HelpOnClick live chat anmeldelse

Compare HelpOnClick live chat anmeldelse with other in: How HelpOnClick live chat anmeldelse is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
24 reviews

Live chat-software fra HelpOnClick er praktisk til enhver virksomhedsstørrelse. Du kan konfigurere din live chat-knap, så den passer perfekt til dit branding med HelpOnClicks tilpasningsmuligheder.

Pricing
Starting from:
$ gratis   pr. måned
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
4
Brugeroplevelse
3.5
Pris
4.5
Implementering
4

Key takeaways

Pros

  • Let at navigere
  • Overkommelig pris
  • Tilpasset live chat knap

Cons

  • Ingen skrivevisning i realtid
  • Ikke særlig lydhør
  • Gratis prøveversion lader ikke operatører sende vedhæftede filer
  • Ødelagt skærmvisning

Kom godt i gang med HelpOnClick

Det første du vil bemærke, når du tilmelder dig HelpOnClick, er, at du kan oprette en konto der kun er til deres live chat-software eller hele deres helpdesk-løsning.

HelpOnClick - log in

Efter at jeg havde bekræftet min e-mailadresse, var min konto klar inden for få sekunder. Efter at jeg loggede ind, havde jeg en en ren, omend kun med den mest nødvendige grænseflade.

HelpOnClick live chat dashboard

Jeg satte dog pris på det øjeblikkelige pop-up-vindue, der tilbød mig en rundvisning i appen. Jeg så mig hurtigt omkring, og så begyndte jeg at oprette live chat til mit testwebsted.

HelpOnClick setting up live chat

Jeg kunne godt lide, hvor meget tilpasning der var, lige med det samme. Du kan justere næsten alle visuelle aspekter af live chat-knappen, der vises på dit websted.

HelpOnClick - live chat customization

Efter at jeg var færdig med at tilpasse knappen, gav HelpOnClick mig et stykke kode, jeg tilføjede til mit websted, og voilà, HelpOnClicks livechat var på mit websted.

HelpOnClick - live chat preview on website

Jeg besluttede mig for, at jeg ikke kunne lide det generelle standardbillede, som min live chat-knap oprindeligt var ledsaget af, så jeg ændrede det og begyndte at chatte.

Jeg forventede en problemfri oplevelse. Jeg havde dog problemer med at indlede samtalen. Jeg var ikke i stand til at sende en første besked. Det eneste, jeg fik, var “Waiting for the operator” på den besøgendes side og “Waiting for incoming chat” på agentsiden. Jeg rodede rundt med det i et stykke tid, men kunne ikke løse problemet, så jeg kontaktede HelpOnClicks support.

Jeg må sige, at det samme billede, som jeg blev tilbudt som standard, ikke gav mig meget håb. Selvom jeg blev glædeligt overrasket over at tale med en menneskelig repræsentant i stedet for en bot. Jeg forklarede, hvad jeg havde brug for, og de foreslog at jeg åbnede en billet for udviklere og vente.

Jeg var selvfølgelig for utålmodig til at vente 24 til 48 timer på et svar, så jeg kiggede på mere dokumentation, loggede ind og ud et par gange, opdaterede alt, ryddede cachen, og på mit femte eller sjette forsøg begyndte det mirakuløst at virke.

Funktioner og brugergrænseflade

Jeg brugte HelpOnClick via Chrome, men du kan også køre det på Safari, Edge, Opera og Firefox. Det fungerer også som en OS-app på Windows og macOS. Du kan derudover også bruge HelpOnClick på mobile enheder, da det er kompatibelt med Android og iOS.

Det, jeg kunne lide ved HelpOnClicks live chat, er, hvor tilpasselig den er. Du kan stort set justere alt, så chat-knappen passer perfekt til din branding.

HelpOnClick - chat button customization

En anden nyttig funktion er de data, som HelpOnClick automatisk indsamler for dig om en besøgende, du chatter med. Disse data inkluderer den besøgendes beliggenhed, browser, IP-adresse og mere. Når du har afsluttet din samtale, kan du vende tilbage til denne information og læse hele chatten fra arkivet.

HelpOnClick - live chat archive

Det jeg synes der der manglede i denne software, var forhåndsvisningen af ​​indtastning i realtid. En anden ting, som jeg anser for at ødelægge oplevelsen, er, at når du bruger den gratis prøveversion, kan operatøren ikke sende vedhæftede filer uden at opgradere til en betalt plan.

Live chat ydeevne og brugeroplevelse

Når det kommer til UX, imponerer HelpOnClick ikke. Misforstå mig ikke, det er brugbart, men da jeg begyndte at teste det, fandt jeg det ret ubelejligt. Efter at jeg endelig startede chatsessionen, og efter et par beskeder frem og tilbage, fungerede live chatvinduet simpelthen ikke mere.

HelpOnClick - open live chat

Jeg kunne ikke se alle de beskeder, jeg sendte, og skrivelinjen reagerede ikke altid på mit input. Lukning og opfriskning virkede ikke, så jeg måtte finde mig i det.

Jeg stødte på et andet problem, da jeg forsøgte at bruge en delt skærm til at se den besøgendes og operatørens sider på samme tid. Selvom det er teknisk muligt, ville HelpOnClicks grænseflade ikke gøre det.

HelpOnClick interface

Priser

Free

Dette niveau er gratis og giver dig mulighed for at have én operatør. Du kan have op til 100 chats om måneden, og chathistorikken går 30 dage tilbage.

Silver

For 12,99 USD pr. agent/måned kan du have et ubegrænset antal operatører, op til 300 månedlige chats og en 90-dages chathistorik.

Gold

Denne pakke koster $19,99 pr. agent/måned og giver dig mulighed for at have et ubegrænset antal operatører, afdelinger og chathistorik.

Platinum

Det dyreste, såvel som omfattende prisniveau, giver dig mulighed for at nyde alle funktionerne fra de tidligere pakker på op til 10 websteder for $49,99 pr. agent/måned.

Konklusion

Hvis jeg skulle opsummere min erfaring med HelpOnClicks live chat-software, må jeg sige, at det var et hit eller miss. Det var meget nemt at implementere live chatten på min hjemmeside, og jeg blev glædeligt overrasket over, hvor tilpasset den var. Hvis du kæmper med denne del, tilbyder HelpOnClick en praktisk og informativ guide, der inkluderer vejledninger om, hvordan du sætter alt op.

Men når det kommer til min erfaring med faktisk at bruge live chat, blev jeg lidt skuffet. Fra problemerne med at starte en samtale til klodsede og ødelagte visninger af både chatvinduet og operatørens app, overbeviste HelpOnClick mig ikke om, at det var det bedste websted, hvis du værdsætter effektivitet.

Generelle problemer

Jeg ved ikke, hvordan jeg skal konfigurere en krypteringssikkerheds-protokol

Hvis du bruger noget andet end den grundlæggende plan, giver HelpOnClick dig mulighed for at opsætte Secure Sockets Layer (SSL) protocol. For at gøre dette skal du gå til fanen Admin, og klikke på Settings. Klik på Force SSL security box. Dette vil aktivere SSL-sikkerhed for operatører og besøgende på webstedet.

Jeg modtager ikke livechat-notifikationer, når jeg er offline

Den nemmeste måde at løse dette problem på er ved at oprette en mobilchat via SMS. Du vil modtage dine live chatbeskeder som SMS. For at gøre dette skal du gå til fanen Admin og klikke på Setup. Vælg derefter Operator og klik på dem. Tjek afkrydsningsfeltet SMS, og tryk derefter på Gem.

Jeg bliver automatisk logget ud af min konto

For at konfigurere eller justere automatisk logout skal du gå til fanen Settings. Find “Auto logoff time” og juster den baseret på dine præferencer. Du kan også slå denne funktionalitet helt fra.

Product reviews

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo