Purple Stone integration
Partner website
Lær mere
Purple Stone Telecom Limited blev grundlagt i 2005 som et datterselskab af Beijing Trust&Telecom Technology Development Co., Ltd. og er en fremtrædende udbyder af telekommunikationstjenester i Kina med hovedkvarter i Hong Kong
I dagens konkurrenceprægede erhvervsliv er levering af enestående kundeoplevelse og effektiv kommunikation afgørende for succes. Purple Stone tilbyder en omfattende suite af tjenester designet til at forbedre kundeinteraktioner og strømline forretningsdriften. Blandt disse tjenester skiller deres SIP-trunking-løsninger sig ud som et populært valg for virksomheder, der ønsker at optimere deres telefonisystemer på det kinesiske fastland.
SIP-trunking (Session Initiation Protocol) er en banebrydende teknologi, der gør det muligt for virksomheder at forbinde deres eksisterende PBX (Private Branch Exchange) system til internettet og erstatte traditionelle telefonlinjer. Ved at udnytte internettets kraft kan virksomheder opleve omkostningsbesparelser, øget fleksibilitet og forbedret skalerbarhed, hvilket sikrer, at deres kommunikationssystemer er klar til fremtidig vækst.
Purple Stones SIP-trunking-løsninger giver virksomheder en robust og pålidelig platform til at styre deres talekommunikation. Designet med brugervenlighed og problemfri integration i tankerne, kan deres tjenester ubesværet tilpasse sig enhver virksomheds unikke behov. Ved at samarbejde med Purple Stone kan virksomheder ikke kun forbedre deres kundeservice, men også frigøre det fulde potentiale i deres kommunikationsinfrastruktur.
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgent har samarbejdet med Purple Stone for at sikre problemfri integration af Purple Stone-numre i dit call center. Og hvad kunne gøre det endnu bedre? LiveAgent opkræver ingen ekstra gebyrer for denne forbindelse.
Hvis du er interesseret i at forbinde Purple Stone med LiveAgent callcenteret, skal du blot logge ind på din LiveAgent-konto og følge instruktionerne.
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Gå til Numre
3. Søg efter Purple Stone
4. Klik på Tilføj
5. Indsæt nødvendige legitimationsoplysninger
Prisen på at integrere Purple Stone:
LiveAgent-abonnement inkluderer integration uden ekstra omkostninger, mens Purple Stone tilbyder deres tjenester mod et gebyr, da de er en separat virksomhed.
Fordele ved Purple Stone:
- Omkostningseffektiv
- Forbedret CX
- Adgang på det kinesiske fastland.
- Høj pålidelighed
Vil du vide mere om, hvordan call center software fungerer? Se videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Purple Stone integration!
Frequently Asked Questions
Hvad er Purple Stone?
Purple Stone Telecom Limited blev grundlagt i 2005 som et datterselskab af Beijing Trust&Telecom Technology Development Co., Ltd. og er en fremtrædende udbyder af telekommunikationstjenester i Kina med hovedkvarter i Hong Kong.
Hvor meget koster det at integrere Purple Stone med LiveAgent?
LiveAgent har indgået et partnerskab med Purple Stone. Derfor er integrationen gratis. Husk dog, at Purple Stone opkræver betaling for sine tjenester.
Hvordan kan du implementere et Purple Stone VoIP-nummer inde i LiveAgent?
Du skal bare gå til Configurations > Call > Numbers > Purple Stone. Tilføj VoIP-nummeret, og brug det med det samme.
LiveAgent is a customer support software with a variety of features, including ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The software is accessible from anywhere and has SSL safety. Users can access technical support, video tutorials, customizations, billing, and payments support, and awards and certificates. The platform offers most popular articles and integrates with Rest and Microsoft 365, among others. Helpdesk software is provided by LiveAgent and all rights are reserved to Quality Unit, LLC.
Huawei er en kinesisk virksomhed, der tilbyder netværks- og telekommunikationsudstyr og service i over 170 lande. De implementerede LiveAgent helpdesk-software for at give kunderne live chat support og overvåger kundetilfredshed med feedback-funktioner. Huawei har haft succes med at aflaste opkald fra kontaktcenter og har øget kundetilfredsheden med 29%. Deres supportrepresentanter modtager positiv feedback efter chatsessioner, som motiverer dem. Huawei overvåger også kundefeedback og forespørgsler på sociale medier direkte i LiveAgent.
Sociale medier supportsoftware
LiveAgent tilbyder en effektiv løsning til kundesupport på sociale medier. Med funktioner som universel indbakke, hurtigere svar, og integration med forskellige sociale platforme, kan virksomheder effektivt håndtere kundesamtaler og opbygge kundeloyalitet. Start en GRATIS prøveversion i dag!
Twitter integrationsmeddelelse
LiveAgent har en omkostningseffektiv løsning til Twitter-integration. Indsæt din egen Twitter API for at bevare din forbindelse og undgå høje omkostninger.