Prøveperiode
Den rigtige pasform til offentlige virksomheder

Fuldt skalerbar, tilpasningsbar & kan tilpasses til dine behov.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generer mere omsætning

Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Improve satisfaction

Delight your customers with lightning-fast responses.

16×

Øg kundeværdien

Få mere salg ved at holde dine kunder loyale over for dit brand.

Business background

Helpdesk-software til regeringen

Bliv medlem af 100-vis af GOV-organisationer ved hjælp af LiveAgent, den mest anmeldte og #1-vurderede helpdesk-software til SMB i 2020. Bliv tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido green
Simple and efficient customer service

Hold systemet enkelt og effektivt

Offentlige institutioner behandler borgerhenvendelser hver dag. Det kan være ret svært at holde orden i forespørgslerne mellem flere snesevis af afdelinger. Udnyt kraften i LiveAgent og løs deres anmodninger hurtigere end nogensinde. Digital økonomi og offentlige institutioner spiller en afgørende rolle i nutidens verden. Derudover gør du dine borgere glade, når du er i stand til at hjælpe dem hurtigere.

Organiser alle dine afdelinger

Offentlige institutioner styres ofte ved at besvare e-mails fra mailklienten, hvilket gør det umuligt effektivt at dele kommunikation på tværs af medarbejdere og flere teams. Implementer LiveAgent, så alle dine anmodninger er adskilt af afdelinger, og enhver ny anmodning tilføjes i én e-mail-kæde uden at oversvømme dine e-mail-konti.

Departments
Preventing the confusion

Forebyg forvirringen

Lad os indrømme det – ingen kan rigtig godt lide udfyldelsen af selvangivelsesdokumenter. De er lange, og en masse spørgsmål kan dukke op hos skatteyderne. Implementering af vidensbase med ofte stillede spørgsmål og relevant indhold knyttet til livechat i realtid giver en kraftfuld kombination.

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.

badges

Hvordan vil din offentlige institution drage fordel af at implementere LiveAgent?

star

Løs flere billetter

Giv lynhurtige svar på livechat takket være CRM-indsigt, interne vidensbaser og tredjepartsintegrationer.

chcecklist

Lær af data

Brug analyser til at holde styr på din præstation, identificere tilbagevendende problemer og skabe handlingsorienteret indsigt og forbedringsplaner.

clock

Integrer og synkroniser

Reducer datainputtiden med 30 % blot ved at integrere de værktøjer, du bruger dagligt, med vores helpdesk-software.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Effektiv kundeservice

LiveAgent passer perfekt som helpdesk-løsning til din offentlige institution. Hvis du har brug for at yde hurtig, præcis og effektiv kundeservice, er implementering af en multikanal helpdesk-software afgørende. Lad LiveAgent konvertere al din indgående kommunikation til billetter for bedre styring og automatisering.

Højeste sikkerhedsstandarder

LiveAgent’s tilbyder avancerede sikkerhedsstandarder med seneste overholdelse. Din private kommunikation er sikker og krypteret, placeret inden for EU eller USA baseret på dine præferencer. LiveAgent er fuldt ud kompatibel med GDPR.

State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Automatisering og rapportering

Automatiser gentagne opgaver med LiveAgents avancerede automatisering og handlings- eller tidsudløste regler. Lad systemet rute billetter til den rigtige person eller afdeling. Tilføj noter, tags eller tilpassede parametre for at indsamle yderligere data og levere mere nøjagtige rapporter.

Gennemsigtige og overkommelige priser

Få vores professionelle helpdesk-løsning til en fast månedlig pris uden skjulte gebyrer eller langsigtede forpligtelser. Tilmeld dig en 14-dages gratis prøveperiode for at få fuld adgang til alle de tilgængelige funktioner. Hvad venter du på? Begynd at øge svarhastighederne i dag!

Ticket

Ticket

Den bedste pasform til mindre agenturer og iværksættere

$15/md
Ticket

Ticket+Chat

For SMB'er, professionelle marketingfolk og store bureauer

$29/md

Spar meremed LiveAgent

Opdag, hvordan du sparer mere økonomi med vores prisberegner, og vælg det rigtige helpdesk-system til dit kundesupportteam.

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er helpdesk-software for GOV-organisationer?

Help desk-software til GOV-organisationer ligner helpdesk-softwaren til virksomheder. Der er ingen særlig forskel. Helpdesk-softwaren kan variere i funktioner, afhængigt af den plan, du vælger for din virksomhed. Derfor, hvis du har en stor virksomhed eller en GOV-organisation, har du måske brug for og drage fordel af helpdesk-softwaren med alle funktionerne for den bedst mulige support.

Hvorfor skal GOV-organisationer bruge helpdesk-software?

Help desk-software giver en organiseret arbejdsgang for alle dine afdelinger. Desuden automatiserer, motiverer og leverer analyserapporter til enhver supervisor. Derfor kan supervisoren løse alle underliggende problemer med det samme.

Hvordan kan statslige organisationer drage fordel af at bruge helpdesk-software?

Der er flere fordele ved at bruge helpdesk-software, såsom kundetilfredshed, kundefastholdelse og effektiv arbejdsgang.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo