Den rigtige pasform til edu- og NGO-virksomheder

Helt ud skalerbar, tilpasningsbar & tilpasses dine behov.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Tjen flere penge

Opret mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredsheden

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Forøg kundeværdien

Øge salget ved at få kunder, der er loyale over for dit brand.

Business background

Helpdesk -software til Edu & NGO-institutioner

Fokuser på din institutions positive indvirkning på samfundet eller miljøet med LiveAgent, den mest anmeldte og bedst bedømte helpdesk-software til SMB’er i 2020. Hold tæt kontakt med dine partnere og foretag ændringen sammen.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Spar tid ved at implementere automatisering

Uddannelse og NGO’er er normalt opsat på at building strong personal relationships,opbygge stærke personlige relationer, for det er der, de opererer. Det er dog en god idé for dem at dække deres personlige aktiviteter med LiveAgent for at spare deres driftstidsressourcer. Kombination af al deres kommunikation, herunder sociale mediekanaler, live chat og kontaktformularer er afgørende for forbedring af deres forretning. Og vi beundrer deres indsats for at gøre verden til et bedre sted!

Strømlin kommunikationen med dine interessenter

Aldrig miste sporet af din tidligere samtale med nuværende og potentielle interessenter. Takket væreuniversel indbakke og kraftfuld søgning, hvor du kan finde den helt rigtige billet, som du har brug for. Start samtalen i chat, fortsæt i billetten og få endda et opkald ved slutningen – alt på samme sted!

Woman responding to text while walking

Besvar forespørgsler hurtigere

Få svarene på dine spørgsmål med det samme, og bryd sprogbarrieren nu. Du kan endda få en skrivevisning i realtid, som hjælper dig med at forberede de rigtige svar på det rigtige tidspunkt. Bevæger du dig ofte mellem steder? Intet problem, LiveAgent tilbyder dig mobilapps for at holde kontakten, uanset hvor du er. Dine elever vil blive chokeret over din hastighed! Du ved: E = mc2!

Moderniser din kundesupport

Opbyg din institution som en moderne tænkende, tilgængelig og kommunikationskyndig organisation, og opbyg en givende, kundecentrisk online tilstedeværelse. Få kontakt til potentielle studerende og deres forældre, eller tiltræk nye donorer ved at bruge live chat.

Happy customers are the best customers​

Vi tilbyder concierge -migrationstjenester fra de fleste af de populære helpdesk -løsninger.

Hvordan vil din EDU & NGO drage fordel af implementering af LiveAgent?

Boost tilfredshed

Giv dine kunder frihed til at kontakte dig på enhver kanal, de kan lide – uanset om det er live chat, e-mail, telefonen eller sociale medier.

Forbedre effektiviteten

Automatiser trivielle og gentagne opgaver, så du kan fokusere på at pleje kunderelationer.

Føre an med et godt eksempel

Vær leder i enhver branche indenfor kundeservice ved at forbedre kundetilfredshed, svartider og produktivitet.

Højeste sikkerhedsstandarder

LiveAgent tilbyder topmoderne sikkerhedsstandarder med den seneste compliancee. Din private kommunikation er sikker og krypteret, placeret inden for EU, amerikanske eller asiatiske datacentre, baseret på dine præferencer. LiveAgent er også fuldt ud GDPR-kompatibel og følger den seneste bedste retspraksis i SaaS -branchen.

Effektiv ressourceforvaltning

Finansielle og menneskelige ressourcer er en af ​​de vigtigste dele af enhver non-profit organisation. Spild aldrig dine frivillige eller deltageres tid ved at håndtere flere e-mail-indbakker eller andre kanaler, og invester det snarere i at bringe virkningen af ​​dine projekter til en større skala. At stole på LiveAgent kan give et betydeligt skub fremad for ydeevnen og succesen for din vision.

Kundesupport tilbydes 24/7/365

Forretningspartnere og kunder ønsker straks at have adgang til oplysninger om projekterne, økonomiske bidrag eller virkningerne af dine aktiviteter, uanset tidspunkt, dag eller placering. Oprettelse af en nem, men alligevel utrolig værdifuld kundeportal med ofte stillede spørgsmål, communityfora eller flere forskellige kategorier og artikler kan hjælpe dem med at få de rigtige oplysninger hele tiden. Dette sparer også dine medarbejderes tid, da kunderne har mulighed for at lede efter svarene på egen hånd. 

Se, hvorfor virksomheder vælger LiveAgent

Den mest overkommelige helpdesk-løsning

LiveAgent’s gratis plan tilbyder gratis vidensbase blandt andre funktioner. Med en betalt plan kan du få endnu mere til en rimelig pris.

30 dages prøveperiode
Intet kreditkort påkrævet
og mange andre
$15 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management

Spar mere med LiveAgent

Find ud af, hvordan du sparer penge med vores prisberegner, og vælg det rigtige helpdesk-system til dit kundesupportteam.

Related Articles to Uddannelses-NGO
Denne help desk tjekliste sikrer, at dine kunder altid får den bedste behandling.

Help desk tjekliste

Denne help desk tjekliste sikrer, at dine kunder altid får den bedste behandling.

Automatisering er et værktøj i LiveAgent, der klarer arbejdet hurtigere. Opsætning af kriterier, betingelser og automatiseringer fungerer automatisk under dem.

Automatiseringer

Optimer din kundesupport med LiveAgent's automatiseringer og spar tid og ressourcer. Med over 180 funktioner, herunder call center-integrationer, forbedrer automatiseringer kundetilfredsheden ved at reducere svartider og øge effektiviteten. Oplev, hvordan du kan automatisere rutineopgaver for at fokusere på vigtigere kundeserviceopgaver. Prøv LiveAgent gratis og oplev fordele som øget produktivitet og færre menneskelige fejl. Besøg nu for at lære mere!

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Den rigtige helpdesk-software til enhver startup

Få den bedste kundesupport til din startup med LiveAgent's multi-kanal helpdesk software. Nyd 6 måneder gratis af vores Large-plan og 50% rabat derefter. Perfekt til startups i finansieringsstadier med op til 40 ansatte og $1M ARR. Ingen opsætningsgebyrer eller kreditkort påkrævet. Øg kundetilfredshed og effektivitet med LiveAgent's omfattende funktioner og integrationer.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Help desk software

Strømline din kundekommunikation med LiveAgent's helpdesk-software. Oplev multi-kanal billettering, live chat, callcenter, og sociale medier integrationer, alt i én platform—uden opsætningsgebyr, kreditkortkrav eller bindingsperiode. Prøv gratis i 14 dage og forbedr din kundeservice med 24/7 support. Bruges af topvirksomheder som Forbes og Airbus. Kom godt i gang med LiveAgent i dag!

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start a Free Trial x