opret et nyt nummer, og vælg Avoxi som din VoIP-udbyder. Indtast dit brugernavn, adgangskode, nummer og andre detaljer. Klik på Tilføj, og så er du færdig.
Hvad er VoIP?
VoIP er en forkortelse af Voice over Internet Protocol. Kort sagt giver VoIP dig mulighed for at foretage og besvare telefonopkald, konferenceopkald, videoopkald og andre former for kommunikation via internettet.
Giv fremragende kunde service.
Sammenlign helpdesk-software og se hvad der gør LiveAgent anderledes. Få den hurtigste opsætning og den bedste kundesupport. Udforsk alle egenskaber og funktioner.