LiveAgent er en omni-channel help-desk software, der samler alle dine kundeinteraktioner fra flere sociale netværk og organiserer dem ét sted på en logisk måde. Ved at bruge LiveAgent til kundeservice giver det dig mulighed for at fokusere på de vigtigste forretningsopgaver, samtidig med at du opretholder høj kundetilfredshed.
Social media support by Understøttelse af sociale medier fra LiveAgent er hurtig, effektiv og omkostningseffektiv. Prøv det i dag.
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Bliver du ofte distraheret af sociale mediebeskeder fra dine kundeemner og kunder? Den tid er forbi. Tilslut alle dine sociale mediekanaler til LiveAgent, og nyd godt af den avancerede automatisering. Med en ubegrænset historik og samlede meddelelser får du et fuldstændigt billede af hver person, du nogensinde taler med.
Vores Facebook- integration eliminerer behovet for at overvåge flere enheder, sociale mediekonti og deling af loginoplysninger. Alle medarbejdere kan svare på billetter fra din universelle indbakke, så det er ikke nødvendigt at være afhængig af en Facebook-side-administrator.
Det er let at udnytte din Facebook-integration. Du skal blot forbinde din Facebook -virksomhedsside (eller sider!) med dit LiveAgent-dashboard og komme i gang. Eventuelle kommentarer til dine sociale indlæg eller omtale af din side bliver automatisk konverteret til billetter, som du kan svare på og derefter arkivere. Som følge deraf, kan det hjælpe dig med at opbygge et loyalt onlinesamfund ved at øge kundeengagement.
LiveAgent’s Facebook Messenger integration giver dig mulighed for at chatte i realtid med dine kunder. Når din Facebook-side modtager en direkte besked, omdannes den øjeblikkeligt til en billet og skubbes ind i LiveAgent-dashboard. Du kan nemt svare, sende vedhæftede filer eller endda trykke på knappen “Like” knappen.
LiveAgent’s Twitter integration giver dig mulighed for at overvåge alle @mentions på din side eller alle #hashtag efter eget valg.
Du skal blot forbinde din Twitter-konto med dit LiveAgent-dashboard og vælge, hvilke hashtags og omtaler du vil overvåge. Alle overvågede hashtags og omtaler omdannes automatisk til billetter og kan automatisk tildeles den afdeling, du vælger. LiveAgent henter automatisk alle tweets med dine overvågede søgeord, og du kan begynde at svare på dem fra dit dashboard.
LiveAgent’s Instagram integration giver dig mulighed for at se og besvare indlæg, du har blev mærket eller nævnt i, samt svare på eventuelle kommentarer til dine sociale medieindlæg. Derudover har du med LiveAgents universelle indbakke alle dine billetter under ét tag, så det er ikke nødvendigt at overvåge flere enheder eller konti. På den måde sparer LiveAgent medarbejderne for tid, forbedrer deres svartider på forespørgsler og øger medarbejderproduktiviteten på samme tid. Prøv det i dagog opret en stærk tilstedeværelse på de sociale medier med det samme.
LiveAgent’s Viber integration giver dig mulighed for at modtage og besvare Viber-beskeder i din universelle indbakke. Se hvordan det fungerer i vores demovideo!
Hver privat besked fra sociale mediekanaler ender samme sted som e -mails, chats og opkald.
Vælg mellem hundredvis af betingelser og forhold for at automatisere din arbejdsgang og processer.
Brug specifikke tags eller separate afdelinger til at administrere dine sociale mediekanaler.
Forøg din produktivitet ved at bruge dåsebeskeder, tilføje vedhæftede filer og indsætte noter.
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Vi har brugt andre metoder end det andet software på markedet. Vi tilbyder visse kanaler som tilføjelser, hvilket sparer dig for nogle penge, især hvis du har et stort antal medarbejdere. Betal kun for det, du bruger, med vores gennemsigtige priser.
Most Popular
Ved at strømline din sociale kundeservice til help desk-software opnår du en fordel i forhold til dine konkurrenter. Kunder vil kunne kontakte dig med lethed uden at skulle finde ud af, hvilken kanal på sociale medier der er hurtigst og mest sandsynligt at få svar på.
Husk på, at gode gamle e-mails gradvist erstattes af real-time live chat, callcenter software og sociale mediebeskeder. Med LiveAgent kan du give øjeblikkelige svar. Investering i kundeservicesoftware hjælper dig med at levere hurtig, praktisk og problemfri kundesupport.
Virksomheder kan forbedre kundens fastholdelse gennem forskellige marketingstrategier, herunder gavegivning, undersøgelser og rabatter.
Den mest glemte strategi for sociale medier er dog at levere enestående kundeservice. Det er næppe nogen hemmelighed. Glade kunder vender tilbage.
For at opnå fremragende kundesupport skal du først udstyre dit kundesupportteam med et ordentligt værktøj til styring af sociale medier.
LiveAgent samler alle omtaler og meddelelser i en enkelt platform, som gør det muligt for dine kundeservicemedarbejdere at være mere effektive og produktive. Som følge deraf, forbedrer du kundens engagement og dermed også kundefastholdelsen.
Se vores succeshistorier og anmeldelser for at finde ud af, hvordan LiveAgent kan øge din kundesupport og gøre dine forretningspartnere glade.
LLiveAgent tilpasser sig din virksomheds størrelse og branche. Vi har hjulpet organisationer af alle typer og størrelser. Tjek hvad de har at sige om brugen af vores software.
Har du nogensinde undret dig over, hvorfor virksomheder begyndte at kommunikere med deres kunder via social kundeservicesoftware i stedet for at gøre det direkte på sociale medier? Det er fordi de var trætte af sociale medier, der overvåger forskellige enheder, dele loginoplysninger og skifte faneblade! Har du det ligesom dem?
Skifter du for ofte mellem forskellige typer software? Lad LiveAgent gøre det for dig.
Administrerer du flere profiler på forskellige sociale netværk? Med LiveAgent kan du administrere dem alle fra ét dashboard.
Kundeservice på sociale medier er en relativ ny software-niche. Hovedformålet er at samle hvert budskab og omtale af dit brand på forskellige sociale netværk i ét system, hvorfra du kan kommunikere med dit publikum.
Den største fordel er, at da det er en del af omnichannel help desk-systemet giver det dig mulighed for at se kundeinteraktioner fra andre kundesupportkanaler samme sted. Derudover bliver hver besked samlet i den universelle indbakke og derefter omdannet til fælles billetter med hybrid billetstrømmen.
Hvis du har besluttet at begynde at støtte dit sociale mediepublikum uden for bestemte netværk, vil du måske nedskrive alle kravene til systemet. I den første runde bør du tjekke, om du vil flytte din e-mail-kommunikation til det samme sted, hvor du modtager beskeder fra de sociale medier.
Derefter kan du overveje at tilbyde live chat-support og tilføje et indgående callcenter eller yde selvbetjeningssupport via en vidensbase. Sidst men ikke mindst vil du måske have en platform som en kundeportal, hvor brugerne kan finde alle deres anmodninger, indsende spørgsmål til et forum, foreslå forbedringer og give feedback.
LiveAgent er det mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software for SMB i 2021. Der er en grund til det. Vi leverer help-desk software i verdensklasse, der skaber en problemfri oplevelse for både dit kundeserviceteam og kunder. Prøv LiveAgent i dag med vores gratis 14-dages prøveperiode, eller prøv vores gratis version af LiveAgent. Kom endelig herhen.
Hvis du leder efter det bedste helpdesk-system med understøttelse af sociale medier, er sammenligning af forskellige alternativer et must. Multi-channel help desk indeholder meget mere end bare sociale medier. Selvom du måske ikke har brug for alle funktioner, er det vigtigt at have mulighed for at tilføje bestemte kanaler, mens din virksomhed vokser.
65% of af personer mellem 18-34 år mener, at sociale medier er en effektiv kanal for kundeservice. Microsoft
48% af forbrugerne forventer svar på spørgsmål og klager på sociale medier inden for 24 timer. Statista
Over 50% af virksomheder rapporterer, at en af de mest kritiske kundespørgsmål er “at levere en problemfri kundeoplevelse på tværs af flere kanaler.” Incite Group
57% af kunderne vil hellere kontakte virksomheder via digitale medier som f.eks. e-mail eller sociale medier frem for at bruge talebaseret kundesupport. Ameyo
Venlige medarbejdere eller kundeservicemedarbejdere er det, der giver en mindeværdig oplevelse, der får forbrugerne til at holde sig til et brand, for 73% af kunderne.
Det kan være let at give den oplevelse, hvis du ved hvad det indebærer. IfølgeShep Hyken, ekspert i kundeservice, bør kundesupportrepræsentanter svare rettidigt, på en personlig måde og aldrig glemme at stille ekstra spørgsmål. For eksempel, hvis en kunde beder dig om at løse deres problem hurtigt, skal du spørge dem, hvor hurtigt, for at opfylde deres forventninger.
Husk, loyale kunder øger ROI, fordi de har en tendens til at købe mere.
LiveAgents kundeservicesoftware til sociale medier integreres med flere kommunikationskanaler og tilbyder næsten 200 funktioner.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
LiveAgent Helpdesk Software & Live chat
Forbedr kundesupport med LiveAgent, den ultimative helpdesk-software. Optimer kommunikationen og løs problemer på tværs af kanaler for at øge tilfredsheden og produktiviteten.
Et Dybt Dyk ned i Billetteringssoftware
Billetteringssoftware som LiveAgent hjælper virksomheder med at effektivisere kundeforespørgsler. Det tilbyder avancerede funktioner og problemfri kommunikation.
Flytte fra Tawk til LiveAgent?
Migrer dine data til LiveAgent i dag og tilbyd support i verdensklasse til dine kunder. Vurderet som den bedste helpdesk-software til SMB i 2023. Gratis prøveperiode og fleksible planer.
LiveAgent: Billettering Software Demo
LiveAgent er en virksomhed, der tilbyder priser, funktioner og integrationer for deres VoIP-partnere. De har et akademi, blog og skabeloner tilgængelige.
LiveAgent | Oversigt over Quick Help Desk-software
LiveAgent tilbyder helpdesk-software til virksomheder, der ønsker at strømline kundesupport og forbedre kommunikationen på forskellige kanaler.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer