Support billetsystem

Imponer dine kunder og øg deres tilfredshed.
  • ✓ Intet opsætningsgebyr   
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kreditkort nødvendigt    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Header animation
Helpdesk software

Hvis du ikke er sikker på, hvilket supportbilletsystem er det bedste for dig selv, eller du ikke engang har hørt om supportbilletsystemer og vil vide mere, er du kommet til det rigtige sted.

Ikke alene er et supportbilletsystem næsten en nødvendighed for enhver virksomhed, men dette smarte lille system kan gøre livet meget nemmere, spare dig værdifulde timer og vinde points med kunderne.

Forskellen mellem et fremragende supportbilletsystem og et gennemsnitligt kan dog være ret drastisk, så det er i din bedste interesse at sikre, at du har det bedst mulige system, mens du stadig får noget for pengene.

Hvad er et support billetsystem?

Et support billetsystem er grundlæggende noget software, der giver dig mulighed for centralt at administrere flere kundeserviceanmodninger, der kommer ind fra forskellige kanaler. Denne nydelig lille helpdesk-software genererer en billet til hver kundeserviceanmodning, du modtager.

Disse kan være e-mail-billettering, callcenter-billettering, selvbetjeningsportalbilletter osv. Men uanset kilden centraliserer supportbillettersystemer disse indgående billetter og gemmer kundeanmodninger. Derfor er det nemmere for billetadministrationspersonale at behandle klager og forespørgsler. Hvis du modtager kundeklager over flere kanaler som e-mail, telefon og dit websted, så er billetsystemsoftware en ideel løsning for dig.

Hvorfor skal du bruge et supportbilletsystem i din virksomhed?

Overvej et scenario, hvor der er et lille problem med dit produkt, og du ikke har en dedikeret kundeserviceplatform. Kundehenvendelser skal behandles, når de ankommer, og det er uundgåeligt, at du utilsigtet glemmer nogle kundeanmodninger.

Dette kan være en frustrerende oplevelse for både dig og din kunde. Som enhver virksomhed ved, har, kundetilfredshed en indvirkning på dit salg og loyalitet. Det er derfor i din interesse, som virksomhedsejer, at sikre, at alle kundeinteraktioner er korte, søde og effektive. Noget der ikke altid er muligt med utilstrækkeligt trænede kundeservicemedarbejdere.

Det er her et godt support billetsystem kommer ind i billedet. Hver anmodning skal registreres, såvel som dato, klokkeslæt og andre relevante detaljer, og en billet vil blive genereret. Ved at gøre det vil dit kundesupportteam være meget mere effektivt på den måde, de håndterer indkommende forespørgsler på.

Der er også den ekstra fordel ved at være i stand til at planlægge påmindelser og prioritere afhængigt af kundens krav. Det vil spare dig for værdifuld tid og få dig til at se mere effektiv ud og have styr på det hele. Det gør også livet meget nemmere og hjælper med at strømline hele kundeserviceprocessen.

Sådan vælger du det bedste support billetsystem

Det kan være udfordrende at vælge det bedste support billetsystem til din virksomhed. Der er flere faktorer, der skal tages i betragtning, og selvom de fleste helpdesk-software nok vil have nok funktioner til at holde kunderne glade, handler det mest almindelige spørgsmål om, hvad den mest omkostningseffektive løsning er. Lad os se på nogle faktorer.

Multichannel support

Du bør spørge dig selv, om du modtager kundesupportbilletter fra alle de kommunikationskanaler, du får klager fra, eller om al din billettrafik kommer fra en enkelt kilde. Du vil måske også optimere til en eller to kanaler og se dig om efter en kundeservicesoftware, der kun giver disse funktioner. Det er værd at bruge tiden for at se, om du interagerer med din kundebase primært via e-mail, kundeopkald og sociale medier, hvilket kan kræve en bestemt funktion til helpdesk-software.

Derimod, hvis du får de fleste af dine billetter fra kundeportal, vil du måske investere i et system med indbygget live chat-software for øjeblikkelig hjælp.

Billetadministration

Hvis du er sikker på, at du vil modtage billetter fra flere kanaler, bør du undersøge et hybrid billetsystem. Dette giver kundeservicemedarbejdere mulighed for at følge billetløsningen eller kundernes spørgsmål på tværs af flere kanaler.
Alternativt kan du vælge en universel indbakke, hvor du kan se og svare på flere billetter fra et enkelt sted.

Customer relationship management er en integreret grund til, at du vælger billetterings software. Hvis du bemærker gentagne problemer, kan funktioner såsom makroer eller dåsesvar foruden foruddefinerede svar, som hjælper dig med at spare tid. Automatiseret billetdistribution og eskalering gør systemet nemmere at administrere. Store billethandlinger giver dig mulighed for at udføre handlinger på flere billetter samtidigt, hvilket sparer dig tid og giver dig mulighed for at sende, overføre, løse eller slette flere billetter på én gang.

Samtidig skal du også have dybdegående rapportering og analyser for at sikre, at dine beslutninger er velbegrundede. Software, der giver advarsler og notifikationer er også fantastisk, fordi de sikrer, at du ikke går glip af noget, og intet glider ved ubemærket.

Billetteringsfunktion i Help desk-software - LiveAgent

Live chat

Live chat software er en fantastisk måde for dig at løse kundeforespørgsler i realtid kommunikation via chatbeskeder. Du kan vælge et chat distribution system, der videregiver kundeanmodninger til alle online kundesupportagenter. Generelt set, er det godt at have live chat-software a> integreret i hjemmesiden, da det tilføjer værdi til kundesupport.

Pro-tip: Sørg for at undersøge gode hostingtjenester, så din hjemmesides hastighed og kapacitet er optimeret. Det sidste, du ønsker, er, at din live chat-software crasher på siden på grund af strukturelle problemer.

Desuden giver, chat oversigt dig mulighed for at se onlinebesøgende, placering og URL’er. Du har også mulighed for interaktionsovervågning med hændelsesrapporter og samtalehistorik, som gør det muligt for dig at se tidligere chatsessioner. Det er et værdifuldt værktøj, der giver dit servicedesk-team omfattende information om dine kunder.

Chat-funktion i realtid i helpdesk-billetteringssystem - LiveAgent

Call Center

Et callcenter kan enten modtage indgående opkald fra kunder eller foretage udgående opkald. Dette gøres normalt for at informere kunderne om et produkt. Et interaktivt voice response (IVR) er en uvurderlig del af et callcenter-software. IVR-teknologi automatiserer dit telefonsystem med forudindspillede beskeder og derefter omdirigerer det det indgående opkald til den relevante agent eller afdeling.

Når supportteamet har travlt med at håndtere andre opkald, eller kunder ikke har tid til at tale med en agent, er der også mulighed for at anmode om at blive ringet op i IVR-menuen. Opkaldslogning eller opkaldsoptagelse er også en funktion i mange callcentre på grund af industristandarder til juridiske, uddannelse eller sikkerhedsformål.

Forbind din VoIP-udbyder med Help desk-software - LiveAgent

Sociale medier

Sporing af forskellige kanaler for at se, hvor dit brand er nævnt, er også kendt som brandovervågning. Overvågning af, hvordan forbrugere ser dit brand eller brands omdømmestyring og sørge for at tage strategiske beslutninger, hvor det er nødvendigt, kan drastisk påvirke vurderingen af ​​kundetilfredshed. Notifikationer på sociale medier, som kan komme fra administrationsværktøjer til sociale medier, kan være en effektiv måde at opretholde en ønsket socialt image.

Kundeportal

Forestil dig et helt bibliotek med en liste over artikler eller oplysninger om produkter eller tjenester, artikler, vejledninger, skærmbilleder, videoer osv. Dette er en one-stop-shop for al information om et produkt, almindeligvis kendt som vidensbase software. Det er afgørende også at have database parat med kundeoplysninger.

FAQ-sider fungerer også som en primær kilde til løsning af kundeproblemer eller uoverensstemmelser. Forum fungerer også som diskussionsområder for specifikke emner. Nogle kundeportaler har også sider med feedback og forslag.

Multividenbasefunktion i kundeportalsoftware - LiveAgent

Platforms specifikationer

Du bliver uundgåeligt nødt til at løse problemer over flere kommunikationskanaler, så enhver platform du vælger, bør tilbyde dig en multi-kanal kommunikationsvej til løsning. Billetadministration bør involvere ready-to-use templates til dåsesvar og bør også tillade fjernadgangskontrol.

Tilpassede serviceniveauaftaler eller SLA-styring sikrer, at alle aftalte serviceniveauer overholdes, og at der tages hensyn til de målinger, som de aftalte services måles med. Kombineret med rapportering og analyse, som giver dig nok data til at træffe informerede beslutninger og tidsregistreringssoftware til at holde regnskab med timer og udgifter på tværs af teams, som forbedrer kundeoplevelsen betragteligt.

Integrationer

Enhver software, der er sin løn værd, bør være i stand til at integrere på tværs af flere platforme problemfrit. Dette inkluderer, men er ikke begrænset til sociale medier, e-handelsplatforme, and VoIP (Voice Over Internet Protocol). For at lette brugen er integration afgørende, og manglende integration kan medføre, at softwaren bliver overset, selvom den potentielt er nyttig.

Den mest effektive måde at indsamle kundetilfredshedsdata på er ved at integrere med kundefeedback-software, for at indsamle kundetilfredshedsundersøgelser. At have adgang til tilfredshedsundersøgelser betyder, at du kan være proaktiv i, hvordan du administrerer dine systemer, hvilket fører til hurtigere løsningstider, når et problem opstår.

Forbind Facebook med Help desk-software - LiveAgent

Hvor meget koster support billetsystem?

God kundesoftware kan variere i pris afhængigt af den plan, du vælger, antallet af funktioner, den giver dig, og hvor mange agenter du bruger. Sørg for at tjekke, hvilke prisplaner der er tilgængelige, og vælg en tilpasset prismodel, hvor du betaler pr. bruger pr. måned.

Størstedelen af software bør også komme med en gratis prøveperiode hvis du har brug for at se, om du kan lide dem eller ej.

Top 25 udbydere af supportbilletsystemer

1. LiveAgent

1. LiveAgent - App - Uploads - 2021 - 08 - Liveagent Support Ticketing System.jpg

Hvis du leder efter supportbilletsoftware, hvorfor så ikke starte med det bedste? LiveAgent er uden tvivl en af ​​de bedste. Med alle supportkanaler under ét tag har denne funktionsrige software over 130+ funktioner og 200+ integrationer med de værktøjer du allerede bruger, hvilket betyder, at den kan integreres med forskellige kundefeedbacksoftware.

Lige når man troede, det ikke kunne blive bedre, bidrager LiveAgent med universelle indbakke, enhybrid billetstream så du kan følge løsninger på tværs af forskellige kanaler. Ikke flere ujævne arbejdsarbejdsbyrder. LiveAgent opretter og distribuerer automatisk arbejdsbyrder optimalt mellem agenter. Tidsstyring giver dig mulighed for at spore din agents arbejdstid pr. billet. Det håndterer også SLA-overholdelse ved at holde styr på åbningstider.

Youtube video:

Yderligere oplysninger kan gemmes i ticket fields, og du kan udføre masseaktioner af forskellig art. Og som prikken over i’et er der et SPAM filter, så du ikke behøver at se unødvendigt indhold, og du kan flette billetter sammen om samme emne.

Hovedtræk

  • En fleksibel live chat software
  • Call center software
  • Kunde CRM indsigt
  • Billetter til sociale medier
  • SEO optimeret vidensbase eller integreret videnforvaltningssystem
  • Indekseret selvbetjeningsportal
  • Dåsesvar
  • Foruddefinerede svar
  • Interne billetter
  • Mulighed for at flette billetter
  • Mulighed for at tilføje private noter til en billet
  • Dele billet
  • Automatiske meddelelser
  • Agentkollisionsdetektion
  • Revisionslog
  • Billeteksport

Fordele

  • Kraftig software
  • Funktionsrig
  • Overkommelige prisplaner

Ulemper

  • Stejl indlæringskurve
  • Begrænsede funktioner på den gratis plan

Pris
LiveAgent tilbyder adskillige planer med gennemsigtige priser for deres omnichannel helpdesk-software avanceret automatisering, live chat, sociale integrationer og call center-funktioner. Du får endda en gratis 14-dages prøveperiode for at se, om du kan lide det. Betal derefter, og opgrader, når du vil. Der er ingen kontrakter, ingen opsætningsgebyrer, og du kan annullere når som helst.

Planerne er som følger:

  • Ticket Plan @ $15/agent/måned
  • Ticket+Chat Plan @ $29/agent/måned (indeholder alt i Ticket plus mere)
  • Altomfattende plan @ $39/agent/måned (indeholder alt i de tidligere planer + mere)
  • Gratis konto med begrænsede funktioner

Ticket overload? No problem.

Maintain high service standards at all times and be stress-free with LiveAgent.

2. Freshdesk

2. Freshdesk - App - Uploads - 2021 - 08 - Freshdesk Example.jpg

Freshdesk er en anden kraftfuld helpdesk-software med nogle unikke funktioner, der giver dig mulighed for at prioritere, kategorisere og tildele billetter, så du aldrig mister overblikket over dem. Det kan spore indgående billetter over flere platforme, men det, der gør det unikt, er, at det har en agentkollisionsdetektionsfunktion for at sikre, at flere agenter ikke ender med at arbejde på den samme billet ved et uheld.

Sammen med muligheden for forudformaterede svar giver FreshDesk dig også mulighed for at prioritere, kategorisere og automatisk foreslå indgående billetfelter.

Den bruger også AI-drevne bots, der inkorporerer en kraftig automatiseringsmotor for at levere hurtige svar til din kunde og opnå hurtigere løsningstider.

Hovedtræk

  • Delt ejerskab (del billetter med andre teams, mens du bevarer synlighed til problemer)
  • Forbundede billetter
  • Support på tværs af flere kanaler
  • Intelligent billettildeling
  • Brugerdefinerede rapporter

Fordele

  • Stort antal integrationer
  • 21 dages gratis prøveperiode
  • Fantastisk til små til mellemstore virksomheder

Ulemper

  • Gratis plan har begrænsede funktioner
  • Begrænset telefonsupport

Pris
Freshdesk tilbyder flere planer over et varierende prisinterval i både helpdesk og omnichannel. Sørg for at gennemgå funktionerne for at se, hvilken der er bedst for dig. Der er også en gratis plan, der kan være nyttig, da den har ubegrænsede agenter, men den har minimale funktioner.

3. Zendesk

3. Zendesk - App - Uploads - 2021 - 08 - Zendesk Example 1.jpg

Zendesk har nærmest taget tilpasning af specifikke detaljer til det yderste, så deres produkter inkluderer Zendesk til tjenester, salg, platforme og API’er, såvel som markedspladser. Det giver også dine kunder mulighed for at kontakte dig via en kanal, som de er mest komfortable med, da det giver support via live chat, sociale medier, e-mail eller opkald.

Hjælpecentret og fællesskabsforummet giver kunderne mulighed for at løse problemer i deres eget tempo, mens de reducerer belastningen på de agenter, som nu kan fokusere på mere presserende problemer. Hele oplevelsen er også personliggjort til kunden med brug af AI-drevne bots.

Nøglefunktioner

  • Centraliseret hub til opbevaring og billetter
  • Helpdesk automatisering
  • Flersproget support og indhold
  • Præskriptive dashboards til at analysere kundeoplevelse og teamledelse
  • Udsted tagging på tværs af en bred vifte af billetter

Fordele

  • Samlet agentarbejdsområde
  • Forudbyggede integrationer
  • Handlingsbar indsigt

Ulemper

  • De mest kraftfulde versioner er dyre
  • Ingen gratis version

Pris
Zendesk tilbyder flere planer, der er forskellige for personer og enterpriser.

  • Suite Team @ $49/agent/måned
  • Suite Growth @ $79/agent/måned
  • Suite professional @ $99/agent/måned

For enterprises koster det

  • Suite Enterprise @ $150/agent/måned
  • Der er også en $250/agent/måned for dem, der har brug for den mest kraftfulde version.

4. Kayako

4. Kayako - App - Uploads - 2021 - 08 - Kayako Example.jpg

Hvis du leder noget med et personligt præg til din kundeservice og samtidig bevare avancerede funktioner såsom detaljerede rapporter osv., kan det være en god ide at overveje Kayako. Denne helpdesk-software er perfekt til mindre virksomheder, da den gør det muligt at gøre kundeservice personlig og enkel. Livechatsoftwaren er inkluderet og tilgængelig 24/7, så du kan hjælpe kunder i realtid på tværs af hver kanal.

Den integreres også problemfrit med apps på din hjemmeside, iOS og Android-enhed. Kundeservicen er kontekststyret, så du altid har et komplet billede af løsningsrejsen og ved, hvad der sker.

Kundens selvhjælpsvidenbase er også tilgængelig 24/7 med videnbaseartikler, så dine kunder kan hjælpe sig selv.

Nøglefunktioner

  • Support billetsalg med e-mail-integration
  • Kayako Query Language giver brugerne mulighed for at oprette tilpassede rapporter
  • Vægt på support til e-handelsplatforme
  • Forskellige API eller e-handel integrationer
  • Evnen til at generere omfattende kunde- og organisationsprofiler til CRM
  • Bedre aftalestyring for at hjælpe din virksomhed med at holde sig organiseret

Fordele

  • Fantastisk til mindre virksomheder
  • Individualiserede
  • Værdi for pengene

Ulemper

  • Funktioner har tendens til at være noget begrænsede

Pris/strong>
Kayako har tre planer afhængigt af dine behov.

  • En omnikanal-indbakke til små teams @ $15/agent/måned
  • En kundeservicesoftware til voksende teams @ $30/agent/måned
  • Og en kundeserviceløsning til større teams og virksomheder @ $60/agent/måned

5. Zoho Desk

5. Zoho Desk - App - Uploads - 2021 - 08 - Zoho Desk Example 1.jpg

Zoho Desk er en kraftfuld software og bestemt en du bør overveje. Zoho Desks omnichannel-tilgang giver dig mulighed for at modtage og håndtere billetter på tværs af flere platforme så let som ingenting. Zoho Desk muliggør workflowautomatisering for at automatisere manuelle gentagne handlinger og spore ansvarlighed og spotte flaskehalse.

Zoho Desk giver dig mulighed for at oprette forbindelse til andre værktøjer, du bruger, og endda bygge dine egne helpdesk-baserede interne apps gennem SDK’er. Du har også mulighed for at integrere en vidensbase og AI-funktioner på din hjemmeside, iOS eller Android-enhed.

Zoho Desk har også avancerede funktioner, så du kan modtage tilpassede rapporter om indsigtsfuld information.

Hovedtræk

  • Batch kommunikation
  • Realtidsanalyse med Radar
  • Nem sporing af flaskehalse med Blueprint
  • Zia, en AI-powered assistant
  • Avanceret svar editor
  • Forskellige arbejdstilstande til billethåndtering
  • Et live dashboard til visning af kritiske data og metrics

Fordele

  • Zoho Desk er billig
  • Zoho Desk har kraftfuld software
  • Fremragende kundeservice

Ulemper

  • Du kan opleve arbejdsgangsafbrydelser med Zoho Desk

Pris
Prisoplysninger for Zoho Desk er afhængig af, om Zoho Desk fakturerer dig årligt eller månedligt.

GRATIS STANDARD PROFESSIONAL
Faktureres årligtGratis$14/agent/måned$23/agent/måned
Faktureres månedligtGratis$20/agent/måned$35/agent/måned
Agent begrænsning3 Gratis Agenter UbegrænsetUbegrænset

6. Jitbit Helpdesk

6. Jitbit Helpdesk - App - Uploads - 2021 - 08 - Jitbit Example.jpg

Jitbit har to versioner af sine helpdesk-softwaresystemer. Den har en “on-premise” version og en cloud-baseret SaaS-version. En af de bemærkelsesværdige funktioner ved Jitbit er et to-vejs e-mail helpdesk billetsystem. Dette forvandler straks indgående e-mails til problembilletter, mens der sendes automatiske meddelelser til både brugere og helpdesk-agenter.
Jitbit har også hændelsessporingssoftware og kan tildele agenter eller kundeservicemedarbejdere til forskellige områder. SaaS-versionen er også tilgængelig, så du behøver ikke bekymre dig om installationsprocedurerne. Der er også fantastisk integration, så du kan løse billetter over flere kommunikationskanaler.

Den lokale version er en engangsbetalingsplan og er velegnet til op til 10 agenter. Dette er fantastisk for alle, der forsøger at undgå et abonnement eller flere betalinger. Det har muligheder for alle virksomhedsstørrelser, fra mellemstore virksomheder eller noget større end mellemstore virksomheder ned til forretningskravene for små hjemmevirksomheder eller store virksomheder.

Hovedtræk

  • E-mail billetsystem
  • Nem billetløsning
  • Forbinder med dine IT-systemer
  • Sporing af hændelser

Fordele

  • SaaS version tilgængelig
  • Mulighed for engangsbetaling

Ulemper

  • On-premise version kun egnet til 10 agenter

Pris
Der er flere tilgængelige prismuligheder, med flere funktioner tilgængelige, efterhånden som priserne stiger.

SmallCompanyEnterpriseSaaS (hosted)
$1699 $3499 $4999 fra $24 md.

7. HappyFox

7. HappyFox - App - Uploads - 2021 - 08 - Happy Fox Example.jpg

HappyFox har vundet pc-redaktørens valg for den bedste helpdesk-software fem år i træk. Det håndterer alle indgående anmodninger i ét billetsystem. Komplekse og overflødige arbejdsgange er outsourcet til en kraftfuld smart regelmotor. Den analyserer også målinger og kan generere solide rapporter, der hjælper med at træffe informerede beslutninger.

Du kan også oprette brugerdefinerede felter, arbejdsgange og skræddersy og personliggøre supportoplevelsen. HappyFox er fremragende ikke kun til HR & Marketing, kundesupport og IT-drift, men også for alle teams.

Hovedtræk

  • Opgavestyring
  • Dåsesvar
  • Helpdesk rapporterer
  • Asset management-værktøj (aktivsporing inklusive softwareaktiver)

Fordele

  • Automatisering
  • Asset management
  • Opgavestyring

Ulemper

  • Interface har en tendens til at være lidt kompliceret

Pris
HappyFox har både agentbaserede priser for små og mellemstore teams samt ubegrænsede agenter til store teams. Der skal anmodes om pris afhængigt af den plan, du vælger.

8. Vivantio Pro

8. Vivantio Pro - App - Uploads - 2021 - 08 - Vivantio Pro Example.jpg

Vivantio hjælper dig med at led dit team som en professionel. Alle indkommende serviceanmodninger sendes til de rigtige teams. Billettyper kan tilpasses; Forretningsprocessen kan styres på tværs af forskellige teams, afdelinger og endda kunderne. Væsentlige driftsdata er også synlige.

Intelligent routing og SLA-drevne eskaleringer hjælper med at fjerne flaskehalse. Softwaren har også kraftfulde automatiseringsværktøjer. Du kan endda tilbyde betingede inputvalg for at hjælpe kunder med at løse problemer hurtigere.
Du modtager også en gratis B2B Customer Service transformativ guide til at hjælpe dig med at gøre hele din virksomhed mere kundecentreret, hvilket kan hjælpe med kundetilfredshed ved at øge gennemsnittet kundetilfredshed.

Hovedtræk

  • Selvbetjening
  • Automatisering
  • Knowledge management
  • Asset management

Fordele

  • Asset management inkluderet
  • Videnstyring inkluderet
  • Kraftige automatiseringsfunktioner

Ulemper

  • Tager lidt tid at vænne sig til
  • Kan føles en smule anderledes, når du først bruger den

Pris
Prisen varierer afhængigt af den plan, du vælger, og de funktioner, du har brug for. Planerne er:

  • Value £32/bruger /måned betales årligt
  • Vital £42/bruger /måned betales årligt
  • Velocity £62/bruger /måned betales årligt
  • Visionary £102/bruger /måned betales årligt

9. HaloITSM

9. HaloITSM - App - Uploads - 2021 - 08 - Haloitsm Example.jpg

HaloITSM er alt hvad du behøver til IT på ét sted. Det giver dig mulighed for at have central kontrol over din kommunikation og automatisere din arbejdsgang. Deres ITIL-tilpassede processer gør det nemt at håndtere hændelser og opfylde SLA’er. Dine brugere vil synes, at selvbetjeningsportalen er ekstrem nem at navigere rundt i.

Det giver dig også mulighed for at centralisere aktivadministrationsprocessen og drage fordel af den tilgængelige kraftfulde AI-software. Det bedste ved det hele er, at du kan prøve det gratis i en måned for at se, om du kan lide det uden at skulle bruge et kreditkort.

Hovedtræk

  • Hændelsesprotokol
  • Konfigurationsstyring
  • ITIL servicekatalog
  • Knowledge management

Fordele

  • Problemstyring
  • Ændringsstyring
  • Automatisering

Ulemper

  • Ingen gratis version

Pris
Prisen varierer fra 3 agenter betalt pr. agent pr. måned til 150+ agenter, så du kan være sikker på at finde den pris, der passer til din virksomhed og antallet af agenter. Jo flere agenter du har, jo mere overkommelig er prisen.

10. Hiver

10. Hiver - App - Uploads - 2021 - 08 - Hiver Example.jpg

Hiver er verdens første Gmail-baserede helpdesk-app, hvilket betyder, at du kan levere hurtig og empatisk kundeservice lige fra Gmail uden at skulle lære og tilpasse dig et andet værktøj. En kæmpe bonus, hvis du ikke vil spilde tid og penge på at omskole personale.

Det skaber ansvarliggørelse med e-mail-ejerskab og -status for at sikre, at intet glemmes. Du kan samarbejde gnidningsløst, samtidig med at interne og eksterne samtaler holdes tydeligt adskilte og alligevel i kontekst. På denne måde kan du samarbejde om support-e-mails uden at kræve CC’er.

Du modtager også analyser og indsigt i fordeling af arbejdsbelastning, ser SLA-overtrædelser og teampræstationer og forbedrer dig baseret på metrics.

Hovedtræk

  • E-mail tags
  • Delte kladder
  • Aktivitets-tidslinje
  • Kollisionsadvarsler
  • Adgangskontrol
  • Round-Robin opgave
  • Noter og @mentions
  • kunderundspørger

Fordele

  • Tillader samarbejde mellem teams.
  • Behøver ikke at omskole personalet
  • Skaber ansvarlighed

Ulemper

  • Virker kun med Gmail

Pris
Alt efter hvilken plan du er tryg ved, kan du vælge mellem følgende, men sørg for at tjekke, hvilke funktioner der er tilgængelige.

  • Lite @ $12/bruger/måned
  • Growth @ $24/bruger/måned
  • Pro @ $37/bruger/måned
  • Elite @ $57/bruger/måned

Engage with your customers on all channels

If you wish to improve your response and resolution times, consider LiveAgent for all you support ticketing needs.

11. Gorgias

11. Gorgias - App - Uploads - 2021 - 08 - Gorgias Example.jpg

Gorgias giver dig mulighed for fuldstændig at centralisere dine supportbilletter ét sted. Dette vil gøre dig i stand til at sikre dig, at alle dine kunders data vises, mens du taler med dem, hvilket er usædvanligt nyttigt. Du kan redigere ordrer, ændre abonnementer og refundere betalinger uden at forlade din helpdesk. Du kan også spore alt salg genereret af supportagenter via tekstbeskeder, svar på sociale medier og live chat-samtaler på dit websted.

Softwaren er også designet med eCommerce specifikt i tankerne, men kan passe til det hele med over 30+ integrationer.

Hovedtræk

  • Multi-butik forbindelse
  • Stilfuld menu
  • Skabeloner til automatisering
  • Automatiserede svar
  • Regler og makroer
  • Autosvar

Fordele

  • Integration
  • Foretrukken til e-handel

Ulemper

  • Prisen er pr antal billetter

Pris
Det er billigere, når den betales årligt, men du kan også vælge et månedligt abonnement.
Priserne starter ved $50/måned for 350 månedlige billetter +$25 for hver ekstra 100 billetter og går hele vejen op til $625/måned for 6.000 månedlige billetter +$14 for hver yderligere 100 billetter. Du kan også anmode om en tilpasset prisplan til dine egne behov.

12. ProProfs Help Desk

12. ProProfs Help Desk - App - Uploads - 2021 - 08 - Proprofs Example.jpg

ProProfs Help Desk er enkel, ligetil og nem at bruge. Det giver teammedlemmer mulighed for at samarbejde med en delt indbakke. Automatisering giver mulighed for øget workflow-produktivitet, og detaljerede præstationsrapporter og indsigt baseret på analyser er også tilgængelige.

Selvom det også giver multi-kanal support og inkluderer en vidensbase, er det bedst anvendt af dem, der ønsker at løse alle kundesupportforespørgsler via e-mail.

Hovedtræk

  • Samarbejd med delte indbakker
  • Øg agentproduktiviteten med automatisering
  • Forbedre ydeevnen med rapporter
  • Giv multi-kanal support
  • Inkluderer chat, vidensbase og undersøgelse

Fordele

  • Perfekt til dem, der kun vil bruge e-mail
  • Meget effektiv software

Ulemper

  • Ikke så kraftfuld som anden software

Pris
Prisen starter ved $0 for den gratis version, men du kan bruge den essentielle version for kun $10/bruger/måned, og hvis du har brug for endnu flere funktioner, kan du få adgang til premium version til $15/bruger/måned.

13. OneDesk

13. OneDesk - App - Uploads - 2021 - 08 - Onedesk Example.jpg

Hvis du leder efter en måde at fusionere projektstyringssoftware med helpdesk-billetter, så er OneDesk løsningen for dig. Fra helpdesk-siden har du de funktioner, der giver dig mulighed for at registrere billetter via e-mail, en integreret chat og samarbejde, administration af serviceanmodninger, kundeportal og vidensbase. Du har også mulighed for automatiserede og tilpasselige arbejdsgange, og du kan holde styr på serviceniveauaftaler.

Tilføj oven i dette fordelen ved en alsidig projektstyringssoftware, der giver dig mulighed for at have diskussioner og meddelelser om opgaver og problemer, visninger til traditionel og agil projektledelse, Gantt-diagrammer, planlægning og opgaver, tidsregistrering med timesedler og opgavetimere , rapportering og eksport og integrationer til andre applikationer, du allerede bruger.

Hovedtræk

  • Help desk Software
  • Samarbejd med dine kunder
  • Opgaver, projekter og porteføljer
  • Opret forbindelse til OneDesk

Fordele

  • Fordele ved to i én helpdesk og projektstyringssoftware

Ulemper

  • Ikke optimalt, hvis du kun ønsker enten projektledelse eller helpdesk-software og ikke begge to.

Pris
Prisen er ganske overkommelig til $9/bruger/måned

14. ManageEngine ServiceDesk Plus

14. ManageEngine ServiceDesk Plus - App - Uploads - 2021 - 08 - Manageengine Servicedesk Plus Example.jpg

ManageEngine Service Desk er bygget specielt med det formål at være en IT helpdesk software. Det inkorporerer bedste praksis ITSM-arbejdsgange, kraftfulde integrationer med IT-administrationsapps, smart automatisering, omfattende rapporteringsmuligheder, kodeløse tilpasninger og meget mere.

Du har også mulighed for at implementere on-premise eller bruge cloud-baseret software. Standardplanen er blot IT helpdesk-software, professional plan indeholder en helpdesk + asset management, og enterprise plan består af help desk + change + asset + project.

Hovedtræk

  • Hændelsesprotokol
  • Problemstyring
  • Forandringsstyring
  • Asset management

Fordele

  • Gratis værktøjer og ressourcer tilgængelige
  • IT projektledelse
  • Help desk-mobilapp tilgængelig

Ulemper

  • Rapporteringsværktøjet er begrænset

Pris
Priserne afhænger af individuelle behov, men der der kan anmodes om et overslag.

15. EngageBay

15. EngageBay - App - Uploads - 2021 - 08 - Engage Bay Example.jpg

EngageBay har nogle spændende funktioner, hvad angår helpdesk-software. Deres CRM-software giver dig mulighed for at gemme ubegrænsede kontakter og opbygge stærkere relationer ved at holde styr på alle dine kundeoplysninger ét sted.

Det giver dig også mulighed for at automatisere din marketingproces ved at sende personlige beskeder til målgruppen. De understøtter også live chat-software, så du kan tilbyde dine kunder support, når de anmoder om det.

Hovedtræk

  • Landingssider
  • Leadgenereringsværktøjer
  • Marketing automation
  • Makroer

Fordele

  • Tilbyder flere billetgrupper
  • Segmenteringsfunktion til personligt tilpasset indhold og målrettede kampagner
  • Video skabeloner

Ulemper

  • Indviklet
  • Det tager lidt tid at vænne sig til

Pris
Der er flere planer og muligheder for, hvordan du gerne vil blive faktureret. Et par af disse entry-level planer er:

  • All-in-One starter ved $8,99
  • Marketing starter ved $7,79
  • CRM & Sales Bay starter ved $7,79
  • Service Bay feature tilbyder for evigtgratis helpdesk

16. Jira Service Desk

16. Jira Service Desk - App - Uploads - 2021 - 08 - Jira Example.jpg

Jira Service Desk er den eneste servicedesk bygget på Jira. Det er en del af Jira service management, som omfatter al funktionaliteten fra Jira Service Desk med bedre ITSM-funktioner.

Det giver dig mulighed for at konfigurere køer til at spore, prioritering og tildele indgående anmodninger.

Hovedtræk

  • Håndtering af serviceanmodninger med høj hastighed
  • Et samlet syn på arbejdet
  • Kø-anmodninger
  • Anmodninger fra Slack og Microsoft Teams

Fordele

  • Effektiv hændelseshåndtering
  • Asset management
  • Gratis for små hold

Ulemper

  • Kun hvis tre agenter eller færre
  • Selvhjælpsforum kun tilgængelig support

Pris
De tilgængelige prisplaner er:

  • Gratis for tre agenter (for små teams, der starter med en servicedesk)
  • Standard @ $20/agent For teams, der standardiserer deres serviceadministration)
  • Premium @ $40/agent (for organisationer, der skalerer high-velocity ITSM)

17. Jivochat

17. Jivochat - App - Uploads - 2021 - 08 - Jivochat Example.jpg

Jivochat giver dine kunder mulighed for at kontakte dig via den kanal, de føler sig bedst tilpas med, så du ikke går glip af en chance for at oprette en forbindelse. Den integreres problemfrit med alt fra Apple Business Chat til WhatsApp, Instagram og endda en chatbot.

Effektiv klient/agent-kommunikation, da al information og nødvendige værktøjer vises i et enkelt vindue.

Hovedtræk

  • E-mail chat udskrifter
  • Sortliste
  • Filoverførsel
  • Servicekvalitets-rating
  • Oversætter

Fordele

  • Topbedømte kundesupport-app i App Store
  • Opkaldsanmodning besvares på 30 sekunder eller mindre
  • Real-time besøgende monitor

Ulemper

  • Gratis version kun tilgængelig for de første 5 agenter

Pris
ivochat er gratis for de første fem agenter og koster derefter $13/agent/måned, hvis de faktureres årligt.

18. Cometchat

18. Cometchat - App - Uploads - 2021 - 08 - Cometchat Example.jpg

CometChat har to versioner af sin software tilgængelig, nemlig CometChat Go og CometChat Pro. CometChat Go er et træk og slip chat-plugin til populære kodefri platforme som WordPress og anden websoftware.

CometChat Pro tilbyder chat API, SDK’er og UI-komponenter til populære programmeringssprog som React, Swift, Cotlin, Java osv.

Hovedtræk

  • Klar til at bruge plugins
  • Attraktiv white-label UI
  • Der kræves ingen udvikling til CometChat Go
  • Open-source UI-komponenter
  • Minimal udvikling påkrævet for CometChat Pro

Fordele

  • Lidt eller ingen udvikling påkrævet
  • Attraktiv UI
  • Behøver ikke at betale før lancering

Ulemper

  • CometChat Pro er ikke egnet til dem, der ikke kan kode
  • Dyr

Pris
Den billigste plan starter ved 149 USD/måned

19. Freshchat

19. Freshchat - App - Uploads - 2021 - 08 - Freshchat Example.jpg

Freshchat er unik på den måde, det leverer kundeservice på tværs af flere kanaler. Det gør det ved at bruge en blanding af kunstig intelligens og menneskelig assistance. Gennem brugen af ​​AI-drevne chatbots guider den kunderne gennem at løse deres forespørgsler, uanset hvilken kanal de bruger.

Softwaren forudser endda, hvornår en kunde kan have et problem med noget, og proaktivt kontakte dem først. Det integreres også på tværs af de fleste sociale medier, hvor de fleste forbrugere føler sig bedst tilpas.

Hovedtræk

  • Blanding af kunstig intelligens og menneskelig støtte
  • Proaktiv
  • Kontekstdrevne bots

Fordele

  • Flersproget support
  • Kraftig AI

Ulemper

  • Kan være dyrt

Pris
Da priserne varierer afhængigt af den plan, du vælger, kan den være meget overkommelig eller ret dyr; dette varierer dog på dine individuelle behov.

20. Freshservice

20. Freshservice - App - Uploads - 2021 - 08 - Freshservice Example.jpg

Fresh service er en intelligent servicestyringsløsning til den moderne virksomhed. Softwaren kan prale af et massivt investeringsafkast for sine kunder. Med sine kraftfulde automatiseringsværktøjer kan den reagere hurtigere på kunder og løse problemer. Det giver et betydeligt afkast af investeringen, da næsten halvdelen af ​​omsætningen kommer fra tilbagevendende kunder, ifølge denne benchmark-rapport.

På grund af sin integrerede servicestyring på en enkelt platform har den forbedret servicestyring.

Hovedtræk

  • Bygget til enterprise og designet til medarbejdere
  • SLA ledelse
  • Knowledge management
  • Selvbetjeningsportal

Fordele

  • 308% ROI
  • Ekspert onboarding
  • Migrationstjenester
  • 24/7 e-mail support

Ulemper

  • Telefonsupport er ikke altid tilgængelig

Pris
Prisintervallet varierer afhængigt af den plan, du vælger. Det er vigtigt at gennemgå de tilbudte planer og funktioner i detaljer.

21. Hubspot Service hub

21. Hubspot Service hub - App - Uploads - 2021 - 08 - Hubspot Service Hub Example.jpg

Hubspot Service Hub samler alle dine kundeservicedata og -kanaler på én CRM-platform, så du kan være mere effektiv med onboarding, omskoling, support og vækst af din kundebase.

Hubspot prioriterer kritiske problemer først og tilføjer routing til billetter. Det har også en videnbase, der hjælper kunderne med at hjælpe sig selv først. Dette reducerer også belastningen på midlerne. Live chat-funktionen giver dig også mulighed for at hjælpe kunder på din hjemmeside i realtid.

Hovedtræk

  • Help desk og billettering.
  • Vidensbase
  • Live chat
  • Automatiseret kundeservice

Fordele

  • Kundecentreret ry
  • Fjerner manuelle processer med automatisering

Ulemper

  • Debiteres baseret på antallet af marketingkontakter, hvilket gør det dyrt

Pris
Prisplanerne er som følger:

  • Starter fra $45/måned
  • Professional fra $800/måned
  • Enterprise fra $3.200/måned

22. Vision Helpdesk

22. Vision Helpdesk - App - Uploads - 2021 - 08 - Vision Helpdesk Example.jpg

Vision Helpdesk giver dig mulighed for at samle anmodninger fra din virksomheds e-mail, telefon, sociale chatmedier og websteder, så du kan administrere dem centralt ét sted. Du kan indstille SLA’er, eskaleringer, automatisere workflow og endda automatisere dit billetsoftwareflow.

Vision Helpdesk giver dig mulighed for at definere landingsafdelingen og personalet, der er tildelt, når en ny billet ankommer. Du kan ændre billetegenskaber baseret på bestemte kriterier og betingelser. Du kan også konfigurere automatisk lukning, når du ikke modtager et svar inden for en fastsat tid.

Hovedtræk

  • Privat samarbejdsværktøj
  • Gamification øger produktiviteten
  • Opgavestyring

Fordele

  • Billetbaseret fakturering
  • Tidsbaseret fakturering
  • Faktureringsrapporter

Ulemper

  • Ikke det bedste til integration

Pris
Der er flere prisplaner, der starter fra $12 til $800 afhængigt af hvilke funktioner du vil have og hvordan du vil downloade det.

23. Web Help Desk

23. Web Help Desk - App - Uploads - 2021 - 08 - Web Help Desk Example.jpg

Web Help Desk tilbyder to IT Service Management muligheder, der passer til dine behov afhængigt af, hvad du foretrækker. Web-helpdesken er en lokal løsning, og Service Desk er en cloud-baseret løsning.

Tids- og faktureringsstyring er en anden fantastisk funktion sammen med hardwarestyring. Du kan også strømline dine trouble ticket-resultater med trouble ticket-administration. Endelig har du også SLA-styring, som er med til at sikre, at du ikke tilsidesætter din SLA.

Hovedtræk

  • Billetadministration
  • Sporing af hændelser
  • Asset management
  • Vidensbase
  • Forandringsstyring

Fordele

  • Servicedesk har en måned lang gratis prøveperiode
  • Mulighed for at betale én gang og bruge for evigt eller abonnere

Ulemper

  • Web Help Desk har kun en 14 dages gratis prøveperiode

Pris
Priserne varierer afhængigt af, om du vælger vedvarende- eller abonnementsmuligheder. Men jo flere navngivne brugere du har, jo billigere bliver det per bruger. Du kan få et tilbud på hjemmesiden.

24. Agiloft Service Desk

24. Agiloft Service Desk - App - Uploads - 2021 - 08 - Agiloft Service Desk Example.jpg

Agiloft hjælper dig med at lukke billetter hurtigere end nogensinde med deres konfigurerbare billettildeling og eskaleringsregler, som advarer dig om blokeringer og proaktivt eskalerer problemer, når det er nødvendigt. Du har også mulighed for at forbedre sammenhængen ved at automatisere arbejdsgangen.

Agiloft har en stor videnbase, der giver kunderne mulighed for at besvare deres nemmere spørgsmål, hvilket sparer agenten kostbar tid.

Hovedtræk

  • Slutbrugerportal
  • Live Chat
  • Kundetilpassede hjemmesider

Fordele

  • Fleksibel prissætning, der passer til dit budget
  • Individualiserede hjemmesider

Ulemper

  • Ingen intern chatfunktion

Pris
For at finde ud, hvad priserne er, kan du anmode om et tilbud fra webstedet baseret på den plan, du er interesseret i. Der er dog også en gratis prøveversion tilgængelig.

25. SolarWinds web help desk and service desk

25. SolarWinds web help desk and service desk - App - Uploads - 2021 - 08 - Solarwinds Example.jpg

SolarWinds web helpdesk har hændelsesstyring, der betyder, at de indgående billetter prioriteres. Servicekataloget gør det også muligt at standardisere serviceanmodninger og opfyldelsesprocesser. Brugerne har en serviceportal, der fungerer som det eneste sted at indsende billetter og forespørgsler.

Forandringsstyring giver dig mulighed for at planlægge og hurtigt implementere ændringer. Der er også en indbygget videnbase, som gør det muligt for kunderne at løse deres mindre problemer hurtigt.

Hovedtræk

  • Fuldt integreret IT asset management
  • Integreres med over 200 cloud-applikationer
  • Problemstyring
  • Forandringsstyring

Fordele

  • Kraftig automatisering
  • Fantastisk software

Ulemper

  • Du bliver også opkrævet pr. enhed

Pris
Priserne starter ved $19 pr. måned pr. tekniker, men går op til $89 pr. måned pr. tekniker.

Top 5 udbydere af supportbilletter sammenlignes

Lad os se på de top 5 support billetsystemer og sammenligne nogle af deres nøglefunktioner, så du kan træffe den bedste beslutning baseret på fakta.

1. LiveAgent

LiveAgent står stadig øverst på vores liste med dets kraftfulde funktioner såsom universel indbakke, hybrid billetstrøm, automatiseret billetdistribution samt muligheden for at automatisere dit workflow gennem tid, handling og SLA-regler. Der er ikke noget opsætningsgebyr, kundeservice tilgængelig 24/7, og der kræves intet kreditkort for at tilmelde dig deres gratis 14-dages prøveperiode. Det giver dig også mulighed for at annullere når som helst, da der ikke er nogen kontrakter, og du kan opgradere og løbende betale. Ikke alene er alle deres planer utroligt overkommelige, men du kan også starte med en forever free konto og se, om det er passer godt til dig.

Curious to learn more?

Join over 21,000 businesses around the world, across various industries that are already using LiveAgent and discover all it has to offer.

2. Zoho Desk

Zoho Desk har nogle fantastiske funktioner, der gør det til en af ​​de bedre tilgængelige helpdesk-software. Det giver dig mulighed for at organisere din helpdesk, så den afspejler din virksomheds struktur. Du kan også oprette en særskilt selvbetjeningsportal for hvert brands kunder. Softwaren anbefaler endda oplysninger fra videnbasen til agenter for at tilføje dem til kundesvar. Endelig viser live-dashboardet aktuelle trends, og der er endda en mobilapp.

3. OneDesk

OneDesk kombinerer helpdesk og projektstyringssoftware for at give dig det bedste af begge verdener. Det er perfekt til teams, der skal arbejde med projektledelse samt håndtere kundesupport. Og ikke nok med det, den har også en fantastisk overkommelig prisplan, og du betaler pr. bruger. Hver plan inkluderer ubegrænsede kunder, ubegrænsede projekter og alle funktionerne i OneDesk.

4. Hiver

Hiver er den eneste helpdesk bygget til G-Suite. Det er også en favorit blandt enhjørninger til kundesupport. Funktionen delt indbakke giver dig adgang til delte indbakker lige inde i Gmail. Analytics giver dig også mulighed for at spore nøglemålinger og teampræstationer. Desuden kan du uddelegere e-mails med et enkelt klik og skrive noter til teammedlemmer for at give kontekst eller instruktioner.

5. Kayako

Kayako kom med på vores liste på grund af dens enkelhed og brugervenlighed. Det passer perfekt til små og mellemstore virksomheder og tilbyder et personligt præg til kundeservice. Selvom det ikke har så mange funktioner som LiveAgent, har det stadig de fleste af de vigtige, du har brug for til et kundesupportteam for små virksomheder. Kayako er også overkommelig og prissat passende for den værdi, den tilbyder.

Top 5 support billetsystemer sammenlignet

E-mail support systemCapterra RatingGratis version Gratis prøveversionStart prisen 
LiveAgent4.7/5 ca. 1.000 anmeldelser)JAJA$15 per agent/md
Zoho Desk4.5/5 (ca. et tusind anmeldelser)JAJA$14 per agent/md
OneDesk4.0/5 (2 anmeldelser)NEJJA$9 per agent/md
Hiver 4.7/5 (74 anmeldelser) NEJJA $12 per agent/md
Kayako
4.0/5 (157 anmeldelser) JAJA $15 per agent/md
Dateret 30. august

Konklusion

Når det drejer sig om at vælge den rigtige supportbilletsystemløsning, kan det godt skabe en udfordring at beslutte, hvilken der er bedst for din virksomhed. Det er vigtigt at træde et skridt tilbage og overveje de funktioner, du har brug for, for at kunne træffe en informeret beslutning og give dine kundeservicerepræsentanter en fordel. Disse faktorer, sammen med den store værdi for pengene og den fremragende vurdering på velrenommerede anmeldelseswebsteder, kan hjælpe med din søgning.

Cloud-based ticketing for an affordable price

Straightforward set up and ease-of-use make LiveAgent one of the best support tickets systems on the market.

FAQ:

Hvad er et supportbilletsystem?

Et support billetsystem er software, der opretter en “billet”, når en kunde har en serviceanmodning. Da alle interaktioner og anmodninger er knyttet til denne billet, bliver det væsentligt nemmere for kundesupportledere at hjælpe kunden. Når problemet er løst, forsvinder billetten, og teamsamarbejdet om næste spørgsmål eller billet kan begynde.

Hvad er forskellen mellem et supportbilletsystem og en standard e-mailudbyder?

Hvis du kun håndterer nogle få kunde-e-mails om dagen, så klarer en standard-e-mail-udbyder normalt arbejdet. Med et support billetsystem kan du dog håndtere en meget større mængde kundeproblemer og gøre det på en velorganiseret måde. Et supportbilletsystem lader dig normalt prioritere, minder dig om og gemmer alle relevante oplysninger vedrørende en enkelt klient i en billet. Billetter kan derefter håndteres fra et enkelt dashboard.

Hvad er en omnichannel-supportbilletsystemløsning?

Et omnichannel support billetsystem er et system, der giver dig mulighed for at håndtere en billet på tværs af flere kanaler. Hvis en kunde sender dig en e-mail og derefter ringer tilbage fra en mobilenhed for at følge op, tilbyder en omnichannel helpdesk-billetsoftware den multi-kanal support, du har brug for for at følge billetten på tværs af flere platforme.

Hvad er fordelene ved at bruge et supportbilletsystem?

Brug af et supportbilletsystem fjerner den enorme byrde fra dine skuldre, da du ikke længere behøver at søge, huske eller kigge efter enkle detaljer for hver klient og deres problemer. Alt optages og gemmes på et enkelt sted og kan nemt tilgås af dig på et brugerdefinerbart dashboard, hvorfra du kan prioritere og løse billetter.

Hvor meget koster et supportbilletsystem?

Hvad angår prisoplysninger, kan prisintervallet for et supportbilletsystem variere afhængigt af hvilket kundesupportsoftwarefirma du vælger at bruge, og hvilke funktioner det giver dig. Så selvom du måske kan finde gratis versioner af den software, du har brug for med kun de almindelige funktioner, vil prisen stige med tilføjede bemærkelsesværdige funktioner såsom en chatfunktion eller analysefunktioner.

Hvordan fungerer supportbilletsystemet?

Supportbilletsystemet skaber en “billet”, når en kunde rapporterer et problem. Denne billet skal så løses og indeholder alle de relevante oplysninger, de interne medarbejdere har brug for for at løse problemet. Dette er meget mere effektivt end at forsøge at huske, hvilke klienter der skal have det gjort, og det hjælper også med at undgå fejl.

Hvilket udstyr skal der bruges for et supportbilletsystem?

Et godt supportbilletsystem kræver helpdesk-software, helst cloud-baseret helpdesk-løsningssoftware og en veluddannet medarbejderservice til at besvare forespørgsler. Den skal have en bred vifte af funktioner og have integrerede videnstyrings-virksomhedsværktøjer, så du hurtigt kan løse problemer. Forhåndsudviklede integrationer er også en stor hjælp for at løse individuelle billetter eller billetter med tråde på tværs af flere platforme.

Hvad er det bedste support billetsystem?

Når det kommer til stykket, afhænger det bedste supportbilletsystem af dine forretningsmål og varierer med virksomhedsstørrelser, fra små virksomheder til mellemstore virksomheder. Det bedste helpdesk-billetsystem for en anden er muligvis ikke blandt de bedste helpdesk-softwaresystemer for dig. Sørg for at lave din research og vælg omhyggeligt for at få mest muligt ud af det og sikre, at du har glade kunder.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er support billetsystemsoftware?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Et support billetsystem er software, der opretter en “billet”, når en kunde har en serviceanmodning. Da alle interaktioner og anmodninger er knyttet til denne billet, bliver det væsentligt nemmere for kundesupportledere at hjælpe kunden. Når problemet er løst, forsvinder billetten, og teamsamarbejdet om næste spørgsmål eller billet kan begynde..” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er forskellen mellem et supportbilletsystem og en standard e-mailudbyder?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Hvis du kun håndterer nogle få kunde-e-mails om dagen, så klarer en standard-e-mail-udbyder normalt arbejdet. Med et support billetsystem kan du dog håndtere en meget større mængde kundeproblemer og gøre det på en velorganiseret måde. Et supportbilletsystem lader dig normalt prioritere, minder dig om og gemmer alle relevante oplysninger vedrørende en enkelt klient i en billet. Billetter kan derefter håndteres fra et enkelt dashboard..” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er en omnichannel-supportbilletsystemløsning?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Et omnichannel support billetsystem er et system, der giver dig mulighed for at håndtere en billet på tværs af flere kanaler. Hvis en kunde sender dig en e-mail og derefter ringer tilbage fra en mobilenhed for at følge op, tilbyder en omnichannel helpdesk-billetsoftware den multi-kanal support, du har brug for for at følge billetten på tværs af flere platforme.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er fordelene ved at bruge et supportbilletsystem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Brug af et supportbilletsystem fjerner den enorme byrde fra dine skuldre, da du ikke længere behøver at søge, huske eller kigge efter enkle detaljer for hver klient og deres problemer. Alt optages og gemmes på et enkelt sted og kan nemt tilgås af dig på et brugerdefinerbart dashboard, hvorfra du kan prioritere og løse billetter.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvor meget koster et supportbilletsystem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Hvad angår prisoplysninger, kan prisintervallet for et supportbilletsystem variere afhængigt af hvilket kundesupportsoftwarefirma du vælger at bruge, og hvilke funktioner det giver dig. Så selvom du måske kan finde gratis versioner af den software, du har brug for med kun de almindelige funktioner, vil prisen stige med tilføjede bemærkelsesværdige funktioner såsom en chatfunktion eller analysefunktioner.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvordan fungerer supportbilletsystemet?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Supportbilletsystemet skaber en “billet”, når en kunde rapporterer et problem. Denne billet skal så løses og indeholder alle de relevante oplysninger, de interne medarbejdere har brug for for at løse problemet. Dette er meget mere effektivt end at forsøge at huske, hvilke klienter der skal have det gjort, og det hjælper også med at undgå fejl.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvilket udstyr skal der bruges for et supportbilletsystem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Et godt supportbilletsystem kræver helpdesk-software, helst cloud-baseret helpdesk-løsningssoftware og en veluddannet medarbejderservice til at besvare forespørgsler. Den skal have en bred vifte af funktioner og have integrerede videnstyrings-virksomhedsværktøjer, så du hurtigt kan løse problemer. Forhåndsudviklede integrationer er også en stor hjælp for at løse individuelle billetter eller billetter med tråde på tværs af flere platforme.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er det bedste support billetsystem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Når det kommer til stykket, afhænger det bedste supportbilletsystem af dine forretningsmål og varierer med virksomhedsstørrelser, fra små virksomheder til mellemstore virksomheder. Det bedste helpdesk-billetsystem for en anden er muligvis ikke blandt de bedste helpdesk-softwaresystemer for dig. Sørg for at lave din research og vælg omhyggeligt for at få mest muligt ud af det og sikre, at du har glade kunder.” } }] }
Mark Xavier Quadros

Gæsteindlæg forfatter

Mark Xavier Quadros

Mark Quadros is a SaaS content marketer that helps brands create and distribute rad content. On a similar note, Mark loves content and contributes to several authoritative blogs like HubSpot, CoSchedule, Foundr, etc. Connect with him via LinkedIN or twitter.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo