Den rigtige pasform til dit agentur

Fuldt skalerbar, tilpasningsbar & tilpasses dine behov.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort kræves    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Tjen flere penge

Opret mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredsheden

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Boost kundeværdien

Tjen flere penge ved at få loyale brand-kunder.

Business background

Helpdesk-software til agenturer

Fang din klients opmærksomhed ved dramatisk at reducere deres driftsopgaver med LiveAgent, den mest gennemgåede og bedst bedømte helpdesk-software til SMB’er i 2021. Hold dig i tættere kontakt med dine virksomhedskunder og hjælp dem med at vokse hurtigere med LiveAgent.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category
Woman looking at her watch

Opskalering uden problemer

Marketing-, HR- eller webudviklingsbureauer er normalt dem, der er mest udbredte på internettet. Derfor er det meget let at beregne ROI fra strømlinet softwareløsning til kundeservice. LiveAgent bruges ofte af agenturer til deres egen forretningsudvikling, hvilket gør det meget let og hurtigt at besvare forslag. De bruger det også til deres kunder, og ud fra vores erfaring er de glade for, hvor hurtigt LiveAgent kan implementeres.

Brug live chat

Live chat blev ofte anset for kun at være egnet til virksomheder med mange anmodninger. Sådan er det ikke mere. Vi lever i en æra, hvor alle kræver svar med det samme og det er her implementering af live chat-software kan gøre din virksomhed succesrig.

Læs mere om live chat

Flet dine kontaktpunkter sammen

Ræk hånden op, hvis du kan lide Gmail. Hva, er alle hænderne op? Gør plads til universel indbakke fra LiveAgent og oplev kraften i centraliseret hub til din kommunikation. Alt er sorteret pænt efter prioritet med eget ID og yderligere kundedetaljer. Så hvem kan lide universel indbakke?

Glade kunder er de bedste kunder

Hvordan vil dit agentur drage fordel af at implementere LiveAgent?

Organisere kundeforespørgsler

Organiser din universelle indbakke ved automatisk at dirigere kundeforespørgsler til relevante afdelinger og medarbejdere.

Spar tid og penge

Spar tid og penge ved at minimere antallet af værktøjer, du bruger til at levere fremragende kundeservice.

Bibehold et højt tilfredshedsniveau

Sørg for, at dine kunder er tilfredse med din service ved regelmæssigt at analysere medarbejder-præstationsratings.

Hold øje med flere kunder

LiveAgent bruges ofte af agenturvirksomheder, der administrerer deres kunder med indbyggede afdelinger, og de elsker også at bruge løsningen til kunderne. Implementering af multi-channel løsning hjælper klienter med at reducere spredning på internettet, hvilket gør det til øjnene at holde sig øverst på alle anmodninger & tidligere samtale med deres kunder og kundeemner.

Lær mere om afdelinger

Spar tid på gentagne opgaver

Ikke mere manuelt arbejde og adskilte kommunikationskanaler, der gør det svært at holde styr på anmodninger og daglige administrative opgaver. Uanset om du vil bruge LiveAgent til egen kommunikation med klienter eller til at implementere det for dem, slipper du for det sædvanlige problem med operationel overbelastning forårsaget af rutinemæssige driftsopgaver. Løs disse problemer ved at bruge kompleks help desk-løsning med live chat, kundeportal, fora eller med avancerede billetsekvenser.

Forøg din tilgængelighed

Forestil dig, hvis du kunne tilbyde mere tilgængelighed med mindre brugt tid. Det er alt sammen muligt nu med implementeringen af ​​LiveAgent i dine kunders processer. Optimer arbejdsgangen ved at udnytte kraften i den universelle indbakke, kombinere flere kommunikationskanaler og implementere avancerede automatiseringer. Multi-channel help desk-software giver dig i gennemsnit 15 timer mere om ugen, som du kan bruge til at fokusere på nye kunder og deres behov. 

Den mest fordelagtige helpdesk-løsning

LiveAgent’s gratis plan tilbyder gratis vidensbase blandt andre funktioner. Med en betalt plan kan du få endnu mere til en rimelig pris.

30 dages prøveperiode
Intet kreditkort påkrævet
og mange andre
$15 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management

Spar mere med LiveAgent

Se, hvordan du sparer mere med vores prisberegner, og vælg det rigtige help desk-system til dit kundesupportteam.

Related Articles to Agentur
Explore 20+ practical strategies to turn clicks into customers by improving customer service and optimizing user experience.

From clicks to customers: 20+ Strategies to increase conversion rate

Forøg din konverteringsrate med LiveAgent! Implementér live chat og optimer kundesupport for en 11% stigning i succes.

Forbedre din kundeoplevelse med en simpel live chat-knap på din hjemmeside. Tjek alle de funktioner og fordele, Live Chat tilbyder.

Real-time chat

Oplev den ultimative kundeoplevelse med LiveAgent's realtidschat. Øjeblikkelig kommunikation forbedrer kundetilfredsheden, øger konverteringer med 23%, og giver din virksomhed en konkurrencefordel. Prøv gratis nu og oplev forbedret CX med brugervenlige funktioner som mobil live chat og chatnoter.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Help desk software

Strømline din kundekommunikation med LiveAgent's helpdesk-software. Oplev multi-kanal billettering, live chat, callcenter, og sociale medier integrationer, alt i én platform—uden opsætningsgebyr, kreditkortkrav eller bindingsperiode. Prøv gratis i 14 dage og forbedr din kundeservice med 24/7 support. Bruges af topvirksomheder som Forbes og Airbus. Kom godt i gang med LiveAgent i dag!

Kundeservice konsulenterer er magen til ledelseskonsulenter, og de kommer med forslag til forbedring af effektiviteten af kundeservice.

Kundeservice konsulent

Oplev, hvordan en kundeservice konsulent kan forbedre din virksomheds kundeservice! Lær om deres rolle i at besvare opkald, håndtere klager og anbefale produkter. LiveAgent tilbyder effektive værktøjer til at optimere din kundeserviceoplevelse. Start din gratis prøveperiode i dag!

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start a Free Trial x