NapoleonCat kundeservice på sociale medier software anmeldelse

NapoleonCat tilbyder en kundeservicesoftware til sociale medier, der hjælper med at administrere kundeengagement. Anmeldelsen beskriver dens funktioner, fordele og ulemper. Prisniveauer og præferences er også diskuteret.

NapoleonCat kundeservice på sociale medier software anmeldelse
Compare NapoleonCat kundeservice på sociale medier software anmeldelse with other in: How NapoleonCat kundeservice på sociale medier software anmeldelse is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
151 reviews

NapoleonCats sociale medie kundeserviceplatform tilbyder værktøjer til at hjælpe virksomheder med at yde support og fremme engagement på sociale medier. I denne anmeldelse vil vi dykke ned i dens funktioner, fordele og ulemper.

Pricing
Starting from:
$ 31   pr. måned
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: 1
Free version: No

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
4.3
Brugeroplevelse
4.5
Pris
4
Implementering
4.5

Key takeaways

Pros

  • Brugervenligt design
  • Automatiseringsmuligheder
  • Detaljeret rapportering og analyser

Cons

  • Manglende notifikationer
  • Kan blive dyrt

Kom i gang med NapoleonCat

Det er meget nemt at tilmelde sig NapoleonCat. Når du har udfyldt de væsentlige oplysninger, beder softwaren dig om at linke dine sociale medier med det samme. Jeg forbandt mine Facebook- og Twitter-sider ved blot at give mine legitimationsoplysninger. Med Instagram skulle jeg først konfigurere NapoleonCats tilladelser. Dette tog mig dog kun et par sekunder.

NapoleonCat - connect the profiles you manage

Efter jeg havde gjort det, var mine profiler på sociale medier parate.

Det næste trin som NapoleonCat foreslog, var at spore mine konkurrenter. Som eksempel valgte jeg NapoleonCats egen Facebook-side. Så trykkede jeg på knappen Start using NapoleonCat.

NapoleonCat - track your competitors

Opsætningen var utrolig nem og hurtig. Efter blot et par sekunder blev jeg ført til mit dashboard, ledsaget af et pop-up-hilsensvindue.

NapoleonCat - pop-up greeting window

NapoleonCat sociale medier funktionalitet og funktioner

NapoleonCat kommer med et væld af nyttige funktioner og funktionaliteter, der kan hjælpe dig med at administrere dit brands tilstedeværelse på sociale medier. Den gemmer alle dine kundeinteraktioner i en indbakke, hvor du kan kategorisere dem yderligere.

NapoleonCat- inbox

NapoleonCat lader dig selvfølgelig konfigurere, hvilken type kundeinteraktioner du ønsker at modtage i din indbakke.

NapoleonCat - inbox configuration

Når en ny DM eller kommentar ankommer, tilføjes den automatisk til fanerne New og til Tasks i indbakken.

Udover at styre kundekommunikation, lader NapoleonCat dig planlægge opslag på dine tilknyttede sociale mediekanaler.

NapoleonCat- setting post schedule

Denne løsning tilbyder også forskellige rapporter og analyser, der kan downloades. Du kan oprette nye rapporter eller planlægge dem til senere. Selvfølgelig har du mulighed for at eksportere disse data. NapoleonCat lader dig gøre dette i form af et Excel-ark eller en PNG-fil.

NapoleonCat - reports and analytics

Ved at klikke på Auto-moderation i menuen til venstre kan du konfigurere automatisering for dine profiler på sociale medier. NapoleonCat lader dig konfigurere automatiseringsregler fra bunden, eller du kan bruge en af ​​de færdiglavede skabeloner.

NapoleonCat - auto-moderation rules

Den sidste funktion, jeg kort vil tale om, er forslagene til NapoleonCat-funktionerne. Her kan du se, hvilke funktioner der er under udvikling, og du kan foreslå, hvad du gerne vil se tilføjet, samt hvad der allerede er blevet lanceret. Jeg kunne godt lide det, fordi det giver gennemsigtighed og lader NapoleonCats kunder føle, at de er en del af software-opbygningsprocessen.

NapoleonCat - feature suggestions

NapoleonCat social brugeroplevelse

NapoleonCats software er meget reaktiv. Jeg fik en prøveabonnent til at skrive en besked til min virksomhed og reagere på et Facebook-opslag. Disse interaktioner dukkede op i NapoleonCats grænseflade med det samme.

En lille detalje, jeg manglede, var en slags notifikationsfane. Den type ting, der fortæller dig, at du har fået en ny besked højt og tydeligt. Det ødelagde dog bestemt ikke min oplevelse.

NapoleonCat - interactions in the interface

Ved at klikke på hver interaktion kan du åbne og administrere den yderligere. NapoleonCat lader dit svare på det eller svare og arkivere. Den har endda en oversætter indbygget, hvilket kan spare en masse tid.

NapoleonCat - reply to interaction

Det er virkelig hurtigt at svare inde i agentens brugergrænseflade såvel som i kundens. Udover at sende almindelig tekst kan du bruge GIF’er og emojis og tilføje billeder og filer fra din computer. Derudover kan du tilføje interne noter til hver samtale og sende interaktioner via e-mail til en konsultation ved at bruge knappen Send to consult button. Du kan tildele en bruger til interaktionen, eller systemet gør det automatisk for dig. Jeg synes, det minder meget om et billetteringssystem.

Ved at klikke på de tre prikker ved siden af ​​kundebeskeden kan du tildele tags såvel som meninger til interaktionen. Dette hjælper dig ikke kun med at organisere din kundekommunikation, men lader dig også oprette mere detaljerede og skræddersyede rapporter.

NapoleonCat - assign message tags

Ved at klikke på et lille pulstegn ved siden af ​​de tre prikker, kan du se en aktivitetslog med tidsstempler.

NapoleonCat- interaction data with timestamps

Priser

NapoleonCat har 2 hovedabonnementsniveauer, og deres pris afhænger af antallet af de profiler, du vil forbinde, og antallet af brugere, der vil have adgang til din NapoleonCat-konto. Nedenfor vil jeg diskutere de billigste versioner af begge niveauer, så husk, at baseret på din egen konfiguration, kan prisen være højere.

Standard

For $31/måned faktureret månedligt kan du oprette 3 sociale medieprofiler og have én systembruger. Faktureret årligt kommer prisen op på $25,82/måned. Dette niveau giver dig mulighed for at gå op til 10 profiler og 3 brugere med ekstra omkostninger. Du kan planlægge dit indhold, tildele indgående beskeder til forskellige teammedlemmer og arbejde med analyser.

Pro

Med denne plan kan du forbinde 3 sociale medieprofiler og en systembruger for $76/måned faktureret månedligt eller $63,31/måned faktureret årligt. NapoleonCats mest populære niveau har en grænse på 100 sociale medieprofiler og 30 brugere, så det er velegnet til større teams med højere engagement på sociale medier. Den omfatter alle funktionerne fra standardpakken, plus tilføjelser som indbakkesøgning, automatisk moderation, teampræstationsrapporter, 2FA, 1-til-1 onboarding-træning og mere.

Custom

Fra $465/måned kan du kontakte NapoleonCats team for at oprette et fuldt tilpasset niveau. Det inkluderer alle funktionerne fra Pro-pakken, bortset fra, at de fleste funktioner er ubegrænsede.

Konklusion

NapoleonCat er en intuitiv og reaktiv software til styring af sociale medier. Selvom man kan hævde, at det ikke er andet. kan jeg se, at det bliver brugt som en pålidelig kundeserviceplatform. Dens mange funktioner og brugervenlige design gør det til en fantastisk løsning for enhver virksomhed, der stræber efter at skabe engagement gennem sociale medier.

Selvom intet er uden fejl, lader NapoleonCat ikke meget tilbage at ønske. Det har nogle funktioner, du kan finde i de fleste billetsystemer, hvilket sætter det over et simpelt værktøj til planlægning af opslag på sociale medier.

Generelle problemer

Jeg kæmper med at forbinde sociale mediekonti til NapoleonCat.

Tjek først dine loginoplysninger for hver sociale mediekonto. Hvis du stadig har problemer, kan du prøve at afbryde og gentilslutte konti i NapoleonCat. Gå til Settings > Social media accounts og klik på knappen Disconnect ud for den konto, du ønsker at afbryde. Log ind på din konto, og godkend, at NapoleonCat får adgang til din konto ved at klikke på knapen Connect button.

De indlæg, jeg planlagde, dukker ikke op.

Dette kan skyldes et par forskellige ting. Først skal du sikre dig, at NapoleonCat stadig er forbundet til den pågældende sociale mediekonto. Hvis den er tilsluttet, skal du kontrollere den planlagte poststatus. I tilfælde af “Failed”, kan der være et problem med indlæggets indhold eller formatering. Du kan prøve at redigere og omlægge indlægget. Når indlægget er markeret som “Pending”, er det bare i kø til senere offentliggørelse.

Product reviews

Kom videre med kundeinteraktionssoftware i dag. Hold styr på alle kundeønsker og forøg kundeoplevelsen på alle kanaler.

Gå hånd i hånd med dine kunder

LiveAgent er en effektiv løsning til kundeservice, som har modtaget positiv feedback fra en række virksomheder og deres medarbejdere. Produktet er nemt at bruge og tilbyder mange funktioner, herunder rapportering og integration med sociale medier og telefoner. LiveAgent har hjulpet virksomheder med at øge kundetilfredsheden og salget, reducere responstiden på e-mails og chatte med kunder. Den overlegne løsning er prisbillig og professional, og anbefales af brugere i forskellige brancher.

Ekstern helpdesk software er ved at blive det nye normale for de fleste mennesker over hele kloden. Allerede før covid-19-udbruddet var fjernarbejde i stigning.

Leder du efter en ekstern helpdesk-software?

LiveAgent er en helpdesk-software til forex business, der kan hjælpe med at automatisere workflow-styringsprocessen og forbedre produktivitet og kundetilfredshed. Softwaren tilbyder også en gratis prøveperiode og automatiseringsstøtte. Implementeringen af ​​LiveAgent kan spare tid og penge og bidrage til at skabe glade kunder, der er de bedste kunder. En ofte stillede spørgsmål side er vigtig på ethvert virksomhedswebsted, da flere og flere forbrugere foretrækker selvbetjeningsmuligheder, og det kan forbedre kundeoplevelsen. Det er vigtigt at skrive spørgsmål fra en kundes perspektiv og organisere dem i kategorier for let navigation.

Foretag og modtag opkald via internettet med vores avancerede telefonisoftware. Foretag internationale og regionale opkald for lokale priser.

Har du brug for en pålidelig telefonisoftware?

LiveAgent er en populær og effektiv løsning til kundeservice, som anbefales af mange brugere. Det hjælper med at forbedre responstider, øge kundetilfredshed og salg, og kategorisere billetterne, så man kan spore, hvad kunderne har mest brug for. LiveAgent er også kendt for at være omkostningseffektiv og tilbyde nyttige rapporteringsfunktioner.

Vidensbaseret software er et must-have, når du yder support til dine kunder. LiveAgent tilbyder ikke bare det, men mere. Find ud af, hvorfor du skal vælge LA.

Giv kunder mulighed for øjeblikkelige svar

LiveAgent's knowledge base solution offers a great way to provide self-service options in multiple languages, which can improve customer experience and satisfaction for international businesses. By creating necessary articles and delivering them in the required language, companies can ensure their employees stay up-to-date with news and product/service updates. It's recommended to create a category for each language or multiple knowledge bases for extensive content development.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo