Søger du efter en nemmere og mere effektiv løsning til din kundesupport? LiveAgent tilbyder et pålideligt billetsystem, integration med flere kanaler, over 175 funktioner og mere end 40 integrationer.
Tag din helpdesk til næste niveau med LiveAgent.
LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.
Spar penge! LiveAgent er mere omkostningseffektiv sammenlignet med andre helpdesk-løsninger.
Over 175 funktioner, der gør din arbejdsgang nemmere og mere behagelig.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
Samanage
|
---|---|---|
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
Samanage tilbyder ikke billettering.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
Samanage tilbyder ikke Live Chat.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
Samanage tilbyder ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
|
Samanage tilbyder selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
Samanage tilbyder ikke en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
Samanage tilbyder ikke en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
Samanage tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
Samanage tilbyder ikke en Viber-integration.
|
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
|
LiveAgent tilbyder WhatsApp-integration.
|
Samanage tilbyder ikke WhatsApp-integration.
|
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder en vidensbase.
|
Samanage tilbyder en vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
Samanage tilbyder kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
Samanage tilbyder automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
Samanage tilbyder API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
Samanage tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
Samanage tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
Samanage tilbyder ubegrænset historie.
|
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Samanage tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Samanage tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Samanage tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Samanage tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Samanage tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Hvis du leder efter en ultimativ løsning til din helpdesk-software, er din søgning muligvis allerede ovre. LiveAgent har alt hvad du behøver for at yde den bedst mulige kundesupport.
Et pålideligt billetsystem dækker alle vigtige kanaler – e-mail, live chat, sociale medier (selv Instagram), call center og vidensbase. Du vil virkelig være klar til hvad som helst med LiveAgent.
Livechat er et vigtigt værktøj, når det drejer sig om kundeservice. Det giver dine kunder mulighed for at oprette forbindelse til dig næsten øjeblikkeligt via en widget på din hjemmeside. Det er en fantastisk tilføjelse til din kundesupport.
LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Svar dine kunder lynhurtigt!
Det behøver ikke at koste dig meget at få mere brugbare værktøjer. LiveAgent tilbyder dig tre gode betalte planer, der er spækket med nyttige værktøjer, funktioner og integrationer. Du skal bare vælge den, der passer dig bedst.
LiveAgents priser giver dig også mulighed for at købe separate funktioner, hvis du vil tilføje noget ekstra. Se vores prisplaner for at få flere oplysninger.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2023. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.