Giv fremragende
kunde service.

Besvar flere billetter med
alt-i-et helpdesk-software.

  • ✓ Intet installationsgebyr
  • ✓Kundeservice 24 /7
  • ✓ Kreditkort kræves ikke
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Hej, jeg hedder John, hvordan kan jeg hjælpe dig?

Jeg vil gerne tjekke min ordres status.

Intet problem. Giv mig din ordre-ID.

Min ordre-ID er GQ34566

Få kontakt med dine
kunder på alle kanaler

Oplev 130+ billetfunktioner og 200+ integrationer med de værktøjer, du elsker.

LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Chat widget

Kåret som verdens bedste chat-widget

Større engagement, og gør det let at købe med vores stilfulde live chat-widget. Giv personlig support i realtid, og inviter dine kunder til at chatte baseret på den tid, de har brugt på dit websted, beliggenhed og besøgte sider.

  • Smugkig indgående besked
  • Indbygget CRM
  • Automatisk chat-routing
LiveAgent live chat window
LivAgent's call center features

Call center

Cloud telefon support til moderne virksomheder

Forbedre din kundes tilfredshed ved at reducere ventetider med vores cloudbaserede callcenter-software. Nyd mere fleksibilitet, større besparelser og højere effektivitet med tilbagekald, IVR, ACD og videoopkald.

  • Ubegrænset opkaldsoptagelser

  • Overvågede opkaldsoverførsler

  • Velegnet til indgående og udgående opkald

Billettering

Enkel, men kraftfuld billetsoftware

Spar tid ved at administrere alle kundemeddelelser i en app. Hold styr på alle samtaler, integrer dine yndlingsværktøjer, automatiser gentagne opgaver, arbejd som et team, og træf bedre forretningsbeslutninger baseret på reel dataindsigt.

  • Tilpassede domæner
  • Ubegrænset antal brugere
  • Fuldt tilpasset og skalerbar
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent

Anmeldelser

Se, hvorfor vores kunder elsker at bruge LiveAgent

  • Roman Bosch
    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
    Razvan Sava WebMaster Tilbud
  • Taras Baca
    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
    Viviane Carter CSI-produkter
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
    David Chandler Volterman

Hvad får dig hertil i dag?

Jeg kigger bare

Leder du efter omnichannel help desk-software med robuste funktioner, native live chat og callcenter -funktioner? Så er du kommet til det rigtige sted! 

Help desk software comparison

Sammenligning af muligheder

Ikke sikker på hvilken helpdesk der er den rigtige for dig? Se vores grundige sammenligningssider, der fokuserer på at sammenligne pris, brugerbedømmelser, funktioner og valuta for pengene.

Banebrydende software

Vidste du?

LiveAgent blev oprettet i 2006 og var den første løsning, der kunne tilbyde live chat og help desk-funktioner. I 2021 er LiveAgent den bedst bedømte og mest anmeldte helpdesk-løsning på markedet, der betjener over 150 millioner brugere og 40.000 virksomheder over hele verden.

LiveAgent trending as the best help desk software
30%

Generere flere indtægter

Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredsheden

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Øg kundeværdien

Sælg mere ved at have kunder, der er loyale til dit brand.

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge-migrationstjenester fra de mest populære help desk -løsninger.

3.000+ anmeldelser på de bedste sammenligningswebsteder

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Prøv LiveAgent i dag

Vi tilbyder concierge-migrationstjenester fra de mest populære help desk -løsninger.

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

Related Articles to Start
Vidensbaseret software er et must-have, når du yder support til dine kunder. LiveAgent tilbyder ikke bare det, men mere. Find ud af, hvorfor du skal vælge LA.

Giv kunder mulighed for øjeblikkelige svar

LiveAgent's knowledge base solution offers a great way to provide self-service options in multiple languages, which can improve customer experience and satisfaction for international businesses. By creating necessary articles and delivering them in the required language, companies can ensure their employees stay up-to-date with news and product/service updates. It's recommended to create a category for each language or multiple knowledge bases for extensive content development.

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Helpdesk-software ordforklaringsliste

En liste over kundeservice terminologi, som kan være nyttig for dem, der arbejder med helpdesk-software eller generelt i kundeservice. Listen indeholder ordforklaringer fra A til V, herunder helpdesk, billetteringssystem, ventetid, warm calling, ACD, agentgrupper, chat software, CRM, kundeservice manager, og meget mere.

Ekstern helpdesk software er ved at blive det nye normale for de fleste mennesker over hele kloden. Allerede før covid-19-udbruddet var fjernarbejde i stigning.

Leder du efter en ekstern helpdesk-software?

LiveAgent er en helpdesk-software til forex business, der kan hjælpe med at automatisere workflow-styringsprocessen og forbedre produktivitet og kundetilfredshed. Softwaren tilbyder også en gratis prøveperiode og automatiseringsstøtte. Implementeringen af ​​LiveAgent kan spare tid og penge og bidrage til at skabe glade kunder, der er de bedste kunder. En ofte stillede spørgsmål side er vigtig på ethvert virksomhedswebsted, da flere og flere forbrugere foretrækker selvbetjeningsmuligheder, og det kan forbedre kundeoplevelsen. Det er vigtigt at skrive spørgsmål fra en kundes perspektiv og organisere dem i kategorier for let navigation.

Foretag og modtag opkald via internettet med vores avancerede telefonisoftware. Foretag internationale og regionale opkald for lokale priser.

Har du brug for en pålidelig telefonisoftware?

LiveAgent er den bedst bedømte helpdesk-software til små og mellemstore virksomheder med fuld til delvis flersproget support og mere end 40 app-sprog. Det er betroet af over 21.000 virksomheder og har hjulpet med at levere den bedste kundeservice siden 2004. LiveAgent er også en unik software, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser.

Great customer service starts with better Help Desk Software. See the benefits of LiveAgent and get started with it in 5 minutes.

UbesværetHelp Desk Software

Satur rejsebureau er det største slovakiske rejsebureau med mere end 100 års erfaring og over 90.000 tilfredse kunder, som kan rejse til mere end 150 lande hvert år. FrëschKëscht startede som et skoleprojekt og er nu en rigtig virksomhed med god kundeservice og succes. Post Affiliate Pro er den førende affiliate tracking software, der er betroet af mere end 30.000 virksomheder. ZlavaDna er en slovakisk e-butik, der giver dagens tilbud med op til 90 % rabat på produkter, tjenester og gaver. Websupport er den største webhostingudbyder og domæneregistrator i Slovakiet, Tjekkiet og Ungarn. SolidTrust Pay er en udbyder af e-wallet og betalingstjenester til enkeltpersoner, iværksættere, startups og små virksomheder.

Stræber du efter at holde kvaliteten af din kundeservice på højeste niveau? Hvis du gør, kan vores kundeservicekvalitetssikring tjekliste hjælpe dig med det!

Kundeservicekvalitetssikring tjekliste

En god kundeservice er afgørende for at opnå succes. Du kan opnå dette ved at bruge værktøjer som et kvalitetssikringsdashboard og involvere dine agenter i processen. Feedback fra dine kunder er også vigtigt, og du bør bruge kunstig intelligens til at spore tendenser og mønstre. Oprettelse af en kvalitetssikringspolitik og planlægning af gennemførelsessessioner kan også hjælpe dig med at forbedre den samlede kvalitet. Brug vores kundeservice kvalitetssikrings tjekliste for at komme i gang og tilpasse den til dine specifikke behov.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo