Den rigtige pasform for virksomheder

Fuldt skalerbar, tilpasningsbar & tilpasses dine behov.

  • ✓ Intet installationsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Der kræves intet kreditkort
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Tjen flere penge

Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredshed

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Forøg kundens værdi

Tjen mere ved at have loyale brand kunder.

Business background

Helpdesk-software til virksomheder

Kom med i LiveAgents brede vifte af succesrige enteprise-virksomheder, og stol på den mest anmeldte og bedst bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder og hurtige hjælpe dem LiveAgent.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Nemt opskalere din virksomhed

Vi er klar over, at implementering af en så kompleks løsning som LiveAgent kræver, at specifikke procedurer og regler opfyldes for de fleste virksomheder. Med vores løsning er du i stand til at tilføje og fjerne medarbejdere baseret på den nødvendige supportbelastning, sæsonbetingelser eller interne strukturændringer. Lad dine bedste medarbejdere blive belønnet på det rigtige tidspunkt og lad andre hvile, når der er færre anmodninger.

Implementering uden problemer

LiveAgent fungerer i et separat dashboard og strømliner data fra flere kilder til virksomheden til en enkelt universel indbakke. Uanset om det er websted, sociale medier, kundeportal, e-mail eller callcenter support, gør LiveAgent det let at implementere hver kanal i en specifik virksomhedsafdeling. Du kan også selv gøre det med avancerede funktioner, f.eks dåsebeskeder for at spare tid.

Woman-on-phone-in-shopping-cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Tilpas dit dashboard

Virksomheden har en tendens til at have specifikke krav til funktioner og tilpasning baseret på deres interne politikker og processer. Vi har udviklet vores helpdesk-software med det i tankerne, og vi tilbyder en løsning, der kan tilpasses, der opfylder din foretrukne arbejdsgang, ikke omvendt. Desuden får store virksomheder ofte deres ROI fra LiveAgent hurtigt med skrivefunktion i realtid, som gør det muligt for dem at forberede svaret hurtigere.

Proaktiv kommunikation til en overkommelig pris

Strømlin kommunikation med en onlinemeddelelsestjeneste i live chat-software. Giv dine supportmedarbejdere mulighed for at kontakte kunder på flere enheder med  proaktive chatinvitationer. Forretningsaftaler gennemføres ikke længere på et lokalt plan. Bliv global, tilpas dine widgets, og byd internationale kunder velkommen på deres foretrukne sprog. 

Læs mere
LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge -migrationstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.

Hvordan vil din virksomhed drage fordel af at implementere LiveAgent?

Boost tilfredshed

Giv dine kunder frihed til at kontakte dig på enhver kanal, de kan lide – uanset om det er live chat, e-mail, telefon eller sociale medier.

Forbedre med data

Forøg produktiviteten

Giv hurtigere kundesupport via live chat, interaktiv voice response -teknologi (IVR) og unik CRM-indsigt.

Effektiv fordeling af ressourcerne

Korrekt fordeling og forvaltning af ressourcer er afgørende for enhver virksomheds overordnede velbefindende. LiveAgent giver dig fleksibiliteten til at tilføje eller fjerne kundesupportmedarbejdere baseret på dine behov, aktuelle sæson eller årets periode. Bind aldrig din virksomhed til strenge regler. LiveAgent giver dig mulighed for at bestemme, hvor du vil investere din tid og økonomi. ROI’et for implementering af helpdesk til virksomhedsvirksomheder kan hurtigt ses i form af øget kundeglæde og loyalitet.

Avancerede automatiseringsfunktioner

Gentagne opgaver og aktiviteter bliver hurtigt kedelige og tids & amp; ressourceforbrugende. Dine supportmedabejdere bør fokusere på interaktionen mellem mennesker og den nødvendige støtte der. Disse små, men utroligt nødvendige job kan udføres via kraftfulde automatiseringsfunktioner såsom dåsebeskeder, tidsregler, foruddefinerede svar eller endda SLA’er. Gør din hverdag lettere med den rigtige helpdesk til virksomheder.

Problemfri løsning af kundeanmodninger

Kunderne forventer, at deres problemer bliver løst med det samme og uden forhindringer, uanset hvilken platform de har brugt til at komme i kontakt med virksomhederne. At give dem problemfri oplevelse på tværs af alle dine digitale kanaler har en positiv indvirkning på dit brand og din forretning generelt. Lad vores helpdesk-software kombinere alle dine kontaktpunkter til en universel indbakke og fokusere på de vigtige ting. Start samtalen i live chat, fortsæt med en e-mail-opfølgning og afslut problemet via opkald, alt sammen fra det samme sted.

Den bedste løsning på markedet

LiveAgent’s gratis plan tilbyder gratis vidensbase blandt andre funktioner. Med en betalt plan kan du få endnu mere til en rimelig pris.

30 dages prøveperiode
Der kræves intet kreditkort
læs mere
$15 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management

Spar meremed LiveAgent

Se, hvordan du sparer mere med vores prisberegner, og vælg det rigtige help desk-system til dit kundesupportteam.

Related Articles to Virksomheder
Er du i tvivl om, hvad der gør LiveAgent til et godt valg for softwareudviklingsvirksomheder? Her er tre grunde til, at du vælger os.

Leder du efter en bedre helpdesk-software?

Discover why top software development companies choose LiveAgent, the #1 rated helpdesk software for SMBs in 2019. Enhance customer service with omnichannel support, real-time assistance, and self-service knowledge bases. Start your free trial today—no credit card needed—and join over 21,000 satisfied businesses.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Den rigtige helpdesk-software til enhver startup

Få den bedste kundesupport til din startup med LiveAgent's multi-kanal helpdesk software. Nyd 6 måneder gratis af vores Large-plan og 50% rabat derefter. Perfekt til startups i finansieringsstadier med op til 40 ansatte og $1M ARR. Ingen opsætningsgebyrer eller kreditkort påkrævet. Øg kundetilfredshed og effektivitet med LiveAgent's omfattende funktioner og integrationer.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funktioner

Oplev LiveAgents omfattende multikanals helpdesk-software med avancerede funktioner som billetadministration, agent-kollisionsdetektion, automatiseret billetfordeling og meget mere. Ideel til virksomheder af alle størrelser. Besøg nu for at optimere din kundesupport!

Hos LiveAgent kan agenter og kunderepræsentanter med administratorroller også tjekke og konfigurere systemet. Læs om brugertyper og mere.

Agenter

Lær om Help Desk-agenter hos LiveAgent, der leverer teknisk support og besvarer kundeforespørgsler via e-mail, live chat, telefon og sociale medier. Udforsk, hvordan agenter kan forbedre din kundeservice med op til 100 agenter pr. konto. Start din gratis prøveperiode nu og oplev effektiv supportstyring!

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start a Free Trial x