Skift over til en anden helpdesk-software og forbedre din kundeservice.
LiveAgent er den ultimative kundesupportløsning til din virksomhed. Giv support via flere kanaler og konti. Yd hjælp med de bedste værktøjer og let din arbejdsgang med et fantastisk billetteringssystem.
LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.
Over 175 funktioner, der gør dit arbejde lettere og mere behageligt.
LiveAgent har slagkraft til en rimelig pris. Vælg en af vores tre betalte abonnementer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
Vocalcom
|
---|---|---|
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
Vocalcom tilbyder billettering.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
Vocalcom tilbyder Live Chat.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
Vocalcom tilbyder Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
|
Vocalcom tilbyder selvbetjening.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
Vocalcom tilbyder en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
Vocalcom tilbyder en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
Vocalcom tilbyder en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
Vocalcom tilbyder en Viber-integration.
|
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
|
LiveAgent tilbyder WhatsApp-integration.
|
Vocalcom tilbyder WhatsApp-integration.
|
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder en vidensbase.
|
Vocalcom tilbyder ikke en vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
Vocalcom tilbyder ikke kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
Vocalcom tilbyder automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
Vocalcom tilbyder API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
Vocalcom tilbyder IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
Vocalcom tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
Vocalcom tilbyder ubegrænset historie.
|
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Vocalcom tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Vocalcom tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Vocalcom tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Vocalcom tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Vocalcom tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
|
Skift over til en kraftfuld helpdesk-software, der kan det hele.
LiveAgent tager din kundesupportservice til det næste niveau. Yd support via e-mail, live chat, sociale medier, vidensbase og callcenter. Alt styres via et pålideligt billetteringssystem, så der er ingen grund til at bekymre sig om rodet kommunikation. Alt er lige der og ordnet, som det burde være.
At skifte over til en anden software betyder ikke, at du mister support fra sociale medier.
LiveAgent tilbyder masser af sociale mediefunktioner, såsom Facebook, Viber, Instagram, Twitter og WhatsApp-integration. Du kan blive ved med at yde support gennem de kanaler, som dine kunder foretrækker.
Livechat er et af de bedste værktøjer, du kan bruge til at yde kundesupport. Det skal være pålideligt, altid tilgængeligt og så hurtigt som muligt.
LiveAgent har den hurtigste livechat på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Ydermere kan du se, hvad dine kunder skriver, inden de trykker på send. Du kan forberede dine svar på forhånd.
Fantastisk software behøver ikke at være så dyrt. LiveAgent tilbyder dig tre gode betalte planer, der er spækket med værktøjer, funktioner og integrationer, som ikke ødelægger dit budget.
Behold de værktøjer, du har brug for, og betal ikke for meget. Tag et kig på vores planer og vælg den, der passer dig bedst.
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Boost din kundeservice med LiveAgent! Omnichannel helpdesk, live chat, callcenter & mere. Prøv gratis i 14 dage. Ingen kreditkort!"
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.