LiveAgent tilbyder forskellige forretnings- og industriløsninger for start-ups, SMB'er, regeringer, NGO'er og andre organisationer. Deres kundeserviceværktøj har forbedret kundetilfredshed, salg og produktivitet gennem effektiv klagehåndtering. LiveAgent tilbyder også funktioner som billetsoftware, CRM-integration, livechat, selvbetjeningsportal og omnichannel-kommunikation. Deres software er pålidelig, har en intuitiv brugergrænseflade og er prisbillig.
Stressfrit sociale mediesupport software
For at øge kundefastholdelsen kan virksomheder bruge marketingstrategier som gavegivning, undersøgelser, og rabatter. En vigtig strategi er enestående kundeservice på sociale medier, der kan forbedre kundens engagement og loyalitet. LiveAgent tilbyder et effektivt værktøj til styring af sociale medier, som kan hjælpe med at samle kundeinteraktioner og forbedre kundesupport. Sammenlign alternative muligheder og overvej at tilføje bestemte kanaler, da 65% af personer mellem 18-34 år mener, at sociale medier er en effektiv kanal for kundeservice. LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software for SMB i 2021.
Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse
LiveAgent tilbyder fuld flersproget support til mere end 40 sprog, hvilket gør det nemmere at betjene dine kunder. Softwaren integrerer alle kommunikationskanaler og hjælper med at løse udfordringer inden for kundeinteraktioner. Med mere end 179+ help desk funktioner og 40 integrationer, er LiveAgent designet til at forbedre dit forhold til dine kunder.
LiveAgent tilbyder en intern videnbase og helpdesk til virksomheder. Det gør det muligt for medarbejdere at finde information hurtigt og effektivt, hvilket forbedrer kundeservice og effektivitet. Med en pris på $9 pr. agent er det en overkommelig løsning, der også tilbyder en 30-dages gratis prøveperiode.
En dedikeret hub til dine kunder
Agent -billetformularer giver kunderne mulighed for at kontakte supportteamet via kundeportalen og gemme kundedata via CRM systemet. Det forbedrer kundekommunikation og interne supportprocesser. En kundeportal reducerer omkostninger og giver 24/7 adgang til oplysninger. Kundeserviceportalsoftware giver kunder adgang til billetstatus, produktinformation og selvbetjeningsværktøjer. LiveAgent tilbyder også intern videnstyring.Over 30.000 virksomheder bruger LiveAgent's funktionsrige selvbetjeningsportal, der kan tilpasses til dit brand.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.