Zendesk billetteringsanmeldelse

Læs anmeldelsen af Zendesk billetsystem, der er en alsidig konkurrent blandt billetløsninger og tilbyder standard billetfunktioner, rapportering og analyser. Den har en enkel grænseflade og mulighed for tilpasning. Priserne starter fra € 19 pr. måned. Anmelderen anbefaler at udfylde et kort spørgeskema for at få den bedste oplevelse med billetsystemet.

Zendesk billetteringsanmeldelse
Compare Zendesk billetteringsanmeldelse with other in: How Zendesk billetteringsanmeldelse is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
12357 reviews

Zendesks billetsystem er en alsidig konkurrent, der kan tilbyde meget mere end simpel billettering, hvis du er villig til at investere i det. Læs videre for at finde ud af mere om Zendesk billetsoftware i vores anmeldelse.

Pricing
Starting from:
19   pr. måned
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.2
Brugeroplevelse
4
Pris
3.5
Implementering
5

Key takeaways

Pros

  • Godt og pålideligt billetsystem
  • Alle væsentlige funktioner
  • Omfattende opstartsguide

Cons

  • Lidt kedelig grænseflade
  • Nogle avancerede funktioner er der ikke
  • Det kan være dyrt for nogle brugere

Kom godt i gang med Zendesk-billettering

Zendesk tilbyder en nem registreringsproces med minimal indsats. For at tilmelde dig til din gratis prøveperiode, skal du angive din e-mailadresse og udfylde andre vigtige oplysninger. Zendesk gør sit bedste for at gøre din start med deres billetsoftware så nem som muligt. Derfor er en stor del af processen et kort spørgeskema, der hjælper Zendesk med at bestemme, hvordan du vil bruge det. Den rummer opstartsguiden i henhold til dine svar.

Zendesk - trial questionnaire

Du kan også springe dette korte spørgeskema over, men jeg anbefaler stærkt at udfylde det for at få den bedste oplevelse med billetsystemet. Når du er færdig med det, vil du blive ført til Zendesk-grænsefladen. Den første skærm, du vil se, er oversigten med Kom godt i gang-guiden, der er let tilgængelig. Det er ret kompliceret, så det kan tage et stykke tid at komme igennem hvert enkelt element på det. Du kan springe det over og vende tilbage til det senere, hvis du vil.

Zendesk - get started guide

Grænsefladen i Zendesk er ret ligetil og nem at navigere. Du kan få adgang til alle hovedfunktioner i panelet til venstre, mens størstedelen af ​​skærmpladsen optages af den sektion, du vælger at se. Det er ret godt, og du burde ikke have problemer med at blive fortrolig med det. Hvis du beslutter dig for at skifte fra guiden til dashboardet, vil du blive budt velkommen af ​​en fin billetgrænseflade.

Zendesk - interface

Før vi ser nærmere på grænsefladens ydeevne og funktionalitet, lad os lige finde ud af, hvilken slags funktioner du kan forvente fra Zendesks billetsystem.

Zendesk billetteringssystemfunktioner

Selvom Zendesk lister deres billetsystem som en funktion for sig selv, kommer det med sit eget sæt produktivitetsfunktioner, der har til formål at gøre alle typer billetkommunikation meget nemmere. Billetsystemet er multikanal, som det er sædvane for alle moderne helpdesk-løsninger. Det er også flersproget og multi-brand. Zendesk tilbyder standard billetfunktioner såsom tags, kundekontaktoplysninger i billetter, flette billetter sammen og andre væsentlige funktioner ud af æsken.

Zendesk - ticketing features

En anden vigtig funktion ved Zendesk er rapportering og analyser. Denne funktion giver dig altid praktiske oversigter over dine billetaktiviteter. Du skal aktivere funktionen gennem en separat Zendesk-tjeneste. Du får også adgang til hele historien om kundeinteraktioner og forretningsregler. Zendesk giver dig også adgang til dets indbyggede integration med andre softwareløsninger.

Billetsystemydelse og brugeroplevelse

Nu er tiden kommet til at teste Zendesk-billetsystemet og se, hvordan det fungerer i praksis. Testen fokuserer på agentens perspektiv. Jeg sendte mig selv et par test-e-mails for at se, hvor hurtigt de ankom og jeg kan med glæde sige, at Zendesk ikke har nogen hastighedsproblemer. Jeg tog også det første kig på grænsefladen inde i billetten.

Zendesk - interface inside the ticket

Grænsefladen ser ren og ryddelig ud, med næsten alle tilgængelige værktøjer præsenteret på skærmen. Nogle af dem er skjult under sektionen med tre prikker i øverste højre hjørne. Min personlige mening er, at dette designvalg ikke er helt nødvendigt. Zendesks billettering ser rent ud, som det er, og nogle mennesker vil måske finde det for kedeligt efter deres smag. At afsløre alle funktionsknapper og præsentere dem direkte på skærmen kunne løse dette mindre problem.

Zendesk - revealing all feature buttons

Arbejdsgangen i Zendesk-billetter er godt designet. Du kan vælge billetstatus, og hvad der skal ske, efter du har svaret på en kundebillet. Du kan også få adgang til tekstformateringsfunktioner, som af en eller anden grund også er skjult under en enkelt knap. Andre ting omfatter emojis, vedhæftede filer og links. Alle er tilgængelige i nederste panel i svarfeltet.

Zendesk - text formatting features

Samlet set klarer Zendesks billettering sig meget godt i enhver henseende. Det er ikke svært at bruge for enhver type bruger, takket være den ekstremt enkle grænseflade. Det kan være vanskeligere at administrere andre kommunikationskanaler og tilføje nye e-mails, hvis du ikke er vant til grænsefladen og navnekonventionerne. Zendesks billetsystem understøtter alle væsentlige funktioner, der til enhver tid vil hjælpe dig med at dæmme op for strømmen.

Zendesk priser

Zendesk tilbyder et meget bredt udvalg af prisplaner for forskellige virksomhedsstørrelser og brugstilfælde. Da denne anmeldelse er strengt fokuseret på billetsystemet, vil vi nævne de tre vigtigste prisplaner, der har denne funktion og fokuserer på kundeserviceafdelinger. Der er tre hovedplaner med forskellige funktionssæt og varierende værdier. Lad os tage et kig på dem og se, hvad de har at byde på.

Support Team

Supportteamplanen er den billigste. Det koster dig €19 pr. måned pr. agent med årlig fakturering. Det tilbyder et integreret billetsystem med e-mails, Facebook-posts og Twitter-posts. Du får også forretningsregler, kundehistorik og detaljer, rapportering og analyser, integrationer og meget mere.

Support Professional

Support Professional-planen kan blive din for €49 pr. måned pr. agent med årlig fakturering. Det tilbyder alt fra den tidligere plan og tilføjer åbningstider, kundetilfredshedsundersøgelser, flersproget support, SLA’er og mere.

Support Enterprise

Enterprise-planen er den dyreste mulighed, den kan blive din for €99 pr. måned pr. agent med årlig fakturering. Du får alle funktioner fra de to foregående planer og derudover tilpassede teamroller og tilladelser, tilpassede agentarbejdsområder, tredjeparts datalagring, sandbox test miljø og mere.

Konklusion

Zendesk er en velafrundet billetløsning til en okay pris. Den højere pris kommer dog ikke uden sin værdi, og hvis du er interesseret i mere end blot enkelt billettering, kan du overveje Zendesk som en af ​​de primære kandidat. Billetsystemet tilbyder de mest essentielle funktioner til at hjælpe dig med at klare arbejdet, men det kommer ikke med nogen banebrydende funktionaliteter. Om det er en god eller dårlig ting er op til dig.

Generelle problemer

Tastaturgenveje virker ikke i Zendesk-billetter

Den mest almindelige årsag til dette problem skyldes brugen af ​​tredjepartsprogrammer og browserudvidelser, der bruger tastaturgenveje. Prøv at fjerne eller deaktivere alle programmer og udvidelser, der bruger genveje og se, om Zendesk fungerer, som det skal uden dem. Hvis du stadig har problemer med genveje, skal du kontakte Zendesks supportteam.

Opdatering af e-mailadresse i Zendesk billettering

Hvis du vil opdatere din e-mailadresse i Zendesk, skal du klikke på dit profilikon i det øverste hjørne af appen, mens du er i Support. Vælg vis profil, og klik på Tilføj kontakt. Indtast din nye e-mailadresse, og du vil modtage en bekræftelses-e-mail. Klik på linket i e-mailen for at bekræfte ændringen.

Product reviews

How many customers are using customer portals? You can read our customer portal benchmarks statistics to learn some important metrics.

Customer portal benchmarks

Kun 1% af virksomheder bruger multi-vidensbaser til at betjene kunder på forskellige sprog. 2% af virksomheder bruger forummer til at opbygge et onlinefællesskab. 10% af virksomheder bruger en kundeportal. 60% af kunder søger hjælp på desktopcomputere, 38% på mobile enheder og 2% på tablets. Løsningsraten for kundeportaler er 95%, og den gennemsnitlige håndteringstid for kundeportalbilletter er mellem 2-3 dage.

Ms Alternatives Categories - Zohodesk Da

zohodesk

Ms Alternatives Categories - Zohodesk Da

Slut dig til tusindvis af tilfredse kunder ved hjælp af LiveAgent. Skab bedre kundeoplevelse takket være omnichannel-løsningen.

Sociamonials

Sociamonials erstattede ZenDesk med LiveAgent og CEO Craig Sherman værdsætter det. De opsætter dit LiveAgent dashboard og sender loginoplysninger til din mailboks. Deres website bruger cookies, og de tilbyder en planlagt demo og kontaktmuligheder via chat og kontaktformular.

Ms Alternatives Categories - Happyfox Da

happyfox

Ms Alternatives Categories - Happyfox Da

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo