EngageBay billetteringsanmeldelse

Gennemgang af EngageBay's billetsystemfunktionalitet med fokus på brugervenlighed, prissætning og funktionalitet sammenlignet med konkurrenter.

EngageBay billetteringsanmeldelse
Compare EngageBay billetteringsanmeldelse with other in: How EngageBay billetteringsanmeldelse is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
927 reviews

EngageBay tilbyder et omfattende sæt værktøjer med billetsoftwarefunktionalitet. Selvom billettering ikke er dets primære fokus, har det det, der skal til for at konkurrere med de bedste billetløsninger. Læs mere i vores anmeldelse.

Pricing
Starting from:
$ 12.74   pr. måned
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: No
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4
Brugeroplevelse
3.5
Pris
4
Implementering
4.5

Key takeaways

Pros

  • Rimelige priser i de billigere planer
  • En masse ekstra funktionalitet i én pakke
  • Godt billetsystem uden større problemer

Cons

  • Lejlighedsvise fejl på nogle punkter
  • Billettering er ikke det primære fokus for EngageBay
  • Clunky vedhæftede filer funktionalitet

Kom godt i gang med EngageBay-billettering

EngageBay lader dig starte gratis med en nem registrering tilgængelig direkte via deres hjemmeside. Du behøver kun at oplyse væsentlige oplysninger, samt dit telefonnummer og et link til din hjemmeside. Når du har fået adgang til dit nye system, kan du vælge at modtage en gratis onboarding-session med det samme.

EngageBay - free onboarding offer

For at få adgang til service-delen af ​​EngageBay-værktøjssættet kan du klikke på marketingknappen øverst til venstre og gå til Service-sektionen. EngageBay vil bede dig om at oprette et dedikeret kundeservicedomæne til modtagelse af billetter. Når du har gjort det, kan du begynde at blive fortrolig med billetgrænsefladen på EngageBay.

EngageBay - create your domain

EngageBays grænseflade kan være ret nyttig for nye brugere. Den giver forklaringer og korte vejledninger til næsten alt, hvad du prøver at gøre for første gang, hvilket gør det meget nemmere at hjælpe dig med at vænne dig til arbejdsgangen. Designet af grænsefladen ser ret moderne ud, og du bør ikke have nogen problemer med navigation, hvis du beslutter dig for at ignorere vejledningerne.

EngageBay - service account setup

Med din servicefunktion aktiveret kan du tage det første kig på billetgrænsefladen. Du vil blive præsenteret for et praktisk dashboard, der giver dig værdifuld information. Kom godt i gang-guiden bruger en stor del af skærmen øverst til venstre, mens de resterende vinduer giver dig indsigt via vigtige analyser og rapporter. Du kan se antal billetter, første svartider, lukketid og andre vigtige oplysninger.

EngageBay interface

EngageBay billetsystemfunktioner

Selvom EngageBay tilbyder meget bredere funktionalitet, ser vi kun på ServiceBay-funktionerne, der er relateret til billettering. ServiceBay er navnet på service- og billetfunktionssættet og tilbyder en rimelig standardfunktionalitet. Du får adgang til makroer, SLA’er, billetrapporter, automatiseringer, standardsvar, supportgrupper og tilpassede billetvisninger. Disse funktioner er opført på det officielle EngageBay-websted, dog tilbyder selve billetsystemet et større udvalg af funktioner. Du kan se dem, når du begynder at udforske webapplikationen.

Billetsystemydelse og brugeroplevelse

Nu er det tid til at tage et kig på testene og se, hvordan EngageBay-billetsystemet klarer sig i et standardscenarie. Jeg sendte mig selv et par e-mails for at se, hvor hurtigt de dukker op i billetsystemet. Jeg kan med glæde sige, at der ikke var lange venteperioder, og at alt gik helt uden problemer.

EngageBay - tickets overview

Når du har åbnet en billet, viser EngageBay flere funktioner, som ikke nødvendigvis er nævnt på deres prisside. Disse inkluderer en meget veldesignet teksteditor med alle nødvendige redigerings- og formateringsmuligheder. Du kan også få adgang til interne noter og interagere med billetoplysninger i venstre panel. Det inkluderer alle nødvendige felter til at udfylde vitale data vedrørende enhver åben billet. EngageBays send-knap fungerer som en status changer, som du enten kan bruge til at lukke, pending, holde åben, løst og andre statusmuligheder.

EngageBay - change the ticket status

Billetvisningen afslører et lille designproblem med hovedværktøjslinjen øverst. Den glider ned, mens du ruller ned på siden, og dækker ofte over vigtige værktøjs- og funktionsknapper. Selvom dette problem ikke er stort, er det bestemt værd at nævne. Derudover fungerer billetsystemet meget godt og uden større problemer. Svarfeltet er stort nok, og du får adgang til alle værktøjer uden besværlig navigation.

EngageBay - example of ticket reply

Det kan være lidt akavet at bruge visse funktioner. For eksempel kan du ikke kopiere og indsætte billeder direkte til billetterne, du skal bruge funktionen vedhæftede filer. Af en eller anden grund lader den dig ikke automatisk søge efter vedhæftede filer på din computer, men derimod EngageBay-appen. Hvis du afslutter billetter uden at sende dine beskeder, vil de heller ikke blive gemt som kladder. Igen, ikke et stort problem, men det kan bestemt komplicere tingene lidt. Udover det fungerer EngageBays billetsystem godt, og din arbejdsgang bør ikke kompromitteres, selv med nogle få mindre problemer.

EngageBay priser

EngageBay tilbyder fire prisplaner med mange forskellige tilgængelige funktionssæt. Disse funktioner inkluderer ikke kun ServiceBay-funktionaliteten, men også andre vitale dele af hele EngageBay-værktøjssættet. Husk det, når du vælger din plan. Man ved jo aldrig, hvilken ekstra funktionalitet man har brug for fra sin løsning. Lad os tage et kig på de tilgængelige billetfunktioner i hver plan.

Free

Free plan koster dig ikke noget. Du får adgang til grundlæggende kontaktadministration, billetstyring og billetvisningsfunktioner.

Basic

Basic planen koster $12,74 per bruger per måned. Du får adgang til funktioner fra den tidligere plan, og derudover billetmakroer, grupper, gruppestyring, dåsesvar, personlig noter, customer 360 ​​graders visning og desktop notifikationer.

Growth

Growth planen koster $42,49 per bruger per måned. Det giver dig alt fra de to foregående planer og ekstra – push-meddelelser, automatisering og arbejdsgange og notater.

Pro

Pro planen koster $84,99 per bruger per måned. Du får alt fra de tidligere planer. Du får også regel management som en ekstra servicefunktion.

Konklusion

EngageBay tilbyder et godt billetsystem, der supplerer resten af ​​løsningen rigtig godt. Billetsystemet er bestemt ikke hovedfokus for denne software, men ikke desto mindre er det tilstrækkeligt til de fleste opgaver. Selvom folk, der leder efter et mere avanceret billetsystem, måske vil søge et andet sted for at få deres behov opfyldt, vil de fleste brugere være mere end tilfredse med EngageBays multifunktionelle løsning.

Generelle problemer

Hvordan kan jeg bruge dåsesvar i EngageBay?

Når du er i serviceafsnittet i EngageBay, skal du klikke på Settings og gå til afsnittet Canned responses. Opret dine dåsesvar og gem dem i systemet. Når du er færdig, skal du gå til sektionen Tickets og åbne en billet, hvor du vil bruge et dåsesvar. Du kan finde de originale svar i svarfeltet under tekstformateringsværktøjerne. Klik på det, og vælg det svar, du vil bruge.

Sådan konfigurerer du videresendelse af e-mail til EngageBay billetsystem

Hvis du vil videresende din e-mail fra en anden e-mail-konto til dit EngageBay-billetsystem, skal du åbne dit Service-dashboard i EngageBay og gå til Settings > All Settings. Find Videresendelse under POP/IMAP og klik på Add forwarding address. Indtast derefter den e-mailadresse, du vil bruge, og klik på næste. Gem ændringerne og så burde du være klar.

Product reviews

Ekstern helpdesk software er ved at blive det nye normale for de fleste mennesker over hele kloden. Allerede før covid-19-udbruddet var fjernarbejde i stigning.

Leder du efter en ekstern helpdesk-software?

LiveAgent er en helpdesk-software til forex business, der kan hjælpe med at automatisere workflow-styringsprocessen og forbedre produktivitet og kundetilfredshed. Softwaren tilbyder også en gratis prøveperiode og automatiseringsstøtte. Implementeringen af ​​LiveAgent kan spare tid og penge og bidrage til at skabe glade kunder, der er de bedste kunder. En ofte stillede spørgsmål side er vigtig på ethvert virksomhedswebsted, da flere og flere forbrugere foretrækker selvbetjeningsmuligheder, og det kan forbedre kundeoplevelsen. Det er vigtigt at skrive spørgsmål fra en kundes perspektiv og organisere dem i kategorier for let navigation.

Foretag og modtag opkald via internettet med vores avancerede telefonisoftware. Foretag internationale og regionale opkald for lokale priser.

Har du brug for en pålidelig telefonisoftware?

LiveAgent er en populær og effektiv løsning til kundeservice, som anbefales af mange brugere. Det hjælper med at forbedre responstider, øge kundetilfredshed og salg, og kategorisere billetterne, så man kan spore, hvad kunderne har mest brug for. LiveAgent er også kendt for at være omkostningseffektiv og tilbyde nyttige rapporteringsfunktioner.

LiveAgent kundeservice webinar fokuserer på en multi-channel help desk løsning. Live chat, billetsoftware, live chat, indbygget callcenter og meget mere er inkluderet. LiveAgent gratis prøveperiode er tilgængelig i en begrænset periode.

Lær med LiveAgent webinarer

LiveAgent er en hjælpesk- og supportsoftware, der kan hjælpe virksomheder af enhver størrelse med e-mail, lynhurtig livechat, sociale medier, callcenter og vidensbase. Lösningen kan øge produktiviteten, reducere antallet af billetter og forbedre kundeservice. Virksomheder kan oprette en gratis konto og få en 14-dages prøveperiode. LiveAgent tilbyder også webinarer og hjælp til modeforretninger og hostingvirksomheder. Det er også den kundeservicetjeneste med den højeste tilfredshed blandt kunderne. Virksomheder med live chat oplever en positiv effekt på salg, omsætning og kundeloyalitet. LiveAgent kan hjælpe sundhedsvirksomheder med bedre kundesupport, øge salget og forbedre effektiviteten og produktiviteten af personalet.

Kom videre med kundeinteraktionssoftware i dag. Hold styr på alle kundeønsker og forøg kundeoplevelsen på alle kanaler.

Gå hånd i hånd med dine kunder

LiveAgent er en effektiv løsning til kundeservice, som har modtaget positiv feedback fra en række virksomheder og deres medarbejdere. Produktet er nemt at bruge og tilbyder mange funktioner, herunder rapportering og integration med sociale medier og telefoner. LiveAgent har hjulpet virksomheder med at øge kundetilfredsheden og salget, reducere responstiden på e-mails og chatte med kunder. Den overlegne løsning er prisbillig og professional, og anbefales af brugere i forskellige brancher.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo