Partnere
Hvad er Fontumi?
Fontumi er en colombiansk udbyder af internettelefoni | VoIP | SIP trunk, der skaber avancerede telekommunikationstjenester til Colombia og andre lande i Latinamerika som Peru, Chile eller Mexico
Fontumi designer apps og teletjenester til virksomheder og callcentre af enhver størrelse.
Fontumi tilbyder:
- Uden permanens eller månedsklausul.
- Brugerdefineret opkalds-ID
- Automatiske opkald
- Virtual PBX, DID og optagelse.
- Opkaldsknap
- Automatiske telefonundersøgelser.
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgent og Fontumi er nu partnere, hvilket gjorde Fontumi-integrationen nemmere end nogensinde. LiveAgent opkræver ikke yderligere gebyrer for at forbinde et Fontumi VoIP-nummer med dit call center.
Hvis du er interesseret i at oprette forbindelse til LiveAgent callcenteret, skal du blot logge ind på din LiveAgent konto og følge instruktionerne.
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Gå hen til tal

3. Søg efter Fontumi

4. Klik på Tilføj
5. Indsæt nødvendige legitimationsoplysninger

Omkostninger ved at integrere Fontumi:
Fontumi og LiveAgent er partnere. Hvis du har et abonnement hos LiveAgent, er integrationen således gratis. Fontumi opkræver dog betaling for sine tjenester, da virksomhederne drives hver for sig.
Fordele ved Fontumi
- Omkostningseffektiv
- Forbedret CX
- tilgængeligt i hele Colombia
- høj pålidelighed
Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan callcentersoftware fungerer, kan du se videoen nedenfor.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fontumi integration!
Frequently asked questions
What is Fontumi?
Fontumi is a Colombian provider of Internet Telephony | VoIP | SIP trunk, creating advanced telecommunications services for Colombia and other countries of Latino America as Peru, Chile or Mexico.
How much does it cost to integrate Fontumi with LiveAgent?
LiveAgent has already integrated Fontumi inside. Thus, integration is free of charge. However, keep in mind that Fontumi charges for its services.
How can you implement a Fontumi VoIP number inside LiveAgent?
As we mentioned previously, Fontumi is already a part of LiveAgent. Simply log in and follow the guide below:
1. Navigate to Configurations > Call > Numbers > Fontumi
2. Add the VoIP number and use it right away
Der er forskellige teknologier og systemer, der er nyttige i callcentre, inklusive prædiktive og forhåndsvisningsdialere samt telefon- og callcentersoftware. Høflighed og respekt for kundernes tid er vigtigt for udgående opkald, mens inddækkende callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning. Prædiktive dialere kan øge agentudnyttelsen, men kan være begrænset for nogle virksomheder. Sporing af metrics og politikker er også vigtige. En knap til at ringe fra webstedet kan forbedre kundeoplevelsen og øge salget.
Voip do Brasil er førende inden for internettelefoni og tilbyder et sæt løsninger til erhvervs- og hjemmekommunikation i Brasilien. De har en nem integration med LiveAgent uden ekstra omkostninger. Integreringen er gratis, men Voip do Brasil opkræver betaling for deres tjenester. Det er nemt at implementere et Voip do Brasil VoIP-nummer inde i LiveAgent og komme i gang med det samme.
LiveAgent er en virksomhed, der tilbyder kundesupport-løsninger til virksomheder. De har mange funktioner inklusiv integrationer og skabeloner, og tilbyder også demoer og gratis prøver. Deres website bruger cookies, men man kan afvise dem. Derudover tilbyder de én-til-én samtaler for at demonstrere deres løsninger.
Den ultimative callcenter -tjekliste
Teknologi som CRM’er eller automatisering kan øge din virksomheds ydeevne ved at reducere ventetider for kunder og øge agenttilgængeligheden i travle perioder. For at forbedre produktiviteten i dit callcenter, bør du vælge de rigtige værktøjer og oprette dem i samråd med en specialist. De vigtige præstationsindikatorer for callcenter inkluderer håndteringstid, kundetilfredshedsscore, procentdel af blokerede opkald, den gennemsnitlige tid i kø og den gennemsnitlige svarhastighed.