Viden er magt. Giv dine kunder mulighed for at hjælpe sig selv og gøre dine medarbejderes daglige rutine nemmere ved at oprette en smart og tilpasselig vidensbase.
LiveAgent er den mest anmeldelte og #1 bedømte help desk-softwaretil SMB’er 2020. Hav bedre kontat med dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
En vidensbase er en enkelt kilde af institutionel viden, som din virksomhed leverer til kunderne 24/7 uden at kræve kundeinteraktioner. Det er dybest set et bibliotek fyldt med indhold, som kan hjælpe dine kunder med at fejlfinde deres problemer eller finde oplysninger/løsninger, de søger.
Nu om dage, er det et ganske populært værktøj at bruge til at besvare almindelige spørgsmål, så kunderne ikke behøver at kontakte medarbejderne og vente unødvendigt. I stedet kan medarbejderen simpelthen besvare gentagne spørgsmål ved at oprette artikler til klienter.
LiveAgents vidensbase er en del af en selvbetjeningsportal. Så du vil ikke kun oprette videnbaserede artikler, men kan også oprette fora og give dine kunder mulighed for at spore deres forespørgselsstatus og historik.
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
A En vidensbase -platform kan spille en afgørende rolle i din overordnede kundesupport.
Vidensbaseret artikler er en fantastisk måde at levere selvbetjening til dine kunder på – døgnet rundt. Men hvad nu hvis du vil tilbyde den samme mulighed for dit interne team? LiveAgent har styr på det.
LiveAgents interne videnbase funktion lader dig tilpasse et onlinebibliotek, der indeholder oplysninger om onboardingprocessen, virksomhedskendskab, begivenheder, priser, nye tilbud osv.
Den interne vidensbase fungerer på samme måde som den for dine kunder. Således kan du kategorisere emnerne på en velordnet måde og have et søgefelt, så dine medarbejdere kan se relevant indhold med det samme.
At have et internt vidensbase-værktøj forbedrer ikke kun medarbejdernes produktivitet og arbejdsgange, men giver også dit kundeserviceteam mulighed for at yde professionel assistance uden at eventuelle forsinkelser.
LiveAgents forum er et effektivt værktøj til vidensdeling mellem kunder. Det er et glimrende sted for kunderne at engagere sig og hjælpe hinanden med at løse deres problemer og få øjeblikkelige svar.
Desuden kan virksomheder også oprette interne fora, som forbedrer teamsamarbejde betydeligt. For eksempel kan det interne forum være et glimrende medium til at diskutere løsninger og forslag med kolleger. Desuden kan medarbejderne se tidligere spørgsmål, som kolleger måske allerede har svaret på.
Feedback er en vigtig og uundgåelig del af enhver virksomhed. Selvom du ikke vil have det, er det der stadig. Din virksomhed bør altid se brugerfeedback som et værktøj til at forbedre tjenester/produkter og vokse. Ved at lade dine kunder give feedback og forslag, føler de sig hørt, hvilket i sidste ende forbedrer kundeloyaliteten.
LLiveAgent tilbyder en meget tilpasselig og brugervenlig feedback button, en anden kraftfuld funktion, der får besøgende til at give feedback/forslag. På denne måde demonstrerer din virksomhed, at den er åben for feedback fra kunder og vil stræbe efter at imødekomme kundernes behov.
Det er vigtigt at have en kraftfuld søgemaskine, så dine kunder hurtigt og nemt kan finde oplysninger. At organisere din vidensbase baseret på en kategori er en fantastisk måde at gøre det nemt at søge, men de fleste kunder vil ikke give sig tid til at gøre det, bare for at finde den relevante artikel.
Desuden er det vigtigt at huske, at det ikke er nok at have kvalitetsbaserede artikler. Hvis besøgende ikke kan finde passende indhold, vil de sandsynligvis kontakte dine kunderepræsentanter unødigt. Så undervurder ikke kvalitetssøgningsfunktionen i en vidensbase, og tjek LiveAgents brugervenlige søgelinje med flere tilpasningsmuligheder.
At have en effektiv vidensbase handler om at hjælpe dine kunder med relevant indhold. Du skal dog ikke glemme dine medarbejdere. At have et brugervenligt dashboard i et værktøj til videnbase er en anden nøglefunktion, som ofte kan overses.
LiveAgents grænseflade lader dine agenter oprette nye artikler med lidt eller ingen træningstid. Er du parat til at prøve det? free demo og se for dig selv.
Hele pointen med at oprette en online vidensbaseret softwareløsning er, at den let skal kunne søges. Men jo mere indhold din virksomhed laver, jo mere kan det blive kaotisk. Derfor giver LiveAgent dig mulighed for at oprette kategorier, så dine kunder, og du ikke kan finde ud af det.
Kundeserviceafdelinger skal ofte dele vedhæftede filer med klienter, f.eks. PDF-filer eller videotutorials. Derfor er det en fordel at have software til videnstyring, der rummer sådan en funktionalitet – så du ikke længere skal besværes med at sende et google doc igennem google drive til en kunde. I stedet kan du simpelthen oprette en relevant artikel, som også indeholder en vedhæftet fil.
En multi-vidensbase er meget praktisk, hvis din virksomhed sælger flere produkter, brands eller leverer flere uafhængige tjenester. En enkelt LiveAgent-konto giver dig mulighed for at oprette ubegrænsede vidensbaser, hvor hver af dem har sit eget unikke design, indstillinger og indhold.
Giv dine kunder den viden, de ønsker, med fantastiske guider.
Det behøver ikke at være svært at oprette en vidensbase. Det eneste du skal gøre er at oprette specifikke kategorier for at gøre din vidensbase let at navigere. Udfyld derefter disse kategorier med indhold ved hjælp af den indbyggede WYSIWYG-editor. Indstil indholdet med dine foretrukne overskrifter, farver, stilarter og billeder for at skabe en bedre struktur for dine artikler. Det er ikke svært at være åben og imødekommende.
Viden betyder magt. Imidlertid behøver det ikke at koste dig hundredvis af dollars at levere det til dine kunder. Vores prisfastsættelse er bygget med dette i tankerne, og derfor er videnbaserede systemer en del af vores billigste plan.
Most Popular
Byg et virtuelt callcenter som en del af din multi-channel help desk-løsning. LiveAgent centraliserer telefonopkald fra dit websted eller fastnet til ét enkelt sted. Læs mere…
Integrer dine sociale medieprofiler i LiveAgent, og svar på kommentarer, private beskeder eller tweets direkte fra din konto. Læs mere…
Se vores succeshistorier og vidnesbyrd for at finde ud af, hvordan LiveAgent kan øge din kundesupport og gøre dine forretningspartnere glade.
Vær hjælpsom, selv offline
Problemfri kundeservice og pleje
Intern viden indenfor virksomheden
Tilgængelig 24/7/365
Mulighed for at få svar på egen hånd
Den hurtigste kundesupport
Hvis din virksomhed fungerer internationalt, kan det være en udfordring at yde support uden at ansætte ekstra kundesupportmedarbejdere. LiveAgents videnbase løsning er en glimrende måde at tilbyde en selvbetjeningsmuligheder 24/7 i flere lande.
Det eneste din virksomhed skal gøre er at oprette nødvendige artikler og levere dem på sprog, der kræver kundesupport. Denne løsning kan forbedre kundeoplevelsen og dermed kundetilfredsheden.
Afhængigt af din virksomheds størrelse kan du oprette en kategori for hvert sprog, eller hvis du har brug for at udvikle omfattende indhold, foreslår vi at du opretter flere vidensbaser. Desuden kan du anvende denne taktik på din interne virksomheds videnbase.
Hvis du har en multinationel virksomhed, kan du således sikre, at dine medarbejdere holder sig ajour med virksomhedsnyheder, produkt/serviceopdateringer, osv.
Vidensbase-software eller som det oftes kaldes supportdokumentationssoftware fanger, gemmer og deler alle dine vigtige data ét sted, som er let tilgængeligt for dine kunder. Denne online selvbetjeningsdatabase giver den hurtigste og mest bekvemme hjælp til alle, der leder efter oplysninger om dine produkter.
Fordi den understøtter dine kunder, selvom dine medarbejdere ikke er online, kan en velorganiseret vidensbase spare din virksomhed mange penge eller ressourcer.
Tilpasningsmuligheder, evnen til at oprette organiserede strukturer og nemt tilføje nyt indhold er blot nogle af de vigtigste komponenter, som virksomheder overvejer, når de vælger det rigtige videnbaserede system. Velvalgte software til videnstyring bør problemfrit integreres med dine andre kundesupportkanaler og give dine kunder en problemfri oplevelse. Videnbaserede systemer fra LiveAgent er en del af kundeportalen, som er en del af softwaren til multi-channel help desk-løsning.
Slut dig til tusindvis af virksomheder, der er afhængige af LiveAgent for at dele deres viden med deres kunder.
LiveAgents vidensbasesoftware integreres med flere kommunikationskanaler og tilbyder næsten 200 funktioner.
Vidensbase-værktøjer er værktøjer, der sætter dine kunder i stand til at finde svar på deres spørgsmål uden at skulle kontakte dit kundesupportteam. Videnbaser findes på en virksomheds websted i form af ofte stillede spørgsmål, forum eller vejledende artikler.
Hvad er videnbaseret ledelse?.
Det første trin i opbygningen af en vidensbase er at beslutte, hvilke oplysninger du ønsker den skal have. Fastsæt så strukturen, og begynd at skrive dine første artikler. Tilføj billeder som f.eks. skærmbilleder eller videotutorials for at gøre dit indhold mere brugervenlig. Tilføj ofte stillede spørgsmål og fora. Publicer din vidensbase og modtag feedback og forslag fra dine brugere for at se, hvad der ellers skal tilføjes.
Vidensbaseret software er en del af en kompleks helpdesk-løsning. Det er en form for selvbetjening til dit websteds besøgende/kunder. Desuden kan din virksomhed oprette artikler, fora og forslagstavler for at forbedre CX til det maksimale potentiale.
Hver konto kommer med et gratis eksempel på kundeportal/vidensbase, som du kan tilpasse fuldt ud baseret på dine præferencer. For tilpasning skal du navigere til Customer Portal>General>Settings.
Videnbaser er vigtige, fordi de reducerer arbejdsbyrden for kundeservicemedarbejdere og sparer tid for kunderne. I stedet for at skulle kontakte virksomheder og vente på et svar, kan kunderne straks finde det svar, de har brug for online uden at skulle kontakte nogen.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Twitter integrationsmeddelelse
LiveAgent har en omkostningseffektiv løsning til Twitter-integration. Indsæt din egen Twitter API for at bevare din forbindelse og undgå høje omkostninger.
Leder du efter en ekstern helpdesk-software?
LiveAgent er en helpdesk-software til forex business, der kan hjælpe med at automatisere workflow-styringsprocessen og forbedre produktivitet og kundetilfredshed. Softwaren tilbyder også en gratis prøveperiode og automatiseringsstøtte. Implementeringen af LiveAgent kan spare tid og penge og bidrage til at skabe glade kunder, der er de bedste kunder. En ofte stillede spørgsmål side er vigtig på ethvert virksomhedswebsted, da flere og flere forbrugere foretrækker selvbetjeningsmuligheder, og det kan forbedre kundeoplevelsen. Det er vigtigt at skrive spørgsmål fra en kundes perspektiv og organisere dem i kategorier for let navigation.
Sli.do prioriterer kundesucces og har valgt LiveAgent som den bedste løsning efter at have analyseret andre muligheder. Brugerne kan få adgang til deres konto efter installation af LiveAgent og vil modtage loginoplysninger via e-mail. Sli.do planlægger at opsætte brugernes LiveAgent dashboard og sende loginoplysninger via e-mail. Sli.do bruger cookies på deres hjemmeside og tilbyder en demo til virksomheder, der er interesseret i LiveAgent. Kontaktformularer og chats kræver, at brugerne accepterer cookies, før de kan bruges.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer