LiveChat live chat anmeldelse

Compare LiveChat live chat anmeldelse with other in: How LiveChat live chat anmeldelse is doing on review portals
4.5
Average rating based on data from trusted review portals
3463 reviews

LiveChat live chat software er en meget veldesignet chatoplevelse for både agenter og kunder. Funktionssættet klarer alt, hvad der er vigtigt vedrørende dine chats, men det tilbyder også mere i forhold til kommunikation. Læs videre for at se mere i vores anmeldelse.

Pricing
Starting from:
$ 20   pr. måned
Equal to LiveAgent's Ticket + Chat plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Alexander Šípka

Editor's rating

Alexander Šípka
Overall rating
4.7
Brugeroplevelse
5
Pris
4
Implementering
5

Key takeaways

Pros

  • Hurtig og pålidelig live chat
  • Meget nem implementering
  • Fantastiske og nemme konfigurerbare funktioner

Cons

  • Dyrt med højere niveauer

Kom i gang med LiveChat live chat

LiveChat er en live chat-software med mere end blot chatmuligheder. Det tilbyder et omfattende live chat-funktionssæt, der sikrer en fokuseret og veldesignet oplevelse for hver agent og kunde. Det byder dog også på noget ekstra i form af yderligere kommunikationskanaler, såsom sociale medier, WhatsApp og billettering. I denne anmeldelse vil vi se nærmere på LiveChats live chat-widget-funktioner og overordnede ydeevne. Lad os komme igang.

LiveChat-registrering er meget hurtig. Du skal blot registrere din konto, og registreringsprocessen vil i sidste ende tage dig direkte til live chat-widget-integrationsdelen, hvilket betyder, at du kan implementere din live chat, så snart du starter. Dette er overraskende hurtigt, og LiveChat giver dig endda et par integrationsmuligheder. Du kan vælge mellem et WordPress-plugin, Google Tag Manager eller manuel installation af livechatkode.

LiveChat installation options

Jeg valgte den manuelle installation, hvilket også var ret nemt. Du skal blot kopiere og indsætte koden før din hjemmeside og gemme ændringerne. Hvis det ikke vises, skal du muligvis først rydde din browsers cache. LiveChat vil fortælle dig, om ændringerne er blevet foretaget med succes, og om din live chat er integreret. Derefter vil du blive ført direkte til LiveChat-dashboardet, og du kan begynde at blive fortrolig med alle mulighederne.

LiveChat dashboard overview

LiveChat er en etableret professionel løsning, og brugerfladen følger det. Det er nemt at blive fortrolig med de fleste værktøjer, og du vil ikke fare vild takket være nemme anbefalinger i det højre panel. Du kan se chats, trafik, billetter, arkiver, kontakter og mere i menuen til venstre panel. Midten af ​​dashboardet viser nogle forbedringsmuligheder og et hurtigt overblik i realtid over live chat-statistikker.

Open live chat window on website

Funktioner og brugergrænseflade

LiveChat tilbyder et velfokuseret sæt funktioner i forbindelse med deres live chat-widget. Udover den førnævnte hurtige realtidsvisning af statistik, får du også adgang til andre funktioner, herunder chatbots, rapporter og omfattende tilpasningsmuligheder til din live chat-widget. Desuden har live chat-oplevelsen fuld støtte med smugkig på beskeder, standardsvar, vedhæftede filer, chathistorikfunktioner, chatvurderinger og mere. Det mangler intet vigtigt hos LiveChat live chat, så du kan være sikker på, at du får den fulde chatagentoplevelse.

Overview of LiveChat real-time analytics

Analysefunktionerne giver et hurtigt overblik såvel som dybtgående oversigter over alt relateret til live chat – chats, agenter, kunder, billetter og e-handel. Hvert afsnit kan give dig mere information og konkrete tal om din live chat. Der mangler ikke noget. Analyseoversigten giver dig en fortegnelse over alt, hvad der er sket i de sidste syv dage af din brug.

LiveChat reports overview

Du kan tilpasse din chat-widget i LiveChat-indstillingerne. Mulighederne er ret omfattende, så hvis du har lyst til at blive kreativ, kan du justere live chat-widget til dine præferencer eller til din kunde-branding. Dine valg inkluderer, hvordan dit vindue kommer til at se ud i maksimeret og minimeret visning, lyst eller mørkt tema, temafarve (understøttet brugerdefineret farve) og chatposition. Der er også mulighed for at skjule widget, tilpasse mobilversionen af ​​din chat-widget og yderligere justeringer, hvor du kan vise virksomhedens logo, agentfoto, aktivere eller deaktivere lyde, tillade chatvurderinger og et par flere muligheder.

Customize your LiveChat chat widget

De fleste andre funktioner er passive, hvilket betyder, at de automatisk aktiveres, og du behøver ikke at gøre noget med konfigurationen. De er klar fra starten. Du kan dog altid gå dybere med indstillinger som routing, chatopgaver, fildeling og meget mere. Alt er let tilgængeligt. Navigering i grænsefladen, opsætning af live chat og den overordnede brugeroplevelse er ret god, jeg havde absolut ingen problemer med nogen opgaver. Nu da hele opsætningen er klar, er det tid til at se på ydeevnen og oplevelsen af ​​at arbejde med LiveChat live chat.

Live chat ydeevne og brugeroplevelse

Jeg så på LiveChat live chat-widget fra begge sider – fra perspektivet som både agent og som kunde for at få den fulde oplevelse, og jeg kan sige, at alt fungerede fantastisk, som forventet. Når jeg startede chat som kunde, blev jeg mødt af en automatisk besked med det samme (du kan tilpasse denne besked i indstillingerne under Targeted messages). Med LiveChat-dashboardet åbent fik jeg straks en visuel og en lydmeddelelse om en ny indgående besked. Browserfanen bliver også ved med at give dig en notifikation, indtil du beslutter dig for at klikke på den. Så langt, så godt.

Testing live chat by LiveChat

Smugkig på beskeder fungerede perfekt, og det opfangede det, jeg skrev, på under et sekund. Beskeden forbliver på skærmen, når brugerne ikke trykker på send-knappen, så du kan få dine andre beskeder klar. I mellemtiden ser kunden tre prikker som besked om, at agenten skriver et svar til dem. Det fungerer generelt meget godt. Svarhastighederne er næsten øjeblikkelige, uden nogen som helst lange ventetider.

Real-time typing view by LiveChat

Jeg prøvede også at sende vedhæftede filer. Når du klikker på filvedhæftningsikonet, kan du straks vælge en fil og sende den. Du kan til enhver tid slette den vedhæftede fil før afsendelse. I modsætning til smugkig kan agenter ikke se en vedhæftet fil, hvis den ikke er sendt endnu, så kundens privatliv bevares, hvis de vedhæfter den forkerte fil. Vedhæftningen giver dig endda mulighed for at inkludere en alternativ tekst til mennesker med handicap. En meget tankevækkende og yderst nyttig inklusion.

Example of attachements in live chat

Samlet set er ydeevnen af ​​LiveChat live chat-widget fantastisk, og jeg har absolut ingen klager i nogen henseende. Jeg oplevede ingen problemer med hastigheden, og der var heller ingen fejl eller problemer til stede. LiveChats widget er en stærk udfordrer, når det kommer til ydeevne.

Priser

LiveChat tilbyder tre prisplaner med forskellige funktioner. Andre kommunikationskanaler udover live chat er en integreret del af hver plan, så du får merværdi med hver plan. Planerne forbliver dog mest fokuseret på yderligere live chat-funktioner, så lad os tage et kig på tilbuddet.

Starter

Startplanen koster $20 pr. måned pr. bruger, og den tilbyder en 60-dages chathistorik, grundlæggende widgettilpasning, et billetsystem, datasikkerhed og mere.

Team

Team-planen vil koste dig $41 pr. måned pr. bruger. Den har ubegrænset chathistorik, fuld widgettilpasning, billetsystem, datasikkerhed, grundlæggende rapportering, agentgrupper, flere brandings og mere.

Business

Business plan koster $59 per måned per bruger. Tilbuddet har alle tidligere nævnte funktioner, men tilføjer personale-forudsigelse, arbejdsplanlægning og andre funktioner.

Enterprise

Enterprise-planen har ikke en synlig pris, så du skal anmode om et opkald med LiveChat for at finde ud af, hvad det er. Udover alle tidligere funktioner tilbyder planen en dedikeret kontoadministrator, produkttræning, softwareingeniørsupport, sikkerhedsassistance, HIPAA-overholdelse og single sign-on.

Konklusion

LiveChats live chat er et fantastisk værktøj og en meget stærk deltager i live chat-spillet. Implementeringen tager et par sekunder, og den tvinger dig ikke gennem loops, mens du håndterer den. Hver funktion fungerer og yder meget godt uden problemer, og grænsefladen gør navigation let. Prisen er også okay, afhængigt af den plan, du vælger. Du skal kun beslutte dig for, hvor meget du vil bruge på alle LiveChat-funktioner, og overveje, om du har brug for andre kommunikationskanaler til dit arbejde.

Generelle problemer

Min LiveChat live chat integration via koden virker ikke.

Sørg for at tjekke, om du har kopieret og indsat koden korrekt i koden på dit websted, og tjek for eventuelle manglende dele. Derudover skal du sørge for at indsætte koden på det rigtige sted i koden på dit websted før . Hvis du stadig har problemer, skal du muligvis kontakte LiveChat-support for at finde ud af, hvorfor din integration mislykkedes.

Hvordan konfigurerer man dåsesvar i LiveChat?

Når du er i en livechatsamtale med en kunde, kan du skrive # og vælge et standardsvar. Hvis du vil tilføje en ny, skal du blot klikke på Ny. Du kan tilføje den originale beskedtekst her, føje den til en gruppe og oprette en genvej til beskeden, så du lettere kan få adgang til den.

Product reviews

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo