Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Giv kunder mulighed for øjeblikkelige svar

Opret fantastiske videnslagre & Ofte stillede spørgsmål.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Kreditkort kræves ikke    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Knowledge base software animation
Knowledge base background

Vidensbaseret software til bedre selvbetjening

Viden er magt. Giv dine kunder mulighed for at hjælpe sig selv og gøre dine medarbejderes daglige rutine nemmere ved at oprette en smart og tilpasselig vidensbase.

LiveAgent er den mest anmeldelte og #1 bedømte help desk-softwaretil SMB’er 2020. Hav bedre kontat med dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Hvad er en videnbase?

En vidensbase er en enkelt kilde af institutionel viden, som din virksomhed leverer til kunderne 24/7 uden at kræve kundeinteraktioner. Det er dybest set et bibliotek fyldt med indhold, som kan hjælpe dine kunder med at fejlfinde deres problemer eller finde oplysninger/løsninger, de søger.

Nu om dage, er det et ganske populært værktøj at bruge til at besvare almindelige spørgsmål, så kunderne ikke behøver at kontakte medarbejderne og vente unødvendigt. I stedet kan medarbejderen simpelthen besvare gentagne spørgsmål ved at oprette artikler til klienter.

LiveAgents vidensbase er en del af en selvbetjeningsportal. Så du vil ikke kun oprette videnbaserede artikler, men kan også oprette fora og give dine kunder mulighed for at spore deres forespørgselsstatus og historik. 

En vidensbase er en del af en kompleks kundeportal

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

4 enkle trin til opsætning af din vidensbasesoftware

A En vidensbase -platform kan spille en afgørende rolle i din overordnede kundesupport.

Hvad er de avancerede funktioner i vidensbasen?

internal knowledge base

Intern videnbase

Vidensbaseret artikler er en fantastisk måde at levere selvbetjening til dine kunder på – døgnet rundt. Men hvad nu hvis du vil tilbyde den samme mulighed for dit interne team? LiveAgent har styr på det.

LiveAgents interne videnbase funktion lader dig tilpasse et onlinebibliotek, der indeholder oplysninger om onboardingprocessen, virksomhedskendskab, begivenheder, priser, nye tilbud osv.

Den interne vidensbase fungerer på samme måde som den for dine kunder. Således kan du kategorisere emnerne på en velordnet måde og have et søgefelt, så dine medarbejdere kan se relevant indhold med det samme.

At have et internt vidensbase-værktøj forbedrer ikke kun medarbejdernes produktivitet og arbejdsgange, men giver også dit kundeserviceteam mulighed for at yde professionel assistance uden at eventuelle forsinkelser. 

Forum

LiveAgents forum er et effektivt værktøj til vidensdeling mellem kunder. Det er et glimrende sted for kunderne at engagere sig og hjælpe hinanden med at løse deres problemer og få øjeblikkelige svar.

Desuden kan virksomheder også oprette interne fora, som forbedrer teamsamarbejde betydeligt. For eksempel kan det interne forum være et glimrende medium til at diskutere løsninger og forslag med kolleger. Desuden kan medarbejderne se tidligere spørgsmål, som kolleger måske allerede har svaret på. 

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent

Feedback og forslag

Feedback er en vigtig og uundgåelig del af enhver virksomhed. Selvom du ikke vil have det, er det der stadig. Din virksomhed bør altid se brugerfeedback som et værktøj til at forbedre tjenester/produkter og vokse. Ved at lade dine kunder give feedback og forslag, føler de sig hørt, hvilket i sidste ende forbedrer kundeloyaliteten.

LLiveAgent tilbyder en meget tilpasselig og brugervenlig feedback button, en anden kraftfuld funktion, der får besøgende til at give feedback/forslag. På denne måde demonstrerer din virksomhed, at den er åben for feedback fra kunder og vil stræbe efter at imødekomme kundernes behov.  

Søg widget

Det er vigtigt at have en kraftfuld søgemaskine, så dine kunder hurtigt og nemt kan finde oplysninger. At organisere din vidensbase baseret på en kategori er en fantastisk måde at gøre det nemt at søge, men de fleste kunder vil ikke give sig tid til at gøre det, bare for at finde den relevante artikel.

Desuden er det vigtigt at huske, at det ikke er nok at have kvalitetsbaserede artikler. Hvis besøgende ikke kan finde passende indhold, vil de sandsynligvis kontakte dine kunderepræsentanter unødigt. Så undervurder ikke kvalitetssøgningsfunktionen i en vidensbase, og tjek LiveAgents brugervenlige søgelinje med flere tilpasningsmuligheder. 

Search widgets feature in Customer portal software - LiveAgent
Liveagent dashboard

Brugervenligt dashboard

At have en effektiv vidensbase handler om at hjælpe dine kunder med relevant indhold. Du skal dog ikke glemme dine medarbejdere. At have et brugervenligt dashboard i et værktøj til videnbase er en anden nøglefunktion, som ofte kan overses.

LiveAgents grænseflade lader dine agenter oprette nye artikler med lidt eller ingen træningstid. Er du parat til at prøve det? free demo og se for dig selv.

Kategorier

Hele pointen med at oprette en online vidensbaseret softwareløsning er, at den let skal kunne søges. Men jo mere indhold din virksomhed laver, jo mere kan det blive kaotisk. Derfor giver LiveAgent dig mulighed for at oprette kategorier, så dine kunder, og du ikke kan finde ud af det. 

Customer loyalty and retention - Knowledge Base - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Vedhæftede filer

Kundeserviceafdelinger skal ofte dele vedhæftede filer med klienter, f.eks. PDF-filer eller videotutorials. Derfor er det en fordel at have software til videnstyring, der rummer sådan en funktionalitet – så du ikke længere skal besværes med at sende et google doc igennem google drive til en kunde. I stedet kan du simpelthen oprette en relevant artikel, som også indeholder en vedhæftet fil. 

Multi-vidensbase

En multi-vidensbase er meget praktisk, hvis din virksomhed sælger flere produkter, brands eller leverer flere uafhængige tjenester. En enkelt LiveAgent-konto giver dig mulighed for at oprette ubegrænsede vidensbaser, hvor hver af dem har sit eget unikke design, indstillinger og indhold.

Giv dine kunder den viden, de ønsker, med fantastiske guider.

Multi knowledge base feature in Customer portal software - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Kraftfuld WYSIWYG editor

Det behøver ikke at være svært at oprette en vidensbase. Det eneste du skal gøre er at oprette specifikke kategorier for at gøre din vidensbase let at navigere. Udfyld derefter disse kategorier med indhold ved hjælp af den indbyggede WYSIWYG-editor. Indstil indholdet med dine foretrukne overskrifter, farver, stilarter og billeder for at skabe en bedre struktur for dine artikler. Det er ikke svært at være åben og imødekommende.

Fair videnbaseret software

Viden betyder magt. Imidlertid behøver det ikke at koste dig hundredvis af dollars at levere det til dine kunder. Vores prisfastsættelse er bygget med dette i tankerne, og derfor er videnbaserede systemer en del af vores billigste plan.

Ticket

Ticket

For små virksomheder og professionelle marketingfolk

$15/md
Ticket

Ticket+Chat

For mellemstore virksomheder og professionelle bureauer

$29/md

LiveAgents andre kernefunktioner

Vidensbase-portalen er kun toppen af isbjerget. Nå dit fulde potentiale med LiveAgents multi-channel help desk-software.

Med LiveAgent ender dine e -mails, chats, opkald og sociale medier i én universel indbakke. Læs mere…

Live chat-support er nøgleingrediensen til en vellykket kundetilgang for ethvert firma. Læs mere…

Byg et virtuelt callcenter som en del af din multi-channel help desk-løsning. LiveAgent centraliserer telefonopkald fra dit websted eller fastnet til ét enkelt sted. Læs mere…

Integrer dine sociale medieprofiler i LiveAgent, og svar på kommentarer, private beskeder eller tweets direkte fra din konto. Læs mere…

Over 30.000 virksomheder kan ikke tage fejl

Se vores succeshistorier og vidnesbyrd for at finde ud af, hvordan LiveAgent kan øge din kundesupport og gøre dine forretningspartnere glade.

Hvorfor et videnbaserede system?

70% af kunderne foretrækker at lede efter svar, før de kontakter kundeservice. Opsæt en vidensbase med blot et par klik, opret kategorier og artikler, og tilpas det til din virksomheds design uden at skulle kode med blot et par klik.

Business pages

Forretningsfordele

Vær hjælpsom, selv offline

Problemfri kundeservice og pleje

Intern viden indenfor virksomheden

ticketing software powerful collaboration

Kundefordele

Tilgængelig 24/7/365

Mulighed for at få svar på egen hånd

Den hurtigste kundesupport

Person speaking multiple languages

Understøttelse af flere sprog

Hvis din virksomhed fungerer internationalt, kan det være en udfordring at yde support uden at ansætte ekstra kundesupportmedarbejdere. LiveAgents videnbase løsning er en glimrende måde at tilbyde en selvbetjeningsmuligheder 24/7 i flere lande.

Det eneste din virksomhed skal gøre er at oprette nødvendige artikler og levere dem på sprog, der kræver kundesupport. Denne løsning kan forbedre kundeoplevelsen og dermed kundetilfredsheden.

Afhængigt af din virksomheds størrelse kan du oprette en kategori for hvert sprog, eller hvis du har brug for at udvikle omfattende indhold, foreslår vi at du opretter flere vidensbaser. Desuden kan du anvende denne taktik på din interne virksomheds videnbase.

Hvis du har en multinationel virksomhed, kan du således sikre, at dine medarbejdere holder sig ajour med virksomhedsnyheder, produkt/serviceopdateringer, osv.

Hvorfor har virksomheder brug for en videnbaseret løsning?

Du kender dine kunder bedst. Giv dem den information, de har brug for, og fokuser på deres tilfredshed.

Clock icon

Utålmodige kunder søger hjælp

Velskrevne vidensbase artikler giver den hurtigste hjælp til dine kunder. Lav et udkast, design og rediger alle vidensbaseartikler med en WYSIWYG-editor.

Lost icon

Forvirrede og rådvilde kunder

Rådvilde kunder kan betyde kundeafgang. For at forhindre det skal du oprette ofte stillede spørgsmål og tekniske produktguider som en del af din supportportal.

Clock icon

Overbelastet kundesupport

Vil du levere enestående kundeservice med begrænsede ressourcer? Reducer belastningen af ​​indgående e-mails og chats ved at oprette en vidensbase.

Hvad er vidensbase-software?

Vidensbase-software eller som det oftes kaldes supportdokumentationssoftware fanger, gemmer og deler alle dine vigtige data ét sted, som er let tilgængeligt for dine kunder. Denne online selvbetjeningsdatabase giver den hurtigste og mest bekvemme hjælp til alle, der leder efter oplysninger om dine produkter.

Fordi den understøtter dine kunder, selvom dine medarbejdere ikke er online, kan en velorganiseret vidensbase spare din virksomhed mange penge eller ressourcer.

What is knowledge base software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Sådan vælger du det rigtige vidensbase-værktøj

Tilpasningsmuligheder, evnen til at oprette organiserede strukturer og nemt tilføje nyt indhold er blot nogle af de vigtigste komponenter, som virksomheder overvejer, når de vælger det rigtige videnbaserede system. Velvalgte software til videnstyring bør problemfrit integreres med dine andre kundesupportkanaler og give dine kunder en problemfri oplevelse. Videnbaserede systemer fra LiveAgent er en del af kundeportalen, som er en del af softwaren til multi-channel help desk-løsning.

Kom med i klubben med succesrige virksomheder

Slut dig til tusindvis af virksomheder, der er afhængige af LiveAgent for at dele deres viden med deres kunder.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
winners ao2o

Alle støttekanaler under ét tag

LiveAgents vidensbasesoftware integreres med flere kommunikationskanaler og tilbyder næsten 200 funktioner.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er vidensbase-værktøjer?

Vidensbase-værktøjer er værktøjer, der sætter dine kunder i stand til at finde svar på deres spørgsmål uden at skulle kontakte dit kundesupportteam. Videnbaser findes på en virksomheds websted i form af ofte stillede spørgsmål, forum eller vejledende artikler.

Hvad er videnbaseret ledelse?

Videnbaseret ledelse er en software designet til at administrere databaser og understøtte dine brugere. Vidensbaser indeholder vejledningsartikler, ofte stillede spørgsmål og fora.

Hvordan bygger man en videnbase?

Det første trin i opbygningen af en vidensbase er at beslutte, hvilke oplysninger du ønsker den skal have. Fastsæt så strukturen, og begynd at skrive dine første artikler. Tilføj billeder som f.eks. skærmbilleder eller videotutorials for at gøre dit indhold mere brugervenlig. Tilføj ofte stillede spørgsmål og fora. Publicer din vidensbase og modtag feedback og forslag fra dine brugere for at se, hvad der ellers skal tilføjes.

Hvad er vidensbaseret software?

Vidensbaseret software er en del af en kompleks helpdesk-løsning. Det er en form for selvbetjening til dit websteds besøgende/kunder. Desuden kan din virksomhed oprette artikler, fora og forslagstavler for at forbedre CX til det maksimale potentiale.

Hvordan skaber du en vidensbase i LiveAgent?

Hver konto kommer med et gratis eksempel på kundeportal/vidensbase, som du kan tilpasse fuldt ud baseret på dine præferencer. For tilpasning skal du navigere til Customer Portal>General>Settings.

Hvorfor er vidensbase vigtig?

Videnbaser er vigtige, fordi de reducerer arbejdsbyrden for kundeservicemedarbejdere og sparer tid for kunderne. I stedet for at skulle kontakte virksomheder og vente på et svar, kan kunderne straks finde det svar, de har brug for online uden at skulle kontakte nogen.

Du Vil Være I Gode Hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo