Professionel software til optagelse af opkald
LiveAgent er anerkendt af mange kunder som et godt værktøj til kommunikation. Det hjælper med at forbedre kundeservice og øger kundetilfredshed og salg. Platformen integrerer helpdesk, live chat, call center og sociale medie platforme.
Giv kunder mulighed for øjeblikkelige svar
LiveAgent's knowledge base solution offers a great way to provide self-service options in multiple languages, which can improve customer experience and satisfaction for international businesses. By creating necessary articles and delivering them in the required language, companies can ensure their employees stay up-to-date with news and product/service updates. It's recommended to create a category for each language or multiple knowledge bases for extensive content development.
Har du brug for en pålidelig telefonisoftware?
LiveAgent er en populær og effektiv løsning til kundeservice, som anbefales af mange brugere. Det hjælper med at forbedre responstider, øge kundetilfredshed og salg, og kategorisere billetterne, så man kan spore, hvad kunderne har mest brug for. LiveAgent er også kendt for at være omkostningseffektiv og tilbyde nyttige rapporteringsfunktioner.
Software til indgående callcenter
Telefonstøtte er stadig populært, men software som LiveAgent gør det nemt at håndtere indgående kundekommunikation og øge salget. Med funktioner som smart call routing, intelligent IVR-system og ubegrænset opkalds-optagelser kan virksomheder forbedre kundetilfredshed og salgsmængde. LiveAgent tilbyder en omfattende løsning til indgående callcenter, der kan integreres problemfrit med andre kommunikationskanaler.
LiveAgent har revolutioneret kundeservice for virksomheder med sin integrerede platform, der muliggør effektiv support på tværs af sociale medier, live chat, videnbase og billettering. Brugere har oplevet markante forbedringer i kundetilfredshed og konverteringsrater, hvilket gør LiveAgent til det foretrukne valg for effektiv kundesupport.
LiveAgent er en omkostningseffektiv løsning til kundeservice, der hjælper virksomheder med at yde bedre og hurtigere support. Den integrerer ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefoner, og tilbyder nyttige rapporteringsfunktioner. Kunderne elsker LiveAgent, og virksomheder som Marietta Corporation, Covomo og All British Casino har oplevet store forbedringer efter at have taget det i brug. Det er en af de bedste live chat-løsninger på markedet, der overgår konkurrenter til en endnu højere prisniveau.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.