Prøveperiode

Zoho Mail

Hvad er Zoho Mail?

Zoho Mail er en e-mail-tjenesteudbyder, der primært bruges af virksomheder til at håndtere kunde-e-mails. Det bruges til at sende og modtage e-mails, administrere dem og oprette forbindelse til andre Zoho-apps. Det understøtter også automatiseringsmuligheder.

Hvordan kan du bruge det?

Du kan forbinde Zoho Mail, Gmail, Outlook eller indbakker fra andre udbydere på ét sted. At have en agent-e-mail-konti i ét billetsystem kan gøre underværker for agentens produktivitet. Det kan forbedre kundeinteraktioner og øge kundetilfredsheden.

Ved alt om, hvad der sker fra dit dashboard. Du kan også oprette kladder eller sende beskeder, oprette tags og opgaver og mere. Dine agenter kan håndtere mails fra flere konti i dit billetsystem. På den måde behøver du ikke skifte mellem flere faner hos forskellige udbydere for at holde styr på begivenheder og kundebilletter. Dette er en af ​​de bedste måder at bruge helpdesk-billetsoftware på.

Du kan også bruge og drage fordel af flere integrationer og funktioner til at forbedre din arbejdsgang. Tag et kig på listen over alle tilgængelige LiveAgent-integrationer, eller tjek mulighederne i vores værktøjer såsom live chat, videnbase, eller callcenter.

YouTube video player

Hvad er fordelene ved at integrere din e-mail med LiveAgent?

  • Send og modtag kundesupportbilletter i LiveAgent
  • Ingen grund til at skifte mellem apps
  • Chatsoftware, automatiseringsværktøjer og populære integrationer i dit dashboard
  • Alle e-mail-konti på ét sted

Sådan integreres Zoho Mail med LiveAgent

Den nemmeste måde at hente e-mails fra Zoho på er ved at integrere din delte Zoho Mail-e-mailadresse med LiveAgent. Sådan kan du gøre det:

  • Log ind på LiveAgent og gå til Konfiguration > Email > Mailkonti. Klik på den orange knap Tilføj e-mail-konto øverst.
Mailkonti forbindelse
Vælg e-mail-udbyder
  • Vælg en e-mail-udbyder, som du bruger til din Zoho Mail. Hvis du ikke kan se din udbyder, skal du vælge Andet. Vælg den afdeling, som du vil sende alle indgående Zoho-e-mails til. Hvis du har valgt andre e-mail-udbydere, har du mulighed for at vælge mellem Videresendelse og IMAP eller POP3. Fuldfør processen, og glem ikke at klikke på Gem.
Vælg mellem Videresendelse og IMAP eller POP3 til din Zoho Mail-integration
Videresend eller IMAP/POP3

Det var det! Din Zoho Mail-konto skulle nu være forbundet med LiveAgent, og du burde begynde at modtage dine e-mails i dit billetsystem.

Sådan integreres Zoho Mail med LiveAgent via Zapier

Du kan bruge Zapier til at integrere Zoho Mail med LiveAgent. Sørg for, at du har en Zapier-konto, så du kan komme igang.

LiveAgent og Zoho Mail integrationsside på Zapier
LiveAgent + Zoho Mail
  • Gå til LiveAgent + Zoho Mail Integrationssiden, rul ned og vælg en trigger og en handling. Valg af en handling og en trigger vil forbinde LiveAgent med Zoho og skabe en unik integration, der er skræddersyet til din virksomhed. Der er flere triggere og handlinger at vælge imellem. Når du har valgt dine handlinger og udløsere, skal du klikke på den blå forbindelsesknap.
Valgt ny e-mail-trigger for Zoho-mail og opret samtale-handling for LiveAgent
Valgt trigger og handling
  • Log derefter ind på din Zoho Mail-konto og giv Zapier adgang til din konto. Sidst, men ikke mindst, skal du udføre en triggertest for at kontrollere, om integrationen fungerer korrekt.
  • Fordi vi valgte en handling “Opret samtale”, skal vi udfylde emne, meddelelsestekst, afsender- og modtager-e-mailadresser, og også et par ikke-påkrævede felter, hvis vi ønsker at specificere handlingen lidt mere. Det sidste trin er testen af ​​integrationen. Zapier vil udføre den valgte handling aktiveret af den udløser, du valgte.

Vellykket test betyder, at integrationen fungerer, og du kan aktivere den. Tænd for Zap, hvis du er tilfreds med din specialtilpassede integration.

Frequently asked questions

Hvad er Zoho Mail-integration i LiveAgent?

Zoho er en gratis e-mail-platform/-tjeneste, og LiveAgent er en komplet helpdesk-løsning. Ved at integrere Zoho med LiveAgent kan du automatisk modtage e-mails til din universelle indbakke uden at skifte mellem apps. 

Hvad er fordelene ved at bruge Zoho Mail-integration med LiveAgent?

- receive and send emails from one Universal inbox

- improved workflow efficiency  

Tilbage til intergrationer Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo