CM.com integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CM.com (AMS: CMCOM) er en global leder inden for cloud-software til AI-drevet konversationshandel, som giver virksomheder mulighed for at skabe hyperpersonlige oplevelser. Det blev grundlagt i Holland i 1999 og dens engagement, forbindelse, betalinger og billetplatform gør det muligt for virksomheder at maksimere ydeevnen og overgå standarder gennem AI-drevet software.
- Optimer dine ind- og udgående opkald. Dens taleplatform er en skalerbar VoIP-løsning med alt, hvad du har brug for som en virksomhed eller et kontaktcenter for at foretage, modtage og automatisere dine telefonopkald. Forbind dit telefonsystem med dets SIP-trunk og foretag opkald på den mest omkostningseffektive måde eller automatiser tilbagevendende spørgsmål og implementer yderligere talefunktioner med dets Voice API’er. CM.com tilbyder én platform til alle taleapplikationer.
- Voice Management App. CM.com giver dig fuld kontrol over dine SIP-trunks via én brugervenlig cloud-app. Brug Voice Management-appen til at oprette, konfigurere og administrere dine SIP-trunks. Appen giver dig fuld kontrol over dine SIP-trunks og giver detaljeret indsigt ind i dit brug.
Stemmeanalyser. Vil du vide, hvad der sker med din stemmetrafik på et hvilket som helst tidspunkt af dagen? Med Stemmeanalyser og Stemmeindsigt har du realtidsindsigt i dine stemmedata, herunder volumen, destinationer, omkostninger og kvalitetsstatistikker.
Call Detail Records. Detaljeret indblik i dine opkald er afgørende for fakturering, omkostningskontrol og bekæmpelse af svig. Ved at bruge dets cloud-værktøj eller smarte API får du øjeblikkelig adgang til Call Detail Records (CDR).
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgent har slået sig sammen med CM.com for at sikre en nem integration af CM.com-numre ind i dit call center. Og den bedste del? LiveAgent vil ikke opkræve ekstra for denne integration.
Hvis du vil etablere en forbindelse mellem CM.com og LiveAgent call center, skal du blot logge ind på din LiveAgent konto og overholde de givne retningslinjer.
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Gå til numre
3. Søg efter CM.com.
4. Klik på tilføj
5. Indsæt nødvendige legitimationsoplysninger
Omkostninger ved at integrere CM.com:
Et LiveAgent-abonnement omfatter integration uden yderligere gebyrer, hvorimod CM.com leverer sine tjenester mod et gebyr, da det fungerer som en selvstændig virksomhed.
Fordele ved CM.com:
- Omkostningseffektive løsninger
- Nem konfiguration
- Redundans og robusthed
- Skalerbarhed
- Global adgang
- Stigende tilfredshed
Kunne du tænke dig at vide mere om, hvordan call center software fungerer? Se videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free CM.com integration!