Hvis du ikke er sikker på, hvilket supportbilletsystem er det bedste for dig selv, eller du ikke engang har hørt om supportbilletsystemer og vil vide mere, er du kommet til det rigtige sted.
Ikke alene er et supportbilletsystem næsten en nødvendighed for enhver virksomhed, men dette smarte lille system kan gøre livet meget nemmere, spare dig værdifulde timer og vinde points med kunderne.
Forskellen mellem et fremragende supportbilletsystem og et gennemsnitligt kan dog være ret drastisk, så det er i din bedste interesse at sikre, at du har det bedst mulige system, mens du stadig får noget for pengene.
Et support billetsystem er grundlæggende noget software, der giver dig mulighed for centralt at administrere flere kundeserviceanmodninger, der kommer ind fra forskellige kanaler. Denne nydelig lille helpdesk-software genererer en billet til hver kundeserviceanmodning, du modtager.
Disse kan være e-mail-billettering, callcenter-billettering, selvbetjeningsportalbilletter osv. Men uanset kilden centraliserer supportbillettersystemer disse indgående billetter og gemmer kundeanmodninger. Derfor er det nemmere for billetadministrationspersonale at behandle klager og forespørgsler. Hvis du modtager kundeklager over flere kanaler som e-mail, telefon og dit websted, så er billetsystemsoftware en ideel løsning for dig.
Overvej et scenario, hvor der er et lille problem med dit produkt, og du ikke har en dedikeret kundeserviceplatform. Kundehenvendelser skal behandles, når de ankommer, og det er uundgåeligt, at du utilsigtet glemmer nogle kundeanmodninger.
Dette kan være en frustrerende oplevelse for både dig og din kunde. Som enhver virksomhed ved, har, kundetilfredshed en indvirkning på dit salg og loyalitet. Det er derfor i din interesse, som virksomhedsejer, at sikre, at alle kundeinteraktioner er korte, søde og effektive. Noget der ikke altid er muligt med utilstrækkeligt trænede kundeservicemedarbejdere.
Det er her et godt support billetsystem kommer ind i billedet. Hver anmodning skal registreres, såvel som dato, klokkeslæt og andre relevante detaljer, og en billet vil blive genereret. Ved at gøre det vil dit kundesupportteam være meget mere effektivt på den måde, de håndterer indkommende forespørgsler på.
Der er også den ekstra fordel ved at være i stand til at planlægge påmindelser og prioritere afhængigt af kundens krav. Det vil spare dig for værdifuld tid og få dig til at se mere effektiv ud og have styr på det hele. Det gør også livet meget nemmere og hjælper med at strømline hele kundeserviceprocessen.
Det kan være udfordrende at vælge det bedste support billetsystem til din virksomhed. Der er flere faktorer, der skal tages i betragtning, og selvom de fleste helpdesk-software nok vil have nok funktioner til at holde kunderne glade, handler det mest almindelige spørgsmål om, hvad den mest omkostningseffektive løsning er. Lad os se på nogle faktorer.
Du bør spørge dig selv, om du modtager kundesupportbilletter fra alle de kommunikationskanaler, du får klager fra, eller om al din billettrafik kommer fra en enkelt kilde. Du vil måske også optimere til en eller to kanaler og se dig om efter en kundeservicesoftware, der kun giver disse funktioner. Det er værd at bruge tiden for at se, om du interagerer med din kundebase primært via e-mail, kundeopkald og sociale medier, hvilket kan kræve en bestemt funktion til helpdesk-software.
Derimod, hvis du får de fleste af dine billetter fra kundeportal, vil du måske investere i et system med indbygget live chat-software for øjeblikkelig hjælp.
Hvis du er sikker på, at du vil modtage billetter fra flere kanaler, bør du undersøge et hybrid billetsystem. Dette giver kundeservicemedarbejdere mulighed for at følge billetløsningen eller kundernes spørgsmål på tværs af flere kanaler.
Alternativt kan du vælge en universel indbakke, hvor du kan se og svare på flere billetter fra et enkelt sted.
Customer relationship management er en integreret grund til, at du vælger billetterings software. Hvis du bemærker gentagne problemer, kan funktioner såsom makroer eller dåsesvar foruden foruddefinerede svar, som hjælper dig med at spare tid. Automatiseret billetdistribution og eskalering gør systemet nemmere at administrere. Store billethandlinger giver dig mulighed for at udføre handlinger på flere billetter samtidigt, hvilket sparer dig tid og giver dig mulighed for at sende, overføre, løse eller slette flere billetter på én gang.
Samtidig skal du også have dybdegående rapportering og analyser for at sikre, at dine beslutninger er velbegrundede. Software, der giver advarsler og notifikationer er også fantastisk, fordi de sikrer, at du ikke går glip af noget, og intet glider ved ubemærket.
Live chat software er en fantastisk måde for dig at løse kundeforespørgsler i realtid kommunikation via chatbeskeder. Du kan vælge et chat distribution system, der videregiver kundeanmodninger til alle online kundesupportagenter. Generelt set, er det godt at have live chat-software a> integreret i hjemmesiden, da det tilføjer værdi til kundesupport.
Pro-tip: Sørg for at undersøge gode hostingtjenester, så din hjemmesides hastighed og kapacitet er optimeret. Det sidste, du ønsker, er, at din live chat-software crasher på siden på grund af strukturelle problemer.
Desuden giver, chat oversigt dig mulighed for at se onlinebesøgende, placering og URL’er. Du har også mulighed for interaktionsovervågning med hændelsesrapporter og samtalehistorik, som gør det muligt for dig at se tidligere chatsessioner. Det er et værdifuldt værktøj, der giver dit servicedesk-team omfattende information om dine kunder.
Et callcenter kan enten modtage indgående opkald fra kunder eller foretage udgående opkald. Dette gøres normalt for at informere kunderne om et produkt. Et interaktivt voice response (IVR) er en uvurderlig del af et callcenter-software. IVR-teknologi automatiserer dit telefonsystem med forudindspillede beskeder og derefter omdirigerer det det indgående opkald til den relevante agent eller afdeling.
Når supportteamet har travlt med at håndtere andre opkald, eller kunder ikke har tid til at tale med en agent, er der også mulighed for at anmode om at blive ringet op i IVR-menuen. Opkaldslogning eller opkaldsoptagelse er også en funktion i mange callcentre på grund af industristandarder til juridiske, uddannelse eller sikkerhedsformål.
Sporing af forskellige kanaler for at se, hvor dit brand er nævnt, er også kendt som brandovervågning. Overvågning af, hvordan forbrugere ser dit brand eller brands omdømmestyring og sørge for at tage strategiske beslutninger, hvor det er nødvendigt, kan drastisk påvirke vurderingen af kundetilfredshed. Notifikationer på sociale medier, som kan komme fra administrationsværktøjer til sociale medier, kan være en effektiv måde at opretholde en ønsket socialt image.
Forestil dig et helt bibliotek med en liste over artikler eller oplysninger om produkter eller tjenester, artikler, vejledninger, skærmbilleder, videoer osv. Dette er en one-stop-shop for al information om et produkt, almindeligvis kendt som vidensbase software. Det er afgørende også at have database parat med kundeoplysninger.
FAQ-sider fungerer også som en primær kilde til løsning af kundeproblemer eller uoverensstemmelser. Forum fungerer også som diskussionsområder for specifikke emner. Nogle kundeportaler har også sider med feedback og forslag.
Du bliver uundgåeligt nødt til at løse problemer over flere kommunikationskanaler, så enhver platform du vælger, bør tilbyde dig en multi-kanal kommunikationsvej til løsning. Billetadministration bør involvere ready-to-use templates til dåsesvar og bør også tillade fjernadgangskontrol.
Tilpassede serviceniveauaftaler eller SLA-styring sikrer, at alle aftalte serviceniveauer overholdes, og at der tages hensyn til de målinger, som de aftalte services måles med. Kombineret med rapportering og analyse, som giver dig nok data til at træffe informerede beslutninger og tidsregistreringssoftware til at holde regnskab med timer og udgifter på tværs af teams, som forbedrer kundeoplevelsen betragteligt.
Enhver software, der er sin løn værd, bør være i stand til at integrere på tværs af flere platforme problemfrit. Dette inkluderer, men er ikke begrænset til sociale medier, e-handelsplatforme, and VoIP (Voice Over Internet Protocol). For at lette brugen er integration afgørende, og manglende integration kan medføre, at softwaren bliver overset, selvom den potentielt er nyttig.
Den mest effektive måde at indsamle kundetilfredshedsdata på er ved at integrere med kundefeedback-software, for at indsamle kundetilfredshedsundersøgelser. At have adgang til tilfredshedsundersøgelser betyder, at du kan være proaktiv i, hvordan du administrerer dine systemer, hvilket fører til hurtigere løsningstider, når et problem opstår.
God kundesoftware kan variere i pris afhængigt af den plan, du vælger, antallet af funktioner, den giver dig, og hvor mange agenter du bruger. Sørg for at tjekke, hvilke prisplaner der er tilgængelige, og vælg en tilpasset prismodel, hvor du betaler pr. bruger pr. måned.
Størstedelen af software bør også komme med en gratis prøveperiode hvis du har brug for at se, om du kan lide dem eller ej.
Hvis du leder efter supportbilletsoftware, hvorfor så ikke starte med det bedste? LiveAgent er uden tvivl en af de bedste. Med alle supportkanaler under ét tag har denne funktionsrige software over 130+ funktioner og 200+ integrationer med de værktøjer du allerede bruger, hvilket betyder, at den kan integreres med forskellige kundefeedbacksoftware.
Lige når man troede, det ikke kunne blive bedre, bidrager LiveAgent med universelle indbakke, enhybrid billetstream så du kan følge løsninger på tværs af forskellige kanaler. Ikke flere ujævne arbejdsarbejdsbyrder. LiveAgent opretter og distribuerer automatisk arbejdsbyrder optimalt mellem agenter. Tidsstyring giver dig mulighed for at spore din agents arbejdstid pr. billet. Det håndterer også SLA-overholdelse ved at holde styr på åbningstider.
Yderligere oplysninger kan gemmes i ticket fields, og du kan udføre masseaktioner af forskellig art. Og som prikken over i’et er der et SPAM filter, så du ikke behøver at se unødvendigt indhold, og du kan flette billetter sammen om samme emne.
Hovedtræk
Pris
LiveAgent tilbyder adskillige planer med gennemsigtige priser for deres omnichannel helpdesk-software avanceret automatisering, live chat, sociale integrationer og call center-funktioner. Du får endda en gratis 14-dages prøveperiode for at se, om du kan lide det. Betal derefter, og opgrader, når du vil. Der er ingen kontrakter, ingen opsætningsgebyrer, og du kan annullere når som helst.
Planerne er som følger:
Maintain high service standards at all times and be stress-free with LiveAgent.
Freshdesk er en anden kraftfuld helpdesk-software med nogle unikke funktioner, der giver dig mulighed for at prioritere, kategorisere og tildele billetter, så du aldrig mister overblikket over dem. Det kan spore indgående billetter over flere platforme, men det, der gør det unikt, er, at det har en agentkollisionsdetektionsfunktion for at sikre, at flere agenter ikke ender med at arbejde på den samme billet ved et uheld.
Sammen med muligheden for forudformaterede svar giver FreshDesk dig også mulighed for at prioritere, kategorisere og automatisk foreslå indgående billetfelter.
Den bruger også AI-drevne bots, der inkorporerer en kraftig automatiseringsmotor for at levere hurtige svar til din kunde og opnå hurtigere løsningstider.
Hovedtræk
Pris
Freshdesk tilbyder flere planer over et varierende prisinterval i både helpdesk og omnichannel. Sørg for at gennemgå funktionerne for at se, hvilken der er bedst for dig. Der er også en gratis plan, der kan være nyttig, da den har ubegrænsede agenter, men den har minimale funktioner.
Zendesk har nærmest taget tilpasning af specifikke detaljer til det yderste, så deres produkter inkluderer Zendesk til tjenester, salg, platforme og API’er, såvel som markedspladser. Det giver også dine kunder mulighed for at kontakte dig via en kanal, som de er mest komfortable med, da det giver support via live chat, sociale medier, e-mail eller opkald.
Hjælpecentret og fællesskabsforummet giver kunderne mulighed for at løse problemer i deres eget tempo, mens de reducerer belastningen på de agenter, som nu kan fokusere på mere presserende problemer. Hele oplevelsen er også personliggjort til kunden med brug af AI-drevne bots.
Nøglefunktioner
Pris
Zendesk tilbyder flere planer, der er forskellige for personer og enterpriser.
For enterprises koster det
Hvis du leder noget med et personligt præg til din kundeservice og samtidig bevare avancerede funktioner såsom detaljerede rapporter osv., kan det være en god ide at overveje Kayako. Denne helpdesk-software er perfekt til mindre virksomheder, da den gør det muligt at gøre kundeservice personlig og enkel. Livechatsoftwaren er inkluderet og tilgængelig 24/7, så du kan hjælpe kunder i realtid på tværs af hver kanal.
Den integreres også problemfrit med apps på din hjemmeside, iOS og Android-enhed. Kundeservicen er kontekststyret, så du altid har et komplet billede af løsningsrejsen og ved, hvad der sker.
Kundens selvhjælpsvidenbase er også tilgængelig 24/7 med videnbaseartikler, så dine kunder kan hjælpe sig selv.
Nøglefunktioner
Pris/strong>
Kayako har tre planer afhængigt af dine behov.
Zoho Desk er en kraftfuld software og bestemt en du bør overveje. Zoho Desks omnichannel-tilgang giver dig mulighed for at modtage og håndtere billetter på tværs af flere platforme så let som ingenting. Zoho Desk muliggør workflowautomatisering for at automatisere manuelle gentagne handlinger og spore ansvarlighed og spotte flaskehalse.
Zoho Desk giver dig mulighed for at oprette forbindelse til andre værktøjer, du bruger, og endda bygge dine egne helpdesk-baserede interne apps gennem SDK’er. Du har også mulighed for at integrere en vidensbase og AI-funktioner på din hjemmeside, iOS eller Android-enhed.
Zoho Desk har også avancerede funktioner, så du kan modtage tilpassede rapporter om indsigtsfuld information.
Hovedtræk
Pris
Prisoplysninger for Zoho Desk er afhængig af, om Zoho Desk fakturerer dig årligt eller månedligt.
GRATIS | STANDARD | PROFESSIONAL | |
Faktureres årligt | Gratis | $14/agent/måned | $23/agent/måned |
Faktureres månedligt | Gratis | $20/agent/måned | $35/agent/måned |
Agent begrænsning | 3 Gratis Agenter | Ubegrænset | Ubegrænset |
Jitbit har to versioner af sine helpdesk-softwaresystemer. Den har en “on-premise” version og en cloud-baseret SaaS-version. En af de bemærkelsesværdige funktioner ved Jitbit er et to-vejs e-mail helpdesk billetsystem. Dette forvandler straks indgående e-mails til problembilletter, mens der sendes automatiske meddelelser til både brugere og helpdesk-agenter.
Jitbit har også hændelsessporingssoftware og kan tildele agenter eller kundeservicemedarbejdere til forskellige områder. SaaS-versionen er også tilgængelig, så du behøver ikke bekymre dig om installationsprocedurerne. Der er også fantastisk integration, så du kan løse billetter over flere kommunikationskanaler.
Den lokale version er en engangsbetalingsplan og er velegnet til op til 10 agenter. Dette er fantastisk for alle, der forsøger at undgå et abonnement eller flere betalinger. Det har muligheder for alle virksomhedsstørrelser, fra mellemstore virksomheder eller noget større end mellemstore virksomheder ned til forretningskravene for små hjemmevirksomheder eller store virksomheder.
Hovedtræk
Pris
Der er flere tilgængelige prismuligheder, med flere funktioner tilgængelige, efterhånden som priserne stiger.
Small | Company | Enterprise | SaaS (hosted) |
$1699 | $3499 | $4999 | fra $24 md. |
HappyFox har vundet pc-redaktørens valg for den bedste helpdesk-software fem år i træk. Det håndterer alle indgående anmodninger i ét billetsystem. Komplekse og overflødige arbejdsgange er outsourcet til en kraftfuld smart regelmotor. Den analyserer også målinger og kan generere solide rapporter, der hjælper med at træffe informerede beslutninger.
Du kan også oprette brugerdefinerede felter, arbejdsgange og skræddersy og personliggøre supportoplevelsen. HappyFox er fremragende ikke kun til HR & Marketing, kundesupport og IT-drift, men også for alle teams.
Hovedtræk
Pris
HappyFox har både agentbaserede priser for små og mellemstore teams samt ubegrænsede agenter til store teams. Der skal anmodes om pris afhængigt af den plan, du vælger.
Vivantio hjælper dig med at led dit team som en professionel. Alle indkommende serviceanmodninger sendes til de rigtige teams. Billettyper kan tilpasses; Forretningsprocessen kan styres på tværs af forskellige teams, afdelinger og endda kunderne. Væsentlige driftsdata er også synlige.
Intelligent routing og SLA-drevne eskaleringer hjælper med at fjerne flaskehalse. Softwaren har også kraftfulde automatiseringsværktøjer. Du kan endda tilbyde betingede inputvalg for at hjælpe kunder med at løse problemer hurtigere.
Du modtager også en gratis B2B Customer Service transformativ guide til at hjælpe dig med at gøre hele din virksomhed mere kundecentreret, hvilket kan hjælpe med kundetilfredshed ved at øge gennemsnittet kundetilfredshed.
Hovedtræk
Pris
Prisen varierer afhængigt af den plan, du vælger, og de funktioner, du har brug for. Planerne er:
HaloITSM er alt hvad du behøver til IT på ét sted. Det giver dig mulighed for at have central kontrol over din kommunikation og automatisere din arbejdsgang. Deres ITIL-tilpassede processer gør det nemt at håndtere hændelser og opfylde SLA’er. Dine brugere vil synes, at selvbetjeningsportalen er ekstrem nem at navigere rundt i.
Det giver dig også mulighed for at centralisere aktivadministrationsprocessen og drage fordel af den tilgængelige kraftfulde AI-software. Det bedste ved det hele er, at du kan prøve det gratis i en måned for at se, om du kan lide det uden at skulle bruge et kreditkort.
Hovedtræk
Pris
Prisen varierer fra 3 agenter betalt pr. agent pr. måned til 150+ agenter, så du kan være sikker på at finde den pris, der passer til din virksomhed og antallet af agenter. Jo flere agenter du har, jo mere overkommelig er prisen.
Hiver er verdens første Gmail-baserede helpdesk-app, hvilket betyder, at du kan levere hurtig og empatisk kundeservice lige fra Gmail uden at skulle lære og tilpasse dig et andet værktøj. En kæmpe bonus, hvis du ikke vil spilde tid og penge på at omskole personale.
Det skaber ansvarliggørelse med e-mail-ejerskab og -status for at sikre, at intet glemmes. Du kan samarbejde gnidningsløst, samtidig med at interne og eksterne samtaler holdes tydeligt adskilte og alligevel i kontekst. På denne måde kan du samarbejde om support-e-mails uden at kræve CC’er.
Du modtager også analyser og indsigt i fordeling af arbejdsbelastning, ser SLA-overtrædelser og teampræstationer og forbedrer dig baseret på metrics.
Hovedtræk
Pris
Alt efter hvilken plan du er tryg ved, kan du vælge mellem følgende, men sørg for at tjekke, hvilke funktioner der er tilgængelige.
If you wish to improve your response and resolution times, consider LiveAgent for all you support ticketing needs.
Gorgias giver dig mulighed for fuldstændig at centralisere dine supportbilletter ét sted. Dette vil gøre dig i stand til at sikre dig, at alle dine kunders data vises, mens du taler med dem, hvilket er usædvanligt nyttigt. Du kan redigere ordrer, ændre abonnementer og refundere betalinger uden at forlade din helpdesk. Du kan også spore alt salg genereret af supportagenter via tekstbeskeder, svar på sociale medier og live chat-samtaler på dit websted.
Softwaren er også designet med eCommerce specifikt i tankerne, men kan passe til det hele med over 30+ integrationer.
Hovedtræk
Pris
Det er billigere, når den betales årligt, men du kan også vælge et månedligt abonnement.
Priserne starter ved $50/måned for 350 månedlige billetter +$25 for hver ekstra 100 billetter og går hele vejen op til $625/måned for 6.000 månedlige billetter +$14 for hver yderligere 100 billetter. Du kan også anmode om en tilpasset prisplan til dine egne behov.
ProProfs Help Desk er enkel, ligetil og nem at bruge. Det giver teammedlemmer mulighed for at samarbejde med en delt indbakke. Automatisering giver mulighed for øget workflow-produktivitet, og detaljerede præstationsrapporter og indsigt baseret på analyser er også tilgængelige.
Selvom det også giver multi-kanal support og inkluderer en vidensbase, er det bedst anvendt af dem, der ønsker at løse alle kundesupportforespørgsler via e-mail.
Hovedtræk
Pris
Prisen starter ved $0 for den gratis version, men du kan bruge den essentielle version for kun $10/bruger/måned, og hvis du har brug for endnu flere funktioner, kan du få adgang til premium version til $15/bruger/måned.
Hvis du leder efter en måde at fusionere projektstyringssoftware med helpdesk-billetter, så er OneDesk løsningen for dig. Fra helpdesk-siden har du de funktioner, der giver dig mulighed for at registrere billetter via e-mail, en integreret chat og samarbejde, administration af serviceanmodninger, kundeportal og vidensbase. Du har også mulighed for automatiserede og tilpasselige arbejdsgange, og du kan holde styr på serviceniveauaftaler.
Tilføj oven i dette fordelen ved en alsidig projektstyringssoftware, der giver dig mulighed for at have diskussioner og meddelelser om opgaver og problemer, visninger til traditionel og agil projektledelse, Gantt-diagrammer, planlægning og opgaver, tidsregistrering med timesedler og opgavetimere , rapportering og eksport og integrationer til andre applikationer, du allerede bruger.
Hovedtræk
Pris
Prisen er ganske overkommelig til $9/bruger/måned
ManageEngine Service Desk er bygget specielt med det formål at være en IT helpdesk software. Det inkorporerer bedste praksis ITSM-arbejdsgange, kraftfulde integrationer med IT-administrationsapps, smart automatisering, omfattende rapporteringsmuligheder, kodeløse tilpasninger og meget mere.
Du har også mulighed for at implementere on-premise eller bruge cloud-baseret software. Standardplanen er blot IT helpdesk-software, professional plan indeholder en helpdesk + asset management, og enterprise plan består af help desk + change + asset + project.
Hovedtræk
Pris
Priserne afhænger af individuelle behov, men der der kan anmodes om et overslag.
EngageBay har nogle spændende funktioner, hvad angår helpdesk-software. Deres CRM-software giver dig mulighed for at gemme ubegrænsede kontakter og opbygge stærkere relationer ved at holde styr på alle dine kundeoplysninger ét sted.
Det giver dig også mulighed for at automatisere din marketingproces ved at sende personlige beskeder til målgruppen. De understøtter også live chat-software, så du kan tilbyde dine kunder support, når de anmoder om det.
Hovedtræk
Pris
Der er flere planer og muligheder for, hvordan du gerne vil blive faktureret. Et par af disse entry-level planer er:
Jira Service Desk er den eneste servicedesk bygget på Jira. Det er en del af Jira service management, som omfatter al funktionaliteten fra Jira Service Desk med bedre ITSM-funktioner.
Det giver dig mulighed for at konfigurere køer til at spore, prioritering og tildele indgående anmodninger.
Hovedtræk
Pris
De tilgængelige prisplaner er:
Jivochat giver dine kunder mulighed for at kontakte dig via den kanal, de føler sig bedst tilpas med, så du ikke går glip af en chance for at oprette en forbindelse. Den integreres problemfrit med alt fra Apple Business Chat til WhatsApp, Instagram og endda en chatbot.
Effektiv klient/agent-kommunikation, da al information og nødvendige værktøjer vises i et enkelt vindue.
Hovedtræk
Pris
ivochat er gratis for de første fem agenter og koster derefter $13/agent/måned, hvis de faktureres årligt.
CometChat har to versioner af sin software tilgængelig, nemlig CometChat Go og CometChat Pro. CometChat Go er et træk og slip chat-plugin til populære kodefri platforme som WordPress og anden websoftware.
CometChat Pro tilbyder chat API, SDK’er og UI-komponenter til populære programmeringssprog som React, Swift, Cotlin, Java osv.
Hovedtræk
Pris
Den billigste plan starter ved 149 USD/måned
Freshchat er unik på den måde, det leverer kundeservice på tværs af flere kanaler. Det gør det ved at bruge en blanding af kunstig intelligens og menneskelig assistance. Gennem brugen af AI-drevne chatbots guider den kunderne gennem at løse deres forespørgsler, uanset hvilken kanal de bruger.
Softwaren forudser endda, hvornår en kunde kan have et problem med noget, og proaktivt kontakte dem først. Det integreres også på tværs af de fleste sociale medier, hvor de fleste forbrugere føler sig bedst tilpas.
Hovedtræk
Pris
Da priserne varierer afhængigt af den plan, du vælger, kan den være meget overkommelig eller ret dyr; dette varierer dog på dine individuelle behov.
Fresh service er en intelligent servicestyringsløsning til den moderne virksomhed. Softwaren kan prale af et massivt investeringsafkast for sine kunder. Med sine kraftfulde automatiseringsværktøjer kan den reagere hurtigere på kunder og løse problemer. Det giver et betydeligt afkast af investeringen, da næsten halvdelen af omsætningen kommer fra tilbagevendende kunder, ifølge denne benchmark-rapport.
På grund af sin integrerede servicestyring på en enkelt platform har den forbedret servicestyring.
Hovedtræk
Pris
Prisintervallet varierer afhængigt af den plan, du vælger. Det er vigtigt at gennemgå de tilbudte planer og funktioner i detaljer.
Hubspot Service Hub samler alle dine kundeservicedata og -kanaler på én CRM-platform, så du kan være mere effektiv med onboarding, omskoling, support og vækst af din kundebase.
Hubspot prioriterer kritiske problemer først og tilføjer routing til billetter. Det har også en videnbase, der hjælper kunderne med at hjælpe sig selv først. Dette reducerer også belastningen på midlerne. Live chat-funktionen giver dig også mulighed for at hjælpe kunder på din hjemmeside i realtid.
Hovedtræk
Pris
Prisplanerne er som følger:
Vision Helpdesk giver dig mulighed for at samle anmodninger fra din virksomheds e-mail, telefon, sociale chatmedier og websteder, så du kan administrere dem centralt ét sted. Du kan indstille SLA’er, eskaleringer, automatisere workflow og endda automatisere dit billetsoftwareflow.
Vision Helpdesk giver dig mulighed for at definere landingsafdelingen og personalet, der er tildelt, når en ny billet ankommer. Du kan ændre billetegenskaber baseret på bestemte kriterier og betingelser. Du kan også konfigurere automatisk lukning, når du ikke modtager et svar inden for en fastsat tid.
Hovedtræk
Pris
Der er flere prisplaner, der starter fra $12 til $800 afhængigt af hvilke funktioner du vil have og hvordan du vil downloade det.
Web Help Desk tilbyder to IT Service Management muligheder, der passer til dine behov afhængigt af, hvad du foretrækker. Web-helpdesken er en lokal løsning, og Service Desk er en cloud-baseret løsning.
Tids- og faktureringsstyring er en anden fantastisk funktion sammen med hardwarestyring. Du kan også strømline dine trouble ticket-resultater med trouble ticket-administration. Endelig har du også SLA-styring, som er med til at sikre, at du ikke tilsidesætter din SLA.
Hovedtræk
Pris
Priserne varierer afhængigt af, om du vælger vedvarende- eller abonnementsmuligheder. Men jo flere navngivne brugere du har, jo billigere bliver det per bruger. Du kan få et tilbud på hjemmesiden.
Agiloft hjælper dig med at lukke billetter hurtigere end nogensinde med deres konfigurerbare billettildeling og eskaleringsregler, som advarer dig om blokeringer og proaktivt eskalerer problemer, når det er nødvendigt. Du har også mulighed for at forbedre sammenhængen ved at automatisere arbejdsgangen.
Agiloft har en stor videnbase, der giver kunderne mulighed for at besvare deres nemmere spørgsmål, hvilket sparer agenten kostbar tid.
Hovedtræk
Pris
For at finde ud, hvad priserne er, kan du anmode om et tilbud fra webstedet baseret på den plan, du er interesseret i. Der er dog også en gratis prøveversion tilgængelig.
SolarWinds web helpdesk har hændelsesstyring, der betyder, at de indgående billetter prioriteres. Servicekataloget gør det også muligt at standardisere serviceanmodninger og opfyldelsesprocesser. Brugerne har en serviceportal, der fungerer som det eneste sted at indsende billetter og forespørgsler.
Forandringsstyring giver dig mulighed for at planlægge og hurtigt implementere ændringer. Der er også en indbygget videnbase, som gør det muligt for kunderne at løse deres mindre problemer hurtigt.
Hovedtræk
Pris
Priserne starter ved $19 pr. måned pr. tekniker, men går op til $89 pr. måned pr. tekniker.
Lad os se på de top 5 support billetsystemer og sammenligne nogle af deres nøglefunktioner, så du kan træffe den bedste beslutning baseret på fakta.
LiveAgent står stadig øverst på vores liste med dets kraftfulde funktioner såsom universel indbakke, hybrid billetstrøm, automatiseret billetdistribution samt muligheden for at automatisere dit workflow gennem tid, handling og SLA-regler. Der er ikke noget opsætningsgebyr, kundeservice tilgængelig 24/7, og der kræves intet kreditkort for at tilmelde dig deres gratis 14-dages prøveperiode. Det giver dig også mulighed for at annullere når som helst, da der ikke er nogen kontrakter, og du kan opgradere og løbende betale. Ikke alene er alle deres planer utroligt overkommelige, men du kan også starte med en forever free konto og se, om det er passer godt til dig.
Join over 21,000 businesses around the world, across various industries that are already using LiveAgent and discover all it has to offer.
Zoho Desk har nogle fantastiske funktioner, der gør det til en af de bedre tilgængelige helpdesk-software. Det giver dig mulighed for at organisere din helpdesk, så den afspejler din virksomheds struktur. Du kan også oprette en særskilt selvbetjeningsportal for hvert brands kunder. Softwaren anbefaler endda oplysninger fra videnbasen til agenter for at tilføje dem til kundesvar. Endelig viser live-dashboardet aktuelle trends, og der er endda en mobilapp.
OneDesk kombinerer helpdesk og projektstyringssoftware for at give dig det bedste af begge verdener. Det er perfekt til teams, der skal arbejde med projektledelse samt håndtere kundesupport. Og ikke nok med det, den har også en fantastisk overkommelig prisplan, og du betaler pr. bruger. Hver plan inkluderer ubegrænsede kunder, ubegrænsede projekter og alle funktionerne i OneDesk.
Hiver er den eneste helpdesk bygget til G-Suite. Det er også en favorit blandt enhjørninger til kundesupport. Funktionen delt indbakke giver dig adgang til delte indbakker lige inde i Gmail. Analytics giver dig også mulighed for at spore nøglemålinger og teampræstationer. Desuden kan du uddelegere e-mails med et enkelt klik og skrive noter til teammedlemmer for at give kontekst eller instruktioner.
Kayako kom med på vores liste på grund af dens enkelhed og brugervenlighed. Det passer perfekt til små og mellemstore virksomheder og tilbyder et personligt præg til kundeservice. Selvom det ikke har så mange funktioner som LiveAgent, har det stadig de fleste af de vigtige, du har brug for til et kundesupportteam for små virksomheder. Kayako er også overkommelig og prissat passende for den værdi, den tilbyder.
E-mail support system | Capterra Rating | Gratis version | Gratis prøveversion | Start prisen |
LiveAgent | 4.7/5 ca. 1.000 anmeldelser) | JA | JA | $15 per agent/md |
Zoho Desk | 4.5/5 (ca. et tusind anmeldelser) | JA | JA | $14 per agent/md |
OneDesk | 4.0/5 (2 anmeldelser) | NEJ | JA | $9 per agent/md |
Hiver | 4.7/5 (74 anmeldelser) | NEJ | JA | $12 per agent/md |
Kayako | 4.0/5 (157 anmeldelser) | JA | JA | $15 per agent/md |
Når det drejer sig om at vælge den rigtige supportbilletsystemløsning, kan det godt skabe en udfordring at beslutte, hvilken der er bedst for din virksomhed. Det er vigtigt at træde et skridt tilbage og overveje de funktioner, du har brug for, for at kunne træffe en informeret beslutning og give dine kundeservicerepræsentanter en fordel. Disse faktorer, sammen med den store værdi for pengene og den fremragende vurdering på velrenommerede anmeldelseswebsteder, kan hjælpe med din søgning.
Straightforward set up and ease-of-use make LiveAgent one of the best support tickets systems on the market.
Et support billetsystem er software, der opretter en “billet”, når en kunde har en serviceanmodning. Da alle interaktioner og anmodninger er knyttet til denne billet, bliver det væsentligt nemmere for kundesupportledere at hjælpe kunden. Når problemet er løst, forsvinder billetten, og teamsamarbejdet om næste spørgsmål eller billet kan begynde.
Hvis du kun håndterer nogle få kunde-e-mails om dagen, så klarer en standard-e-mail-udbyder normalt arbejdet. Med et support billetsystem kan du dog håndtere en meget større mængde kundeproblemer og gøre det på en velorganiseret måde. Et supportbilletsystem lader dig normalt prioritere, minder dig om og gemmer alle relevante oplysninger vedrørende en enkelt klient i en billet. Billetter kan derefter håndteres fra et enkelt dashboard.
Et omnichannel support billetsystem er et system, der giver dig mulighed for at håndtere en billet på tværs af flere kanaler. Hvis en kunde sender dig en e-mail og derefter ringer tilbage fra en mobilenhed for at følge op, tilbyder en omnichannel helpdesk-billetsoftware den multi-kanal support, du har brug for for at følge billetten på tværs af flere platforme.
Brug af et supportbilletsystem fjerner den enorme byrde fra dine skuldre, da du ikke længere behøver at søge, huske eller kigge efter enkle detaljer for hver klient og deres problemer. Alt optages og gemmes på et enkelt sted og kan nemt tilgås af dig på et brugerdefinerbart dashboard, hvorfra du kan prioritere og løse billetter.
Hvad angår prisoplysninger, kan prisintervallet for et supportbilletsystem variere afhængigt af hvilket kundesupportsoftwarefirma du vælger at bruge, og hvilke funktioner det giver dig. Så selvom du måske kan finde gratis versioner af den software, du har brug for med kun de almindelige funktioner, vil prisen stige med tilføjede bemærkelsesværdige funktioner såsom en chatfunktion eller analysefunktioner.
Supportbilletsystemet skaber en “billet”, når en kunde rapporterer et problem. Denne billet skal så løses og indeholder alle de relevante oplysninger, de interne medarbejdere har brug for for at løse problemet. Dette er meget mere effektivt end at forsøge at huske, hvilke klienter der skal have det gjort, og det hjælper også med at undgå fejl.
Et godt supportbilletsystem kræver helpdesk-software, helst cloud-baseret helpdesk-løsningssoftware og en veluddannet medarbejderservice til at besvare forespørgsler. Den skal have en bred vifte af funktioner og have integrerede videnstyrings-virksomhedsværktøjer, så du hurtigt kan løse problemer. Forhåndsudviklede integrationer er også en stor hjælp for at løse individuelle billetter eller billetter med tråde på tværs af flere platforme.
Når det kommer til stykket, afhænger det bedste supportbilletsystem af dine forretningsmål og varierer med virksomhedsstørrelser, fra små virksomheder til mellemstore virksomheder. Det bedste helpdesk-billetsystem for en anden er muligvis ikke blandt de bedste helpdesk-softwaresystemer for dig. Sørg for at lave din research og vælg omhyggeligt for at få mest muligt ud af det og sikre, at du har glade kunder.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er support billetsystemsoftware?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Et support billetsystem er software, der opretter en “billet”, når en kunde har en serviceanmodning. Da alle interaktioner og anmodninger er knyttet til denne billet, bliver det væsentligt nemmere for kundesupportledere at hjælpe kunden. Når problemet er løst, forsvinder billetten, og teamsamarbejdet om næste spørgsmål eller billet kan begynde..” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er forskellen mellem et supportbilletsystem og en standard e-mailudbyder?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Hvis du kun håndterer nogle få kunde-e-mails om dagen, så klarer en standard-e-mail-udbyder normalt arbejdet. Med et support billetsystem kan du dog håndtere en meget større mængde kundeproblemer og gøre det på en velorganiseret måde. Et supportbilletsystem lader dig normalt prioritere, minder dig om og gemmer alle relevante oplysninger vedrørende en enkelt klient i en billet. Billetter kan derefter håndteres fra et enkelt dashboard..” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er en omnichannel-supportbilletsystemløsning?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Et omnichannel support billetsystem er et system, der giver dig mulighed for at håndtere en billet på tværs af flere kanaler. Hvis en kunde sender dig en e-mail og derefter ringer tilbage fra en mobilenhed for at følge op, tilbyder en omnichannel helpdesk-billetsoftware den multi-kanal support, du har brug for for at følge billetten på tværs af flere platforme.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er fordelene ved at bruge et supportbilletsystem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Brug af et supportbilletsystem fjerner den enorme byrde fra dine skuldre, da du ikke længere behøver at søge, huske eller kigge efter enkle detaljer for hver klient og deres problemer. Alt optages og gemmes på et enkelt sted og kan nemt tilgås af dig på et brugerdefinerbart dashboard, hvorfra du kan prioritere og løse billetter.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvor meget koster et supportbilletsystem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Hvad angår prisoplysninger, kan prisintervallet for et supportbilletsystem variere afhængigt af hvilket kundesupportsoftwarefirma du vælger at bruge, og hvilke funktioner det giver dig. Så selvom du måske kan finde gratis versioner af den software, du har brug for med kun de almindelige funktioner, vil prisen stige med tilføjede bemærkelsesværdige funktioner såsom en chatfunktion eller analysefunktioner.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvordan fungerer supportbilletsystemet?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Supportbilletsystemet skaber en “billet”, når en kunde rapporterer et problem. Denne billet skal så løses og indeholder alle de relevante oplysninger, de interne medarbejdere har brug for for at løse problemet. Dette er meget mere effektivt end at forsøge at huske, hvilke klienter der skal have det gjort, og det hjælper også med at undgå fejl.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvilket udstyr skal der bruges for et supportbilletsystem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Et godt supportbilletsystem kræver helpdesk-software, helst cloud-baseret helpdesk-løsningssoftware og en veluddannet medarbejderservice til at besvare forespørgsler. Den skal have en bred vifte af funktioner og have integrerede videnstyrings-virksomhedsværktøjer, så du hurtigt kan løse problemer. Forhåndsudviklede integrationer er også en stor hjælp for at løse individuelle billetter eller billetter med tråde på tværs af flere platforme.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er det bedste support billetsystem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Når det kommer til stykket, afhænger det bedste supportbilletsystem af dine forretningsmål og varierer med virksomhedsstørrelser, fra små virksomheder til mellemstore virksomheder. Det bedste helpdesk-billetsystem for en anden er muligvis ikke blandt de bedste helpdesk-softwaresystemer for dig. Sørg for at lave din research og vælg omhyggeligt for at få mest muligt ud af det og sikre, at du har glade kunder.” } }] }Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer