Få et effektivt support billetsystem til din virksomhed og øg kundetilfredsheden. Vælg det bedste system ud fra funktioner som multichannel support, billetadministration, live chat, call center og sociale medier. Gennemgå også integrationer og priser for de bedste udbydere som Freshdesk, Zendesk, og Jitbit.
Hvis du ikke er sikker på, hvilket supportbilletsystem er det bedste for dig selv, eller du ikke engang har hørt om supportbilletsystemer og vil vide mere, er du kommet til det rigtige sted.
Ikke alene er et supportbilletsystem næsten en nødvendighed for enhver virksomhed, men dette smarte lille system kan gøre livet meget nemmere, spare dig værdifulde timer og vinde points med kunderne.
Forskellen mellem et fremragende supportbilletsystem og et gennemsnitligt kan dog være ret drastisk, så det er i din bedste interesse at sikre, at du har det bedst mulige system, mens du stadig får noget for pengene.
Et support billetsystem er i bund og grund en software, der giver dig mulighed for centralt at administrere flere kundeserviceanmodninger, der kommer ind fra forskellige kanaler. Denne nydelige lille helpdesk-software genererer en billet til hver kundeserviceanmodning, du modtager.
Overvej et scenario, hvor der er et lille problem med dit produkt, og du ikke har en dedikeret kundeserviceplatform. Kundehenvendelser skal behandles, når de ankommer, og det er uundgåeligt, at du utilsigtet glemmer nogle kundeanmodninger.
Dette kan være en frustrerende oplevelse for både dig og din kunde. Som enhver virksomhed ved, har kundetilfredshed en påvirkning på dit salg og loyalitet. Det er derfor i din bedste interesse som virksomhedsejer at sikre, at alle kundeinteraktioner holdes korte, gode og effektive. Noget der ikke altid er muligt med forkert uddannede kundeservicemedarbejdere.
Det er her et godt billetsupport-system kommer ind i billedet. Hver anmodning skal registreres, såvel som dato, klokkeslæt og andre relevante detaljer, og en billet vil blive genereret. Ved at gøre det vil dit kundesupportteam være meget mere effektivt på den måde, de håndterer indkommende forespørgsler på.
Der er også den ekstra fordel ved at være i stand til at planlægge påmindelser og prioritere afhængigt af kundens krav. Det vil spare dig for værdifuld tid og få dig til at se mere effektiv ud og i kontrol. Det gør også livet meget lettere og hjælper med at strømline hele kundeserviceprocessen.
Det kan være udfordrende at vælge det bedste billet support system til din virksomhed. Der er flere faktorer, der skal tages i betragtning, og selvom de fleste helpdesk-software nok vil have nok funktioner til at holde kunderne glade, handler det mest almindelige spørgsmål om, hvad den mest omkostningseffektive løsning er. Lad os se på nogle faktorer.
Du bør spørge dig selv, om du modtager kundesupportbilletter fra alle de kommunikationskanaler, du får klager fra, eller om al din billettrafik kommer fra en enkelt kilde. Du vil måske også optimere til en eller to kanaler og se efter en kundeservicesoftware, der kun har disse funktioner. Det er værd at tage sig tid til at se, om du interagerer med din kundebase primært via e-mail, kundeopkald og sociale medier, hvilket kan kræve, at du skal lede efter en bestemt funktion til helpdesk-software.
På den anden side, hvis de fleste af dine billetter kommer fra kundeportalen, skal du måske investere i et system med indbygget live chat-software for øjeblikkelig hjælp.
Hvis du er sikker på, at du vil modtage billetter fra flere kanaler, bør du undersøge et hybrid billetsystem. Dette giver kundeservicemedarbejdere mulighed for at følge billetløsningen eller kundernes spørgsmål på tværs af flere kanaler.
Alternativt kan du vælge en universel indbakke, hvor du kan se og svare på flere billetter fra et enkelt sted.
Customer relationship management er en integreret del af, hvorfor du vælger billetsoftware. Hvis du bemærker gentagne problemer, funktioner som makroer eller skabelonsvar og foruddefinerede svar vil det hjælpe dig med at spare tid. Automatisk billetdistribution og eskalering gør systemet nemmere at administrere. Massebilletaktioner giver dig mulighed for at udføre handlinger på flere billetter samtidigt, hvilket sparer dig tid og giver dig mulighed for at sende, overføre, løse eller slette flere billetter på én gang.
Du skulle også gerne have en dybdegående rapportering og analyse for at sikre, at det er en velovervejet beslutning. Software, der giver advarsler og meddelelser er også fantastisk, fordi de sikrer, at du ikke går glip af noget, og intet overses.
Live chat software er en fantastisk måde for dig at løse kundeforespørgsler i realtidskommunikation via chatbeskeder på. Du kan vælge et chat distributions-system, der videregiver kundeanmodninger til alle online kundesupportagenter. Generelt er det at have have live chat-software indlejret i hjemmesiden, noget der tilføjer værdi til kundesupport.
Pro-tip: Sørg for at undersøge gode hostingtjenester, så din hjemmesides hastighed og kapacitet er optimeret. Det sidste, du ønsker, er, at din live chat-software crasher på siden på grund af strukturelle problemer.
Desuden giver chatoversigt dig mulighed for at se online besøgende, beliggenhed og webadresser. Du har også mulighed for interaktionsovervågning med hændelsessporingssoftware og samtalehistorik, som gør det muligt for dig at se tidligere chatsessioner. Det er et værdifuldt værktøj, der giver dit servicedesk-team omfattende information om dine kunder.
Et callcenter kan enten modtage indgående opkald fra kunder eller foretage udgående opkald. Dette gøres normalt for at informere kunderne om et produkt. En interactive voice response (IVR) er en uvurderlig del af et callcenter-software. IVR-teknologi automatiserer dit telefonsystem med forudindspillede beskeder og dirigerer derefter det indgående opkald til den relevante agent eller afdeling.
Når supportteamet har travlt med at håndtere andre opkald, eller kunder ikke har tid til at tale med en agent, er der også mulighed for at anmode om at blive ringet op i IVR menuen. Opkaldslogning eller opkaldsoptagelse er også en funktion i mange callcentre på grund af industristandarder relateret til juridiske, uddannelses- eller sikkerhedsformål.
Sporing af forskellige kanaler for at se, hvor dit brand er nævnt, er også kendt som brandovervågning. Overvågning af, hvordan forbrugerne ser dit brand eller brands omdømmestyring og sørge for at tage strategiske beslutninger, hvor det er nødvendigt, kan drastisk påvirke vurderingen af kundetilfredshed. Notifikationer på sociale medier, som kan komme fra administrationsværktøjer til sociale medier, kan være en effektiv måde at bevare et ønsket socialt image på.
Tænk på et helt bibliotek med en liste over artikler eller oplysninger om produkter eller tjenester, artikler, guider, skærmbilleder, videoer osv. Dette er en one-stop-shop for al information om et produkt, almindeligvis kendt som vidensbasesoftware. LiveAgents gratis vidensbasesoftware giver kunderne uafhængig adgang til information, hvilket reducerer unødvendige kundehenvendelser. Det er afgørende også at have en database parat med kundeoplysninger.
FAQ-sider fungerer også som en primær kilde til løsning af kundeproblemer eller uoverensstemmelser. Forum fungerer også som diskussionsområder for specifikke emner. Nogle kundeportaler har også sider med feedback og forslag.
Du bliver uundgåeligt nødt til at løse problemer over flere kommunikationskanaler, så enhver platform, du vælger, bør tilbyde dig en multi-kanal kommunikationsvej til løsninger. Billethåndtering bør involvere brugsklare skabeloner til skabelonbaserede svar og bør også tillade fjernadgangskontrol.
Brugerdefinerede serviceniveauaftaler eller SLA-styring sikrer, at alle aftalte serviceniveauer overholdes, og at der tages hensyn til de målinger, som de aftalte tjenester måles med. Kombineret med rapportering og analyse, som giver dig nok data til at træffe informerede beslutninger, og tidsregistreringssoftware til at holde styr på timer og udgifter på tværs af teams, forbedres kundeoplevelsen betydeligt.
Enhver software, der er sin løn værd, bør være i stand til at integrere på tværs af flere platforme uden problemer. Dette omfatter, men er ikke begrænset til sociale medier, e-handelsplatforme, og VoIP (Voice Over Internet Protocol). For at lette brugen er integration afgørende, og manglende integration kan medføre, at softwaren bliver overset, selvom den potentielt er nyttig.
Den mest effektive måde at indsamle kundetilfredshedsdata på, er ved at integrere med kundefeedbacksoftware for at indsamle kundetilfredshedsundersøgelser. At have adgang til tilfredshedsundersøgelser betyder, at du kan være proaktiv med hensyn til, hvordan du administrerer dine systemer, hvilket fører til hurtigere løsningstider, når et problem opstår.
God kundesoftware kan variere i pris afhængigt af den plan, du vælger, antallet af funktioner, den giver dig, og hvor mange agenter du bruger. Sørg for at tjekke, hvilke prisplaner der er tilgængelige, og vælg en tilpasset prismodel, hvor du betaler pr. bruger pr. måned.
Det fleste software bør også komme med en gratis prøveperiode, hvis du har brug for at se, om du kan lide den eller ej.
Hvis du søger efter supportbilletsoftware, hvorfor så ikke starte med det bedste? LiveAgent er helt klart en af de bedste. Med alle supportkanaler under ét tag har denne funktionsrige software over 130+ funktioner og 200+ integrationer med de værktøjer, du allerede bruger, hvilket betyder, at den kan integreres med forskellige kundefeedbacksoftware.
Lige da du troede, det ikke kunne blive bedre, bringer LiveAgent, sammen med sin universelle indbakke, en hybrid billetstrøm, så du kan følge løsninger på tværs af forskellige kanaler. Ikke flere skæve fordelte arbejdsbyrder. LiveAgent opretter og distribuerer automatisk arbejdsbelastninger optimalt mellem agenter. Tidssporing giver dig mulighed for at spore din agents arbejdstid pr. billet. Den sørger også for SLA-overholdelse ved at holde styr på åbningstider.
Yderligere oplysninger, kan gemmes i billetfelterne, og du kan udføre forskellige masseaktioner. For at runde det hele af, er der etSPAM-filter, så du ikke behøver at se unødvendigt indhold, og du kan flette billetter om samme problem sammen.
Hovedtræk
Pris
LiveAgent tilbyder adskillige planer med gennemsigtige priser for deres avancerede omnichannel helpdesk-software, live chat, sociale integrationer og call center-funktioner. Du får endda en gratis 14-dages prøveperiode for at se, om du kan lide det. Betal derefter, og opgrader, når du vil. Der er ingen kontrakter, ingen opsætningsgebyrer, og du kan annullere når som helst.
Planerne er som følger:
Ticket overload? No problem.
Maintain high service standards at all times and be stress-free with LiveAgent.
Freshdesk er en anden kraftfuld helpdesk-software med nogle unikke funktioner, der giver dig mulighed for at prioritere, kategorisere og tildele billetter, så du aldrig mister overblikket over dem. Det kan spore indgående billetter over flere platforme, men det, der gør det unikt, er, at det har en agentkollisionsdetektionsfunktion for at sikre, at flere agenter ikke ender med at arbejde på den samme billet ved et uheld.
Sammen med muligheden for forudformaterede svar giver FreshDesk dig også mulighed for at prioritere, kategorisere og automatisk foreslå indgående billetfelter.
Den bruger også AI-drevne bots, der inkorporerer en kraftfuld automatisering til at levere hurtige svar til din kunde og opnå hurtigere løsningstider.
Hovedtræk
Pris
Freshdesk tilbyder flere planer over et varierende prisinterval i både helpdesk og omnichannel. Sørg for at gennemgå funktionerne for at se, hvilken der er bedst for dig. Der er også en gratis plan, der kan være nyttig, da den har ubegrænsede agenter, men den har minimale funktioner.
Zendesk har nærmest taget tilpasning af specifikke detaljer til det yderste, så deres produkter inkluderer Zendesk til tjenester, salg, platforme og API’er, såvel som markedspladser. Det giver også dine kunder mulighed for at kontakte dig via en kanal, som de er mest komfortable med, da det giver support via live chat, sociale medier, e-mail eller opkald.
Hjælpecentret og fællesskabsforummet giver kunderne mulighed for at løse problemer i deres eget tempo, mens de reducerer belastningen på de agenter, som nu kan fokusere på mere presserende problemer. Hele oplevelsen er også personliggjort til kunden med brug af AI-drevne bots.
Selvom Zendesk tilbyder et bredt sæt af avancerede funktioner og muligheder, er nogle virksomheder måske på udkig efter et Zendesk-alternativ, der passer bedre til deres specifikke behov. Mindre virksomheder foretrækker måske at vælge en udbyder med mindre komplekse funktioner og en grænseflade, der er mere brugervenlig.
Nøglefunktioner
Pris
Zendesk tilbyder flere planer, der er forskellige for personer og virksomheder.
For enterprises koster det
Hvis du leder noget med et personligt præg til din kundeservice og samtidig bevare avancerede funktioner såsom detaljerede rapporter osv., kan det være en god ide at overveje Kayako. Denne helpdesk-software er perfekt til mindre virksomheder, da den gør det muligt at gøre kundeservice personlig og enkel. Livechatsoftwaren er inkluderet og tilgængelig 24/7, så du kan hjælpe kunder i realtid på tværs af hver kanal.
Den integreres også problemfrit med apps på din hjemmeside, iOS og Android-enhed. Kundeservicen er kontekststyret, så du altid har et komplet billede af løsningsrejsen og ved, hvad der sker.
Kundens selvhjælpsvidenbase er også tilgængelig 24/7 med videnbaseartikler, så dine kunder kan hjælpe sig selv.
Nøglefunktioner
Pris
Kayako har tre planer afhængigt af dine behov.
Zoho Desk er en kraftfuld software og bestemt en du bør overveje. Zoho Desks omnichannel-tilgang giver dig mulighed for at modtage og håndtere billetter på tværs af flere platforme så let som ingenting. Zoho Desk muliggør workflowautomatisering for at automatisere manuelle gentagne handlinger og spore ansvarlighed og spotte flaskehalse.
Zoho Desk giver dig mulighed for at oprette forbindelse til andre værktøjer, du bruger, og endda bygge dine egne helpdesk-baserede interne apps gennem SDK’er. Du har også mulighed for at integrere en vidensbase og AI-funktioner på din hjemmeside, iOS eller Android-enhed.
Zoho Desk har også avancerede funktioner, så du kan modtage tilpassede rapporter om indsigtsfuld information.
Hovedtræk
Pris
Prisoplysninger for Zoho Desk er afhængig af, om Zoho Desk fakturerer dig årligt eller månedligt.
GRATIS | STANDARD | PROFESSIONAL | |
Faktureres årligt | Gratis | $14/agent/måned | $23/agent/måned |
Faktureres månedligt | Gratis | $20/agent/måned | $35/agent/måned |
Agent begrænsning | 3 Gratis Agenter | Ubegrænset | Ubegrænset |
Jitbit har to versioner af sine helpdesk-softwaresystemer. Den har en “on-premise” version og en cloud-baseret SaaS-version. En af de bemærkelsesværdige funktioner ved Jitbit er et to-vejs e-mail helpdesk billetsystem. Dette forvandler straks indgående e-mails til problembilletter, mens der sendes automatiske meddelelser til både brugere og helpdesk-agenter.
Jitbit har også hændelsessporingssoftware og kan tildele agenter eller kundeservicemedarbejdere til forskellige områder. SaaS-versionen er også tilgængelig, så du behøver ikke bekymre dig om installationsprocedurerne. Der er også fantastisk integration, så du kan løse billetter over flere kommunikationskanaler.
Den lokale version er en engangsbetalingsplan og er velegnet til op til 10 agenter. Dette er fantastisk for alle, der forsøger at undgå et abonnement eller flere betalinger. Det har muligheder for alle virksomhedsstørrelser, fra mellemstore virksomheder eller noget større end mellemstore virksomheder ned til forretningskravene for små hjemmevirksomheder eller store virksomheder.
Hovedtræk
Pris
Der er flere tilgængelige prismuligheder, med flere funktioner tilgængelige, efterhånden som priserne stiger.
Small | Company | Enterprise | SaaS (hosted) |
$1699 | $3499 | $4999 | fra $24 md. |
HappyFox har vundet pc-redaktørens valg for den bedste helpdesk-software fem år i træk. Det håndterer alle indgående anmodninger i ét billetsystem. Komplekse og overflødige arbejdsgange er outsourcet til en kraftfuld smart regelmotor. Den analyserer også målinger og kan generere solide rapporter, der hjælper med at træffe informerede beslutninger.
Du kan også oprette brugerdefinerede felter, arbejdsgange og skræddersy og personliggøre supportoplevelsen. HappyFox er fremragende ikke kun til HR & Marketing, kundesupport og IT-drift, men også for alle teams.
Hovedtræk
Pris
HappyFox har både agentbaserede priser for små og mellemstore teams samt ubegrænsede agenter til store teams. Der skal anmodes om pris afhængigt af den plan, du vælger.
Vivantio hjælper dig med at led dit team som en professionel. Alle indkommende serviceanmodninger sendes til de rigtige teams. Billettyper kan tilpasses; Forretningsprocessen kan styres på tværs af forskellige teams, afdelinger og endda kunderne. Væsentlige driftsdata er også synlige.
Intelligent routing og SLA-drevne eskaleringer hjælper med at fjerne flaskehalse. Softwaren har også kraftfulde automatiseringsværktøjer. Du kan endda tilbyde betingede inputvalg for at hjælpe kunder med at løse problemer hurtigere.
Du modtager også en gratis B2B Customer Service transformativ guide til at hjælpe dig med at gøre hele din virksomhed mere kundecentreret, hvilket kan hjælpe med kundetilfredshed ved at øge gennemsnittet kundetilfredshed.
Hovedtræk
Pris
Prisen varierer afhængigt af den plan, du vælger, og de funktioner, du har brug for. Planerne er:
HaloITSM er alt hvad du behøver til IT på ét sted. Det giver dig mulighed for at have central kontrol over din kommunikation og automatisere din arbejdsgang. Deres ITIL-tilpassede processer gør det nemt at håndtere hændelser og opfylde SLA’er. Dine brugere vil synes, at selvbetjeningsportalen er ekstrem nem at navigere rundt i.
Det giver dig også mulighed for at centralisere aktivadministrationsprocessen og drage fordel af den tilgængelige kraftfulde AI-software. Det bedste ved det hele er, at du kan prøve det gratis i en måned for at se, om du kan lide det uden at skulle bruge et kreditkort.
Hovedtræk
Pris
Prisen varierer fra 3 agenter betalt pr. agent pr. måned til 150+ agenter, så du kan være sikker på at finde den pris, der passer til din virksomhed og antallet af agenter. Jo flere agenter du har, jo mere overkommelig er prisen.
Hiver er verdens første Gmail-baserede helpdesk-app, hvilket betyder, at du kan levere hurtig og empatisk kundeservice lige fra Gmail uden at skulle lære og tilpasse dig et andet værktøj. En kæmpe bonus, hvis du ikke vil spilde tid og penge på at omskole personale.
Det skaber ansvarliggørelse med e-mail-ejerskab og -status for at sikre, at intet glemmes. Du kan samarbejde gnidningsløst, samtidig med at interne og eksterne samtaler holdes tydeligt adskilte og alligevel i kontekst. På denne måde kan du samarbejde om support-e-mails uden at kræve CC’er.
Du modtager også analyser og indsigt i fordeling af arbejdsbelastning, ser SLA-overtrædelser og teampræstationer og forbedrer dig baseret på metrics.
Hovedtræk
Pris
Alt efter hvilken plan du er tryg ved, kan du vælge mellem følgende, men sørg for at tjekke, hvilke funktioner der er tilgængelige.
Engage with your customers on all channels
If you wish to improve your response and resolution times, consider LiveAgent for all you support ticketing needs.
Gorgias giver dig mulighed for fuldstændig at centralisere dine supportbilletter ét sted. Dette vil gøre dig i stand til at sikre dig, at alle dine kunders data vises, mens du taler med dem, hvilket er usædvanligt nyttigt. Du kan redigere ordrer, ændre abonnementer og refundere betalinger uden at forlade din helpdesk. Du kan også spore alt salg genereret af supportagenter via tekstbeskeder, svar på sociale medier og live chat-samtaler på dit websted.
Softwaren er også designet med eCommerce specifikt i tankerne, men kan passe til det hele med over 30+ integrationer.
Hovedtræk
Pris
Det er billigere, når den betales årligt, men du kan også vælge et månedligt abonnement.
Priserne starter ved $50/måned for 350 månedlige billetter +$25 for hver ekstra 100 billetter og går hele vejen op til $625/måned for 6.000 månedlige billetter +$14 for hver yderligere 100 billetter. Du kan også anmode om en tilpasset prisplan til dine egne behov.
ProProfs Help Desk er enkel, ligetil og nem at bruge. Det giver teammedlemmer mulighed for at samarbejde med en delt indbakke. Automatisering giver mulighed for øget workflow-produktivitet, og detaljerede præstationsrapporter og indsigt baseret på analyser er også tilgængelige.
Selvom det også giver multi-kanal support og inkluderer en vidensbase, er det bedst anvendt af dem, der ønsker at løse alle kundesupportforespørgsler via e-mail.
Hovedtræk
Pris
Prisen starter ved $0 for den gratis version, men du kan bruge den essentielle version for kun $10/bruger/måned, og hvis du har brug for endnu flere funktioner, kan du få adgang til premium version til $15/bruger/måned.
Hvis du leder efter en måde at fusionere projektstyringssoftware med helpdesk-billetter, så er OneDesk løsningen for dig. Fra helpdesk-siden har du de funktioner, der giver dig mulighed for at registrere billetter via e-mail, en integreret chat og samarbejde, administration af serviceanmodninger, kundeportal og vidensbase. Du har også mulighed for automatiserede og tilpasselige arbejdsgange, og du kan holde styr på serviceniveauaftaler.
Tilføj oven i dette fordelen ved en alsidig projektstyringssoftware, der giver dig mulighed for at have diskussioner og meddelelser om opgaver og problemer, visninger til traditionel og agil projektledelse, Gantt-diagrammer, planlægning og opgaver, tidsregistrering med timesedler og opgavetimere , rapportering og eksport og integrationer til andre applikationer, du allerede bruger.
Hovedtræk
Pris
Prisen er ganske overkommelig til $9/bruger/måned
ManageEngine Service Desk er bygget specielt med det formål at være en IT helpdesk software. Det inkorporerer bedste praksis ITSM-arbejdsgange, kraftfulde integrationer med IT-administrationsapps, smart automatisering, omfattende rapporteringsmuligheder, kodeløse tilpasninger og meget mere.
Du har også mulighed for at implementere on-premise eller bruge cloud-baseret software. Standardplanen er blot IT helpdesk-software, professional plan indeholder en helpdesk + asset management, og enterprise plan består af help desk + change + asset + project.
Hovedtræk
Pris
Priserne afhænger af individuelle behov, men der der kan anmodes om et overslag.
EngageBay har nogle spændende funktioner, hvad angår helpdesk-software. Deres CRM-software giver dig mulighed for at gemme ubegrænsede kontakter og opbygge stærkere relationer ved at holde styr på alle dine kundeoplysninger ét sted.
Det giver dig også mulighed for at automatisere din marketingproces ved at sende personlige beskeder til målgruppen. De understøtter også live chat-software, så du kan tilbyde dine kunder support, når de anmoder om det.
Hovedtræk
Pris
Der er flere planer og muligheder for, hvordan du gerne vil faktureres. Et par af disse entry-level planer er:
Jira Service Desk er den eneste servicedesk bygget på Jira. Det er en del af Jira service management, som omfatter al funktionaliteten fra Jira Service Desk med bedre ITSM-funktioner.
Det giver dig mulighed for at konfigurere køer til at spore, prioritering og tildele indgående anmodninger.
Hovedtræk
Pris
De tilgængelige prisplaner er:
Jivochat giver dine kunder mulighed for at kontakte dig via den kanal, de føler sig bedst tilpas med, så du ikke går glip af en chance for at oprette en forbindelse. Den integreres problemfrit med alt fra Apple Business Chat til WhatsApp, Instagram og endda en chatbot.
Effektiv klient/agent-kommunikation, da al information og nødvendige værktøjer vises i et enkelt vindue.
Hovedtræk
Pris
Jivochat er gratis for de første fem agenter og koster derefter $13/agent/måned, hvis de faktureres årligt.
CometChat har to versioner af sin software tilgængelig, nemlig CometChat Go og CometChat Pro. CometChat Go er et træk og slip chat-plugin til populære kodefri platforme som WordPress og anden websoftware.
CometChat Pro tilbyder chat API, SDK’er og UI-komponenter til populære programmeringssprog som React, Swift, Cotlin, Java osv.
Hovedtræk
Pris
Den billigste plan starter ved 149 USD/måned
Freshchat er unik på den måde, det leverer kundeservice på tværs af flere kanaler. Det gør det ved at bruge en blanding af kunstig intelligens og menneskelig assistance. Gennem brugen af AI-drevne chatbots guider den kunderne gennem at løse deres forespørgsler, uanset hvilken kanal de bruger.
Softwaren forudser endda, hvornår en kunde kan have et problem med noget, og proaktivt kontakte dem først. Det integreres også på tværs af de fleste sociale medier, hvor de fleste forbrugere føler sig bedst tilpas.
Hovedtræk
Pris
Da priserne varierer afhængigt af den plan, du vælger, kan den være meget overkommelig eller ret dyr; dette varierer dog på dine individuelle behov.
Fresh service er en intelligent servicestyringsløsning til den moderne virksomhed. Softwaren kan prale af et massivt investeringsafkast for sine kunder. Med sine kraftfulde automatiseringsværktøjer kan den reagere hurtigere på kunder og løse problemer. Det giver et betydeligt afkast af investeringen, da næsten halvdelen af omsætningen kommer fra tilbagevendende kunder, ifølge denne benchmark-rapport.
På grund af sin integrerede servicestyring på en enkelt platform har den forbedret servicestyring.
Hovedtræk
Pris
Prisintervallet varierer afhængigt af den plan, du vælger. Det er vigtigt at gennemgå de tilbudte planer og funktioner i detaljer.
Hubspot Service Hub samler alle dine kundeservicedata og -kanaler på én CRM-platform, så du kan være mere effektiv med onboarding, omskoling, support og vækst af din kundebase.
Hubspot prioriterer kritiske problemer først og tilføjer routing til billetter. Det har også en videnbase, der hjælper kunderne med at hjælpe sig selv først. Dette reducerer også belastningen på midlerne. Live chat-funktionen giver dig også mulighed for at hjælpe kunder på din hjemmeside i realtid.
Hovedtræk
Pris
Prisplanerne er angivet nedenfor:
Vision Helpdesk giver dig mulighed for at samle anmodninger fra din virksomheds e-mail, telefon, sociale chatmedier og websteder, så du kan administrere dem centralt ét sted. Du kan indstille SLA’er, eskaleringer, automatisere workflow og endda automatisere dit billetsoftwareflow.
Vision Helpdesk giver dig mulighed for at definere landingsafdelingen og personalet, der er tildelt, når en ny billet ankommer. Du kan ændre billetegenskaber baseret på bestemte kriterier og betingelser. Du kan også konfigurere automatisk lukning, når du ikke modtager et svar inden for en fastsat tid.
Hovedtræk
Pris
Der er flere prisplaner, der starter fra $12 til $800 afhængigt af, hvilke funktioner du vil have og hvordan du vil downloade det.
Web Help Desk tilbyder to IT Service Management muligheder, der passer til dine behov afhængigt af, hvad du foretrækker. Web-helpdesken er en lokal løsning, og Service Desk er en cloud-baseret løsning.
Tids- og faktureringsstyring er en anden fantastisk funktion sammen med hardwarestyring. Du kan også strømline dine trouble ticket-resultater med trouble ticket-administration. Endelig har du også SLA-styring, som er med til at sikre, at du ikke tilsidesætter din SLA.
Hovedtræk
Pris
Priserne varierer afhængigt af, om du vælger vedvarende- eller abonnementsmuligheder. Men jo flere navngivne brugere du har, jo billigere bliver det per bruger. Du kan få et tilbud på hjemmesiden.
Agiloft hjælper dig med at lukke billetter hurtigere end nogensinde med deres konfigurerbare billettildeling og eskaleringsregler, som advarer dig om blokeringer og proaktivt eskalerer problemer, når det er nødvendigt. Du har også mulighed for at forbedre sammenhængen ved at automatisere arbejdsgangen.
Agiloft har en stor videnbase, der giver kunderne mulighed for at besvare deres nemmere spørgsmål, hvilket sparer agenten kostbar tid.
Hovedtræk
Pris
For at finde ud, hvad priserne er, kan du anmode om et tilbud fra webstedet baseret på den plan, du er interesseret i. Der er dog også en gratis prøveversion tilgængelig.
SolarWinds web helpdesk har hændelsesstyring, der betyder, at de indgående billetter prioriteres. Servicekataloget gør det også muligt at standardisere serviceanmodninger og opfyldelsesprocesser. Brugerne har en serviceportal, der fungerer som det eneste sted at indsende billetter og forespørgsler.
Ændringshåndtering giver dig mulighed for at planlægge og hurtigt implementere ændringer. Der er også en indbygget vidensbase, som gør det muligt for kunderne at løse deres mindre problemer hurtigt.
Hovedtræk
Pris
Priserne starter ved $19 pr. måned pr. tekniker, men går op til $89 pr. måned pr. tekniker.
Lad os se på de top 5 support billetsystemer og sammenligne nogle af deres nøglefunktioner, så du kan træffe den bedste beslutning baseret på fakta.
LiveAgent forbliver øverst på vores liste med sine effektive funktioner, som universal indbakke, hybrid billetstrøm, automatiseret billetdistribution samt muligheden for at automatisere din arbejdsgang med tiden, handling og SLA-regler. Der er intet opsætningsgebyr, kundeservice er tilgængelig 24/7, og der kræves intet kreditkort for at tilmelde dig til deres gratis 14-dages prøveperiode. Det giver dig også mulighed for at annullere når som helst, da der ikke er nogen kontrakter, og du er fri til at opgradere og betale hen ad vejen. Ikke alene er alle deres planer utroligt overkommelige, men du kan også starte med en forever free account og se, om det er noget for dig.
Curious to learn more?
Join over 21,000 businesses around the world, across various industries that are already using LiveAgent and discover all it has to offer.
Zoho Desk har nogle fantastiske funktioner, der gør det til en af de bedre tilgængelige helpdesk-software. Det giver dig mulighed for at organisere din helpdesk, så den afspejler din virksomheds struktur. Du kan også oprette en særskilt selvbetjeningsportal for hvert brands kunder. Softwaren anbefaler endda oplysninger fra videnbasen til agenter for at tilføje dem til kundesvar. Endelig viser live-dashboardet aktuelle trends, og der er endda en mobilapp.
OneDesk kombinerer helpdesk og projektstyringssoftware for at give dig det bedste af begge verdener. Det er perfekt til teams, der skal arbejde med projektledelse samt håndtere kundesupport. Og ikke nok med det, den har også en fantastisk overkommelig prisplan, og du betaler pr. bruger. Hver plan inkluderer ubegrænsede kunder, ubegrænsede projekter og alle funktionerne i OneDesk.
Hiver er den eneste helpdesk bygget til G-Suite. Det er også en favorit blandt enhjørninger til kundesupport. Funktionen delt indbakke giver dig adgang til delte indbakker lige inde i Gmail. Analytics giver dig også mulighed for at spore nøglemålinger og teampræstationer. Desuden kan du uddelegere e-mails med et enkelt klik og skrive noter til teammedlemmer for at give kontekst eller instruktioner.
Kayako kom med på vores liste på grund af dens enkelhed og brugervenlighed. Det passer perfekt til små og mellemstore virksomheder og tilbyder et personligt præg til kundeservice. Selvom det ikke har så mange funktioner som LiveAgent, har det stadig de fleste af de vigtige, du har brug for til et kundesupportteam for små virksomheder. Kayako er også overkommelig og prissat passende for den værdi, den tilbyder.
E-mail support system | Capterra Rating | Gratis version | Gratis prøveversion | Start prisen |
LiveAgent | 4.7/5 ca. 1.000 anmeldelser) | JA | JA | $15 per agent/md |
Zoho Desk | 4.5/5 (ca. et tusind anmeldelser) | JA | JA | $14 per agent/md |
OneDesk | 4.0/5 (2 anmeldelser) | NEJ | JA | $9 per agent/md |
Hiver | 4.7/5 (74 anmeldelser) | NEJ | JA | $12 per agent/md |
Kayako | 4.0/5 (157 anmeldelser) | JA | JA | $15 per agent/md |
Når det drejer sig om at vælge den rigtige supportbilletsystemløsning, kan det godt skabe en udfordring at beslutte, hvilken der er bedst for din virksomhed. Det er vigtigt at træde et skridt tilbage og overveje de funktioner, du har brug for, for at kunne træffe en informeret beslutning og give dine kundeservicerepræsentanter en fordel. Disse faktorer, sammen med den store værdi for pengene og den fremragende vurdering på velrenommerede anmeldelseswebsteder, kan hjælpe med din søgning.
Cloud-based ticketing for an affordable price
Straightforward set up and ease-of-use make LiveAgent one of the best support tickets systems on the market.
Gæsteindlæg forfatter
Mark Xavier Quadros
Mark Quadros is a SaaS content marketer that helps brands create and distribute rad content. On a similar note, Mark loves content and contributes to several authoritative blogs like HubSpot, CoSchedule, Foundr, etc. Connect with him via LinkedIN or twitter.
Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse
Servicedesk-software som LiveAgent integrerer helpdesk, live chat, call center og sociale medier, hvilket gør det nemmere at administrere og betjene kunder.
Funktionsrig gratis helpdesk-software.
Få gratis helpdesk-software til din virksomhed! LiveAgent er den ideelle løsning til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at booste vækst og forbedre kundesupport på alle kommunikationskanaler.
Gå hånd i hånd med dine kunder
LiveAgent er en unik software til kundeinteraktion, der hjælper med at forbedre kundeservice og øge salget. Teamet reagerer hurtigt og implementerer effektive løsninger. TrustPay og Nay er nogle af de virksomheder, der har haft succes med LiveAgent. Kundetilfredsheden stiger, og responstiden forbedres.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer