Partnere
Adiptel er et varemærke tilhørende Advento Networks SL, der ejes officielt. De er en Internet Telephony Service Providers (ITSP) – også kaldet VoIP-udbyder. I 2004 anskaffede de de nødvendige tilladelser til at yde denne service, og blev til udbydere i henhold til bestemte regler fra CNMC og har siden da tilbudt tjenesten, til stor glæde for deres kunder
ADIPTELs SIP-trunkservice giver dig mulighed for at forbinde din PBX til deres netværk, hvilket giver dig kapacitet til både at foretage og modtage opkald fra det offentlige telefonsystem.
Du kan enten tilmelde dig et nytildelt geografisk nummer eller overføre dit eget. SIP trunking giver dig mulighed for at have flere geografiske numre.
Adiptel har etableret en række arrangementer for at opfylde kravene fra de fleste SMV’er. Hvis forholdene varierer i din virksomhed, kan du flytte til en anden plan, der bedre opfylder dine nye behov. Skulle ingen af de forskellige aftaler vi tilbyder, opfylde dine behov, så kontakt os, så laver vi et skræddersyet tilbud til dig.
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgent og Adiptel er nu partnere, hvilket gjorde Adiptel-integrationen nemmere end nogensinde. LiveAgent opkræver ikke yderligere gebyrer for at forbinde et Adiptel VoIP-nummer med call center.
Hvis du er interesseret i at forbinde Adiptel med LiveAgent callcenteret, skal du blot logge ind på din LiveAgent-konto og følge instruktionerne.
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Gå til Numre

3. Søg efter Adiptel

4. Klik på tilføj
5. Indsæt nødvendige legitimationsoplysninger

Omkostninger ved at integrere Adiptel:
Hvis du har et abonnement hos LiveAgent, er integrationen gratis. Adiptel opkræver dog betaling for sine tjenester, da virksomheden opererer separat.
Fordele ved Adiptel
- Intet registreringsgebyr
- Ingen permanent forpligtelse nødvendig
- Ingen afbestillingsgebyrer
- Omgående registrering
- Høj pålidelighed
- Omkostningseffektiv
- Adgang i Spanien
Vil du vide mere om, hvordan call center software fungerer? Se videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Adiptel integration!
Frequently asked questions
Hvad er Adiptel?
Adiptel er et varemærke tilhørende Advento Networks SL, der ejes officielt. De er en Internet Telephony Service Providers (ITSP) - også kaldet VoIP-udbyder. I 2004 anskaffede de de nødvendige tilladelser til at yde denne service, og blev til udbydere i henhold til bestemte regler fra CNMC og har siden da tilbudt tjenesten, til stor glæde for deres kunder.
Hvor meget koster det at integrere Adiptel med LiveAgent?
LiveAgent har indgået partnerskab med Adiptel. Derfor er integrationen gratis. Husk dog, at Adiptel opkræver betaling for sine tjenester.
Hvordan kan du implementere et Adiptel VoIP-nummer i LiveAgent?
Du skal bare gå til Configurations > Call > Numbers > Adiptel. Tilføj VoIP-nummeret, og brug det med det samme.
Voip do Brasil er førende inden for internettelefoni og tilbyder et sæt løsninger til erhvervs- og hjemmekommunikation i Brasilien. De har en nem integration med LiveAgent uden ekstra omkostninger. Integreringen er gratis, men Voip do Brasil opkræver betaling for deres tjenester. Det er nemt at implementere et Voip do Brasil VoIP-nummer inde i LiveAgent og komme i gang med det samme.
Twitter integrationsmeddelelse
LiveAgent har en omkostningseffektiv løsning til Twitter-integration. Indsæt din egen Twitter API for at bevare din forbindelse og undgå høje omkostninger.
LiveAgent er en platform med flere funktioner, der er designet til at hjælpe virksomheder med kundeinteraktioner. Deres priser og funktioner kan tilpasses, og platformen har integrationsmuligheder. LiveAgent tilbyder også support og har et akademi samt webinarer til rådighed. De har også en blog og muligheder for tilknyttede programmer. Det er nemt at tilmelde sig en gratis prøveperiode og planlægge en demo. Platformen opsætter en konto og sender loginoplysninger via e-mail. Der er også en supportportal tilgængelig. LiveAgent-brugere kan abonnere på nyhedsbrevet, der giver opdateringer og rabatter. Der er mulighed for at kontakte virksomheden via kontaktformularen, LiveChat eller WhatsApp.
Opkaldsnummeridentifikationstjeneste
LiveAgent offers time rules and automation of tasks such as reminders and ticket follow-ups to improve response times and reduce employee stress. Implementing a call button on your website can reduce customer effort, improve their experience, and increase sales opportunities. Predictive dialers can automate calls to improve agent utilization. LiveAgent also offers a free trial period and demo and integration options. Call center software options include predictive and preview dialers and phone and call center software. Agents must be polite and respectful of customers' time. Inbound call centers can improve customer relations by providing personalized service. Call duration is an important metric for call center managers to track agent performance and plan future staffing needs. Reducing both call duration and handling time can improve performance and reduce support costs. Instant access to customer data and a comprehensive knowledge base can help achieve this.