Den rigtige pasform til dit agentur

Fuldt skalerbar, tilpasningsbar & tilpasses dine behov.

  • ✓ Intet installationsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort kræves
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Tjen flere penge

Opret mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredsheden

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Boost kundeværdien

Tjen flere penge ved at få loyale brand-kunder.

Business background

Helpdesk-software til agenturer

Fang din klients opmærksomhed ved dramatisk at reducere deres driftsopgaver med LiveAgent, den mest gennemgåede og bedst bedømte helpdesk-software til SMB’er i 2021. Hold dig i tættere kontakt med dine virksomhedskunder og hjælp dem med at vokse hurtigere med LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
Woman looking at her watch

Opskalering uden problemer

Marketing-, HR- eller webudviklingsbureauer er normalt dem, der er mest udbredte på internettet. Derfor er det meget let at beregne ROI fra strømlinet softwareløsning til kundeservice. LiveAgent bruges ofte af agenturer til deres egen forretningsudvikling, hvilket gør det meget let og hurtigt at besvare forslag. De bruger det også til deres kunder, og ud fra vores erfaring er de glade for, hvor hurtigt LiveAgent kan implementeres.

Brug live chat

Live chat blev ofte anset for kun at være for store virksomheder med mange anmodninger. Sådan er det ikke mere. Vi lever i en æra, hvor alle kræver svar med det samme, og det er her implementering af live chat-software kan gøre din virksomhed succesrig.

Læs mere om live chat
Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Flet dine kontaktpunkter sammen

Ræk hånden op, hvis du kan lide Gmail. Hva, er alle hænderne op? Gør plads til universel indbakke fra LiveAgent og oplev kraften i centraliseret hub til din kommunikation. Alt er sorteret pænt efter prioritet med eget ID og yderligere kundedetaljer. Så hvem kan lide universel indbakke?

Læs mere om universel indbakke

Glade kunder er de bedste kunder

Hvordan vil dit agentur drage fordel af at implementere LiveAgent?

Organisere kundeforespørgsler

Organiser din universelle indbakke ved automatisk at dirigere kundeforespørgsler til relevante afdelinger og medarbejdere.

Spar tid og penge

Spar tid og penge ved at minimere antallet af værktøjer, du bruger til at levere fremragende kundeservice.

Bibehold et højt tilfredshedsniveau

Sørg for, at dine kunder er tilfredse med din service ved regelmæssigt at analysere medarbejder-præstationsratings.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Hold øje med flere kunder

LiveAgent bruges ofte af agenturvirksomheder, der administrerer deres kunder med indbyggede afdelinger, og de elsker også at bruge løsningen til kunderne. Implementering af multi-channel løsning hjælper klienter med at reducere spredning på internettet, hvilket gør det til øjnene at holde sig øverst på alle anmodninger & tidligere samtale med deres kunder og kundeemner.

Spar tid på gentagne opgaver

Ikke mere manuelt arbejde og adskilte kommunikationskanaler, der gør det svært at holde styr på anmodninger og daglige administrative opgaver. Uanset om du vil bruge LiveAgent til egen kommunikation med klienter eller til at implementere det for dem, slipper du for det sædvanlige problem med operationel overbelastning forårsaget af rutinemæssige driftsopgaver. Løs disse problemer ved at bruge kompleks help desk-løsning med live chat, kundeportal, fora eller med avancerede billetsekvenser.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Forøg din tilgængelighed

Forestil dig, hvis du kunne tilbyde mere tilgængelighed med mindre brugt tid. Det er alt sammen muligt nu med implementeringen af ​​LiveAgent i dine kunders processer. Optimer arbejdsgangen ved at udnytte kraften i den universelle indbakke, kombinere flere kommunikationskanaler og implementere avancerede automatiseringer. Multi-channel help desk-software giver dig i gennemsnit 15 timer mere om ugen, som du kan bruge til at fokusere på nye kunder og deres behov. 

Den mest fordelagtige helpdesk-løsning

LiveAgent’s gratis plan tilbyder gratis vidensbase blandt andre funktioner. Med en betalt plan kan du få endnu mere til en rimelig pris.

30 dages prøveperiode
Intet kreditkort påkrævet
og mange andre
$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form

Spar mere med LiveAgent

Se, hvordan du sparer mere med vores prisberegner, og vælg det rigtige help desk-system til dit kundesupportteam.

Related Articles to Agentur
Boost din operationelle effektivitet ved en upåklagelig inkorporation af 3CX i LiveAgent. Forenkle dine kundekommunikationsprocesser og overvåg nemt opkald, hvilket resulterer i øget servicekvalitet og maksimeret produktivitet.

3CX

Integrer 3CX med LiveAgent for at forbedre kundekommunikation og øge produktiviteten problemfrit. 3CX tilbyder omkostningsbesparelser og enkel administration.

LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent

LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Sammenflet Virtual-Calls VoIP-nummer med LiveAgents system for en smidig operationel oplevelse. Åbne op for processen ved at gå i dybden med vores oplysende artikel.

Virtual-Call

Virtual-Call tilbyder førsteklasses stemmeterminering, cloud-baseret PBX, SIP trunking og Microsoft Teams Direct Routing. Integrationen med LiveAgent gør det nemt at inkorporere Virtual-Call-numre i call center-processer uden ekstra omkostninger. Opret en GRATIS konto for at prøve det.

At designe en kundecentreret virksomhedsmodel handler om at sætte kunderne i centrum for at forbedre omsætning, konkurrenceevne og innovation. Forstå kundernes behov og skræddersy produkter og tjenester for at opbygge loyalitet. Opret en gratis konto hos LiveAgent for at lære mere.

Design af en kundecentreret virksomhedsmodel

At designe en kundecentreret virksomhedsmodel handler om at sætte kunderne i centrum for at forbedre omsætning, konkurrenceevne og innovation. Forstå kundernes behov og skræddersy produkter og tjenester for at opbygge loyalitet. Opret en gratis konto hos LiveAgent for at lære mere.

Træk og slip filer, f.eks. billeder, musik, video eller dokumenter til dine billetter med LiveAgents funktion - Vedhæftede filer. Det er så nemt. Læs mere om det.

Vedhæftede filer

Få en gratis demo af LiveAgent, den ultimative helpdesk-software, der optimerer kommunikationen og løser problemer på tværs af kanaler for at øge tilfredsheden og produktiviteten. Start din gratis prøveperiode i dag.

SolidTrust Pay er en udbyder af e-wallet og betalingstjenester til enkeltpersoner, iværksættere, startups og små virksomheder.

SolidTrust Pay

Teksten er en markedsføring af LiveAgent, en software til kundesupport. Den indeholder oplysninger om abonnementer og nyhedsbreve, samt en invitation til en demonstration og kontaktmuligheder. Derudover beskrives opsætning af LiveAgent-dashboard. Teksten slutter med information om brug af cookies på websitet.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x