Giv kunder mulighed for øjeblikkelige svar

Opret fantastiske videnslagre & Ofte stillede spørgsmål.

  • ✓ Intet installationsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Kreditkort kræves ikke
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Vidensbaseret software til bedre selvbetjening

Viden er magt. Giv dine kunder mulighed for at hjælpe sig selv og gøre dine medarbejderes daglige rutine nemmere ved at oprette en smart og tilpasselig vidensbase.

LiveAgent er den mest anmeldelte og #1 bedømte help desk-softwaretil SMB’er 2020. Hav bedre kontat med dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Hvad er en videnbase?

En vidensbase er en enkelt kilde af institutionel viden, som din virksomhed leverer til kunderne 24/7 uden at kræve kundeinteraktioner. Det er dybest set et bibliotek fyldt med indhold, som kan hjælpe dine kunder med at fejlfinde deres problemer eller finde oplysninger/løsninger, de søger.

Nu om dage, er det et ganske populært værktøj at bruge til at besvare almindelige spørgsmål, så kunderne ikke behøver at kontakte medarbejderne og vente unødvendigt. I stedet kan medarbejderen simpelthen besvare gentagne spørgsmål ved at oprette artikler til klienter.

LiveAgents vidensbase er en del af en selvbetjeningsportal. Så du vil ikke kun oprette videnbaserede artikler, men kan også oprette fora og give dine kunder mulighed for at spore deres forespørgselsstatus og historik. 

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

En vidensbase er en del af en kompleks kundeportal

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo

4 enkle trin til opsætning af din vidensbasesoftware

A En vidensbase -platform kan spille en afgørende rolle i din overordnede kundesupport.

Hvad er de avancerede funktioner i vidensbasen?

LiveAgent's internal knowledge base

Intern videnbase

Vidensbaseret artikler er en fantastisk måde at levere selvbetjening til dine kunder på – døgnet rundt. Men hvad nu hvis du vil tilbyde den samme mulighed for dit interne team? LiveAgent har styr på det.

LiveAgents interne videnbase funktion lader dig tilpasse et onlinebibliotek, der indeholder oplysninger om onboardingprocessen, virksomhedskendskab, begivenheder, priser, nye tilbud osv.

Den interne vidensbase fungerer på samme måde som den for dine kunder. Således kan du kategorisere emnerne på en velordnet måde og have et søgefelt, så dine medarbejdere kan se relevant indhold med det samme.

At have et internt vidensbase-værktøj forbedrer ikke kun medarbejdernes produktivitet og arbejdsgange, men giver også dit kundeserviceteam mulighed for at yde professionel assistance uden at eventuelle forsinkelser. 

Forum

LiveAgents forum er et effektivt værktøj til vidensdeling mellem kunder. Det er et glimrende sted for kunderne at engagere sig og hjælpe hinanden med at løse deres problemer og få øjeblikkelige svar.

Desuden kan virksomheder også oprette interne fora, som forbedrer teamsamarbejde betydeligt. For eksempel kan det interne forum være et glimrende medium til at diskutere løsninger og forslag med kolleger. Desuden kan medarbejderne se tidligere spørgsmål, som kolleger måske allerede har svaret på. 

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent

Feedback og forslag

Feedback er en vigtig og uundgåelig del af enhver virksomhed. Selvom du ikke vil have det, er det der stadig. Din virksomhed bør altid se brugerfeedback som et værktøj til at forbedre tjenester/produkter og vokse. Ved at lade dine kunder give feedback og forslag, føler de sig hørt, hvilket i sidste ende forbedrer kundeloyaliteten.

LLiveAgent tilbyder en meget tilpasselig og brugervenlig feedback button, en anden kraftfuld funktion, der får besøgende til at give feedback/forslag. På denne måde demonstrerer din virksomhed, at den er åben for feedback fra kunder og vil stræbe efter at imødekomme kundernes behov.

Søg widget

Det er vigtigt at have en kraftfuld søgemaskine, så dine kunder hurtigt og nemt kan finde oplysninger. At organisere din vidensbase baseret på en kategori er en fantastisk måde at gøre det nemt at søge, men de fleste kunder vil ikke give sig tid til at gøre det, bare for at finde den relevante artikel.

Desuden er det vigtigt at huske, at det ikke er nok at have kvalitetsbaserede artikler. Hvis besøgende ikke kan finde passende indhold, vil de sandsynligvis kontakte dine kunderepræsentanter unødigt. Så undervurder ikke kvalitetssøgningsfunktionen i en vidensbase, og tjek LiveAgents brugervenlige søgelinje med flere tilpasningsmuligheder. 

Search widgets feature in Customer portal software - LiveAgent
Liveagent dashboard

Brugervenligt dashboard

At have en effektiv vidensbase handler om at hjælpe dine kunder med relevant indhold. Du skal dog ikke glemme dine medarbejdere. At have et brugervenligt dashboard i et værktøj til videnbase er en anden nøglefunktion, som ofte kan overses.

LiveAgents grænseflade lader dine agenter oprette nye artikler med lidt eller ingen træningstid. Er du parat til at prøve det? free demo og se for dig selv.

Kategorier

Hele pointen med at oprette en online vidensbaseret softwareløsning er, at den let skal kunne søges. Men jo mere indhold din virksomhed laver, jo mere kan det blive kaotisk. Derfor giver LiveAgent dig mulighed for at oprette kategorier, så dine kunder, og du ikke kan finde ud af det. 

Customer loyalty and retention - Knowledge Base - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Vedhæftede filer

Kundeserviceafdelinger skal ofte dele vedhæftede filer med klienter, f.eks. PDF-filer eller videotutorials. Derfor er det en fordel at have software til videnstyring, der rummer sådan en funktionalitet – så du ikke længere skal besværes med at sende et google doc igennem google drive til en kunde. I stedet kan du simpelthen oprette en relevant artikel, som også indeholder en vedhæftet fil

Multi-vidensbase

En multi-vidensbase er meget praktisk, hvis din virksomhed sælger flere produkter, brands eller leverer flere uafhængige tjenester. En enkelt LiveAgent-konto giver dig mulighed for at oprette ubegrænsede vidensbaser, hvor hver af dem har sit eget unikke design, indstillinger og indhold.

Giv dine kunder den viden, de ønsker, med fantastiske guider.

Multi knowledge base feature in Customer portal software - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Kraftfuld WYSIWYG editor

Det behøver ikke at være svært at oprette en vidensbase. Det eneste du skal gøre er at oprette specifikke kategorier for at gøre din vidensbase let at navigere. Udfyld derefter disse kategorier med indhold ved hjælp af den indbyggede WYSIWYG-editor. Indstil indholdet med dine foretrukne overskrifter, farver, stilarter og billeder for at skabe en bedre struktur for dine artikler. Det er ikke svært at være åben og imødekommende.

Fair videnbaseret software

Viden betyder magt. Imidlertid behøver det ikke at koste dig hundredvis af dollars at levere det til dine kunder. Vores prisfastsættelse er bygget med dette i tankerne, og derfor er videnbaserede systemer en del af vores billigste plan.

14 Dages Prøve
Kreditkort kræves ikke
og mange flere
$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form

LiveAgents andre kernefunktioner

Vidensbase-portalen er kun toppen af isbjerget. Nå dit fulde potentiale med LiveAgents multi-channel help desk-software.
LiveAgent - email ticketing

Med LiveAgent ender dine e -mails, chats, opkald og sociale medier i én universel indbakkeLæs mere…

LiveAgent real-time live chat

Live chat-support er nøgleingrediensen til en vellykket kundetilgang for ethvert firma. Læs mere…

LiveAgent - voice and video calls

Byg et virtuelt callcenter som en del af din multi-channel help desk-løsning. LiveAgent centraliserer telefonopkald fra dit websted eller fastnet til ét enkelt sted. Læs mere…

LiveAgent - all social media channels under one roof

Integrer dine sociale medieprofiler i LiveAgent, og svar på kommentarer, private beskeder eller tweets direkte fra din konto. Læs mere…

Over 30.000 virksomheder kan ikke tage fejl

Se vores succeshistorier og vidnesbyrd for at finde ud af, hvordan LiveAgent kan øge din kundesupport og gøre dine forretningspartnere glade.

Hvorfor et videnbaserede system?

70% af kunderne foretrækker at lede efter svar, før de kontakter kundeservice. Opsæt en vidensbase med blot et par klik, opret kategorier og artikler, og tilpas det til din virksomheds design uden at skulle kode med blot et par klik.
Business bag - icon

Forretningsfordele

Vær hjælpsom, selv offline

Problemfri kundeservice og pleje

Intern viden indenfor virksomheden

ticketing software powerful collaboration - icon

Kundefordele

Tilgængelig 24/7/365

Mulighed for at få svar på egen hånd

Den hurtigste kundesupport

Person speaking multiple languages

Understøttelse af flere sprog

Hvis din virksomhed fungerer internationalt, kan det være en udfordring at yde support uden at ansætte ekstra kundesupportmedarbejdere. LiveAgents videnbase løsning er en glimrende måde at tilbyde en selvbetjeningsmuligheder 24/7 i flere lande.

Det eneste din virksomhed skal gøre er at oprette nødvendige artikler og levere dem på sprog, der kræver kundesupport. Denne løsning kan forbedre kundeoplevelsen og dermed kundetilfredsheden.

Afhængigt af din virksomheds størrelse kan du oprette en kategori for hvert sprog, eller hvis du har brug for at udvikle omfattende indhold, foreslår vi at du opretter flere vidensbaser. Desuden kan du anvende denne taktik på din interne virksomheds videnbase.

Hvis du har en multinationel virksomhed, kan du således sikre, at dine medarbejdere holder sig ajour med virksomhedsnyheder, produkt/serviceopdateringer, osv.

Hvorfor har virksomheder brug for en videnbaseret løsning?

Du kender dine kunder bedst. Giv dem den information, de har brug for, og fokuser på deres tilfredshed.
Clock icon

Utålmodige kunder søger hjælp

Velskrevne vidensbase artikler giver den hurtigste hjælp til dine kunder. Lav et udkast, design og rediger alle vidensbaseartikler med en WYSIWYG-editor.

Forvirrede og rådvilde kunder

Rådvilde kunder kan betyde kundeafgang. For at forhindre det skal du oprette ofte stillede spørgsmål og tekniske produktguider som en del af din supportportal.

Overbelastet kundesupport

Vil du levere enestående kundeservice med begrænsede ressourcer? Reducer belastningen af ​​indgående e-mails og chats ved at oprette en vidensbase.

Hvad er vidensbase-software?

Vidensbase-software eller som det oftes kaldes supportdokumentationssoftware fanger, gemmer og deler alle dine vigtige data ét sted, som er let tilgængeligt for dine kunder. Denne online selvbetjeningsdatabase giver den hurtigste og mest bekvemme hjælp til alle, der leder efter oplysninger om dine produkter.

Fordi den understøtter dine kunder, selvom dine medarbejdere ikke er online, kan en velorganiseret vidensbase spare din virksomhed mange penge eller ressourcer.

LiveAgent - What is knowledge base software?
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Sådan vælger du det rigtige vidensbase-værktøj

Tilpasningsmuligheder, evnen til at oprette organiserede strukturer og nemt tilføje nyt indhold er blot nogle af de vigtigste komponenter, som virksomheder overvejer, når de vælger det rigtige videnbaserede system. Velvalgte software til videnstyring bør problemfrit integreres med dine andre kundesupportkanaler og give dine kunder en problemfri oplevelse. Videnbaserede systemer fra LiveAgent er en del af kundeportalen, som er en del af softwaren til multi-channel help desk-løsning.

Kom med i klubben med succesrige virksomheder

Slut dig til tusindvis af virksomheder, der er afhængige af LiveAgent for at dele deres viden med deres kunder.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
winners illustration

Alle støttekanaler under ét tag

LiveAgents vidensbasesoftware integreres med flere kommunikationskanaler og tilbyder næsten 200 funktioner.

Related Articles to Vidensbaseret software
Funktioner - Internal Knowledge Base -

Intern vidensbase

Baseret på den givne tekst, kan det konkluderes, at der er behov for en stærkere markedsføringsstrategi for at nå de ønskede mål.

Udforsk et udvalg af de bedste helpdesk-software på markedet. Vælg den ideelle helpdesk-software til dit websted, og lav din kundeservice endnu bedre.

Help desk software

LiveAgent tilbyder forskellige forretnings- og industriløsninger for start-ups, SMB'er, regeringer, NGO'er og andre organisationer. Deres kundeserviceværktøj har forbedret kundetilfredshed, salg og produktivitet gennem effektiv klagehåndtering. LiveAgent tilbyder også funktioner som billetsoftware, CRM-integration, livechat, selvbetjeningsportal og omnichannel-kommunikation. Deres software er pålidelig, har en intuitiv brugergrænseflade og er prisbillig.

LiveAgent er et omnichannel help-desk software, der indsamler kundeinteraktioner fra flere kanaler, herunder de mest populære sociale medieplatforme.

Stressfrit sociale mediesupport software

For at øge kundefastholdelsen kan virksomheder bruge marketingstrategier som gavegivning, undersøgelser, og rabatter. En vigtig strategi er enestående kundeservice på sociale medier, der kan forbedre kundens engagement og loyalitet. LiveAgent tilbyder et effektivt værktøj til styring af sociale medier, som kan hjælpe med at samle kundeinteraktioner og forbedre kundesupport. Sammenlign alternative muligheder og overvej at tilføje bestemte kanaler, da 65% af personer mellem 18-34 år mener, at sociale medier er en effektiv kanal for kundeservice. LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software for SMB i 2021.

LiveAgent er en fuldt udstyret servicedesk-software, der bruger et billetsystem til at kombinere alle dine servicedesk-processer.

Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse

LiveAgent tilbyder fuld flersproget support til mere end 40 sprog, hvilket gør det nemmere at betjene dine kunder. Softwaren integrerer alle kommunikationskanaler og hjælper med at løse udfordringer inden for kundeinteraktioner. Med mere end 179+ help desk funktioner og 40 integrationer, er LiveAgent designet til at forbedre dit forhold til dine kunder.

LiveAgent er en helpdesk-løsning, der også tilbyder en vidensbase. Lær mere om den interne vidensbase og få en gratis prøveversion.

Intern vidensbase

LiveAgent tilbyder en intern videnbase og helpdesk til virksomheder. Det gør det muligt for medarbejdere at finde information hurtigt og effektivt, hvilket forbedrer kundeservice og effektivitet. Med en pris på $9 pr. agent er det en overkommelig løsning, der også tilbyder en 30-dages gratis prøveperiode.

God kundeservice starter med bedre Helpdesk -software. Prøv LiveAgent i 14-dage med en gratis prøveperiode, og øg loyalitet og salg med kundeportalsoftware

En dedikeret hub til dine kunder

Agent -billetformularer giver kunderne mulighed for at kontakte supportteamet via kundeportalen og gemme kundedata via CRM systemet. Det forbedrer kundekommunikation og interne supportprocesser. En kundeportal reducerer omkostninger og giver 24/7 adgang til oplysninger. Kundeserviceportalsoftware giver kunder adgang til billetstatus, produktinformation og selvbetjeningsværktøjer. LiveAgent tilbyder også intern videnstyring.Over 30.000 virksomheder bruger LiveAgent's funktionsrige selvbetjeningsportal, der kan tilpasses til dit brand.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x